Arte e spettacoliTeatru

Millioni di performance di Mosca: qualificazione

Pubblichi di Moscas sò chjappi di parechji propositi: classicu è cummedia, dramma è melodrama, parodie è tragedia. Chì sò i più prudutti di u performance di Mosca per sceglie l'altri scentuli o scandalous staging di diritori di moda? In questi produczioni sò l' attori più famusi, chì u ghjocu chì vulete vede?

Portonu in a vostra prisenza una vista di i renditi contemporaneu, chì anu diriguti no solu à l'auditu, ma ancu direttori, attori è critichi. Avemu l'aiutu per capiscenu questa abbundanza è prisentate a qualità di e rendimelli più prestiti di Mosca - a rifarenza di a vita moderna in u repertoriu classico. Dopu à tuttu, se u teatru limite à l'exclusivamente à i clàssici in a so forma senza cambiu, hè riesce riesce à "maturu accusamenti" (VI Nemirovich-Danchenko).

"Triptych" (Pyotr Fomenko Workshop)

Eccu i più prudutti di Mosca. Una produzzione di piccula scola di u "Trípticu" da P. Fomenko fù apertu à ave u Pechju Teatro Hall. A basa littiraria di a produzzione hè l'opira di Pushkin "Conti Nulin", "Stone Guest", sceni di "Faust". Trè parte, dui intermezzioni.

A prima parte - lumi, aria, in u spiritu di u direttore: un swing, poema, una "anecdote sentimentali in forma di verse". In a seconda parte di P.Fomenko, i spettori è a cità di a città spagnola sò trasfiriti. Tombus, bars, monastère, preghiera. Tuttu chistu cunfunditu micca ovvia. A terza parte hè u denouement, induve u visor hè immersi in un mare rializatu à u mondu, è cusì cun l'attuali è l'attori, cogli cù una onda di sita.

Tutte e mettefrutture, ilusione, associazione scandalizate è impruntate: "In l'internu di questa tribunale, pudete, cum'è in l'universu, passa per tutte e filieri in una fila, per descenderanu da u celu per a terra à l'infernu". Questu hè chì P.Fomenko prupone à u so auditu.

U talentu di Kirill Pirogov, Galina Tyunina, Karen Badalov hè un veru "paradisu" per "gourmets" teatrali.

"Eugene Onegin" (Teatro Vakhtangov, dirigit da Rimas Tuminasov)

Stu realizatu vale a pena per vede cumu chì u direttore spina i stereotipei di l'instinctuale poeticu, lyricismu è ritmu in a custruzzione di e frasi. A cumeddia hè auturizata, apre u face facettes in u caratteru di carattere è un pezzu. Hè chjamatu performance-impression-meditation.

A pruduzzioni tutta a pruduzzioni si produzza in una pruvucità brutta. Questu face più com'è una fantasia chì prumessa in i vici di i Russi è fa a virtùe evidenti. A vita russa hè rapprisintata da u visibili è tangibule, cù u so umuri è u rinchju di i so fianchi caghjettivi.

Ma u principale hè una pleiad of actors who make the performance perfect: S.Makovetsky, V.Dobronavov, M.Sevrinovsky, V.Vdovichenkov, J.Borisova, I.Kupchenko, M.Volkova, N.Vinokurova, L.Maksakova.

"La Gavia" (Teatru "Satyricon")

U grande excèntricu Y. Butusov tocca à u destinu di l'attore di u ghjocu. L'eroi di questa scena sò palluni, idiomi divertenti, lunatics pensiale è anziane, ghjucatu di primu, bellezza. Ciò chì passa nantu à u palcuscenicu hè ingenuosu è spuntaniu. Madama Arkadina, cù l'occhi chjappi, s'assumiglia una bruta, Treplev in a finala pruvalla affucà à a so mamma in un lavande ochju, è Butusov ballassi un ballu nudenyu à nimu.

Eccu avete vede i stori brillanti di u "Satyricon" - Pauline Raikin, Timofei Tribuntsev, Agrippina Steklov, Lika Nifontova. È da a strada: "A Gavia" hà ricevutu a "Mascara d'urra" per a direzzione, per a quale l'articulu di u mutazione di Mosca sò nominati.

