FurmazzioniStoria

Battle u Neva, fiume: Cuntata è Parts

July 15, 1240 tinia una battaglia, repère u fiume, Neva. e truppe Russian sottu à u cummandu di Alexander Nevski, vinciu una vittoria usati nantu à l 'armata Svedese. Doppu di stu pirìudu, Alexander Ermitage hè famosu cosa tua. Stu nomu veni canusciutu di tutti li Russian, è di stu ghjornu.

Pristoria

Battle u fiume, Neva in 1240 ùn principiatu spuntaniamenti. Hè statu venuti da un numaru di mpurtanti evenimenti pulitichi è storichi.

In la prima metà di u 13e seculu, i Svedesi, unita cun Novgorod, fatta forays rigulari in tribù Finlandese. Ci chjama lu so spidizioni punitive, ca avièunu hè a dominai u più ghjente. Maiò parti di i Svedesi suffertu tribù summa è Em. Chistu fu la causa di cunfritti protracted. I Svedesi timia attaccu da i Dunca, accussì fatti à battezu elli è fà alliati.

At stu ùn firmavanu i invasori. Iddi periodically purtatu abbinutu predatory nant'à i terreni longu u fiume, Neva, oltri direttamente in u spaziu Linguistique. Sweden hè statu ha appuculita cunsistenti cunfritti vnutriusobnymi, tantu idda circava à siducia comu tanti guirreri è a nubiltà di u so cantu. Iddi nun scansari m'hai a triunfari più à u so latu è appassiunati di soldi faciuli. Per un longu tempu li truppi Finno-Karelian cunquistata u paese Svedese, è in lu 1187, è hè stata unita cun Linguistique. Iddi brusgiatu Sigtuna - l 'antica capitali di Sweden.

Stu esercitu durò assai. Ognunu di i so lati, è u svedese è russa, hà sugnatu di stabbiliri lu so putere nantu à u paese Izhora, chì fù situatu longu u fiume, Neva, è nant'à u Karelian Panamà.

data repère avanzu di tali evenimenti famusu comu la battaglia u fiume, Neva, era una dichjarazione di a seconda Cruciata, a Finlandia, lu papa Gregoriu IX à dicembre 1237. In ghjugnu di u 1238 l 'Danese King Waldemar II, è u Maestru di l' òrdini di lu nzemmula Hermann Balk accordu nantu à u gruppu di u statu Estonian è u principiu di funziunamentu militare contru la Russia in lu mari Balticu States cù l 'aiutu di l' i Svedesi. Hè ciò chì hà pruvucatu a Battaglia di u fiume, Neva. Data, u evenimenti chì sò cunnisciuti avà, hè u puntu di partenza in a storia di a Russia è u so li rilazzioni cu stati cunfinanti. Lotta hà dimustratu a capacità di u nostru paese à repel putenti esercitu di u nimicu. Si deve piglià in contu u fattu ca la battaglia u fiume, Neva successa à un tempu difficiule. terri Russian appena iniziatu à ritruvà dopu à anni di Mongoli invasioni è a forza e truppe sò statu nfruinzatu ha appuculita.

Battle u fiume, Neva: surghjente

Per infurmazione circa chi longu i sturiani fa hannu a cògghiri iniziu pocu da pocu. Parechje circadori sunnu ntirissati a tali evenimenti cum'è a battaglia nant'à u fiume, Neva, u data. Brivimenti la battagghia in i ducumenti stòrichi. Di sicuru, sti funti sò riprisentatu. Unu di l 'canusciutu pò esse chjamatu prima Novgorod materia. Ancu, nantu à u corsu pò esse acquistatu da a vita d 'Alexander Ermitage. Hè assuntu ca lu statu scrittu da cuntimpuranei di l 'eventi ind'a cumencia di lu XIII sèculu.

Sè noi guardà la fonte Scandinavi, chi iddi nun havi cchiù dittagghi di tali battagghi momentous, comu lu Cummattimentu di u fiume, Neva è a battaglia di u Ice. Ci ponu leghje solu di ciò chì un picculu Munniali Svedese statu scunfittu in u quadru di u jeva Finlandese.

U Populu ùn hè ancu cunnisciuta di sicuru, chi purtau l 'esercitu Scandinavi. Basatu nantu fonte Russian, i scentifichi diri chi era lu figghiu a lege di u rè Birger Magnusson.

