FurmazzioniStoria

A. A. Grechko, u maresciallu di l 'Unioni Suviètica: u biografia e scultura

Andrey Antonovich Grechko - Marshal di l 'Unioni Suviètica, volte Eroi di l' Unioni Suviètica. Era u ministru di a difesa di l'Unioni Suviètica, e Chief di l 'Forces Soviet in Germany. partitu è statu animatori cunnisciutu.

a famiglia

Andrey Antonovich Grechko, a famiglia chi biviant in u rughjonu Cadiz, in u picculu Golodaevke villaggiu, natu in 1903, in u 17 di uttùviru. Ora stu locu hè u paesi di Kuibyshev. A so mamma, Olga Karpovna, nascissi a quattordici i zitelli. Andrei Antonovich hè natu u XIII. U so babbu, Anton Vasilyevich hè una sèmplice viddanu. Ma comu la famiglia era assai grande, è i fondi ùn sò abbastanza, è ancu si varagnò un maestru educazione fisica in una scola lucali.

ziteddu

Andrey Antonovich Grechko, biografia chì cuminciò cù Golodaevki spessu rigurdari lu so paesi nativu. A mimoria sarà sempre ae arrestanu li cumpagni, insegnante di custumi, ma bonu e classe.

Andrei Antonovich zitiddina hè assai spertu-spiritusa è legs. I paisani richiamò chì ùn hà differ pòpuli, spissu agitu cuntrariu à i bisogni di a giuvanotta. Andrei Antonovich zitiddina fantasia beni-sviluppatu. Un ghjocu favuritu hè "voynushki."

Un ghjornu, si dicisi senza dumandendu à ghjucà cù fucili. E miracolosamente puntu. Babbu spessu i so figlioli di sirvizziu militari. Andrei ascutau cu campa. Pò dassi in u futuru, issi storii sò dinù avutu un rolu in a scelta di vita.

Andrei Antonovich aparta la squatrone

In u 1919, l 'bulscèvica nizziaru offensiva contru à Cadiz. Allora Andrew prima vistu l 'Armata Russa intrutu in i paesi. residenti Local iscì à scuntralli, è si ammirata è guardò invigliosu à Budenny. Andrew vistu chi trà li sò u so sidici ugguali.

Army bisognu di una vacanza urgente di libbra. Per quessa, u Armata pigliati tutti li cavaddi in i paesi. Andrew nant'à u so cavallu ch'ellu fù, portante pouch in Cadiz. E poi si cunvintu Stepan Vasilenko, lu cumannanti di l 'squatrone, pigli à u serviziu. Cusì fù cumpiì u so sonnu. Arriciviu fuorri, armi e intro 'esercitu.

Doppu la libbirazzioni Rostova Andrey ritornu à u paesi a visita a so famiglia. Iddu annunciatu a so parenti chì raghjunghje i militari. Babbu prugettu a so decisione.

U principiu di a so carriera militari

All Civil avvene War Marshal Grechko, quale a famiglia suppurtatu a so brama di fà una carriera militari, cumbattutu l 'Armata Russa cum'è un privatu. Corsi di lingua tribuni si lauriau a Krasnodar. È in 1926 accuminzau a studiari l 'School Battaglia. Successu hè finì, e si tuccava cu lu cumannu di un platoon. Un pocu più tardi - un squatrone in u 1u scerai Battaglia œil.

In 1938, Andrey Antonovich Grechko addivintò Chief di Staff di i Special Battaglia Division Bovo. È dopu, annata, difesu u Ukraine Western è Belarus da a li tudischi di privà Germany di u casu di vince un riavulu in sti tirritori.

Lu primu ghjornu di u Great War Refrains

Quandu lu Great War Refrains, Andrei Antonovich fù sempre u valore à l 'Académia d' u Staff General. Digià c'avìanu cunsignati u esame finale in ghjugnu di u 1941, Grechko avvisti chì l 'Unioni Suviètica, hè in seriu pirìculu. Tre ghjorni dopu, dopu à l 'a guerra scuppiò. Iddu subbitu falava à u fronte, a lu matinu di e cose, ma solu uni pochi sò state seconded da mezu à i so cumpagni à a scola.

