FurmazzioniStoria

Culture di Russia 10-13 seculi. U valore di u adoption of Cristianesimu

Mantinutu sin'à data, fonte dì circa la particularità di furmazioni di u statu, di ciò chì hè a cultura di anticu Russia. 10-13 seculu, hà avutu un rolu impurtante in u sviluppu di a sfera spirituali di u paese. Chistu fu lu piriudu di furmazzioni e ciuritura di fiudalesimu. Culture di Russia era furmatu nantu à u fundamentu di a rializazioni di i tribù tandu esistenti e vissutu sin'à elli Sarmatians è Scythians. Di sicuru, u regnu spirituali di tutti li paisi e regione avia a so 'identità è hè sottu u pesu di stati cunfinanti.

A nova riliggiuni

Hè difficiuli à uprate l 'impurtanza di lu adoption of cristianesimu. Byzantium appi na granni nfruenza supra lu sviluppu di l 'a vita spirituale di a pupulazione. Cù u adoption of una nova religione in 988, u annata hè inclusa l 'antica tradizzioni prima civiltà greca. Si deve esse rimarcatu chì u sviluppu di a sfera spirituali di influenza è paganism slavi. Nunustanti lu adoption of a nova a fede, si cuntinuava a esisti in tanti rughjoni. paganism slavi manifistaru in guasi tutti i zoni di la vita. Getting fora di lu pigghiò postu spuntaniamenti. Tuttavia, tentativi sò fatti di rinfurzà u novu a fede, à fà lu in accissìbbili, vicinu à a ghjente, spiegà a elli u significatu di l 'adoption of cristianesimu. Church messe à custruì nant'à u rughjoni induve si trova digià i tempii. So i novi fede elementi di u Divinisation di natura, pinitrannu. Qualchi santi attribuita à u rollu di i vechji, dii. Elementi di a vita spirituali di Byzantium sò state rivista è ricevutu spécifique, forma naziunale. Di li falsi accuminciò a pigghiari appruntà una nova la cultura di la Russia. "10-13 seculu, detti l 'Evangelu è tradizione" - cusì scrittu più tardi Pushkin. Arrimbendu si nantu à a so usi è pratiche età-vechju, u patruni rinisceru a furmari na struttura cumpritamenti nova direzione. Russia hà arriccùtu nzinu a la cultura europea, marca nova, particulari solu à a so forma di tempii, icona, pittura, un tipu di quadri. Ch'elli ùn deve esse cunfusa incù l 'Imperu, nunustanti lu rapportu apparenti di lingua visuale.

Architettura di Russia Ancient

10-13 seculu, hè un Shot in lu sviluppu di l 'architittura. Per un longu tempu la casa di campagna hè "di lignu". Turri, a casa, a cappella, - tutte e custruitu di lignu. Stu materiale lingue palesa u so pircizzioni di Data e custruzzioni di bellezza di a natura circondu. u web cultura di Russia, accuminciau a canciari cu l 'adoption of religione Bizantinu. 10-13 sèculu era nu piriudu di transizzioni da lignu a la struttura di petra. un tali sperienza hè in assenza in l 'Europa uccidintali, comu i pòpuli lamay si, sempre custruitu di petra. Russian 'architettura di lignu hè tipica di casamenti livelli, la prisenza di vari uni, apre, transitions, leva, turri e torre. Era tradiziunali è legno. Sutta la nfruenza di bizantina cultura custruzzioni civilisazione hè radically cambiatu Russia. 10-13 sèculu fu assai diticata a custruzzione di chjese in u mudellu di cross-cupola di un tempiu grecu. A prima palazzi custruiti in s'imponi rispettu san Bizantinu. Custruitu in Kiev Saint cattedrale Sophia rifletti digià na cumminazzioni di san Russian e grecu. A basi di a chiesa, cross-bombé fu ncurunatu cu tredeci capituli. Step Pyramid Cunsigliu ripigliatu u stile, di architettura, di legno. U piccu più altu arrivatu duranti lu regnu di architittura Bogolyubsky.

