FurmazzioniStoria

A vittima - chì hè: u helplessness, o di una manera facili a supravviviri?

Chi mi 'nteressa a parolla "sacrificiu", chi situazzioni vita cuntribuisce à a nascita di un tali parsona, è ciò chì hè a psiculugia di stu tipu di genti. Stu è assai di più ponu esse trovu in issu articulu.

Senso di a parolla "vittima"

"Vittima" - in u Dictionary di lingua russa Ozhegova significa nunda chì fù purtatu à u Cristu comu un donu (power vivant, ogni sughjettu), o chì porghjenu u donu di i dii. In un altru modu si prisenta comu un sacrifiziu.

Un altru spiegazione - i rigezioni di calchissia o di calcosa in favore di un altru. Pari comu un sacrifiziu.

Third varianti di la palora "vittima" - na pirsuna, o ogni criatura vivant a prisintari la suffirenza di fallimentu, miseria è a viulenza (vittimi di a viulenza, disastru, elementi, etc.).

Chi significa la vittima - pruvà à truvà fora, à sapè u criticu di a psiculugia di a vittima, u rollu di u pubblicu cun u so pòpulu.

L'essenza di psiculugia l'vittima

U sensu più impurtanti di u putenziale vittima hè lu scantu. In a natura, ogni corpu reaghjscunu un'antra manera di sta situazione. Camaleonte cancia u so culore, si mischiani naturalmenti l'incù u tracce culore di l'ambiente, u freezes cervi, shuts in u so granciu attesa rimitu, Skunk jetta un gran liquidu smelly è un sibilante jattu, arching u so ritornu.

È ciò chì hè a psiculugia di vittima-man?

Comu ùn si miroir quandu cunfruntatu cù una situazione periculosa? Ridia, circannu a guariri di quessa, s'ammuccia, scappa, ritrova u so da veru, o pretends ch'ellu ùn piace?

A vittima - ciò chì hè? In sta situazioni a pusizioni vittima Unpredictable è specifichi. In psiculugia, ci hè una rùbbrica spiciali - victimology ( "Lega" traduttu da l "vittima" inglese).

Psychologe sò longu sta dumanda chì u cartulare hè forse in lu individuale arimani è ciò chì hè a psiculugia di vittimi. Sicondu à numerosi piani di corpi investigateur, ghjudici è cundannati, pensemu chì i vittimi hannu dinù certe funziunalità cumune - tramindui in cumpurtamentu è in u stile di a riflissioni.

Quale hè prisenti dopu a vittima?

In ogni cunflittu ci sò sempre trè rolu di-pusizioni riguardanti l 'àutri. A vittima ùn si ritrova senza l 'àutri ripresenta.

Nzo chi succèri appena cumenciani à intiraggieunu? Di sicuru, ci appare ancu dopu à a terza - l 'eroi-saviour, chì a si prova à a difesa contru à l' attacchi di lu ncidenti. Stu racontu hè cumuna in fàuli.

Ma in fàuli sempre veru u male hè aspessu, i vittima hè riabilitata e umili Sarvaturi iscì. È quellu chì hà leghje, o, affiché, u racontu hè sicuru ca l 'urtima caratteru in ogni tempu a tornu è aiutà tutte e "bonu" casticati "tintu". Hè sèmplice.

Nzo chi succèri a situazzioni vera-la vita?

Tale hè u sacrifiziu di un racontu di fata. Cosa hè in a to vita? Ci hè pocu pocu facile e seguru. U assai trama di u lutta frà u bè è di u male à spessu Nasci in a sucetà attornu a situazzioni bassu. Ma allura ognunu di i partiti à l 'èsitu, cum'è una regula, si cunvinciu chi iddu è u più bonu, chi hè u gattivu vittima di attacchi inghjusti.

L'altra festa, à l 'èsitu Ghjoca u rolu di u male, è in u megliu casu, - fora di ignuranza, bonu, a tinta - di crudeltà dilibbirata.

It S'avissi a nutari ca lu rolu di u Villain pò esse micca appena una particulare attacker, è per esempiu, u leghji "sbagghiatu", infurmazioni contradictory, i prudutti bassu-di qualità, fà riclama deceptive è più com'è.

È micca un saviour in la forma di na bona fata fata, appena authoritative articulu di l'omu, 'n Jurisprudenza, un dutturi, un pissicoluggu, una Ma, una pissicoluggu, un "corti" di amici e di a famiglia, o ancu appena lambiccu pugni.

Perchè hè volte benefica per esse in u rollu di vittima?

Hijo de la prò hè a vittima. Cosa hè chì di i so benefizii? Parrit, ma essendu in pusizioni di u vittima (o simpricimenti stessu exhibiting in un tali rollu) volte benefica.

It succèri chi ci sò prublemi chì impedisce una persona di fà ciò ch'ellu vole. È ci hè dinù un tali prublemu chì ùn pò aiutà à fà ciò ch'ellu vole. Hè l 'assai benefiziu (sicundariu).

Esempii apparenti helplessness

Per esempiu, se qualchissia nantu a manu ogni dannu (eczéma, per esempiu), allura chistu è la scusa perfetta micca à lavà i piatti i sèculi.

Or, diri, s'ellu era una donna - una mamma di tri figghi, a lu vicinu avvene (una pochi d'anni), si hè pussibule micca à scantati circa i prublemi di crescita carriera.

Ci sò parechje tali situazzioni.

Per tanti, la fatigue è helplessness sò raghjone valevule per dumandà aiutu permanente (avveni più effittivamenti quandu omu pensa chì appena perchè ùn sarà capaci di arrivare aiutu).

Prublemi à u travagliu fattu dâ solda suttana o di scontri cù i so passi amatu.

Priaccupazzioni ca circa genitori t'ani ùn permette a parsona à lascià a so casa, è faccia à e sfide di vita indipendente.

I circustanzi assai cuntribuisce à a nascita di mutivi (ma micca tutti i dispone di sta) di l 'urìggini di l' omu a lu postu di "vittima". Cosa hè daretu à sta spressione - la risposta hè ricevutu.

Chì hè perchè assai di pòpulu, è unn'esisti à l 'helplessness subitu è senza vulìrilu esse salvatu da qualchissia. So campà per elli hè di più còmuda.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.