FurmazzioniStoria

Rivuluziunaria Grigory Petrovsky: biografia, mprisi, volti è fatti piacè

Grigory Petrovsky hè un capu di talentu, un partigianu di idee sucialisti. A so parsunalità pò mancu esse chjamatu furtunata, ella avissi piuttostu tragicu. Iddu fu capaci di passari u ligami, prighjone, riprissioni, ma ùn pudia risista à cuntrollà riggimi ca li.

À a fine di a so vita era capaci à sente u rapportu Nikity Hruscheva, per vede i cambiamenti di a pulitica di guvernu.

Puntualmenti, novanta anni, u so nome era parti di u "nomu cumplessu" di a cità, chì hè stata longa un simbulu di l 'èbbica suvietica.

primi anni

Born Grigory Petrovsky apparsu 01.23.1878 annata. Hè accadutu in u paesi, provincia Pechenegi Kharkov a la famigghia di un Tanz è un sarto. All in a famiglia hè cultivata cù trè figlioli. So 'patri murìu a mane, lassannu Gregory à l' etati di tri. Quandu u zitellu hè quattordeci anni, la famigghia si trasfirìu a la spiranza di una vita megliu in Ekaterinoslav (avà dizziunariu).

A a scola à u miu seminariu studiatu un pocu più di dui anni. Iddu fu espulsu perchè di nun putìrisi cchiù a pagari 'nzignannu. A famiglia ùn avè ni cinqui rubles per una tassa. So assai a ddu tempu era meriteghja una vacca. At ondeci anni, accuminzau a travagghiari a l 'attellu di a lu trenu. Per quindici anni, pigliò una Bryansk Steel lavori.

femu rivuluziunariu finu à u 1917

Travaglià in Ekaterinoslav, Peter raghjunghje u "Unioni di Vicenda." Dapoi u 1898 addivintau un membru di lu RSDLP. Sette anni dopu, fù numinatu suttasiggritariu di u Board travaglià in a cità in u fiume, Dnieper.

Duranti a so attività di rivuluziunariu Grigory Petrovsky stints triplici in cunclusioni:

  • in lu 1900;
  • in u 1903;
  • in lu 1914 fu arristatu e cunnannati, spugliata di tutti i diritti è mandà à pecchè a vita.

Per una mentri iddu avia a spenniri in esiliu.

Da u 1912 à u 1914, Petru era in l 'Duma. Duranti stu tempu, Ghjesù fù ghjuntu cù e parolle trenta-dui. À mezu à i so palchi ch'ellu hà risuscitatu u tema di a creazione di a scola Ucrainu, lingua ucraina in u pensà di istituzioni amministrativi, a pussibilità di purtà fora e so attività Ucrainu istituzioni culturali e aducativi.

Link capu rivoluziunariu pigliò a prima in i rigioni Turukhansk, è dipoi 1916 - in Yakutia. Doppu la rivuluzzioni dû 1917, vinni pubbricatu.

Attività dopu a Rivuluzione di ferraghju

Libbirau, Grigory Petrovsky addivintò cumissaru di Yakutia, è uni pochi di mesi dopu era mandatu à u partitu di u Donbass.

Pusizzioni pòpuli:

  • un membru di u RSDLP (b) in Ekaterinoslav;
  • un membru di u Pre-Parlamentu;
  • Commissar People l'di Specialista interna di u RSFSR;
  • Unu di li fundaturi VCHK;
  • membru di u trattativi di paci Brest;
  • nfurmazzioni di l 'Omi Red firmata;
  • Troupe prisidutu in Ucrainu;
  • u nomi di l'Unioni Suvietica firmatu lu Trattatu di duminà tutta l 'Unione Europea;
  • Si tìnniru lucca pusizzioni impurtante in lu Comintern.

