FurmazzioniStoria

Dovator General: biografia. Army General Dovatora

U grande storia dâ Russia hà nomi è evenimenti, chì sò i esempiu clearest di u mintalitati Russian, chì hè basatu nantu à 'amuri di paese. diritti amara - un ft hè sempre culà, ma in un occasione minutu à pruvà la per u paese detti à iddi. General Dovator, Karbyshev suldatu Matrosov, Zoya Kosmodemyanskaya, Panfilov eternu, ghjovanu "Krasnodontsev" - pòpulu chì hanu datu a so vita per u so paese. U so exploits - testimunianze di l 'invincibility di a nostra armata è i inflexibility di u caratteru Russian.

Luddie di custatti storicu

General Dovator - l 'ultimu eroe-cumannanti in u longu è gluriosu di storia di la cavalleria. À u principiu di perestroika, chì apre una larga permissiveness strada, cumpresi desecration rabid & di mimoria storica, si scrissi chi la Armata avia nunda à oppunìrisi travaglià Reich, ma cavaddu sta pi muriri. Essa in tuttu sta dumanda, custatti distorted, mprisi di surdati Russian jttari è ridìanu. Ringraziu volte la justizza hannu canciatu - like Russian, fieru di a so storia di novu hè cunsidarata una causa degnu è nobile.

True miti bisognu di Russia mudernu

ducumenti acte chjusu digià fattu disponibile, favurèvuli à facts, ntirissanti aperta o esiste canusciutu catalogu stretta hè avà degnu è prufittu dipintu. Per esempiu, u fattu chì General Dovator micca solu cumandava la Battaglia, è hè un attore maestru cavalieri è prighjuneru cavallu. "Alexander Ermitage" Cù sti sapè fà si sustituisci à sceni equestre Nikolai Cherkasov in u cosita. I marini marina Russian, assinnatu è beddu, ellu ùn circà "Subject stereophony" porta lu senziu ghjente in u "travaglià Reich." Sopra tuttu dipoi ci sò i ducumenti ufficiali, chì derà dati à u numaru di veìculi nimicu, distruzzione di u so Cusacchi durante una Battagghia u furgoni di u nimicu. "Bestia Blond" era a paura di l 'a muriri, e cu la testa vinni numinatu prezzu di 100.000 Reichsmarks.

A quellu chì hè veramenti nudda, è divintatu tuttu

Quale hè ellu, General Dovator? L'eroi ligginnariu murìu prestu, ma a so vita hè zinzicu, bellu e riccu. Nunustanti lu fattu ca si dici nascìu nta na famigghia pòvira di viddani di Belarus (1903), Lev finitu a prima scola parrucchiali è livellu scola sicundariu. Pocu dopu à u custatu a pianta, lino, iddu fu elettu secretariu di u cumitatu Komsomol, è comu un budding nant'à stu percorsu in u 1923 fù mandatu (è successu di tennis) à sovpartshkolu. L 'esercitu di l' avvene Dovator generali, li cui biografia hè avà liatu esse liata cù li forzi armati, chiamatu di a lu 1924.

stradale currettamente sceltu

Accupò lu primu postu spùticu ecunomica - zavskladom (sede di u Division 7u Battaglia in Minsk), Lev furmazioni à i corsi di Military-chìmica, chi ci dà u dirittu d 'addivintari lu cumannanti di l' himvzvoda classa. In seguita, u futuru Dovator generali, li cui biografia hè liatu à u studiu pedagogicu, cuncludi Borisoglebsk, Léningrad Battaglia Scola in lu cumannu di l 'Armata Russa. Allora una pochi d'anni (1929 è 1936) osservatu a so biografia crescita carriera - prumessi cumannanti platoon cum'è un risultatu di divintà una siparati cummissariu Cvr. Nantu stu articulu hè pigliata à u Frunze Military Academy, quale i diploma in u tempu, cum'è un duminiu, mandò a furmazione in Spain. Ghjudicà da u s'allumìngiu "Inna" Lev li ricevutu ci hè statu un gruppu di SA Vaupshasova, o "ll'è Alfred."

