FurmazzioniStoria

Nomi cèlibbri di u cavaleri di u medievu: A lista di a storia è ntirissanti custatti

I nomi di cavaleri, medievale, sempre in la nostra storia. Iddi sò cupertu cù u spiritu di principiu di u Cristianesimu, curaggiu puetica, onuri e nubiltà. Di sicuru, u imagine blues di u cavaliere ùn hè micca sanu contru, ma iddi, senza dubbitu, fici un cuntributu impurtante di a storia di u sviluppu.

tradizioni Knightly fu accussì forti, chì ancu dopu à a sparizioni di stu classi lu tìtulu unurariu firmati. In certi paesi, ci hè sempri Accolade.

Overview

Orchestre et choeur detti comu principiu di comu lu nonu sèculu dC. A nascita di novi suldati, era a causa di cambiamenti in a vita suciale è ecunomicu di l 'Europa. Anna à chì prò di i rè di shiite l'omi di guerra. U rollu di una armata prufessiunale sirvutu retinue fiudali. Tuttavia, incù u sviluppu di a nova i metudi di guerri addivintò vole à creà unità cavaddu. Averanu avutu un tempurale vantaggiu supra lu infanteria. Unu ciclista statu cunzidiratu di dece footmen. The first names di lu cavaleri di lu medievu sò cunnessi cu lu regnu di i Franchi. Karl Martell hè u rè di i Franchi duranti la nvasiuni àrabba. Era quellu chì prima dicisioni di criari nova unità di guirreri û da u nubiltà. Per quessa, si scunnisciuti un vacante terra, o senza ellu. Duranti stu fiudali indià a serviri nta l 'armata cum'è un suldatu Elite.

guerrieru di u Cristu

I nomi di cavaleri, medievale, latte suggetti di France. U mutivu si trova in a storia di a prima letteratura italiana. By u choeur XII sèculu addivintau diffusa in Europa. In lu gran signuri feudali avutu parechji zitelli. Tuttavia, tutte e pruprietà passava solu à u figliolu. A cullezzione ricevutu vrazza e addivintò cavaleri. A grossa numaru di li surdati di furmazioni scularu cuncerna magistrati.

Sti cuncerna era à mezu à i mutivi chì purtava à u principiu di u jeva. Gotfrid De Bouillon - unu di li cchiù famusi di cavaleri di lu tempu. Iddu trasi na grossa armata è pigliavanu a Gerusalemmi.

Doppu 'n à l' Imperu Bizantinu accuminciau li niguzziati cù u rè di Custantinopuli. Gottfried fu capaci à cunvince l 'esercitu di dà passaghju à l' est. Cavaleri, monachi, cuntadini, i poviri, u parlà è bonu capizzu - tutte si n'andò à l 'vicina à truvà da te. Ma nant'à a strada di l 'uggettu preziosu hè rocca malayalam - fortezza Antiochia. Cristiana assediata la cità è si messe à aspittà. Tuttavia, à nutriscia un tempurale esercitu hà fiascatu. Surdati sacchighjatu i tarri lucali, ma sta ùn hè micca sempre abbastanza.

u timpurali i furtezza

Prestu si messe una nuttata caristia. Comu pò esse vistu da i cronachi di u tempu, ci era casi ancu di Cannibalism. Year assediu datu nunda. A cità hè a situazioni rilativamenti nurmali cù viveri è acqua. Un altru famusu cavaleri Raymund Tuluzsky uffertu à piglià Antiochia da timpesta. Ma Gottfried ricusò è dicisu à andà à u prighjuneru. Cu l 'aiutu di Boemunda Tarentskogo ch'ellu era capaci à neguzià incù u gunsmith a cità. Chi, per mutivi scunnisciutu accittò à apre u porte à u nimicu.

Sturm Antiochia, è evenimenti chì seguitanu sò divintatu arcuni di l 'malfatte più epupea di u cristiana.

