FurmazzioniStoria

Greco-Persian Wars

Greco-Persian Wars Erodotu discritta in a so "e". Iddu îu 'assai e visitatu parechji paesi. Hè micca eccessione, è Persia.

À u capu di u regnu di Persia, Darius I. Sutta l 'auturità di u statu si trovanu in l' Asia Minori a cità greca. I Persiani, li cunquistò è custrittu a pupulazione à pacà u tributu grannissimi. Li Greci, chi biviant in Mileto, ùn pudia ccchiù più sta riprissioni. Scuppiò in 500 aC. E. in sta cità, è l 'assartò si sparse in altre cità. À aiutà i ribelli da Eretria (a cità trovanu nant'à l 'isula di Evia) è Atena arrivatu 25 navi. Cusì messe a guerra di antichità, divintò u più impurtante in a storia di i dui stati.

I ribelli, sustinuti da li forzi navali, vinciu diversi vittori. Tuttavia, in numeru di i Grechi eranu scunfitti.

Darius, chì avia prumessu à vindicà i citatini è evbeytsam, dicisi à impatrunissi di u tuttu di Grecia. I pulitichi mandò messageri cun l 'esigenza di prupone à u so putere. C'avìanu cunsignati palesa da parechji. Tuttavia, ristau adamant Sparta è Atena.

In u 490 aC. E. à Attica da u nordu ghjunse la marina Persian, armata, sbarcò vicinu à u paesu di Maratona. Di colpu shiite Atinisi fù mandatu à risponde à u nimicu. Di u web pupulazzioni di Grecia, solu à pagà (a cità in Aonia) aiutu lu quantunqua. Cusì, i guerri Greco-Persian di u principiu di dispone numericu di a Persia.

Tuttavia, Miltiades (Atinisi general) intelligently marshalled so truppe. Accussì, li greci riniscìu a vìnciri a Persia. livaru vitturiosa persu la battagghia di lu mari. Ci, li Greci attaccò la navi. A flotta nimicu prestu accuminciau a terra move luntanu da la costa. Greci, avia avutu un brillanti vittoria.

Sicondu a legenda, una ghjovana guerrieru, avendu ricevutu u ordine, curriva a Ateni pi sfarente i residenti di u bona nova. Senza piantà, senza fà un appena d 'acqua, curriu una distanza di 42 km a sud di 195 metri. Dissiminati nantu à u spaziu di u paese di Maratona, gridava a nutizia di a vittoria, è subitu lampò fora di rispiru. Oghje, ci hè una cumpetizione di u scappu di u luntanu, chì hè chjamatu u tradimentu.

Sta vittoria dispelled u mitu di u invincibility di i Persiani. Atinisi iddi eranu assai fieru di u risultatu di a battaglia. Ma stu guerri Greco-Persian ùn sò tantu.

Atene, a stu mumentu accuminciau a farisi a pupularità è aduprà di u pesu di Litteratura Corsa Scritta. Stu novu minacci e talentu particularmente gran 'impurtanza à a flotta. Iddu cridia chi cu l 'aiutu di l' guerri Greco-Persian di Grecia, vi finiscinu cu la vittoria. À u listessu tempu fù trovu un riccu accontu d 'argentu in Attica. Revenues da u sviluppu di a Litteratura Corsa Scritta pruposta à passanu nant'à la flotta dispusitivu. Cusì, foru custruiuti 200 triremes.

Greco-Persian Wars cuntinuvatu in 10 anni. King Darius I, Xerxes successi capu. A so 'esercitu hè in Hellas da terra da u nordu. Longu à a costa si accumpagnatu una nave tempurale. Parechje Grecu a cità-stati unita tandu contru à l 'accupazioni. Command un'anziana Sparta.

In lu 480 aC. E. na battagghia a Thermopylae. La battagghia durau dui ghjorni. I Persiani, ùn pudia entra l 'assediu di l' li Greci. Ma ci hè un tradituri. Avìa nemici in u furgoni di i Grechi.

Leonid (ciancu di Re) hè un vuluntarii spartuti à luttà, è u restu urdinò à pi. I Persiani, vinciu una vittoria in sta battagghia e si trasfirìu a Ateni.

Cità atinisi manca. I vechji, i zitelli, e donne si trasfirìu a l 'ìsuli vicinu, è l' 'omi si n'andò à i battelli.

A battaglia hè accadutu in u Strettu di Salamina. corte Persian arba intrutu in u Strettu. U atinisi subbitu culpitu u megliu i navi di u nimicu. I battelli Persian era grùassu e màchini. machini prughjizzioni comu facili li bypassed. Li Greci èranu vitturiosa. Supremu, Xerxes fu furzatu a pi l 'Asia Minori.

Una volta ci era una battaglia in Mycale è Plataea. Sicondu a legenda, u battaglia hè accadutu in una ghjurnata, è u li Greci si n'andò à prò vincitori.

opérations Military stati dopu per un longu tempu, finu a 449 aC. E. pace Quist'annu, l'hè statu fattu, ca lu risurtatu in l 'indipendenza te tutte e cità greca vìnniru situatu in l' Asia Minori.

Li Greci èranu vitturiosa. E so truppe eranu pochi in numaru, ma bè di furmazioni. In più, u principale causi di i guerri Greco-Persian era in scantu di lu pòpulu grecu ritruvà i libertà è indipendenza chì hà tinutu u so Morale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.