FurmazzioniStoria

Sudore Rustaveli - lu granni pueta e shtatista

Sudore Rustaveli - granni pueta di lingua di u 12e seculu. Era l 'heyday di a lingua Kingdom sottu u cuntrollu di u famosu a Queen Tamara. Era un tempu quandu i gran Georgia cunnisciuta di u mondu - un picculu paese nantu à a costa Mari Neru era rispittatu vicini ancu più forte è più putenti. Unu di l 'omu cchiù rispittatu in u tempu hè Shota Rustaveli.

biografia

fonte ufficiali nni cuntava u principiu di zitellina di u gran pueta, quasi nun supravivìu. Iddu era natu à u turnu di 60-70 anni, di u 12e seculu. Luogo di nascita micca pussutu esse truvatu - più prubabile, a parolla "Rustaveli" ùn hè micca un nomu, è indica l 'aria unni nascìu Shota. Name of "Rustavi" era un pocu di a cità situata in sfarenti rughjoni di Georgia.

L'origini di u pueta ferma dinù un misteru. Sicondu à una surgente, Shota Rustaveli hè natu in una famiglia ricchi è influenti. A quistione Nasci tandu cum'è à perchè un omu comu brillanti vilata u so nomu di famiglia? U friscalettu E puntu più logica hè ch'ellu hè natu in una famigghia pòvira, ma di a so capacità ch'ellu fù pigliatu à risuscità in la casa di unu di li nobili di lingua, forsi Bagrationi. Quasi tuttu hè l 'infurmazione di bonu, parenting, chì era Shota: ghjovanu anni, si passò in quellu di i monasteri Meskheti, e appoi studiau in Grecia, brilliantly maestrata lingue greca è latina, hà studiatu a lascita di Omeru e Platuni, tiuluggìa, principii di poetics e ritorica. Stu sapè fà hè interessante à ellu in u serviziu publicu.

Georgia in u 12e seculu

Duranti lu regnu dâ riggina Tamara hè à spessu chjamatu l 'età d'oru di u statu di lingua. Sta donna, raghjunghje u picculu principati in una grande paese. Board assinnatu è munarca bè educatu-purtatu a l 'froris di la cultura e di letteratura di anticu Georgia, à a creazione di novu òpiri littirari, sua piglià u so postu in a lista di i monumenti littiraria di u mondu di u passatu. In agghiunta a lu granni Rustaveli a la corti Tamara creatu a so opere di pueti comu Shavteli è Chahrukadze, quale Cura glurifichendu Queen Tamar, parti puntu. Stu ambienti prestu Linguistic fatta letteraria ghjovanu pueta Shota Rustaveli rinisciu a fariti di u mondu incù e so opere immurtale.

Criazioni di un puema

Hugues trà 1187 è 1207 anni di Shota Rustaveli creatu a so puisia "I Knight in u Skin Panther (pantera)". L'azzione di u puema piglia postu in una grande giugrafica, è à mezu à i caratteri di u puema ci sò rapprisintanti di e nazioni, è nazziunalità non-cchiù. Cleverly cù una varietà di e tecniche littirariu, la autore chidi u veru multi-liveddu di a rialità di Georgia cuntimpuraniu. U heroine & di u puema, aspittannu di u matrimoniu incù u unloved. Ci voli à maritassi, per ciò chì crudeli parenti Kadzhetskuyu cuntenuta in una torra. Three Knight surella sò lotta per a so libertà e 'n sècutu donna, senza. In issu munumentu letteraria ch'ella hè extolled la vittoria di buntà è ghjustizia di nvidia è gay.

In u testu ci sò parechje e referenze storica e letteraria à u significatu allegorical di u puema, oltri ca comu ci sunnu nu pirìudu pointers di a creazione di stu travagghiu littirariu. In u Sequentia cantatu regnu di Tamara è u so amore di David Soslani. In la cucina finali lu pueta chianci la morti di la Riggina, ci hè una Dizionario à l 'authorship di Shota Rustaveli - ìnnica ca l' auturi di ste ligne hè "Meskhi scunnisciutu nativu di Rustavi."

serviziu publicu

Poem apprizzata cuntimpuranei. L'autore riceve librarian d'un re, post. Tamara cci duna 'na pinna d'oru, ca di so' cuntribuzione letteraria statu attribuitu Shota Rustaveli. Biografia di u pueta ricorda chì Darren penna 'oru hè sempre stata per esse in u cappidduzzu librarian. Hè statu cunsideratu un segnu di a so management, talentu littirari e favuri pirsunali righjina. Hè una penna locu accumpagna Shota Rustaveli - foto pigliatu cù antichi afréschi, pruvà chi lu pueta sempre avia l 'francesa.

Ghjorni in Ghjerusaleme

Pocu stima brillanti Tamara girava in un sensu nfunnu. Quandu l 'Queen intesu parlà di stu sintimentu, Rustaveli cascò in disfavor. Lu pueta fu custrittu a scappari a Gerusalemmi. Ci si hè atta à addivintau nu monacu à u munasteru di Santa Croce è in gratitùdini di lu scapparu pittatu lu mura di l 'antica tempiu di cunsiderà afréschi, ci ricurdà di na patria luntanu. Ci hè dinù un pueta di lingua e sine. Gianfranco Canta ùn sò scurdatu di u so rolu impurtante di i pueta - a so tomba hè studiata cù e parolle "Shota Rustaveli - shtatista lingua (PIAZZA)." It includendu imagine Rustaveli panni distintu di lingua e cu l 'currispundenza èbbuca in la lingua di lingua. Lu pueta chi b'est rivolgi a Diu, à esse dunque à ellu è pardunà i so peccati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.