FurmazzioniStoria

Scrivennu di Ancient Egypt

Scrivennu 'Anticu Eggittu hè basatu nantu ieruglifi. Sti caratteri cumplessu à spessu eranu solu pratica è imagine stilizata di un oggettu, o una persona vivant. Scrittura di 'Anticu Eggittu - tistimunianzi di li tempi antichi - à un novu mumentu radiufonichi u duppiu, li ferma di culunnati duppiu Papyrus, statues, è tombi. Stu successa à un tempu quandu circadori European principia una storia di stu paese orientali mistiriusu.

U nomu "inglese hieroglyphics" apparteni a li Greci. Iddi occupatu in 332 BC in terreni anticu sottu à u cumandu di alessandro Makedonskogo. Da a parolla greca "caratteru" mezi traduttu "sacra corona."

Sicondu a circadori, lu scriviri Egyptian hè a più bella nantu à a terra. U megliu ogni di u populu ùn pò creà. Ma in u 5th seculu dC, scriviri pû giruglìficu di anticu Eggittu fù sminticatu, è per assai migghiara di anni, quattru caratteri era un misteru ancu per i bravezza. In stu casu, micca solu in stu paese, ma partutu in u mondu à nimu pudia capisce si. Truvà a scrittura di 'Anticu Eggittu pruvatu in u 16-17 seculi. Stu prublemu hà dapoi pruvatu à scioglie tanti scentifichi.

Cù l 'estinzioni di a civilisazione era persu, e la cchiù mpurtanti pi cumprènniri l' anticu scrittu vasciu. L'urtimu anticu ieruglifi stati corona in 394 AD à circa. Tempiu di Isis in Marcu. U testu cunnosce più recenti hè u Demotic scrizzioni 452 dC.

Enorme epica storica (circa trè è una mità di cca) hè embodied in i testi. Di sicuru, tutta l 'stu piriudu, l' antica lingua d 'Egittu cambiatu. Circadori sparte lu in cinque tappe di u sviluppu:

- lingua franca lingua egiziana usate durante u Old Kingdom (28-23 seculu aC ...);

- in u periodu da 22 à 16 anni. aC Si usa lu classicu (sredneegipetsky) lingua;

- durante i 16 -13 seculi. AC. E. - lingua egiziana Late;

- demotic Egizziani usatu cu 8 in la lingua. AC. E. 5 seculu di a nostra era Nurmanna.;

- 3-a. n. E accuminciò a èssiri usatu a lingua coptu.

Dopu à l 'invasioni di la lingua Arabi coptu in u 7u sèculu dC si metti à pianu pianu postu da Arabu.

Scrittura in Egittu hè cunsideratu, nsemi a lu scritti sumeri, u più anticu in u mondu sanu. It S'avissi a nutari ca è lu stissu comu a cultura di issu anticu paese, hà furmatu abbastanza nant'à u so propriu. Numaru di i segni pû giruglìficu, la più cumune - numaru intornu à setti centu. elementi individuale di u lettera pussutu esse fattu ricerche precise in modu differente. Stu hè largamente dipindenti da u tempu è in parti da a capacità di u sigritariu. Sta funzione, in l 'N primi locu, i circadori veni cunziddiratu comu hieratic (pû cursivu) scriviri.

caratteri Sami sò classificatu da u so aspettu. Classifica di Gardiner (English ngrisi) eni cunzidiratu esse accettatu.

People in anticu Eggittu usatu trè sistemi Scrittura:

- hieratic,

- vasciu

- e demotic.

sistemu vasciu i primi, furnì images è pictograms. Hè statu usatu di la divisa di testi religiosa.

sistemu Hieratic hè pratica forma cursivu di sistemu vasciu. Hè stata usata in a preparazione di i testi los è legale.

Un altru tippu di sistemu ogettu dattilografia Demotic.

Fari scriviri lu populu Egyptian ùn pudia esse un journal di più di 2000 anni. In Rosetta, vicinu à Alexandria, in lu 1799 fu scupertu da un picculu naturale lucida. Hè statu iscrittu cù un dicretu di Faraone Tulumeu lu quintu. U n'hè statu fattu in trè sistemi: pû giruglìficu, demotic e grecu. Stone, chjamatu Rosetta, hè divintatu unu di i scuperti cchiù mpurtanti di scentifichi, egittologhi, parchì lu leaiat a chjave à capì u anticu lettera. Scioglie u misteru di inglese hieroglyphics in lu 1822, successi lu Frances Zh.F.Shampolonu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.