"Anarchia" (Teatru "Contemporanju")

Unchievable "hooligan" Garik Sukachev hè u direttore di u ghjocu, è Mikhail Efremov cum'è Billy "Miscarriage" - u direttore di sta accatta non cunformista, scelta à u ghjocu di u britannicu Mike Packer. L'effettu chì produciu l'attrachendu hè paragunatu cù una "burst bomb" - cusì inusual, entretendu è a diversità di "Contemporaneu". Ciò hè quì solu per un cumpagnu in u palcuscenicu, disposti drunken è demagogia anti-guvernante!

A storia di i punchi anziani, chì sò unificati in a speranza di guadagnà - hè espectacularu è cunvince. In a cumpagnia cù M. Efremov vi vede D.Pevtsov, V.Mishchenko, M.Selyansky, O.Drozdov

"No. 13D" (Teatro Art di Moscou, realizatu da V. Mashkov)

Tutti i teatru di a capitale à a question: "Quali sò i meglii cumeddi cummedanti di Mosca?", Invariabilamenti risponde: "Numero trece". A pruduzzioni durò deci anni è era accumpagnata da cunsiglii cuntinui. Ma in 2012 hè stata eliminata da u repertoriu di u teatru.

A dramma ripigliò novu.

In u novu elettu è u novu modellu di moda, u ghjocu alegiu nantu à u ghjocu di a storia furtuna di Ray Cooney hà tornatu . Invece di u Leontief Vanguard, u rolu d'un politicariu chì vole "rinuncia" cù u so secretariu hè interpretatu da Igor Vernik. U rolu di u "corpse" hè illustratu da a Leonid Timtsunik. Un secretariu dedicatu - "a virgin virgin", chì in l'ultima produzione hè statu ghjucatu da Yevgeny Mironov, è issa Sergey Ugryumov, hè sempre insanely scantatu di a so mamma è a so infermiera. Charmante Paulina Andreeva (secretariu) è toccu l'Irina Pegova (nun) sò ghjughjenu nantu à u palcusceniu in lizziari di lace.

In a sala trasepita tuttu chjami, cascate è sploda. U rapprisbenu hè chinu d'effetti spettaculi è ancu di videocamera. In generale, ci sò assai attrazzi. Appena, Mashkov offra u visor per sparghje di l'assurdu in a vita è osserva l'assurduzza nantu à u palcuscenicu.

A vaghjime video accusanti aghjunghje più à u cartone di u remake: "Gavea di Chekhov" vi vola à a strada di Kamergersky, seguitanu a strada per tuccari l'aguila di culore di u Kremlin è u Big Ben. In generale, a cummedia actinu à l'audienza cum'è vitamini: migliurà u tonu è migliurà l'umore.

Teatru per i zitelli

Chì sò i più splendide funziunalità in teatrini in Mosca, duva pudete andà cun i picculi espettori? Dopu tuttu, u teatru hè per elli emozioni, sorpresa è eccitazione. Un altra Stanislavsky hà dettu: "Per i zitelli, hè necessariu di ghjucà, cum'è per l'adulte, ma solu megliu".

Allora, i prestazioni di i più megliu in Moscu - Topovaya cinque cinquante di e produzioni, chì devi esse vistu:

  • "Peter Pen" (Teatru chjamatu Vakhtangov) - u dirittore Alexander Koruchenkov involuttu in a dramma basata annantu à l'opera di James Barry di i ghjovani attori - studenti "Pike".
  • "Pippi Longstocking" (Teatro "Orchard de Chjesa") - una storia bruschiana è burlesca nantu à u famosu tintu di peli russa. A racontu cuntò pè i zitelli chì seguenu per crede in un miraculu.
  • "U Mori di Oz" (Meyerhold TCC) - u capu di u teatru Lev Ehrenburg prisenta un attu magicu basatu annantu à u travagliu di LF Baum.

  • "Alice in the Looking Glass" (Teatru "Workshop PN Fomenko") - una fantasia classica per i zitelli è adulti. Questu hè u primu debut di u direttore I. Popovsky, chì si vultò u ghjocu in un conte di fata. Dopu tuttu, i megliu funziunamentu di Mosca sò stati in u studiu di Fomenko, micca solu per l'adulti, ma ancu per i zitelli.
  • "Casa di u Gattu" (u Teatro di u Ghjovanu di u giovane Spettariu) - una interpretazione da G. Yanovskaya nantu à u travagliu di S. Marshak. A rapprisintazione hè notabile chì i decoru hè fatta in forma di cubi enormi chì volte à i spettaturi da i diversi costi è, cum'è puzziche, fate ritratti. E i zitelli anu da vede a produzzione nantu à e funghi nantu à u foyer.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.