educazioni

At una certa tappa di u sviluppu di a sucetà hè necessaria à scuntrà i novi bisogni di a pupulazione sò abbastanza prufonda. Cusì ci fù scrivutu 'età 10-13. In Russia, di sicuru, in u pòpulu passatu era capaci di sprimà a so pinsamenti nantu carta. Ma la rilazzioni suciale è economicu sò divintatu cumplessa, la criazzioni di l 'statehood. Issi casi sò marcatu u forte prossimu, ca passau la cultura di la Russia. 10-13 seculu, hè un 'epica rifarenza à u sviluppu di i mezi à tempu è cumunicà idei, pinsamenti, è sapè fà in u spaziu, difúnniri e diffusione di u regnu spirituali. A stu tempu, fù creatu l 'alfabbetu. Currilazzioni hè assuciata incù i nomi di Cyril è Church - i missiunarii moines Bizantinu. Tuttavia, fonte quì dui alfabbetu - Glagolitic è Cyrillic. I dibattiti di cui unu vinni prima, era abbastanza longa. Oghje hè cunsideratu un fattu stabilisce chì l 'alfabbetu Glagolitic statu creatu in u 2nd medità di u 9 u seculu, è l' alfabbetu cirìllicu evidenti a lu turnu di l '9-10 seculi.

U primu libru

Di particulare influenza nantu à a vita spirituale di a pupulazione avia una litteratura di 10-13 seculi. In Russia, a maiò parti di i libri stati distrutti duranti la ncursioni Mongoli è numerosi fochi. Total mantinutu environ 150 di tuttu ciò chì ci era digià. U più anticu hè cunsidarata "Ostrom Evangelu". Hè statu scrittu da Gregory Deacon in 1057-m francese per Ostromir (merre Linguistique). A altu livellu di mistieru, chi èranu pieni di libri chì anu raghjuntu u nostru tempu capisciu pruduzzione streamlined di manuscritti comu principiu di u 11 ° seculu, u beni-stabbilutu da u tempu di e so cumpetenze mpegnu. Books stati cunseguenza soprattuttu in monasteri.

litteratura

In l 'artisanat 12e siècle riscrittura trasfiruta a cità. L'apparizione à i grandi cità "libru descriptor" ìnnica la diffusioni di litteratura à mezu à a pupulazioni. It indica dinù una dimensione in u mondu in u litteratura. Di u 39 scribi, canusciutu, solu 15 eranu i membri di u cleru. L'altri, ùn hà insignà fe cu la chiesa. Comunqui, nunustanti la diffusioni di a litteratura in zone urbane, u centru libru principali ristau monasteri, sutta cui attelli spiciali operata. Si travaglia squadre pirmanenti di copyists. In più, sti attelli sò impegnati in compiling storî.

Russia Art

10-13 seculu, marcatu da i rivenuti di i forzi, strughje lu 'unità pulìtica e tirrituriali di la campagna. A lu crollu di lu statu era lu risultatu di amplification di grande terri, u sviluppu ecunomicu in a cità. Recenti addivintò novi centri di parti indipendente di u paese è circava indipendenza pulitica. Una spressione di u so rolu è a putenza di tanti cità addivintau 'arti. 10-13 seculu in Russia stati carattirizzata di furmazzioni di l 'identità di i rigioni di u paese. U so uriginale si trova in l 'cumminazzioni di carattiri e tradizioni di Kiev lucali.

Icone

L 'antica arti di la Russia , evulùtisi in u spaziu, medievale. As West è East, sta tendenza hè largamente a ghjesgia. Hè refracted à traversu l 'abbé di pircizzioni di la vita di lu cristianesimu, fighjulatu u Italia. Certi di l 'icona di Vladimir-Suzdal maestri di u 12e seculu, listessu in stile, a Kiev, creatu in u 11 seculu. Sti travagghi, per esempiu, prividia una imagine cruci "Deesis" da u Cattedrale Santa Maria Assunta. Cù l 'arti di l' artisti Kiev cunnessi è cèlibbri Cadice Orans. U so munumentale e decoru figura vicinu à u so statura Kiev Mosaïques. Cadice Oranta icona s'assumiglia un Dm carrabbinera. Tissalònica. Hè statu purtatu da Dmitrov. Stu icona hè differente simmitria, regularity, è "sculptural" luci artificiali anabbagliante.