Petru hè unu di quelli chì li rapprisintanti di l 'apparatu, festa, chi anche attornu a Mosca. Si rifiuta la pussibilità di crià una sola statu Soviet Ucrainu. In lu 1922, iddu scigghìu prugettu di Stalin di u stabilimentu di i RSFSR ortugrafìa la Ripùbbrica di Autonumìa. Ghjesù ùn pussede micca a pusizioni di Skrypnyk, Rakovsky, Shumsky, chi circava à creà un statu fidirali, incù un priggiudizziu cunfidirazzioni.

In u 1932, Petrovsky fù mandatu à u rughjonu Donetsk à esse rispunsevuli di u baddu di l 'Travaglii grana. Chì hè per quessa vene u so nome nantu à a quistione di indiatura in u processu di u populu Ucrainu. Guardà s'ellu hè unu di i culprits in la morti di miliuna di ucraini?

Petrovsky Grigory Ivanovich e caristia

Essendu rispunsevuli di u cugliera grana in u 1932, Petru, videndu a vera situazione in u paesi di Ucraina. Iddu scrissi na littra a Molotov e Stalin, in cui li disse: circa la fami e dumandatu aiutu à i paesi Ucrainu. Iddu nun vuleva la morti di la genti, ma nunda di più di scrittura una lettera micca fattu.

stòrici Modern tendini à crede chì Grigory Petrovsky (Holodomor 1932-1933) fù attivu in u processu di ucraini. Ghjesù, nantu à u cuntrariu, dumandatu à jumbo un ordine terminating u Travaglii grana in Ucraina.

Nunustanti stu cumpurtamentu, è fù cacciatu da u so articulu. Grigory Petrovsky (Holodomor hè u tempu cchiù per ellu cum'è per tutti i populi Ucrainu) nna la riprissioni di l'ardori di u XXu seculu. U cuntrariu, vinni numinatu di vari posti in u Cunsigliu Suprema di l 'Unioni Suvietica. Stu durau nzinu a lu 1938.

Anni, in esiliu onorariu

Grigory Petrovsky, quale biografia hè assuciata incù a custituzione di l'Unioni Suviètica, vinni dimittutu pì da tutti i posti perchè di connivance incù u rispettu di i "nemichi di u populu." Per un longu tempu si ristau fora di u travagliu. Stalin era longa vulia à spustà u Petrovsky, chì era per ellu troppu spineless, ma ùn hà curagiu per via di u gran 'auturità di u capu Sucialista ucrainu orientali. Iddu fu cacciatu da a pusizioni Picbille solu in lu 1938 sutta l 'auturità di migliurà a Mosca. Ma in la capitale, ch'ellu era impussibile per arrivare in dui anni, per via di l 'òrdini sicretu di Stalin. Sô famigghia fu custrinciuta a Francese fend per "u pane è acqua".

Idda cci aiutau ll'è sustitutu travagliu Fyodor Samoilov. In u 1940 si almanaccatu u Petrovsky in u Museu di a Rivuluzione francese. Un anzianu assuciatu di Stalin accuminciau a travagghiari comu lingua mamma. Riiscì a arrivare i pusizioni, perchè ùn hè tenutu in ordine per harmonize a lu Cumitatu Cintrali.

L'urtimi anni di a so vita

Doppu la morti di Grigory Petrovsky Stalin biografia hè cunnessi cu lu tirruri russu, turnau a la vita pùbbrica. Si svorgi cù i so ricordi di audiences, fendu u ghjurnalismu. Iddu addivinìu lu stanzi di onori à u famosu Cungressu XXesimu Party, in cui lu debunked "cultu sumiglia di Stalin."

À u listessu tempu ch'ellu cuntinua u travagliu in u Museu di a Rivuluzione francese sinu à a so morti, chì hè accadutu 09.01.1958 anni. Hè accadutu in Moscow, induve u so scanzari stati intarratu in lu muru Kremlin. Cosa hè accadutu à i zitelli di u novu, chì in lu 1938 fu esiliatu onorariu?