esse armau cavalleria

Sicondu à parechji circadori, issu hè induve LM Dovator studiatu u tactics di guerri cavalleria Moroccan chi cummattiu nantu u cantu di Franco, è hè solu u prugressu significativu. A chi vicinu à palesu chì l ' "polli", comu si iddi chiamanu lu sustinitura di Franco, la divisioni cavalleria fattu u RI motorized, Mist cù fucili à calculer è veìculi machini. Solu in sta parte di u cavalleria pussutu esse una forza diffusion. In a guerra di manuvra pisanti locu di battaglia hè andatu. Ci hè spiculazioni chì u ciusura di tali enclosures in l 'Armata Russa cunnessi cu lu ritornu Dovatora da a Spagna.

U principiu di un brillanti Signurottu carriera

In u 1939, l 'avvene generale Leo Dovator cun onori finisci Academy. Frunze. Nanzu si grapì 'na brillanti carriera. Dapoi nuvembre di u 1939, iddu addivinìu rispunzàbbili di bastone di u 36th Battaglia Special Red Banner Order of Lenin œil. Stalin CVM degnu continuer di a gloria e tradizioni di i First Battaglia Armata. Sicondu à qualchi chiacchiari, era "u Kremlin". Comu si o micca, ma la squadra hè in vista, hè guasi ogni ghjornu visitatu da li rapprisintanti di l 'auturitati, tanti di cui èranu da u First Battaglia. Soprattuttu friquenti estru hè Vasily Stalin, un gran 'amanti di i cavaddi. Accolta di bravezza distingueru fattu un unità manifestazione à esse sempri in forma, è di champagne piena cummattimentu chi tribbulatu, ma dinù chinu. In u 1940, l 'avvene generale Lev Mihaylovich Dovator purtatu una culonna di battaglia in u sfilarata in Red Square.

Award nanzu guerra

Ghjustu nanzu guerra, in marzu di u 1941, LM Dovator attribuitu u Ordine di a Star Red. U wording ufficiali, per ch'ellu hè statu datu una ricumpensa cusì altu, mancu. Ma ci sò un numeru di iputesi, frà i più degne pari à esse quì. LM Dovator, basatu supra l 'espirienza Spanish, pruposta l' usu di cavalleria di la abbinutu lampi daretu linii nimicu. In più, ci prubbabbirmenti trasiu lu dipartimenti di ntilliggenza quì sottu l'établissement capi di circundarii militare, chì hè accadutu ghjustu nanzu u principiu di a guerra, una pruposta di u stabilimentu di basi di guerrigghia e depots di armi e munizioni in i territori occupati di i pussibili a prufundità di sin'à 400 km.

versione ufficiale

In marzu 1941 l 'Dovator riceve una nova appuntamentu, sta volta in u Linguistica District Military, 36 di marzu Battaglia Division, u prefettu di Staff. Sicondu à a versione ufficiale, i primi ghjorni di a guerra, Colonel Dovator scontra a lu spitali, cui iddu défendu à ghjunghja à u novu, stazione duviri. Per sta versione, in d'aostu 1941, à un certu tempu, quannu l 'Armata Russa fù tragettu è permessu vinciri, LM Dovator attribuitu u Ordine di i Banner Red di battagghi di difesa à u sensu Solovetsky.

Difatti nigà

Ma circadori di più riggistrazzioni di a so biografia, comparing qualchi custatti distinu chi sta altu abbianu arriciviu di participà à u prima testu di successu di u parodia Sans M-13, cunusciüa in tüttu sottu u nomu di "Katyusha". Era 14 di giugnettu, 1941 a la stazione Orsha-Trading. Basatu nantu à i ducumenti, si crede chì, sicondu à a prurugazione persunale di Stalin, Colonel Dovator avia a mancari ni la sede di u 16u Armata è, avendu a so serbatoi dispusizioni è RI, u Cover batterie Flerova dopu facennu chi prima Salvo. Cuntinuà à assicurà a so Battagghia di successu in u rughjoni furgoni di u nimicu è micca menu chè vultà a riescita di u tarritoriu ùn occupata da i nazzisti.