Ma Jarl Sweden ch'ellu era solu in 1248, è à u tempu di a battaglia era Ulf Fasi chì, più prubabile, è purtatu a marcia. In stu casu, Birger ùn hè privitti, ancu s'è ùn ci hè un parè cuntrariu. Cusì, i risultati di scavi archeologicu specificà chì Birger stata ferita in a parti, fronte, u capu durante a so vita. Ghjè fiducia cu l 'infurmazioni chì Alexander Ermitage statu feritu à l' occhiu di lu Re.

Battle u fiume, Neva: Data

eventi storichi nzinu a lu XVI sèculu, ùn hè statu arregistratu à certi fonti ufficiali. Assai spissu, li stòrici ùn pò definisce a data esatta, o ancu piriudu apprussimata quandu ci hè un particulare di battaglia. Ma stu ùn dumandà à un evenimentu accussì mpurtanti, a battaglia nant'à u fiume, Neva. In chì annata si lu metti? À sta quistione di i sturiani sapi la risposta esattu. Sta lotta hè datatu 15 di Lugliu, 1240.

Events nanzu a battaglia

None di a battaglia ùn cumincià spuntaniamenti. È ci hè una seria di evenimenti chì lu risurtatu in un mumentu cusì difficiule, a Battaglia di u fiume, Neva. L'annu in cui lu mannu, i Svedesi accuminciò a unione cù Linguistique. In l 'istati di lu so navi ghjuntu à a bocca di u fiume. Li svidisi e li sò alliati, sbarcò à a costa, è rizzò e so tende. Hè accadutu in un locu induve Izhora si scalava nna l 'Neva.

A cumpusizioni di i truppi era disparate. Si era piuttostu di i Svedesi, Linguistique, Norwegian, rapprisintanti Finlandese di tribù è, di sicuru, i viscuvi Cattòlica. L'internu di u paesi Novgorod stati prutetti sottu a prutezzione marine. Her izhoryane furnite à a bocca di u fiume, Neva nant'à dui ganghi di lu Golfu di Finlandia. Era u più vechja di a prutezzione Pelgusy arba ghjornu di lugliu è trovu chi la flotta Svedese a manu. Stu Kurierskie ciàuru di sfarente Prince Alexander.

Livonian i Svedesi vendu a Russia si messe in August, simmulizzannu ch'elli piglià un wait and vede pusizioni, oltri a riazzioni subitu e li lampi Prince Alexander. Nantu à a riciviri la nutizia chì lu nemicu hè vicinu, si dicisi à agisce nantu à a so propria, senza l 'aiutu di so' patri. Alexander Yaroslavovich fatta in a lotta incù un picculu rigina. Battle u fiume, Neva, hè u casu di a ghjovana Riuzzu a mostra stessu com'è un cumannanti. Per quessa, parechji di i truppi di ùn avè tempu à raghjugna ellu. Alexander parlava di u Ladoga è shiite ca cci junceru lungo la via.

Sicondu a tradizione tandu esistenti, u friscalette, Munniali stavanu à u Hagia Sophia, chì fù benedettu da Arcivescamu Assisi. À u listessu tempu, Alexander disse indirizzu Navarro, currículum da chì sò cunnisciuti oghje: «Hè ùn hè micca in a putenza di Diu, ma in verità!"

U distaccu trasfirìu Overland longu u Volkhov à Lake Ladoga stessa. Da culà, si girò versu a bocca di u Izhora. Maiò parti di l 'asèrcitu era piuttostu di cavalieri, ma hè u infanteria. À salvà tempu pass, sta parte di u Munniali e si trasfirìu a cavaddu.

Crunulogìa di a battaglia

A battaglia si messe 15 di Lugliu, 1940. Hè cunnisciutu chì in l 'armata russa, in più di retinue l'Riuzzu, unni parteciparu ginirali nòbbili almenu un altru di trè cumpagnii Novgorod è ladozhane.

In l ' "Life" ricorda i nomi di i sei suldati chì cuncernanu atti eroicu duranti la battagghia.

Gavrilo Olekseich rosula à un battellu nimicu, unni iddu fu ittatu a ferita, ma malgratu stu appena boarded e cuntinuau a luttari. Sbyslav Yakunovich statu armatu solu cù una piola, ma quantunqua si jittò nta l 'nvernu di battaglia. Micca menu casu cumbattutu è cacciatore Alexander Jacob Polochanin. Servant Sawa spizzò, in lu campu nimicu e tenda Fratelli i Svedesi. Misha di Novgorod participò à a battaglia u pede è a chiacchiariari cu tri navi nimicu. Ratmir servidore Alexander Yaroslavovchia, cummattiu cunnosce cù uni pochi di i Svedesi, dopu ch'ellu fù feritu è morse à u campu di battagghia.

