FurmazzioniStoria

Cosa era u dii in anticu Russia?

Anna à la adoption of Cristianesimu, i nostri antichi, u Slavs timendu un tuttu PANTHEON di dii. In certi lochi si sò assai differente. E ha cunservatu più di cintunari di nomi, li cui funzioni hè definitu e latu. Hè pinsatu chì i dii di Ancient Rus stati spartuti in parechji livelli. First - u capu di u diu, ellu - la divinitati di u soli, tandu - i dii di muri bassu, l 'ultimu - i forzi di a bughjura.

Supreme diu è i so PANTHEON

Guardà una chiù variu dii pagani di anticu Russia.

A lista hè guidatu da lu diu suprema di i Slavs - Rod. Hè situatu in cima di u PANTHEON divinu. Rod - u fundatore, criaturi è capu di tutte e cose vivant. ch'ellu hà ùn corpu fisicu è hè un spiritu disembodied chì esiste in ogni locu, ùn creatu, è ùn hà principiu, o fine. Ùn hè assai simile à i cristiani, giudaichi, musulmani è cuncettu Hindu di Diu? Rod hè capaci à rompe fora i trona, sparà li lampi, acqua tranquile. In u so gestione di a vita è a morte, una mansa di i frutti di a terra e di miseria. Iddu hè sughjettu à tutti. Nuddu cci ha vistu, ma si vede tuttu. U so nome è hè oramai presente in e parolle chì ripresentanu u più impurtante di i nostri valori - "terra", "parenti", "la primavera" (in u sensu - acqua pura), "rodiatura" (Fireball, vale à dì à u focu), "nascì" "culturi" è cetara è cetara. d.

Sicondu à i puteri è significatu seguita da u diu sole. In anticu Rus 'havi quattru ispostasi: Kolyada, Svarog, è Jari Dazhdbog. All embodiments sò epica. Caduta, inverno, di branu è di statina populu m'aspettu da ognunu di li aiutu degne. Cù ognunu di li assuciati riunioni rituali e vidennu, canusciutu Fucus cum'è grande vacanze-festival. Ancu avà semu cuntenti di pechom vultati nant'à traduzione martedì, pletom varios è Diavule zhzhom nant'à a notte di Ivan Kupala, guessing in tempu di Natale.

Participazione di omi divinu in a vita bassu

A dii di anticu Russia, chì hè assai grande lista - un enti mistiriusu, TERANCAM u web routes di a vita. Iddi sò spartuti in trè livelli di putere à mezu à l 'àutri divinità è impurtanza in l' affari di a vita. Upper - i dii, rispunsevuli di, Quistione glubale naziunale: a guerra, i golf, lu nascìri. Medium - un cuntrollu search Cristu - patroni di artisgiani, cuncerna l'e donne, a caccia e pesca, è 'agricultura. Ci tutte e aspettu sìmili a cumpagnia.

U livellu più bassu chi tocàt a l 'essenza spirituali, apparenza, a differ danari da i dei è cumpagnia. Hè tuttu speci di salvatichi, è a casa di castità - Sirens, goblins, brownies, frights, orin, pulizia bastone, etc ..

Kolyada

Sans Kolyada, Yarily, Kupala è Svetovid paganism quillu di anticu Russia. Dii so rispunsabilità per i staghjoni, principia u so bissiclette cun Mozart: Don.

Kolyada, o di castagna, supra supra la terra, da 22 di dicembre à 21 di marzu - u solstiziu d 'invernu à lu Spagna canadese vernal. Stu suli-zitellu. Fannu a so ghjunta in dicembre. A festa dura di dui settimane, nzinu a 7 di ghjennaghju, à u massimu di 'invernu, quandu u travagliu agriculu ùn hè rializatu, è cortu ore serenità ùn hè micca conducive à needlework. Quelli ghjorni sò bè cunnisciuti com'è Christmastide.

Di vacanze speciale grassu è u bistiame tumbatu, apertu botti di sottaceti è crauti. patroni abstemious di u accumulated purtatu à la fiera. Maiò parti di l 'bande appena in sti termini risolta da lu pisu di corsu, i ziteddi, arrecani. animali Corsi sò u dirittu di manghjà è di venda, è u latti utérin cu cubs nel ùmmiri era cuntenutu in unu piattu. Era assai raggiunevuli e practicable.

