FurmazzioniStoria

Estate in Russia in lu 17u seculu, una breve discrizzione

Estate in Russia in lu 17u seculu - hè un gruppu suciale chì avia fatta in i so dritti e duviri, chi stati trasmissu da generazione à generazione. À u tempu materiale in u nostru paese hè a finalization di a struttura suciale di i sucità par via di e pulitiche di u guvernu è i adoption of un nùmeru di e decisioni, in particulare u famosu Conciliar The Code, chì hè in fatti arregistratu un girarchia tradiziunali bè impiantata-di tanti suciale.

boyars

Estate in Russia in lu 17u seculu, hè à spessu chjamatu l "rangu", ma micca tantu significava appartiniri a na particulari serviziu, e participau a na particulari curpurazzioni suciale. A stu tempu in u nostru paese infini furmaru un lignu bureaucracy di lu putiri, principalmente Boyar Duma, u Zemsky Sobor e cunfraterne. U dirittu à essa in sti corpi riprisentante pussede classi privilegiu in Russia in lu 17u seculu. L'ùrtima catigurìa cunteni dui signori seculari e spirituali.

La punta di la sucità cunzidiratu nubiltà. Hè stata à parechji gruppi: li rapprisintanti di li rami latéral di la dinastia Rurik, andatu sopra à u serviziu di i suvrani Moscow Tatar Orda principi e baruna di Serbia e Valacchia, u vechju nubiltà Moscow, oltri ca comu lu prìncipi apprussimata, magistrati di principati, chì era in i tempi differente particularmente a Mosca. Sta volta privilegiu in Russia in lu 17u seculu, avia u dirittu à pusseda Donori - a la propietà tirrera ereditaria, trasmissi da una làscita è u dirittu à pusseda servi. A postu particulare in la Duma boyars occupata da Prince è u rè. Era quelli chì raggruppani la cima di l'amministrazione in l 'amministrazzioni. Mpurtanti impurtanza era u courtiers - la ghjenti chì hà accumpagnatu u guvernatore nantu à a strada, pigliò u ambassadors di stati straneri, oltri à u cummandu di u reggimentu, facenu cum'è guvernatore.

classi privilegiu classi dipindenti
Boyars (courtiers, "cavaleri") Agricultori (chernososhnye, invernu, palazzu)
Signori (policemen solicitor siciliani vulìanu s'avieunu) Townspeople (l 'abitanti di cità biancu è neru)
Cleru (LArcusgi, veschi) Marcanti (invitati sèmplice tradesmen)

Nobili e servitors

U passu prossimu pigliò nubiltà. Hè dinù divisu in categorie. Avemu ottensenu una spiciali nòbbili onuri Moscow: Studi, Erodu. In secondu locu era nobili situatu policemen - nubiltà pruvinciali. Sti genti, comu puru lu nobili avutu u dirittu à pusseda allotment tarra è servi, ma, comu a prima, hè un pusessu di esse ereditatu solu s'è u figliolu cuntinuau a serviri dopu à u so babbu.

classi menu di Russia in lu 17u seculu, si forma appena in stu sèculu, quandu prevailing in u tempu di nanzu a struttura suciale ricevutu un sustegnu legislativu. Un altru categuria impurtante era ghjente militari. Iddi eranu spartuti in parechje categorie: archeri, Marlon, MANISCALCHI è Cusacchi. Iddi èranu cunziddirati la pupulazzioni dipinnenza.

residenti parcours

Stu gruppu hè dinù assai dipindenti da u statu. U fattu ca era l 'Sec.XV principale di u tributu à u Tisoru nzinu a, è dunque u guvernu hè particularmenti interested in quantu a attaccari ste ghjente à u so locu pirmanenti di residenza. Townspeople era a pagari pi-chiamatu li tassi, tributu, è in lu casu di periculu o di uparazioni di na pirsuna gavàmi, u so parte cascò à avutri. Per quessa, u putere di a pupulazioni hè fissendiddu à un locu pirmanenti di residenza. Tuttavia, parechji hanu trovu fora chi si messe a terra move in la cità bianchi, ca eranu ubligati à pacà da li tassi, imposta u so patroni è d'hôtes, pirdennu la libbirtà pirsunali.

agricultori

classi caratteristica di u 17u seculu, in Russia, include u analisi di a situazioni di u nordu di a pupulazione. Seus chistionendi de la paisani, chì ùn era dinù liscia. Iddi èranu spartuti chernososhnyh (chi purtava misa, o era pirsuna gratis), u parrucchieri, chì era in u duminiu parsunali di u prupritari, u palazzu chì facìani parte di a famiglia reale. Iddi purtatu tutte e speci di duviri, principalmente sirvitù (finezza naturali) e vacante (lìquidu, o in-tipu i cuntributi di i invernu). Conciliar The Code iniziatu un affittu cuntadini Inquisition scappatu di car l 'esistenza di sirvitù in Russia.

prufissioni

Tiberina di u 17u seculu, in Russia, ca tavula hè fattivu grazia à stu articulu mostra cumu maiò hè arrivatu l 'università di Cumulus di a sucetà Russian. In un gruppu siparati di marcanti cintratu. À mezu à elli eranu i più distinti è ricchi invitati, chi occuparu pusizzioni mpurtanti a gestione finanziaria, è avia u dirittu à pusseda fiefdoms è exempt da li tassi. I membri di u salottu è na cintinara di preti hè dinù a la parti di privilegiu di i cummircianti. Iddi avianu u dirittu di guvirnari lu so 'affari nterni, e fu guidatu da i testi eletti è foremen. U restu di i marcanti di pagari lu duviri statu.

cleru

Driving terri Russian durante u 17u seculu, mostra u locu di ogni gruppu suciale in i Cristo. U cleru era spartutu in dui parti: lu biancu è neru. A prima categuria include i monachi. Monasteri dinù appartenant tarra à paisani pripisnymi. parrini parrocchia e appi a famiglia, a pruprietà, educazione hè u so rispunsabilità. Cusì, u fundamentu di u sopra, putemu cunchiùdiri ca in Russia in lu 17u seculu, infini pigghiaru forma feuilletée sucitati fiudali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.