musica

A postu particulare in la vita Russian fu datu à canti è balli. Music accumpagnatu à u pòpulu in campagna, in Franchisee, Pensioni era un intigrata di a celebrazione e festività. pupulari ntra li strumenta èranu tamburi (villamagna, tamburinu), bronzu (cornu, u cornu, pipa, zhaleyka), filu (arpa). U famosu afréschi in Basilica Santa Maria Sophia c'èni musicisti è ballarini. It devi esse dettu chì u puntu è dumanda di strumenti hè differente. Lisciu corre, per esempiu, joué comu menzu signalling caccia. Tambourines è strumenti corde foru usati sulu o in la platea à festival e merrymaking. In certi fonti ci sò mottu abbasta aspettu a mane di novi musicali. Stu hè assai anu da u adoption of cristianesimu. Accumpagnata da u cantu di adurà. Si n'andò in un libri cantannu speciale cumpilatu. Tali data manuscrittu da i 12e seculu. À elli, in più di i testi liturgique, ci sò dinù musicali decimal "amatoriale" e ", bandiere".

U cuntenutu è a direzzione di u sviluppu spirituali

Chì definiscenu quessa, si deve esse rimarcatu chì u prucessu storicu è culturale in Russia era basatu nantu arte antichi. Ci hè divintatu una surgente è un puntu di partenza di u sviluppu spirituali di a pupulazione. In i cundizioni di fragmentation Traduzioni fiudali, l 'attacchi dô nimici straniera di Russia à palesu una cultura creatività crustula di u pòpulu. Iddu avutu e facilitated u sviluppu di u Statu. Culture Russia rifletti la luce sintimentu di uttimisimu, si mette cum'è una forza-sustinendu a vita. opere Creative di u populu chi campava in un epica feudali, caratterizata da:

  • cridenza Firm chi la justizza vi venia trionfo più di u male.
  • Beauty militari e lu travagghiu mprisi.
  • High murali è nubiltà.
  • amuri Selfless di u so paese.
  • Inexhaustible bon umuri.
  • puisia prufonda.
  • Tags selezzione di finòmini vita tradiziunali, la pricisioni e guariscenza di u so stimi.

Tutti sti boni qualità unichi di u populu Russian in una forma, o un altru palesa micca solu in i libri di la Russia mediuevali, ma puru in u suciale, afréschi, architettura, è musica.

TERANCAM fattori

U sviluppu di a Russia 10-13 in la culture. Si si riflittìu la caratteristica di stu periodu cuntraddizzioni e particularità. Iddi causari azzione ecunomica, suciale è pulitiche chì hè accadutu in u statu. A pratica di pruduzzioni di cui esisteva sistemu quandu fiudali, carattarizatu da un certu cunsirvaturismu à migliurà e forze di pruduzzioni. Per fù carattirizzata di distinzione di ecunumia naturale. Hè statu piuttostu twin link sviluppatu. Tutti i sta faci attimpata falà u sviluppu culturale, di creà cateri à la criazzioni di particularità e tradizzioni lucali. Di particulare influenza nantu à a vita spirituale di a ghjente avia un 'invasioni Tatar-mònguli.

cunchiusioni

Di sicuru, di grande impurtanza per i cultura russa era la prédominance di tèrmini riliggiusi. A funzione, in particulare in u principiu di medievu, appartinni a la chiesa. Idda cuntribuitu à a diffusioni di a litteratura, u sviluppu di l 'arte, architettura, migliurà. À u listessu tempu a ghjesgia arechja cotti è difesu u so domma. Idda mustrò ostilità à i novi tinnenzi cultural. Church furmaru un ostaculu per u sviluppu di a scenza, migliuranza di a cunniscenza tecnicu. Ma, l 'ecunumia culturale di Russia, medievale, sò valori di primura di u statu. Iddi sò parte di u patrimoniu naziunale, maestà, è a gloria di u pòpulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.