Svyatka - u tempu più piacè cù canzoni, ghjochi, storii furtuna, matchmaking e li matrimoni. Quessi sò i ghjorni, e notti di gioia scrianzati, bona filici, è li fistini bona idleness nzerita legale. Kolyada spiciali loda canti - grazi di riserve insemi, dumandatu callu, inguernu, blu, salute te, a vostra famiglia, è u vostru u bistiame in casa. Hè statu decisu à mustrà ginirusità è di cumpassione à i pòvari, tantu chi Kolyada è benefattori ùn hà passà a so misericordia.

Yarilo

Stu hè siguita di più matura, dii sulari di Ancient Rus. A lista cuntinua Jari (Ruyev, by, primavera) - u diu di u Sun-ghjovana. Induve a pigghiari un ochju, ci zakolositsya campu, chi vi uspità, induve i pianti interessante girmoglia. Jari dinù incaricatu di a causa di l 'animali. Iddu hè discrittu com'è un ghjovanu, sò mancavanu à traversu u celu nantu à un cavallu biancu. In i mani, - un arcu è Cupido, pedi, nudu, in u so capu - una curona di aricchi di rye & cù fiori, campu. U so tempu - di marzu 21, quandu a natura matina da un sonnu 'inguernu attiva, è fin'à 22 di ghjugnu. alimentariu à stu tempu cumplitamenti à u fine, ma assai di u travagliu. ghjornu di primavera podcasti un annu. Agricultori lavureghja e siminari cun paese piantatu in lu nidu gaddina, pasculi à cuntrollà, sottucartulari da la casa, è uni. Unzioni pleasuring Yarila hà ritrovu spicificu, tenu subitu dopu à u Spagna canadese vernal. u travagliu intensivu finisci cu lu solstiziu d 'estate, quandu a luce si daretu.

Dazhdbog

Dazhdbog o Kupayla, Kupala - u diu in pienu fiore, omu matura. U so arrivu in la nota, a notte tempu di l 'annu - 22 di giugnu. Gira di Ancient Rus, secondu a tradizione, amuri fistiggiamenti vanniaturi. Quandu l 'ground Yarily è acconcianu una riunioni merrymaking Kupala, offre una Ansa.it ritratti Yarily, satannu più Diavule dirittu nantu varios acqua, cerca, fiore, felce, e fari' na cosa. Gira di Ancient Rus è i Slavs miroir à elli un bonu locu.

Comu sai, i nostri antichi abitanti in libertà è suddisfà. Si pudia, è u travagliu bè, e hannu piacè da u core. In staghjoni Dazhdbog tarra dà tutti i suchji sò posti in lu fruttu. ore serenità longa è assai di u travagliu - haymaking, a cugliera di i prima pruduzzioni, a cugliera di frutti di l 'inguernu, di riparà e custruzzioni di casi - dì da i nostri antenati travagliu selfless. In l 'istati, assai di u travagliu, ma ùn hè micca dura quandu Dazhdbog aiuta pioggia è i beddi ghjorni. 23 di settembre, u ghjornu di a Spagna, autunnale, lu putiri Dazhdbog cunfine.

Svarog

Quarta Età di u Diu, Sun cumincia incù u ghjornu di l 'Spagna autunnale in u 23 di sittembri, è compii u December 22, u ghjornu di u solstiziu d' inguernu. Diu di Ancient Rus Svarog o Svetovid - vechji diu, u maritu di a Terra, u babbu, dii Dazhdbog Sun è u fenomenu naturale a più impurtante. Dazhdbog iddu detti lu focu, e detti a lu putiri di li trona. A storia si prisenta ubelonnym-pene vicchiarìaddu. U so tempu - l 'èbbica di pruspirità è pienezza di a pace. People trè mesi pripasonnymi godere, i frutti di a terra, à ghjucà matrimoni, feri e fa circa nunda tristi. Sicondu à i cronachi, u diu Svarog di Russia Ancient - un omu altu cù quattru testi su quattru capizzuni. Si fideghja in u nordu, a sud, a est e a ovest. In a so manu, - la spata chi Diu ti aduprà i puteri di a bughjura.

