FurmazzioniStoria

U principiu di a rivuluzione industriale, in Russia

U principiu di a rivuluzione industriale, in Russia fu assuciata cu lu capitalismu, lu manifestu à u paese. U sviluppu di stu pirìudu stòricu hà cuntribuitu la ntruduzzioni dû masini in cundizioni fabbrica cu la criazzioni di la classi di travagghiatura.

A rivoluzione industriale in Russia accuminzau cu la ntruduzzioni dû putiri a vapuri e machini a travagghiari, prima in industria di luce, cù un distaccu passaggiu a àutri zoni di pruduzzioni. Mechanization catturau la nnustria transports pisanti, e poi 'agricultura.

Features di a rivuluzione industriale, in Russia, hè accadutu in parechji modi di diri a sustituzzioni di travagghiu manuali. In stu casu, mechanization statu realizatu tramindui in manufactory è artigianatu di pruduzzioni è cuntribuitu à a custituzione di sanu novu pruduzzioni di l 'industria.

U principiu di a rivuluzione industriale, in Russia, hà cuntribuitu à l 'traduzzione di l' econumìa inniana capitalista a livellu industriali. A fasa finale di a vuluntà di masini hè u publicazione rigulari di "Macchine da machini." U principiu di a rivuluzione industriale, in Russia, hà cuntribuitu à l 'a creazione di forma mezi à u sistema capitalista di basa materiale è tecnicu.

A prima mità di u 19u seculu, u prucessu fù accumpagnatu da decomposition e furmazioni feudalisimu struttura di capitalista. It S'avissi a nutari ca si hè caratterizata da assai contradictory. Hè, à un puntu cchiù granni, fu duvuta a l 'ora di i cundizioni sociu-ecunòmicu in la casa di campagna cù un pesu territuriale salti è u so assuciati pulitica di u sviluppu di i classi regnu di prupritari sutta la guida di u rè.

U prugressu capitalismu più prununzia hè stata in u settore industriale. Hè in stu cunfizzioni capitalisti évalué la forma menu di pruduzzione. In industri avanzata furmaru li cunnizzioni température di u stabilimentu di i primi fabbrichi.

In u secondu quartu di u 19u seculu, si carattarizeghja cum'è l 'ultima tappa di crià u preconditions di u rivuluzione industriale in a casa di campagna.

Un fattore impurtante hè toltu da u principiu di a rivuluzione industriale, in Russia, ci hè u esistenu di u statu nant'à u mercatu mondu dopu à l 'paisi uccidintali si sviluppau, induve i rivuluzioni di pruduzzione sviluppatu da issu tempu calmu rapidamenti. U sviluppu di l 'econumìa inniana, industriale di sti paesi aiutatu à dà forza à u mondu di una di a grana russa, materia prima industriale.

In u 50s di u 19u seculu maturing fattori esterni è interna, avvicinendu la caduta dâ sirvitù. À u listessu tempu à i Stati Uniti è l 'Europa, la rivuluzzioni ndustriali hè avè mumentu.

Dapoi u principiu di a custruzzione grande-scala di strada ferrata è i navi a vapuri a ragione di a pruduzzione hè accumpagnatu in sti paesi. Events in altri paesi hannu un pesu impurtante in u Russia incù u so sistemu inglese serf fiudali, hè suvitatu u spechju crisa. In la struttura ecunumica di u paese in lu 50s infini cunfurtà u sistemu bourgeois in lochi cchiù mpurtanti di l 'econumìa. À u listessu tempu, Russia resta propiu tiratu in u marcatu mundiali capitalisti.

L 'abbulizzioni di sirvitù in u paese hè accadutu in e cundizioni di nicissità pulitica e ecunomica fini di l' furmazzioni dâ nova forma di ecunumia nantu à una basa capitalisti. Era di granni mpurtanza e lotta uncompromising di u populu contru à u sistema fiudali.

Par sviluppà a rivuluzione industriale, hà pruvucatu micca solu i cambiamenti in u mutore di u prucessu di pruduzzioni à traversu i testi di a tecnulugia; ma dinù purtatu a un cambiamentu impurtante in a sucetà Russian.

U sviluppu di a rivuluzione industriale, in i primi dicennii dopu à la riforma hè assai forti. stati osservatu High rates, di la criazzioni di l 'industria di machine in centri urbanu, mentri à l' dilimitatu di u sviluppu di a pruduzzione hè accadutu contr'à una inturnianza di prisirvazioni prulungati di l 'arristava dâ sirvitù.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.