FurmazzioniStoria

Ch'esamina la storia è ciò chì hè u so sensu?

Cosa hè u valore di storia? Sta quistione hè mai statu una risposta chjara. Karl Jaspers, liati à stu sughjettu, è disse chì quandu avemu à pruvà à circà in lu la storia, si ci pigghia nta lu assai i misteri di l 'essiri umani. Dopu à tuttu, hè u nostru passatu chì ci hà fattu ciò chì simu. O, armenu, comu a noi stessi chiamari. Per quessa, avemu dumandu stessi tali e quistione: induve tuttu succèri, induve hè, è chì, in fatti, dì? U bisognu à affruntà u passatu è tena un attu di parechji evenimenti hà radiche assai prufonda. A prima, u racontu hè solu una cronulogica (è ancu dopu micca sempre) una conglomeration di evenimenti è fenomenu. A urtimu si chjama pigghiavanu. Primurosu, u fattu ca studia la storia, à dì, u principale elementi strutturale nantu à chì tutta a dimarchja di a ricerca, caratteristica di sta scienza.

Però, l 'accùmulu di certi facts, era cumpletamenti calculus di a nascita di discursi scientificu. raghjunamentu teorichi principia cù a cunnessione frà a manifistazioni e finòmini truvà. Quandu populu pruvà à circà u sensu di ciò chì hè pusitivu, o à purtà ci di vede i scopi, o raggiuni di ciò chì hè accadutu è vi succedi, tandu ci hè di scienza. Hè per rationalization di la storia. Idda cci parìva populamenti fora in un mondu particulari, chì ferma fora di noi, è à u listessu tempu hè cun noi per un marchio. Ma quandu noi cumincià à dumandà custioni circa la natura di stu particulare esistenza, ùn sò rispettendu thereby u so analisi filusòficu. Iddu novum custioni chi studi di storia.

Ancu u principiu, quandu la criazzioni di la scienza, andava in u in lu piriudu anticu, ùn micca theorizing senza strutturi e categorie. Dopu tuttu, ogni parolla aduprata in u spaziu, com'è una cità, o una nazione, statu o servitori - sta ùn hè micca un fattu storicu. Hè una certa categuria, chì si riassumi. Dunque a storia di venda di più è sti cuncetti è i rapporti trà elli, è u evenimenti successa. Quandu avemu desideri di u significatu di l 'facts, è pruvà à vede si à pienu in ogni sistemu, si hè à spessu senza mancu riflette à ciò chì era è sarà, è chì si duvia esse. Cusì, avemu circate micca solu chì a storia u valore, ma dinò à ciò ch'edda ci tira, o di ciò ch'è no ùn tutte e ghjuntu à l 'idiali.

Cusì ùn ci hè un cuncettu particulare di u tempu, una dimarchja chì hà un principiu e na fini. Sta catigurìa cunteni storicu hè ancu capitu in modu differente. In i tempi antichi era u simbulu di u curruzzioni di u tempu, la caduta di l ' "età d'oru". Allora fù u cuncettu di sviluppu - la storia epupea di u singulu e nazioni. E poi, a la fini di l 'antichità, dopu à Augustine, nasciu la tiurìa di u prugressu. Si leghje chì storia - un tempu linéaire passanu da l 'uccupazzioni di l' salvamentu chì hà un significatu ammucciatu, lu principali forza stradali hè Diu, è u so scopu. In fatti, tutti i tiuria seculari più tardi di clouds prugrissiva cunzicutivi arripitì lu significatu di idee l'Augustine circa diriggennusi da infernu di Paradisu, ma li interpretati in un sensu suciale.

From primi tempi, u studiu di la storia e la filusufìa è dinù propie à analisi pulitica. Però, ùn hè un 'analisi di evenimenti vera, ma piuttostu era una ricerca di u diàlogu idiali di u statu di e lege. Poi, duranti lu Rinascimentu, lu Analisi dritta appi lu supravventu supra imbusche di tippi di sistemi pulitichi, è a seconda hè a dipennunu u prima. À u presente cattura era dedicatu una scenza. Hè chjamatu a storia pulitica. It cuntrulleghja l 'azzione chì ferà in tempu riali. Pinsendu chì u studi di storia pulìtica, putemu diri ca avà ch'ella Iddi ùn riflette chè in u ciò chì intravene oghje, ma si pudia fà evenimenti realità di i tradizioni di li tempi passati persu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.