FurmazzioniStoria

Chakras - l 'antichi n'arma Indian: la description, caratteristiche è la storia

A ghjuventù di oghje per u più parte ùn pò ancu pensà chì u chakras. generazioni pricidenti ricorda chì issu hè un anellu di metallu maravigghiusu, chì usatu Santi i principessa Xena, guerrieru da i serie TV pupulare di u listessu nomu 90. E ghjè assai picca pirsuni cunnosce: u chakras - l 'antichi n'arma indiana. Perfetta, comu nun lu Storia e l 'àutri guerrieru di u passatu.

Lascita di i lindumani

U populu di l 'Innia a vostra vita, la casa e supra lu campu di battagghia hè sempre si basau supra l' antichi insignamenti di u sacru è treatises. Comu tanti autri spicificu, facia 'armi Chakra, mentri veni chiamatu a la casa, era un mimetisimu di u discu sciarra cacciadore cù un pirtusu a grana chì fù usata in u guerri di dii, i dimònii è murtali in l' epupea Indian "Mahabharata" è "Ramayana". Sicondu a legenda, hè statu creatu u dii: Brahma stessu fanned u focu, per ellu, Vishnu, mette un pezzu di zerga divinu è messu Shiva muta, misi la forza di un'arma di u so terzu ochju è cuntinuò a so pedi, in tutte e lu discu sguardi chì tagghiò la testa a lu demoniu Dzhalamdharu.

Chakras - l 'n'arma di antichità

Sfurtunatamente, mera murtali ùn pussede u putere di i dii. Nunustanti la bedda la liggenna, ancora nun hannu un intelligenza accuratu di induve i tradizioni di l'India fattu stu anellu chì tomba. Altrimente si raportanu à u so 'urìggini, cuntìnua ancora a stu jornu. Sicondu à i ipotisi basi, comu principiu di comu li pirsuni antichi Neuliticu usatu a petra cum'è un projectile, comu principiu di comu lu Age Stone, u sughjettu hè sanded i spiculi spertu attornu a l 'perimeter. Cunfirmazione di stu ipotisi sò i scuperti recenti in i scavi archeologicu di u nordu. Cusì chakras - n'arma prugriditi da a nurmale a petra forma metalliche perfetta.

Materia, e dimensioni, tippi

voglia sempre hè divintatu un intigrata di a cultura indiana, è l 'arti di cumbattimentu. Per manifatturiero ramu o di azzaru striscia Chakra usatu, a larghezza di u quali fù varià da 10 à 40 mm è u spissori arrivatu 3,5 mm. Pràtica, u diamitru di u pruduttu finitu pò esse 120-300 mm. Sè noi Accantu à u Trattatu di "arte di guerra" di Fakhr al-Din, chi fù scrittu in lu XIII sèculu, avemu amparà chì hè statu nutari ca lu discu si avissi a èssiri di dui tipi: a liggera cù un pirtusu è grùassu - senza e so tane. Ma l 'aspettu sfarente di stu anticu n'arma usatu in Ceylon. Si pò esse carattirizzata frasa Capiente "chakras Cuff", mentre ch'ellu avia una sponda luce diffuse, ma in i parrati di u so nome paria cum'è "una coppia valalla".

veru mistieru

Viaggiaturi di l 'età, è chì ugnunu altru chì hà vistu è qualificatu a pussibilità di una voglia ostaculu in battagghia, ammirazioni a so forza di sangu, perfettu armuniosu di tecnica, è dumanda. Indian chakras n'arma a missile pussutu tagghiò lu ramu nemicu, è u catalogu di u so volu pussutu esse à un centu di metri, puru siddu la distanza più còmuda di un corpu - 50 metri. pusessu chakrams arte ùn hè disponibile à u publicu, ci hè statu un privilegiu solu li famigghi famigghia, lu niputi di i quali accuminzau a so furmazione a zitiddina. Quasi naturalmente, in mani, ca si lu circhendu di sangu pò causari di più male chè bè è mali micca solu u nimicu, quantu di u lanciatore è i so associa. Chakra tecnica facia era dinù u so propriu sustanzi. Cusì, ci sò parechje manere di tiru. Guerrieru pussutu Unleash facia u discu à u ditu media, o di u net è mandà à u nimicu, in l 'altri casu di l' anellu hè clamped trà i palma, è punta, cum'è mudernu flying volu. È ancu, per via di una varietà di i metudi di differente, i suldati jetta chakrams micca solu horizontally, ma dinù vertically, è ancu a seria.