La battagghia durau da matina finu a sira. By sira abbirsari èranu manca. I Svedesi, capiscia chì lasciò una dura scunfitta, si ritirau a so navi sopravviventi è attravirsatu di la spiaggia cuntrariu.

Hè cunnisciutu chì l 'esercitu Russian micca cuntinuà u nimicu. U mutivu di sta hè scunnisciutu. Pò dassi chì mintuvati cavaleri sempre micca scuraggiri durante una ruttura à intarrà u so 'surdati. Maybe Alexander vitti nuddu bisognu pi finiri la manciata cullezzione di i Svedesi è ùn vulianu a rischiari so 'esercitu.

perditi FRA Russian assummava XX guirreri nobile, è quì noi deve aghjunghje li vigilantes. À mezu à i morti, eranu i Svedesi assai di più. Sturiani di parlà di dicini, s'ellu ùn cintunari di suldati, morti.

risultati

Battle u fiume, Neva, la data di quali hà da esse si rammintò di parechji seculi, u dirittu à impedisce u risicu di a trabucinata di Sweden è l 'Order in Russia in lu vicinu avvene. 'esercitu di Alexander dicisioni firmatu lu so' invasioni di i Ladoga è Linguistique.

Però, l 'boyars Novgorod a paura chì u putere di Alexander crescia più elli. Cumincionu à custruisce parechji machination di u ghjovanu Riuzzu, comu nu risultatu di u furzò à andà à u so babbu corsu Yåroslav. Prestu, però, si cci dumannò di vultà à cuntinuà a lotta incù u Livonian Order, chi vinniru a Pskov.

U ricordu di a battaglia

In ordine ùn a scurdari l 'eventi luntanu nant'à u fiume, i discendenti di Alexander circava à ch'edda campessi a so mimoria. So, stati creati monumentu architetturale munumintali, chì mantene parechje volte. In più, a maghjina di alessandro Nevskogo hà trovu u so riflessione nant'à i muneti è francobolli bookworm.

Alexander Ermitage Lavra

Stu bastimentu statui vinni funnatu da Peter I in 1710. Alexander, monastère Ermitage fù custruitu in la bocca di u fiume, Francesca Neri in St. Petersburg. At lu tempu, in capu pensa chì a battaglia hè accadutu à stu locu. U canadese inspirer e criaturi di Laura addivintò Domenico Trezzini. Dopu, u travagliu hè cuntinuata da altre architetti.

In 1724 l 'scanzari stati cummossi quì Alexander Yaroslavovych. Ora lu tirritoriu di lu munasteru hè una Parcu nazziunali statu. A corti ducali include parechji ghjesgi, un museu è un cimiteru. Nascosi pirsunaggi comu Mikhail Lomonosov, Alexander Suvorov, Nikolai Karamzin, Mikhail Glinka, Cherubini, Belltower, Fyodor Dostoevsky.

Alessandro Church Nevskogo in Ust-Izhora

Stu bastimentu fù custruita in onuri di la vittoria in lu cummattimentu di 1240. Data di custruzzione - 1711. Church parechje volte casticatu abbruciati e ricustruita. À a fine di u XVIII seculu, indù parisians forze petra fù custruitu cù Railings ferru e una campana, torre.

In 1934 a ghjesgia fù chjusu, è per un bellu pezzu statu usatu comu un magazzinu. Duranti la torre, indù Bloccu Léningrad fù agitata su postu chì facenu cum'è u benchmark di u artiglieria francese.

In u 1990, u travagliu si messe nantu à u risturazione di a ghjesgia è hè statu cunsacratu una pochi d'anni più tardi. Quandu lu tèmpiu, ci hè un picculu cimiteru e memorial chapel cù l 'imagine di alessandro Nevskogo.

muniti Printing è francobolli

Periodically, l 'imagine alessandro Yaroslavovicha veni usatu a stampa. So, munita bookworm incù u so imagine fù publicatu in 1995. L 'anni jubilee doppu la battagghia disponibile e marche impurtante chì sò di gran interessu à philatelists.

versione screnu

In u 2008, l 'auturi fù isciutu cosita "Alexander. The Neva Battle" in lu agriturismo. Si cunta circa u principiu di u regnu di i giovani Riuzzu in Linguistique. À a fine di u cosita vèninu sceni di a battaglia di u fiume.

Film Cast com'è attori cum'è Anton Pampushny, Svetlana è Bakulin Igor Botwin. Direzzione - Igor Kalenov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.