FurmazzioniStoria

Prince Silence: biografia, photos, femu Silence

Assai luminosu sumiglia, chì hè per Prince Silence, biografia, una breve discrizzione è una discrizzioni di l'attività chì sò statu cunsirvatu in l 'òpiri di li sò cuntimpuranìi, hè attrattu da nutevuli interessu à mezu à i sturiani oghje. Interestingly, u XVIII seculu, u so titulu in Russia hè u tempu chì u Imperial. It intrutu in la lista di pusizzioni e volti ricevutu da u principe di tutte e-tempu serviziu à a Patria.

Zitellina è ghjuventù

Grigory Alexandrovich, u futuru, célèbre, Silence, era natu 13 (24) settembre di u 1739 in u paesi di Chizhov, vicinu à Smolensk. U so babbu, Alexander, hè ufficiale bastone di Petru è poi la rosa a lu rangu di Major-seconde. Quandu Silence-maiò hè di 50 anni, si lampò in amore cù una ghjovana 20-anni-vecchio vèduva Darya Vasilyevna Skuratov (Ach Kondyrev), ca desi a nascita di un figliolu, è cinque e figliole.

Devu dì chi Alexander avia un caratteru assai difficiuli, accussi picca Grisha statu decisu di dà l 'aducazzioni di una cugina di u so babbu, Gregory Matveyevich Kislovsky, chi biviant in Mosca e servu comu prisidenti di l' Chambers-bordu.

educazione Silence si messe cun scoli privati Litkina è cuntinuò à l 'insignamentu à l' Università di Mosca. Duranti l 'anni di studià la giuvintù li mustrò nutevuli abilità in i scienzi, ma dinù dimustratu a so memoria di iniziu phenomenal &. In 1756 Gregory ricevutu una medaglia d'oru, è inseme cun un gruppu cum'è i studienti successu fù mandatu à St Petersburg, induve si purtaru cu iddi a la mpiratrici Lisabetta.

biblioteca francescana

Nunustanti la pusizioni efficaci, u futuru Prince Silence, quale biografia hè piena di infurmazioni circa lu turni spertu di distinu, fu espulsu da l 'università di pudere, pi dinunziari a classi. Iddu avìa pi cummattiri lu guardi, comu parti di u quali si pigghiau parti a lu corpu, tinia in 1762. U risultatu fù esautoratu imperatore Petru III, e cullate à u tronu di a so moglia - Catherine II. Duranti stu Silence hè statu garantitu di quattru centu servi, 10 mila. Rubles è u gradu di tinenti. energia Irrepressible è ambizioni tinutu ellu accumpagna di un cambiamentu in lu distinu.

Prima, Grigoriy Aleksandrovich sirvutu Konnogvardeisky cuttuni, è in 1763, un decretu Catherine II vinni truvatu a cellula-Junker synod | induve si avvicina Gianfranco Orlovs. Dopu à 5 anni, si lamintava di lu officiale è évalué comu la curti di l 'Mpiratrici.

Attività Prince Silence

Per guasi dui dicennii, Grigoriy Aleksandrovich participò in parechji affari di naziunale è hè l 'cunsiggheri principale à l' Mpiratrici. In 1774, si cunzigna u rangu di adjutant General e poi Lieutenant Colonel di i vostri Life. In più, ci era un membru di lu Cunzigghiu di Statu, oltri vice-presidente di u cunsigliu, guvernà cù Affare militari. Duranti l 'assartò spizzò fora, purtatu da Emelyana Pugacheva Silence pigliò una parti attiva in u mutore di u so supprissioni.

In 1775 ci fu datu lu titulu di conti è statu attribuitu l 'Order of St. George à l' occasioni di i cunclusioni di l'Imperu Uttumanu Pujós Kainarji. In u listessu annu ch'ellu era capaci di ghjunghje ne l 'abbulizzioni di la fonti principali di penseri in Ukraine - Zaporozhye SECH.