Famiglie, distruzioni di u partitu

A so prima moglia, Dominikoy Fedorovnoy Petrovskiy Grigoriy Ivanovich scontra, mentri ancora travagghiannu a la fabbrica a Ekaterinoslav. Idda cci aiutatu da dda leaflets di maghju di u ghjornu. Si dì chi genti hannu a travagghiari ottu ore, vanu à ottu ore, ottu ore di riposu. Ci stete finu à la morte di a so moglia, chì passava luntanu a lu principiu di la Secunna Guerra Munniali.

I zitelli Petrovsky:

  • Leonid - era un capimachja Soviet finu à ch'ellu era espulsu da u partitu in u vigilia di u Great War Refrains. Iddu murìu a battaglia in u 1941.
  • Pietro - hè un shtatista, unu di quelli chì assartaru a Palace inguernu in 1938, iddu fu arristatu e colpo, in u 1941, dî rapprisintanti di u NKVD.
  • Antonina - fù moglie di u figliolu di u famosu Ucrainu scritturi Yuri Kotsyubinskoe, tandu per i travagliadori partitu Solomonom Zagerom. Dui omi eranu riprimuta in 1937, lu stissu annu u so figliolu Kotsyubyns'kogo sparà.

Peter curputu scrissi littri a domani gestione cù una vista, à salvà i so figlioli è e so famiglie. Ma u so pleas cascatu in u zitellu sordi. Figlioli riabilitata solu dopu à a morti di Stalin. By stu tempu avìanu longa ripusava in terra è ùn hà bisognu di temiz.

a cità Dnepropetrovsk

Più di l 'anni, Grigoriy Ivanovich Petrovsky, quale biografia hè cunnessi cu l' Unioni Suvietica, ricevutu sei cumanda:

  • Lenin (duie volte);
  • Banner Red ;
  • Banner Red di Labor (trè volte).

A so vita hè attentamenti, culligatu cu l 'a cità di Ekaterinoslav, induve si campava cù una ghjovana età. Sô carrera pulìtica si quì. Siccomu ca veni di lu putiri, Peter ghjunse à ellu ogni annu. Mentri in Moscow in 1938, iddu fu capaci a visita i cità à i Dnieper solu in lu 1957.

Iddu fu invitatu à u seventieth anniversariu di a pianta, chi purtava lu nomu di Petrovsky. A ddu tempu, "All-Ucrainu tribal" hè settanta-nove anni. Iddu messu un discursu a la Palace di Ilyich, visitatu a pianta, e parlavanu cu lu travagghiaturi.

Dapoi 1926, a cità di a so ghjuventù era chjamata Marsiglia. Sè un shtatista ùn hè cuntentu di sta onuri. Un fattu bellu, hè chì più di u mudernu i cità hà cridutu chì u nomu hè assuciatu micca incù u Petru è cun Petru lu Granni.

In più di a cità in onori di i pulitichi sò statu chjamatu, è altre cità, comu puru li strati, li fabbrichi, ferrovia stazioni, parchi.

u versu di i cuntimpuranei

Grigory Petrovsky (rivuluziunariu) fu l 'ùrtimu objectionable ripresenta. U so munimentu in Marsiglia (Dnipro) hè a jittari un gruppu d 'antri 29.01.2016 annata. A cità si vinni vattiata Corpu 05/19/2016 à Dnipro. Duminiu stissa rinumate pò micca sempre, parchì u so nomu hè Entériner da la Custituzioni di Ucraina.

Quissa hè a biografia di una parsona chì ùn hè micca cumplettamente capaci à pienu in u regime, in la custruzioni di li quali fu cuimmurciutu dirittamenti. Pianu puntu lu "purga" di l 'ardori, ma per issu avia a pagari un prezzu pisanti - parmetta a morte di a so moglia è i figlioli, a caduta di u Olimpu pulitica, tanti anni vivant à u semi-la fossa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.