Future Marshal Grechko, quale biografia hè vicinu à ellu assuciatu incù sirvizziu militari, fu mannatu a gestione di u Staff General. Andrei Antonovich hè in utter. Si capisci chì sta mpurtanti appuntamentu, ma era bramosu pè ottene u campu di battagghia. Cuminciò à circà una occasione di purtà fora i so voli. Cum'è un risultatu di u Staff generale, si facenu per solu dodeci ghjorni.

A u travagliu in u Staff General

Dipoi sempre, di u Staff General travaglia ghjornu è a notte. Sè vo feranu pè ottene qualchi sonnu, era solu in u Cicora. À u fronte, a situazioni hè cambiendu rapidamenti e volte à circà u cursu di i lotta hè quasi impussibile. L'infurmazione ricevutu da u Staff generale, era à spessu Financial e volte contradictory. Grechko cunnucieru una mappa riassuntu di i situazioni funziunanti.

Prima, Andrei Antonovich infuriatu à u travagliu persunale, vulennu pi chissu lu matinu di e cose - à u fronte. Era solu quandu si ci si capissi quantu difficili è a navigazione di l 'ambienti di cullaburatori di u Staff generale, è i rispunsabilità chì si trova in u so' spaddi. Era assai difficili pi dinunziari dati precisa. Ma si tocca sempre à esse passatu "up".

BOB: Grechko s'avvicinò torna à u fronte

Andrei Antonovich, u futuru Marshal di l 'Unioni Suvietica Grechko, quale biografia hè vicinu à ellu assuciatu cu serviziu militare, à i ghjovani, dopu assai ancu pensatu appellu à l' Arcusgi l'Commissar Timoshenko è dumandatu u fronte. Dopu à qualchì tempu, vinni la risposta. Grechko fù numinatu cumannanti di u gruppu di battaglia. Si andava à Kharkov, in u Front San-Western. In Priluki Grechko hè a furmari l 'Division 34th Battaglia.

The Great War Refrains: à u fronte

U primu ghjornu à u fronte, di Andrei Antonovich era lu cchiù gravi. A pràtica di l 'azzioni militare, hè assai differente di a tiuria chì hè insignatu in tempu. Grechko avianu a andate è adattà si à i casi u picu è in u shortest tempu pussibili. I ùn ti serebbe abbastatu munizioni. Ùn ci hè nunda à firmavanu ancu u infanteria, micca à sminticà i serbatoi. È i capi di stu ordini zitti è solu dà à attaccà e scunfiggiri li tudischi. Division Grechko, denti, indu, cumbattutu in ste cundizioni di frontu a.

Ma digià in u 1941, l 'Armata Russa accuminciau a triunfari vittori. Quist'annu Grechko hà guidatu u 5th Battaglia Corps, chì in 1942 a libbirari Barvinkove. Dopu à parechje cumbattimentu successu più tardi, Andrei Antonovich fu trasfiruta a lu ô di u 12e Armata, u difenda a direzzione Voroshilovogradsky. Allora, in l 'autunnu dô 1942, Grechko pigghiò cumannu di l' Armata 47th. Iddi difesu la costa Mari Neru. Assai più tardi addivintau lu cumannanti di u 18u Army, sirviziu à u sensu di Tuapse.

Dopu à la vittoria in Stalingrad in lu 1943, lu futuru Soviet Marshal Grechko pigghiò cumannu di l 'Armata 56th. 9 di uttùviru, si prima dettu à u Staff Generale di u libbirazzioni di l 'Caucasus. Andrei Antonovich stessa hà pruvati in numerosi battagghi e vinni numinatu sustitutu lu cumannanti di l '1st Front Ucrainu. À ringrazià à a rearrangement assinnatu di e truppe chì avianu Grechko, 3a machini e Army 38th scunfissi lu putenti offensiva di i tedeschi in Kiev.

libbirazzioni di l 'Europa

In lu 1943, Grechko Andrey Antonovich (duranti la guerra, spéciale una sperienza cumbattimentu spirianza) hè digià in u rangu di Colonel General. Iddu vinni numinatu a ubligalli u 1u Tempe Army, chì era tandu à a so disfatta à la fini di la guerra. e truppe Grechko participò à a libbirazzioni di Zhitomir, Cecoslovacchia, Pulonia. Tandu l 'esercitu Grechko s'arrizzò a Praga.