L'annu dopu, u inglese mpiraturi Joseph II cci cuncessi u titulu di Principi di lu Sacru Rumanu Imperu, è Catherine II, numinatu guvernatore-generale di Astrakhan, Azov Novorossiysk e pruvince. Cusì, ci hè, in fatti, addivintau lu capu di tutti, senza eccezzioni, i terreni Russian Italia miridiunali, da u Mari Neru è i paghjini Caspian. Era quellu chì Prughjettu la custruzioni di tali cumuni ucrainu comu Ekaterinoslav (Dnepropetrovsk), è Kherson. Sò abbrivu abbrivu Prince Silence avia dinù una manu, è per u sviluppu di l 'Kuban.

Viaghju di u Crimea

A trasfiriri a so servizii à l 'Imperu Russian pò esse nti longa. Ma vogliu dì una pochi di parolle chì Prince Silence (biografia di l 'omu - tistimunianzi diretta chi a so vita era sanu fidu à u serviziu di u Cuntrastu), pò sò state ingiustamenti bargained per. So dicu tanti stòrici, chì seguita interrugatu tutti i ducumenti rilativi à l 'accussì-chiamatu paesi Silence. U fattu chì in 1787 ci Grigoriy Aleksandrovich almanaccatu per un longu viaghju, l'Catherine II calmu di la Crimea in ordine per mustrà a so putenza di Russia è u so paludosa influenza in lu rughjonu. Going in un viaghju, la mpiratrici invitatu à visità lu munarca Austrian Joseph Peninsula II è parechji diplumatici European.

Dopu ghjuntu in u Mari Neru, vittiru chi a postu di la Casanova vota desertu è raru cità Tatar cumpartu e strade, paesi è cità maiori, è u mare hè una nave cummirciali e militari. Hè statu àutri chi l 'Mpiratrici stata creata palazzi Arrapata e cità dicurativi, ca dô urdinau di fari luci Silence. A propositu, un titulu di arriciviu dopu à l 'annessioni di Crimea à l' Imperu Russian in 1783. Cusì, ste strutture Sham stati chjamatu "paesi Silence".

Mitu o di a verità

Comu si girò fora, u primu tempu cumpartu a parolla dopu à a morte di u principe, è l 'Imperatrici, dì in 1797-1800 anni., Quandu la rivista Hamburg "Minerva" in parechji di u so numaru biografia stampata di Silence. Hè statu scrittu da l 'anzianu diplomat Saxon in St. Petersburg Georg Adolph av Helbig, unu di i principali nemichi di Catherine II e Grigory. Quì tuttu l 'attivitati di l' Prince statu dimustratu sclusivamenti supra lu latu nigativu.

Un pocu più tardi, à u lume di un libru da Helbig, chì hè statu traduttu in parechje lingue, cumpresi Russian. So Prince Silence, quale biografia fù ruvinatu da un diplomat straneri, ghjucatu un bugiardu chì hà custruttu uniforma "paesi Silence". Apparentemente, in sta legenda pussutu intricately intertwine evenimenti vera cun fiction: Frank e mali lingui, tandu chì vense à mezu à l 'ambienti diplomaticu European è i Elite Russian.

Suldatu di u Road

Prince Silence, quale biografia dice chì a vita hè longa pè u più parte statu assuciata incù campagni militari è altri viaghji, in 1771, chì ghjera a Silistra, pigghiau lu cusì-chiamatu demain est. Iddu fu mai capaci di ritruvà cumplettamente, tantu attacchi cuntinuà à disturbu ellu di più cà una volta. In settembre 1791 cuminciò à neguzià cù u raprisintanti Turkish - prima in Galati, è po in Iasi. À chì tempu ch'ellu era digià terminally mali.

Nantu à a strada da Yass Prince addivintò mali, è ch'ellu fù dumandatu à firmavanu lu carru. Fù purtatu in u celu, unni prestu mortu. Si hè dettu chì pisò in lu celu chjaru moldavu è ellu stessu Passà nanzu ch'ellu morse. Stu fattu u 5 di uttùviru, e la nutizia di a so morti vinni a Catherine II solu 12 numari. Sicondu à u so Sicritariu-A. V. Hrapovitskogo, la mpiratrici e poi assailed da i lacrimi à i so ochji. U so maestà vinni scunvurgiuta befell i so dulori, perchè Prince Silence e Catherine II appi na rilazzioni assai vicinu: era micca solu a so cunsiggheri, è u so amante, ma puru lu megghiu amicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.