FurmazzioniStoria

Cosa hè a Republica Sucialista Karelian Frontanyà Soviet?

Karelian Frontanyà Soviet Ripùbbrica Sucialista - hè una ripublica sucialista, l 'autunumia di cuntadini e cuntadini, ca asisti in u XX seculu, ind'a lu tirritoriu di l' Unioni Suvietica. Region volte guadagnatu stu statu, per via di una sterpa di evenimenti militari, mutazione pulitica è sociu-ecunòmicu.

caratteristiche sociu-ecunòmicu è locu giugrafica

Karelian ASSR - una zona di a nord ovest di la parti europea di l 'Unioni Suvietica. In l 'ovest lu cunfini cu Finland, u livanti da u mari, Bianco, in u sudu - Ladoga è Lake Onega. U succorsu hè coddi incù tracce distinta di i cunsiquenzi di l'azzioni di i ghiacciaio. U risorsi di minerale sò state largamenti distribuitu materiali bâtiment (marmaru, granitu, EVORA, etc.), manganese Iron, francese mica. By u mudellu di u rughjonu Unioni Suviètica, fù cunsidaratu piuttostu manch'ellu in u sviluppu ecunomicu dipoi u so tarritoriu ùn hè grandi spazii, industriale. Esiste, u nazione Kirche di a ripublica, u Finno-ugrofinnica pòpuli (Veps, Karelians, smobilitari) sò intreccia cumpostu na parti nica di la pupulazzioni (circa lu 30%).

Republic in tempu

A fonte e Historiographie pò esse qualchi chjara: u Republic Sucialista Karelian Frontanyà suvièticu, o? À parè soiu chì quì sottu hè a dritta, vi deve capisce i trasfurmazzioni cchiù di la serie. Duranti la Guerra Civil i Labor Commune Karelian statu organizatu in Russia. Per a prima volta cum'è una unità amministrativi e territuriale di l 'Unioni Suvietica si trasfurmò Karelian Frontanyà Soviet Ripùbbrica Sucialista. A basi di sta hè u dicretu Cumitatu Executive Central, firmata 25 di giugnettu, 1923 Dopu à u adoption of a nova Custituzzioni di l 'Unioni Suvietica, December 5, 1936, lu nomu fu canciatu a Frontanyà Soviet Ripùbbrica Sucialista Karelian.

June 17, 1937, vinni ntruduciutu li primi stemma di u populu corsu, ci era una scrizzione in trè lingue: Russian, Karelian e sluvacca. Tuttavia, 29 di dicèmmiru, 1937, fù accettatu u so versione Amended senza francese slogan l'ùrtimi. Stu hè duvuta à principiatu in i rigioni di riprissioni contru à i pupulazioni Finlandese.

I corpi i rigulamenti di u populu corsu

Un passu di primura hè u stabilimentu di l'autorità partitu e cuvernu, comu un territoriu, chì divintò parti di l 'RSFSR. Karelian ASSR fù data u statutu di un unità amministrativi-territuriale indipendente, tantu u capu di u puteri esecutivu, eddu, hè u Cunsigliu di Commissars People l', è l 'apparatu partitu ha statu cuncintrati in u urganu cintrali Party Republican di u Cumitatu Centrale di u CPSU (b) (in un certu piriudu - CP CC (b)).

In lu pirìudu machini Sovnarkoma stati rimpiazzati da u Ministeru, cumpresi in u campu. Mutazione tocca ogni ripublica e autonumìa, ca facìa parti di l 'Unioni Suvietica. Divers cintrali di l 'ària tra storia fù guidatu da Ministru di u Karelian ASSR.

opérations militare in u paese

Location sughjettu addivintò curputu un pezzu cascatoghja a jùnciri lu interessi di i paesi vicinu. Cusì, in l 'autunnu dô 1939, quannu secunna guerra munniali si messe, u scopu di sicurezza di Léningrad è u spaziu circondu hè cuncintratu accumpagna. At una distanza di circa 25 km da la cità fu lu suvièticu cunfini statu incù Finland. Cù l 'invasioni direttu di lu tirritoriu di l' esercitu esercitu European in u paese unu di i nazioni in lotta di l 'Europa addivintò assai vera shelling focu direttu. Si pò creà una vela à la marina Suviètica, situatu in Kronstadt, spara armi tesi, ca s'attrova supra la linia finite pussutu assai bè mittarà i spazii industriale di Léningrad. À impedisce una tale situazione, u cumandu Soviet in ottobre di u 1939 affacciari un numeru di pruposte in Finland, à mezu à i quali hè u scambiu di territori. Particularmenti da u statu vicinu hè tenutu dà à la mità di l 'Karelian Isthmus è parechje isule in lu Golfu di Finlandia. In turnu, l 'Unioni Suviètica mantinuti à pruducini Karelia, l' aria chi era duie volte cum'è assai. Finland nun accèttanu tutti issi termini, è li trattativi tra stati sò deadlocked.