Perun

Perun - u figliolu di Svarog. In a so manu - i lampi-frecce e bu-arcu. Nuvole - a so faccia, a so longa, e li capiddi, li trona - diu di lu verbu, ventu - ventu e pioggia - sumente fertilizing. Li Vichinghi e li Vichinghi cridiani chì u megliu u diu in u PANTHEON - hè di sicuru Perun. Diu, chi in anticu Rus, figliolu di Svarog è a terra? Donu cun un Svarozhich friscura è fickle-arachide, terribili e putente cunzidiratu lu patronu di guirreri curaghjosu. Si dà li bona furtuna in affari è la forza à l 'esercitu cun alcunu avversu.

Slavs mittia a iddu l 'amuri e prutizioni di MANISCALCHI è ploughmen. Sia purtatu u travagliu Acquanera, è Perun pruteghji quellu chì ùn hè micca a pling a mintiri la forza fisica in u so travagliu.

Perun - lu diu di la guerra in anticu Russia. Accessu à guerra chjassi, o, aspittannu l 'attaccu di nimicu, l' Slavs purtò a vittima. Pala didicatu à Perun, bedda cù i parti di a guerra, armatura e armi. Statue di u diu sculpita da u fustu di una grande àrburu. Prima di lu fanned lu focu, chì brusgiatu un animale sacrifizii. Dancing cun cundutti è cianciani eranu accumpagnati da i canti chi cuntenenu u dumanda parolla di u vittoria supra lu nimicu.

Vélez

Vélez - lu diu favuritu di u paisanu è pastoralists. Hè sempre chjamatu u diu bestiale. U Slavs ùn sparte sta regione di a vita di viddani - ognunu hè una bestia, è tuttu u paese lavureghja. Veles (Volos, mese) - u diu di e ricchezze. Vélez urigginariamenti identificatu cu Perun. Iddu dinò cumandava i nivuli di u celu, è era un pastori di pecuri, ma poi cci fu urdinatu à piglià cura di a terra è di u vitellu. Vélez manna arcusgi su campi, è prati. Dopu à a siera, si sempre lassaru un uncut mannella. Sta tradizzioni è sempre oghje si vede. Chì i dii di Ancient Rus Veles è Perun sempre stata u populu più revered. Iddi ghjuratu di i nostri antenati à a fede è a parolla onestu. Stu hè mintuatu in l ' "e di u Statu Russian" N. M. Karamzina.

Stribog

Sè noi analyse cumu u dii timendu in anticu Russia cù i più grandi cosa, hè per u più parte i dii di e forze naturale di a natura. Per mudernu Russians cchiù granni difficultà hè micca a cunfùnninu elli incù iddi. Get u listessu Stribog. As a so distinti da Perun, Veles, whistling, prognosis, è altre lingue di u ventu e pioggia?

Stribog - u maestru di u ventu, nuvole, timpesti e blizzards. Iddu hè dui tinti e boni. In i mani di u diu tene un cornu. Iddu Bellucci chupa in lu e ti l 'elimentu. Da u so ventu ogni music, canzona è strumenti nuvelli. Capì a effettu magicu di musica nant'à l 'animu umanu nasciu fora di a natura populu corsu - u rumuri di l' acqua, abbastanza, whistling e gridannu ventu in i cundutti, caurizza e tra l 'arburi. Tutti stu - u gruppu Stribog. Stribog prega di piova è di 'terminate quessa, oltri Calming u ventu forti. Cacciatore sò dumandatu à aiutà u nanzu passa di l 'animale cosa è sinsibule.

Lada

Nant'à sta dea firmati i più infurmazioni. Lada - un incarnation: feminile di u diu suprema Rod. I so panni - nivuli è guazza - làcrime. In la brume la matina - velu di l 'dea - umbri di i morti,' unni lu porta a lu oltritomba muvimenti.

U tempiu principali di l 'dea, c'era in u lavu Ladoga. High sacerdotessa sceltu assai cura. Stu pò esse paragunatu cun come si sceglie u Dalai Lama. Prima, i Magi eranu e donne, isolé, u più bonu di u rollu di a dea madre. Ci duvia hannu diffirenti ntilliggenza, biddizza, sgualtrezza, forza è curaghju. Dopu a so figliole chì hanu arrivatu a l 'etati di cinqui, arricugghiuti di l' incontru. Parechji sculari addivintò vincitori di i Magi. Ottu anni ch'elli ampara u subtleties di i sfarenti rughjoni di a cunniscenza, di scienza è artisgiani. In i tredeci anni ch'elli sò pruvatu torna. U più degnu di divintà altu sacerdotessa - u cumpendiu di i Lada, è l 'altru, servi a so Girl.