Attività Grechko doppu la guerra

Dopu à l 'Victory in lu Great War Refrains, u futuru Marshal Grechko Andrey Antonovich, ch'ellu purtava i truppi di u quartieru Kiev. In 1953, addivintau lu cumannanti di tutte e unità militare Soviet situatu in Germany. In ghjugnu di lu stissu annu si purtau la supprissioni di u insurrezzione.

Grechko è pagà una visita di u so paesi nativu. Hè statu in lu poviru cundizione, hè cumplitamenti distruttu. Andrei Antonovich aiutatu tutte e tirrazzani dinò, "addritta" doppu la guerra. Grazie à u so sustegnu di u paese fù prestu guarita. Assistuta tecnica costu. Pigghiau patruciniu più altri paesi è lochi tutta a distruttu durante a guerra. À custruisce novi casi, palazzi ufficiu, lingua italiana.

À u principiu di lu 1967 a l 'articulu di ministru di a difesa hè Manuele Malinovsky. Ma ellu ùn ricevi i novi tinnenzi (tecnulugia, helicopters, spiegà u spaziu, è cusì on. D.). Stu statu fattu ghjustu Andrei Grechko, u maresciallu di l 'Unioni Suviètica. Cum'è un risultatu, iddu era capaci à incascià attornu assai di giovani bastone di talentu, prontu per prumove u sviluppu di u paese.

Malinowski ùn hè cumplittatu nzinu a ritirata. Iddu addivinìu mali e fu pigghiatu a spitali, da u quali vinni cchiù. In u so locu, Brezhnev numinatu Grechko Andreya Antonovicha. In u so rolu comu ministru di difesa di l'Unioni Suvietica , si travagliava di 9 anni. Ghjesù mustrò à esse un capu esigente è principled. I nun ccchiù persone chì sò "fora di locu". Assai cura scelta persunale, curava a la casa discugràfica pista.

Per esempiu, General Joseph Gusakovsky dicisi à revue de la Staffing è lacheti lu. Iddu fici la lista di l 'licinziamentu di parechji tribuni militari altu, chì avia un gran spirienza, a fari sustituiri li cù più ghjovani. Purtaru stu ducumentu di accunsentu Grechko. Andrei Antonovich, a lista di lettura, uffertu a cumannari lu so Gusakovsky. Cusì, u generale persu u so travagliu. Grechko valurizzatu la spirienza e rializazioni di u Veterans a guerra.

Marshal Grechko fù amatu e rispittatu da i truppi suviètichi. Interessu à e accettanu lu sviluppu di a nova tecnulugia. Grazie à ellu, u paese affaccatu nantu à u naval elicottero armati è serbatoi scambiatu ammigghiuratu. Si dumandava chì i suldati sò sempri impastughjata in attività chì si sò in forma in ogni tempu.

In i so dicreti stati custruiti campi militare, li guardii avvicinà varri da u statu. Salaries militari sò cultivati, tantu i prublemi di quantu à nutriscia a famiglia è di mandà i so zitelli à liceo, ma ùn hà. Due paese Grechko falsi rosa da a ruvina. Avemu custruisce novi centri di furmazione, arricchisci tinia esercizi militari è di furmazione. Marina Rank valurizzatu "u so pesu in d 'oru."

Titulu di marescialu di l 'Unioni Suviètica

Falsi muvimenti nant'à u carriera militari, da 1955 Andrey Antonovich Grechko - Marshal. Ghjè u più altu gradu militare, ch'ellu truvatu da u so serviziu militare, cu l 'Armata Russa una sèmplice a casa, purtannu munizioni. Nunustanti lu postu altu, Grechko ùn pruvà à ntirfiriri in l 'attività di u KGB. Andrei Antonovich cridutu chì a pulitica è l 'armata - differente cuncetti.