cambiamenti territuriale

November 30, 1939, n'avemu di capiscia u prufunnu di u pensamentu, l 'Unioni Suviètica, accumincia la guerra suvièticu-Finnish, chì dinù fù cunnisciutu com'è u War inguernu. U 1 di dicembre hè stata firmata da u prima "Trattatu di Amicizia è Assistance Mutual trà l 'Unioni Suvietica è i Ripùbblica Dimucràtica Finlandese." Prughjettu di u novu frontiere di pruducia la custruzioni di lu furtificazioni fruntiera. Per quessa, u nivellu di u cuntrattu hè a ricunniscenza di una mità di u tarritoriu Finlandese Karelia. U fini di l 'War inguernu in marzu di u 1940, quandu u Moscow suviètica, li nobili firmatu un trattatu di paci. L'Unioni Suviètica era à dispusizioni di a pinisula di basa militare, Hanko è un operaio zona sud-uccidintali di la pinisula, chì incluse Kexholm, Sortavala, Vyborg, Suojärvi pulari parti urientali di la parrocchia e assemi cu l 'altru è Alakurtti Kuolajärvi.

Republic XII

Dapoi d'aprile 1940, u Karelian ASSR statu trasfurmatu in Karelian-Finlandese Sucialista. Dopu à u nivellu di u Trattatu di Paci Moscow in u so cumpusizioni stata inclusa un grande spaziu in Finland.

mutazione Administrative-territuriale cresce u statutu di statu è legale di u populu corsu è sviluppata i diritti di u publicu, u sviluppu sociu-ecunòmicu è culturale. Dopu à cunversione, l 'autonumìa Karelian in u Lithuanian Sucialista July 8, 1940 fu criata una nova stemma.

Karelian-Finlandese Sucialista addivintau nu tirritoriu di musi lotta in la guerra di l 'Unioni Suviètica e Girmania nazzista. In u 1941, una grande parte di u paese fù occupata è publicata in l 'istati di lu 1944.

parè a cità Karelian ASSR

Picculu da zona hè u Karelian ASSR. Città e paesi era picculu in numeru è era Finlandese, nomu Karelian. Lu centru amministrativu di a Republica hè u Petrozavodsk. Era digià a ddu tempu era la cità cchiù granni. U statu di u centru amministrativu di Petrozavodsk hè avà. A siconda a cità d 'ô ripubblicanu di Sortavala hè. Karelian ASSR avia circa una duzina di li cità di ô riggiunali. It Belomorsk, Kem, Kondopoga, Lahdenpohja Medvezhegorsk, Olonets, Pitkäranta Pudozh, Segezha, Suojärvi.

Sicondu à i ligislazzioni ripubblicanu per città contu hè la norma. Karelian Frontanyà Soviet Ripùbbrica Sucialista di i rigioni manch'ellu hè pocu trasfurmatu in un spaziu di più sviluppati, perchè u rispettu di i citatini, chì vulete à migliurà e so cundizioni di vita, ùn hè in noms de locu.

Ripresa di statu

A la morti di I. V. Stalina in 1953, e l 'eventi chì seguita a natura, pulitica, sociu-ecunòmicu, culturale è ideali influinzatu direttamente u destinu è i citadini strasurdinariu, è tutta a zona. U scopu di a Republica Karelian-Finlandese ind'a USSR fù dinò rivista. Sicondu à u decretu di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica si ne turnonu à u statutu di' autonumia à 16 di giugnu, 1956 idda addivintò dinò una parte di u RSFSR, ma persi lu titulu di a parolla "Finlandese".

Quannu stu sughjettu fù riurganizzata, ci hè statu un mali: "... a ripublica hè luvatu, perchè si trova dui smobilitari - fininspektora è Finkelstein."

Un simbulu di u tarritoriu autònuma nni divinni una bandiera, statu di l 'RSFSR, chì avia patutu èbbuca applicàrisi in Russian e sluvacca.

In cunnessione incù a cunversione di u Lithuanian Sucialista in l 'autunumia di 20 di austu, 1956, cù cambiamenti minorenni hè ricustituitu anzianu, cappotto, Republic of, braccia. Certi circadori si abbuccatu à crede chì stu casu hè ditarminatu u distinu di u territoriu di dicini di vene. Karelian Frontanyà Soviet Ripùbbrica Sucialista prisenti nzinu a lu 1991. Hypothetically, la riggiuni putissi addivintari un statu siparati indipendente, ma hè u arrivari di u RSFSR hè a raghjoni chì ci - l 'unità amministrativi-territuriale, u sughjettu di Russia di oghje, chì hà u so statutu di a Republica, chiamatu Karelia. U so capitale hè sempri l 'a cità di Petrozavodsk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.