Lada sacrifiziu era piuttostu di i fiori, ntrizzati a na curuna, e frittelle, o fritteddi. Iddi èranu brusgiatu à u rituali palu. Hè accadutu in vacanze Ladodaniya. U megliu e di carusi, luminoso faci è u focu sacrifizii, passava u modu naturali, corse falà tutti i più Russia. On a matina di u sacerdotessa festa dissi lu. Idda vinni fora à la genti obryazhennaya, in una ghirlanda di i più beddi culori. U statu hà cridutu chì a stu puntu ch'ella dea, Lada hè parte di u so corpu è in bocca. Idda ca parlavanu di ciò chì ùn aspetta u so tribesmen mentre ch'elli campanu, ciò chì pò è deve fà, è ciò chì. Quandu hà chjamatu u nomu di a persona, dopu guai a iddu si era una currezzione. Iddu si vutau contra l 'tutta la razza di l' dea, riittatu. Idda pussutu fattu dâ l 'nnuccenti e fu accusatu. Dopu à legni ella, a donna cariu di i so pedi. Era un segnu chì u corpu divinu manca Lada sacerdotessa. Magi messi nant'à a so bella padrona, è u piacè principia.

Lada - particularmenti patrona di e donne. Sottu u so prutezzione - la casa, procuré e amuri. Certi fonti aghju tiratu un tempu trà i slavi Lada e Venus Roman.

Friday - u ghjornu didicatu à i Lada. Women on Friday si firmò. Hè statu pinsatu chì ogni los, principia da una donna, in stu ghjornu di u mese, vi la via, chi è, soldat falà u restu di u travagliu.

Mokosh

Mokosh o Makeshov - unu di più dea vardia a la casa di famiglia. Traduttu da a lingua slava u so nomu significa "piena portamuniti." Mokosh - cummerciu di Cristu di i vindemii finale, i frutti esistenti, e so matematiche è l 'usu più ghjustu. una statua di a dea, hè presa in mani di i grandi cornu. I so mani, è capu di più cà l 'pirsuna mizana, è sò disproportionate in trattendu di u corpu interu. Idda dici cun litturali di i frutti tarra. Dunque, un altru prugettu Mokosh - gestisce u distinu.

Mokosh cun particulari intaressu si lija a tissitura è voltando. Spinning fila in parechji di i cumminzioni assuciata incù a tissitura di destinu. Si hè dettu chì i dépannage inachevé ùn pò esse manca di a notte, ùn Mokosh arrubà u filu, è dunque u distinu. In certi rughjoni di u nordu, era cunsidarata una dea u male.

Paraskeva-Friday

Dea Paraskeva-Friday - Mokosh succissuri. Idda spassighjati in un fiore. Pruteghji i mistieri è di ghjuventù festival cù ghjochi, canti è balli. Per stu mutivu, vennari hè stata longa a Russia ghjornu una quandu donne, ùn ponu travaglià. Per ncùantru, si pò s'otteni un oslushnitsu agile.

Dea hè incaricatu di u netteté d 'acqua in puzzu, sigretu aiuta voi truvà i chjavi. À Paraskeva-Friday sempre aiutatu e donne in u so mandili pezzi di dépannage woolen sewn.

Semargl

Unu di i più antichi, e se I pò dì cusì, hè dii stadda Semargl. Issu diu hè unu di i sette più revered. L'urìggini di lu nomu veni mpastati in misteru. Un altru nomu Pereplut pari più Russian, ma u so significatu hè statu persu più di u cursu di 'anni. Smargl - solu à Diu, avendu u spuntà di un animale - un cane alatu. Si pesa cum'è un intermediary trà u populu è i dii. Semargl passa u sacrifiziu. Ghjesù hè u diu di u focu.