U più famosu di cavaleri di l 'Europa cummattuta spadda a spadda. fiudali tedesco Robert Flanders spizzò, in la cità unu di i prima. Dopu à cavaleri lotta sanguinosa era vitturiosa. Tuttavia, à stu mumentu l 'esercitu di centu mila Saracini avianu digià si trasfirìu a furtezza. Rubertu di Nurmandia, lu iocu finiu inglese, uffertu à lascià la cità. Ma i Franchi è Livonians decisu à luttà à a fine. prima n'assartu accuminzau quattru ghjorni dopu.

Emiru Kerbogha pricidutu u numeru di eurupei più cà trè volte. On a matina di u vinti-VIII esimu in ghjugnu di u 1098 l 'asèrcitu di Cristu fù fora di a cità. Prima si lu conti di Fiandra Robert Knight. Iddu dismounted è si messe à preca à u Signore nantu à i so pedi. Tandu e truppe val su, firmaru avanti Raymond Azhilsky. U ghjornu nanzu ch'ellu fù dô trovu in u corpu di muru casteddu chi trapassatu à Ghjesù. D kul di li surdati, li disse: un discursu sciarra. Poi curriu in battaglia u più famosu di cavaleri di u medievu. U nomi di u lampò in u battagghia intrì in la santa bolla di papa Urbanu II. Inspirati da u cristiana spizzò trè volte u numeru di u nimicu è vince a battaglia. Knight Boemund Tarentsky addivintau lu novu conti a cità, scunfittu.

Famusu cavaleri medievale: u nomi e mprisi

Parechje di cavaleri, dopu avè ricchezza è influenza diventa quasi bene puliticanti. Tuttavia, la storia vi pensi solu à quelli chì si mustrò u campu di battagghia. mpurtanza Special acquistatu martiri chì cascò in a battaglia, era in una campagna nun pèrdiri, è cetara è cetara. Sacrifiziu hè calmu in u spiritu di u Cristianesimu medievali.

Unu di quelli chì miti hè Balian di Ibelin seconda. crusader Francese vissutu in Ghjerusalemme, è era prumessa à u sviluppu di lingua in u West. Tuttavia, la vita è tranquillità in u Mimoria fu ruttu quandu Rene De Chatillon Knight dicisi à attaccà u paese d'Egittu. Dopu à quessa, i musulmani si messe à incascià una grossa armata di repel la cità.

a morte di e truppe

Panorama di lugliu arrivaru a la cità, e lu cristiana li scontra à Hattin. Gi De Luzinyan era stata fatta à addividìrisi lu arabi in una c'è cascò, ma l 'ntilligenza di Salah A ad-Din si ritirau arricchisci, harrying suldati. I nomi di i cavaleri di u medievu chì sò firmatu a lu prisenti ghjornu, enveloped micca solu fama, ma dinù vergogna. Raymond Buck è Laoditsy De Tiberias te pedi di lu friddu e pùa scapparu à i musulmani.

Largamente per via di stu tradimentu di u cristiana suffrutu na dura scunfitta.

Regnu di u fracicume Défense

Ballianu Ibelin arrinisciutu a évadé catturaru è tornatu in Ghjerusalemme. Dopu à quessa, i cità s'avvicinò da e truppe di Salah A ad-Din. L'assèdiu, è Balian purtatu u presidiu. À chì tempu solu quattordici cavaleri manca in Ghjerusalemme.

À impulsu Morale, u Baronu di Ibelin arricugghiuti townspeople e urdinau a tutti l 'Squires à nantu è cunsacratu a so tutti à l' èbbica. I nomi di i cavaleri di u medievu, u listinu di cui hà cresce a sessantina, sempre intrutu in a storia. Li siquenti sei ghjorni Saracini assartaru a cità, ma a nuddu risurtatu. In cumpetizione di u quasi tutti, si pòniri a pigghiari la cità, cristiani eranu capaci di passari lu in u termini favurevuli. All comers stati dati a dritta a lassari la citati. Santa Severa hè sottu a prutezzione persunale di Salah A ad-Din.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.