Arrivannu a tupizzola di militari

Dopu à avè ricivutu u titulu di marescialu di, in 1957, Grechko fù numinatu Cumannanti in Chief di l '' armata è à u listessu tempu u primu diputatu Ministru di difesa di l 'Unioni Suvietica. Eroi di l 'Unioni Europea Andrei Antonovich statu attribuitu in February 1958 per heroism è curagiu in la lutta contra l' nazzisti.

In 1960, addivintau la testa di li forzi armati di i Stati Uniti d'America cù lu Pattu di Varsavia. In 1973, si pigghiau 'na secunna medaglia "Gold Star".

Dignità è caratteru Grechko

Parechje chì anu ncuntrau cu Andrei Antonovich, ellu si rammintò cum'è un omu di a so parolla. Intelligenti, struitu, ministru di difesa di spirienza. Ancu in cumbattimentu Grechko hè sempre vistutu di neatly, shaven cleanly. Communication hè sempre statu currettu, si pudia sente l 'omu ùn piglià ogni dicisioni nti nu.

Grechko (Marshal di l 'Unioni Suviètica) hè un apéritif fidu di CSKA. Hà fattu di a squadra di più cà tutti l 'àutri ministri. Dopu à la guerra, si puru serbit a squadra in casa, quandu CSKA vinniru a Kiev. È quandu Grechko hè in u capitale, pigliò, su i prublemi di a squadra sempri. CSKA grazi Grechko, acquistatu micca solu u stadiu è tempesta, ma dinù i basi di a furmazione in Arkhangelsk è altri spazii novi sport.

Andrey Antonovich Grechko: i zitelli, figliulini, moglia

In Grechko hè u moglia (un insegnante) e figlia Tatiana. Andrei Antonovich mortu in lu 1976. È dopu, in u 1990, ci fù intarratu moglia Grechko. Andrei Antonovich aduttari lu so granddaughters, unioni Claudia e Irene, ca nascinu a lu so unica figliola. U "figlia" appena cuniò crisciutu, s'arrizzò moglie è datu nascita à una ragazza. È si, troppu, fiurintinu Andrey Antonovich Grechko. I so figlioli è bisfigliola doppu la morti di un female dopu ricevutu na pinzioni da u statu. È da a zitiddina Governante ochji dopu à elli.

A la morti di lu gran capu militare

Quandu l 'articulu di ministru di a Difesa pigliò Andropov, si fù cunvince à cresce u pesu, è i rivenuti di i strutturi di sicurità Statu. Ma Grechko, u maresciallu di l 'Unioni Suviètica, una strana negativu di stu è "vitezza" u sicritariu generale. Li rapporti tra li stati sullati. Stòrici crìdinu ca Andropov recherche piena putenza, è falsi "puliti" objectionable à ellu nantu à a strada di "Olympia publicu".

Assai spissu mpurtanti muriu comu un assai nevovremya. Più à spessu, genti si n'andò à lettu cumplitamenti sana. In la matina doppu, 'guardi trovu in lettu, piatusu lu friddu. abbasta enough, ma Andrei Antonovich viaghju tirrenu finì stu modu. In u 1976, 26 di aprili, Grechko, u maresciallu di l 'Unioni Suviètica, turnau a travagghiari a la capanna appartenini à ellu in bona salute. Cum'è sempre, à bassa boci si n'andò à dorma. È in lettu, a la matina si trova u mortu.

Morte aghjustò Marshal colpu. Grechko mortu in lu so sonnu. Tracci di a morte viulente ùn hè, è duttori ùn sò stati capaci di grapiri la causa di la morti di Andrei Antonovich. U cuntrariu, si insistia chì Grechko hè in bona forma. Per quessa, a so morte hè più chè strana. U grecian cù i malanni di Andrei Antonovich si trova nantu u Red Square in u muru Kremlin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.