Quale è quantu à lampà u 52 di marzu himpolk tedesco

Hè assuntu ca lu 52 di marzu reggimentu di chimichi tedesco statu distruttu u 15 di lugliu sottu li forzi Sitno chì era in u pusessu Dovatora Mishulina, Kaduchenko. L'ùrtimi dui (tankers) in u listessu tempu Dovatora stati attribuitu u titulu Eroi di l'Unioni Suviètica. cunfirma ufficiali di issa versione ùn - forsi è ùn hè ancu tempu. Captain Flerov, lu cumannanti di la batterie M-13, micca statu attribuitu à tutti. È in u 1960, ci fù un trattu a cultura à u rangu di l 'eternu di l' Unioni Suviètica. Ci hè un ritrattu assai raru, in u quali l 'avvene Dovator generale (foto particularmente) hè presente - ch'ellu avia mandatu appena l' Order of la Star Red.

Horror à l ' "honnête"

Ma u so meritu principale in u Great War Refrains era abbinutu ligginnariu u furgoni di u nemicu, portante, fora siparati Group Battaglia furmatu da u 50 di marzu è 53 di marzu Battaglia Division è ricevutu sottu à u so cummandu. Quì sò i statistiche: 2300 (certi fonti - 2500), ufficiali e surdati, 200 veìculi è 9 serbatoi distruttu Dovatortsev, à mezu à i quali era esicutura cumpagnia. signore unichi di equitazione truccu, si tirava li tudischi si tense u massimu, o fora di l 'panza di u cavallu.

Blazing curaggiu dispirata e un gran pusessu di u cavaddu - fù enought a paura di i suldati di u Reich, chì playfully pigliatu l 'Europa. lotta pisanti vicinu Rzhev autostrada White-u fiume, Lam, in la cità di Solnechnogorsk, nant'à u riserva Istra tinia daretu e forze francese nant'à u periferia di Mosca.

Decision Executive

In August-September 3000 Cusacchi sutta lu cumannu di l 'omu de courage dispirata spavintati u "veru Aryans", u nomu di Moscow sapia ogni suldatu tedescu, leaflets cù una ricumpensa à a so testa, foru cacciati li banni. Li tudischi brusgiatu cumplitamenti u so paesi nativu in Belarus, è crea una spiciali forza militari à lampà si. A cumannu Soviet durante sti abbinutu ellu hà cunsideratu u rangu di Major General e cunzigna li Cavaleri Uspitaleri di Lenin.

I quattru premi più valori à sei mesi

Dapoi nuvembre, General Dovator cumandava u 3a Battaglia Corps, chì hè iniziu una settimana dopu statu trasfurmatu in u 2nd Tempe Battaglia Corps comu parti di u 16u Army hà urdinatu da Rokossovsky, quale Lev Mikhailovich liatu u rispettu di a vita di u suldatu. Mustrà miraculi di curaggiu, General Dovatora armata cum'è miti Panfilov, a morte, vitti a li mura di la capitali. Reluctance a pietà sè lu curaggiu dispirata di u generale cusacchi fu la causa di a so morti. 19 di dicembre in i paesi, zona Palashkino, à un certu tempu, quandu i t'accumpagna LM Dovator vitti pusizioni di u nemicu, ellu è i so guardii vinirunu tombu da un fucili di machine. U cumannanti ligginnariu, chjamatu hè mintuatu dicini di carrughji, palazzi e li navi, mortu à l'età di 38 anni.

U grecian cù i malanni di l 'eroi, chi fù poti attribuitu u titulu Eroi di l'Unioni Suviètica, hè stata longa a una pruvista particulare, è solu in lu 1959, nsemi cu funghi Ivan Panfilov è pilotu Viktor Talalikhina fù intarratu in lu cimiteru Novodevichy in una fossa cumuna in u quali fù stallatu un fina a lu 1966 issu munumentu à i miti chì deti à a so vita di u Cuntrastu e Mosca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.