Semargl vota purtatu à u ramu terra, l 'arvulu di la vita. Dapoi tandu, ci hà pigliatu sottu à i so graneddi cantu e culturi. Ghjesù hè u diu di radichi, pianta è hè capaci à livaritìlli i k.

Chernobog

Neve thickets foresta, paludi, stagni è Piscines d 'acqua stagnanti. Tanti foli di vari spìriti maligni li Seem, quali cunzerva la antica Rus.

dii slavi micca tutti i sò boni è piacenti à u pòpulu, Russian. Vergogna Chernobog - lu patruni di li forzi di u male, lu diu di la bughjura, k è miseria. In a so manu - i asperge, a so faccia piena di malignità. Iddu cuvirnaru la nuttata. E anchi si iddu hè opposta Byelobog, ma i forzi maligni, dipinnenti Chernobog assai numerosi è canadese insatiable. Stu portau hè tiratu in u whirlpools acqua, goblins, cunfùnninu chjassi foresta, brownies stravagante, buccal ntilligenti.

Moraine

Morena, o cirujano - la dea di u male, è a morte. It supraneghja in u imbernu, notte, ou, duranti li guerri e ipidimii di k. U so prisente in l 'usu di a donna pauroso incù una faccia nera, corpu, rubustu, ortu nasu rebuffade è un' ugna tantu in metallo. I so servitori - k. Duranti la battagghia, idda clings a testa e allura u so sangue. Morena avia idda ùn vai luntanu. It banishes Perun. Duranti la festa di i riunioni di lu diu Perun Slavs mercilessly lampà i idola Morena.

U penetrazione di lu cristianesimu in i riti pagani

Hè cridiani chì u Cristianesimu di u Russian menu vicinu cà paganism. Ùn pi casu, si pò dì, di di più cà una mila anni, noi ùn sò te guariri di assai di vechji usi, comu: lu celebrazione di Carnival, riti matrimoniu, case piacenti, cridenza in un ghjattu neru, una donna cù una seau viotu, etc. Tuttavia, l 'fs di inizià una nova religione. ùn ci hè micca dubbitu. In i ghjorni di Prince Vuludimiru christened Rus hè un gran disunity trà diversi regni e tribù. Cunciliari tutti i pudia solu tèrmini cumuni. Tali forza Juanni hè u Cristianesimu. U so riti, u tempu di u fistini è sirvia bisannuelle intrutu in u routes annuale di l 'affari inghjuste è a struttura di a vita bassu, e santi cristiani ùn menu vere in aiutanu i resultati giru fidu, accettatu battèsimu in lu nome di Ghjesù Cristu. A parolla "urtudossa" vene da l 'antichi. dii slavi aiutatu i nostri antenati ùn hè micca peggiu di i santi cristiani. Appellu à ellu è era la palora dritta, chì hè Orthodoxy.

Rigezioni di parechji di i nostri forma attuali di orthodoxy - un rigezioni di capi cresia chi sirvaria da a manera inghjuste. In i tempi, pre-Cristiana era dinù parrini, intertwining palazzu è bogatevshie su pristazioni ricevutu ntilligenti.

Gira di Ancient Rus è i Slavs da a tempu a tempu hà cambiatu a so funzione è di a bona turni in u male, passau da unu incarnation: à un altru. A so caccia diffirìanu in parechji lochi. Stu creatu un cunflittu. U gran dii di anticu Russia Ùn sò spariti, ma spariti à unu à Diu - lu criaturi di lu munnu. Simply, ch'elli eranu chjamati da altri nomi - i nomi di i santi cristiani, e purtau lu PANTHEON divina - u figliolu di u Criaturi, Iisus Hristos, martiri cu muriu n'cruci à j'abaisse per i nostri peccati. Si purtò lu Novu Testamentu - u drittu d 'amuri di genti di tutti li autri. U Populu ùn hè à lu. In i tempi nanzu, altrimente sò campatu solu a forza fisica. Currettamente capisce è accetta a lege - ciò chì ci tocca à amparà è insignà i so figlioli. Sè i dii pagani di anticu Russia, a lista di i quali diversi embodiments è trasfurmazzioni, comu puru ruttu falà nantu à a terra di più cà un centu, à spessu causari lite trà sfarenti clan, i santi cristiani sò mai statu la causa di disunity trà cristiani di differente siguenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.