L'arte di a guerra

Un altru trattatu nantu à affari chiamatu "Dhanurveda" discritta a missile canonical Indian è chjuchi, braccia, è unu di i dòdeci essenza hè chakras. Antici chì tumbà à u luntanu, senza u cuntattu cù u vittima di u suldatu hè a più revered l'India, perchè ùn face sorte u Karma chì hè assai impurtante per una nazione tali religiosa. Hè dinù unu di i mutivi perchè i roti di sangu era in altu mondu è hè sicondu solu à l 'arcu, chì fù cunsidaratu più perfettu. Restaurants cinqui tippi di armi inclusa in la furmazione ubligatorie di i giovani da li famigghi nobili, ch'elli a lassari la tècnica currettu da i primi anni di pruprietà. Paghjella dicisa è l 'ordine di dumanda di un'arma comu si avvicinava a lu nimicu. A prima hè a arcu, a secunna - un Chakra, cuntinueghjanu à aduprà la spada è lu asperge, appena attornu a l 'angulu - un MACE e lu cuteddu. At lu casu cchiù estremu hè studiatu e tecniche di cummattimentu 'arme.

Di supranenza versu dimentichenza

Up nzinu a lu XII sèculu, un unicu disca somatische sò stata in serviziu cù l 'esèrcitu, ma adaciu tribuni accuminciò a aduttari lu tecnichi di lotta da a àutri paisi, n particulari l' turchi, Persia, e Chakra - l 'urgogliu naziunali è u patrimoniu - ci hè solu un eriba famigghia è ùn hè statu usatu in una lotta vera. Però, l 'arti d' quistu tinuti issu anticu n'arma ùn hè statu sminticatu. So e cose era finu a lu XVI seculu, quandu a battaglia cù macchine Chakra ùn hà ritornu à a vita, è ùn ottene una seconda ventu, è tutte e grazie à i Storia Italiana, pùblicu di a nova religione di u Punjab. So storia hè propiu da a guerra, u guirrigghia, parchì i so nnimici sò state sempre cunnisciuta à esse di più.

Tactic Storia hè liatu cù un attaccu di meraviglia da imbuscata, nimicu cùaddu, attaccu di li lampi di sangu è ritiru, tantu chi u nemicu ùn pò arrispùnniri è capisce induve dinò aspittà. È cusì ùn hè stupente chì cum'è i so armi primariu Storia sceltu chakras. Iddi macari sviluppatu tactics spiciali - facia circuli piscine appuntutu, incù u fila, fronte, di metallu da a spalla di u palma, è u ritornu - rutazzioni cù i dita annantu à u capu di u primu. Falsi chakras (armi) hè divintatu un veru sìmmulu di l 'Storia. Soprattuttu in sta distingueru Nihang - i membri di u ramu radicali di l 'Storia. A so imagine hè prisente è u simbulu principale di stu muvimentu - khanda. Sicondu à a impurtanza di lu pò esse paragunatu cun u crescente musulmani è i Star Jewish di David.

In più, chakrams e Storia, è nascì u Nihang comu abbillimentu, si mette in u "dastar Bunga" - un Turban nutari naziunale, era daretu à u so ritornu, è i più grandi studi - nant'à u collu. Soprattuttu primurosi Storia cuntrari a culunisazione di l 'India di u Regnu. Avemu cumbattutu longa e si jittau, ma in 1957 u British suppressi la rivuluzzioni, spizzò, è disarmed l 'àutri ribbelli, distruzzione di tutte e so' arsinali. Più di tempu, l 'arti d' usu Chakra persu u so impurtanza, è pocu à pocu scurdatu. L'urtimu minzioni di lu so 'usu risali a l' anni 40th di l 'ùrtimu sèculu, mentri ca sò li voti usatu latri carrughju. In u nostru tempu, un'arma periculosu hè un patrimoniu culturale è un simbulu di a Storia.

Contraparti in àutri culturi

Chakras - facia 'armi di l' India, ma àutri pòpuli antichi creatu qualcosa simile. U analogue chi - un Chinese stich santànnucci, chiamatu "muniti di pòvira genti", fattu di lu brunzu è ghjunghje sin'à un diàmitru di 60 mm. Calchì volta ch'elli dinù, arenaria nantu à i mura.

"Fey Pan Biao" - un altru a creazione di Chinese. Sti stich sò sìmili funnamintali muderni lu vitti circulari, si tratta cchiù vicina a l ' "chakrams Cuff" Ceylon. Dinù in u Rising Sun Paese hà u so analugii voglia di sangu, è ottene più pupularità di u chakras. Stu multibeam star - shuriken. Tuttavia, la cchiù granni diffirenza tra sti tipi di armi ùn hè micca a forma e lu mètudu di dumanda. 'altri paesi facia stich usatu discreetly in fondo, ci hè un strumentu di assassini, cumpresi, mentri l' chakras èranu diffusi, si rifiriscinu entre è à una grande scala - in sa lingua, è micca solu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.