FurmazzioniStoria

Perchè e ca fu distrutta Carthage

Ognunu di noi sempre à a scola canusciutu frasa latinu "Carthage deve esse distrutta!". I so più anticu senaturi disse urging àutri nòbbili mette i limiti di u rivalry di a Cità eternu è u coquille bellu paese in Africa. Sta frasa puliticanti sempre tantu u so discorsu, è infini arricivutu lu chjamà.

Perchè e ca fu distrutta Cartagini, hè chjaru chì à fà un picculu scursioni in u passatu. In u mondu di chi éra, ci eranu dui granni e putenti di stati, chì era Capitulo cumpleta. In u Apennins i rumani avianu un bè sviluppatu-settore agriculu, ecunumia, sistema ligali, esercitu. In Carthage maestri cum'è u cummerciu, tuttu hè decisu da soldi è statu, è a putenza militari eranu surdati. Sè Rome basatu u so putere in u paese, a cità African hè una putenza mari. On Apeninnskom Peninsula timendu un PANTHEON di dii, condescending, è nant'à l'altra parte di u Mediterraniu Moloch sanguinari purtatu numerosi lebbii. Sti dui superputenzi avissi, prima o poi avianu a faccia e so foreheads, è chì lu risurtatu in un numeru di i guerri punichi.

Risponde a quistione di chì distruttu Cartagini, si deve esse dettu chì u rivalry trà i dui civilizzazioni durò più di un centu anni. No statu hè ESPUGNATE à lampà u nimicu, cum'è i so interessi territuriale ùn sò in cuntattu. Rome luttò di u sviluppu di u so cunfini à u dannu di u nimicu scintìfica, li Cartagginisi materiali dinù u so prudutti à tutti i scorni di l 'imperu è bisognu di un flussu di i servitori.

Grèmiu Carthage purtatu azzioni contra l 'Imperu Rumanu , cu diversi successu. Vergogna campagni sempre tantu in una tregua. Ma tutti i patti viulati lu primu latu Africanu chì pudia micca piaciu lu fieru eternu City. Circulation Trattatu di Roma era un favurizatu, cusì torna la guerra messa in opera. In fine, u Sinatu dicisi à sceltu quellu chì distruttu Carthage à a terra.

Quandu i ligioni ghjunse à i muri di Cartagini, eranu cunvinta in fine tranquilla di la guerra. Li Rumani sapia dinù chì una sintenza di morte hè dighjà statu passatu. U ginirali rumanu chi fu distrutta Cartagini, fù lettu aspetta è pocu à pocu tutti i bisogni di lu Sinatu. Citizens dutifully svorgi a so sperandu chì famosu esercitu vi appena lasciarà. I residenti di u ligginnariu paisi africani èranu a permissione di piglià cun elli a so ricchezza è fà la casa. Doppu ca, si fù la radìu a lu solu, aratu pisanti lavureghja è suminatu u sali, tirer sti lochi sempri. U mutivu principali di sti misuri, l 'unu cu distruttu Cartagini, chiamatu la mancanza di negotiability. Dopu à tuttu, sò dannu prumessi, hà capitu chì ùn ci fà.

By lu modu, l 'abitanti di a Cartaggini dopu avvisti, ma i ligioni rumani di più ch'elli ùn cridite. E catturau la turri eroicu di perli African davanti à u so cumpleta cuntaminazione. A murtalità di Scipio in 146 misi un puntu di grassu in lu la storia di sta bedda cità di u Mari Tarraniu è lu granni Statu. Nunustanti lu unzioni Rumanu, a vita hà turnate à stu spaziu, dopu qualchi tempu. limu, clima e pusizzioni giogràfica favurèvuli attrattu novu colonialists. Ma l 'anzianu maestà di i cità ùn sò quasi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.