FurmazzioniStoria

Cuntata di e Rivuluzioni palazzu in Russia

L'epica di e Rivuluzioni palazzu hè chjamatu l 'èbbica di l' Istoria Russian chì seguita a morti di Petru I, quandu u trasferimentu di a putenza in u paese fù rializatu in ratio di la liggi.

Termine autore hè storicu VO Klyuchevskii. Si crede chì u periodu di a coups palazzu si messe in 1725 cu la morti di Petra Velikogo e finìu in 1762 dopu à u regnu di Catherine II. Tuttavia, ci hè una vista chì issi tempi disturbatu riturnò in 1801 in cunnessione cù l 'assassiniu di Paul I. Arcuni stòrici truvà segni di stu periodu in lu insurrezzione di u Decembrists.

U principale ragioni di l 'a coups iarda - la mancanza di cumuna regula di succissioni, a mancanza di un legale attivitati pulìtichi; cunfritti unresolved trà auturitati rigali, classi puliticanti e nubiltà.

Andemu guardà sti mutivi.

In 1722 Petru I scunnisciuti un "Cartula di succissioni", nant'à a basa di u quali, u tronu avissi a passari a larga gamma di ghjente, micca solu à u succissura direttu di lu munarca chjamatu. Sempre qualchi tempu nanzu à a morte di u rè di ripliglià è a prima divisioni. gruppu puliticu, guidatu da Apraksin, insistia nantu la custruzioni di lu tronu di niputi di Petru I nant'à u so appuntamentu, cum'è moglia riggenti di l 'accorsi, Catherine I.

Un altru gruppu, guidatu da Prince Menshikov, andavanu à fà la mpiratrici tiucrazzii Catherine. Cum'è un risultatu di Sveda artful è interventu Army Catherine A. fù elevatu à u tronu in 1725. Dopu à a so morte in 1727 a quistione di u putere hè ghjuntu dinò. Tronu fu trasfiruta a Petru II comu nu risurtatu di l 'intrigues di a seria.

Causi di a coups palazzu micca stati basatu nantu a brama di CURRICULUM à cambià u sistemu puliticu esistenti, o à cuntinuà fora ogni riformi. A funzione caratteristica di l 'èbbica era una battaglia di lu putiri, si pò dì, "in a so forma azzurru." Tutti i partiti lotta fù solu solu à escia lu putiri e ricchezze persunale.

Causi di a coups palazzu dû 1727 vìnniru assuciata incù u rivota di Menshikov, chì intreccia cuvirnaru lu paese di 3 anni. Cum'è un diplomat spirienza e ntilligenti, si campavanu fattu un errore impurtante per via di u putere blinding. Spoiling rilazzioni cu u so alliati, si subitu persi tutti aspired per cusì longu. U trasferimentu attuale di a putenza di Dolgoruky è Golitsyn. Di novu, ci hè un bisognu à circà di un erede à lu tronu di Petru II murìu di vaccination.

Più raghjone di a coups palazzu stati rinfurzata da u vulè di l 'cundizione, chì limitatu a lu putiri di chì cullate u tronu di nipote di Petru - Annamaria Kurlyandskoy (Annamaria Ioannovny). Idda firmatu u ducumentu, dannu, su certi puteri in favore di u Cunsigliu Privy. U tempu di u so regnu, tantu ca fu assuciata incù lotta lu putiri brutali.

Dopu Anna Kurlyandskaya cundizione tagghiati Avatar, a famiglia Dolgoruky statu quasi distruttu, e la lutta per primacy vene novi facci, tra un favuritu di i Imperatrici Biron, bk Munnich è AP Volyn.

Cuntata di e Rivuluzioni palazzu in Russia sò stata liata micca solu à a situazione pulitica, ma dinù cù pirsunalità di pòpulu vicinu a l 'accorsi. In certi casi, u capu hè solu un figurer, ma in a rialità u paese era cuvirnatu dû nobili.

Siccomu l 'a morte di Petru I di 1762 avia cinque guvernatori in Russia. Most a coups hè accadutu incù u participazione di u Guard. Certi circadori parauni di stu pirìudu in lu la storia di la Russia di l 'tardu' Imperu Rumanu, quandu cusì à spessu ci hè statu un cambiamentu di a putenza, è à l 'a coups esercitu attivu.

Allura, avemu taliau lu a coups palazzu, i causi di cui incluse u Cartula di succissioni, cullezzione dopu à u regnu di Petru I, oltri a la lotta di putiri tra li famigghi nobili appartiniri a Elite regnu.

Power per un longu tempu ùn hà stari a lu stissu e mani, i magistrati in Russia, successi 'autra assai prestu. Suldatu di ncuminciu vinniru sulu cu l 'accessione di Catherine lu Great, chì era in gradu di ricriari òrdini in u statu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.