Arte e spettacoliLittiratura

Chehova Antona Pavlovicha creatività. A lista di i migliori opere

u travagliu di lamentu hè unica. Apparenza di parlà, si - unu di i giganti di a litteratura Russian d 'oru di la fini di lu XIX seculu, u fundatore di un novu mètudu criativa. Anton Pavlovich crede dinù dramaturgu tuccò. U so opere anu cuntribuitu à stu sorghja di lu tiatru naziunali Russian. Iddi sunnu ancora assai preziosi nant'à a tappe di Russia è u teatru mondu più conceptual.

clàssici stimata Classic

Leo Tolstoy statu apprizzati assai travagliu di lamentu. Tolstoy sustìnniru ca lamentu - un scrittore unica in u mondu. Sò carattarizazioni di l 'auturi "gabbiano" hè piena di entusiasmu: "lamentu - hè prosa l'Pushkin!" Scritturi mpurtanti chjamò un artistu senza paru, chi creatu tali forma di scritti, chi iddu mai scontra.

mètudu Creative lamentu trovu a so risposta, è u rive di Parigi. dramaturgu inglese e scritturi Dzhon Golsuorsi nutari chi solu un effettu benefica su inglese Letteratura lamentu. Primure di creatività, grazi a iddu foru reconsidered, in particulare, da Bernard Shaw. Per esempiu, i so "Curuenavuli House" chiamatu la cummedia di Britain "in u stile Russian"

Supra lu mètudu criativu di u scrittore

Infatti, lamentu divintò un innovator, miti rinunziò indiatura in azzione impostu externally da crià naturale Sveda, pi dàrici dannu l 'auturi l' òpira pusibule. In ritornu di tuttu chistu, Anton Pavlovich hè u sughjettu principale di i so opari hè iiu à una materia di più dilicatu. In a storia di i so opari avutu prima cambià viulinu di statu mintali di lu caratteri, lu dinamica di u so 'uppusizzioni a l' circustanzi, ghjurnata soi.

Anton mette l 'idea di fari lu munnu, u megliu, pulizia, supiriuri a lu culmu di a so arte. criatività di l'lamentu, seguitate stu principiu, si circarà à rintrunari "èssere" in lu litturi. Classic in u travagliu mostra solu un omu chì mentre ch'ellu hè. L'autore ùn Pronuncia incù u pubblicu, ch'ellu ùn hè cunvince a tuccari, ùn embellishing qualcosa. U so caratteri favourite - struitu pirsuni stissi downmix à futlyarnoy a vita in u minzogni e custruite nesytoy corpu, oltri a li rapprisintanti di lu populu citatu miseria è di inghjùlie à un statu di dullness primura.

Hè dinù impurtante di emphasize chì i travagli di lamentu seguita i principii, ùn hè aperta:

  1. L'Ain di pinzeru classicu chiama talentu di a so surella, ùn hè micca in vanu. Si piaci italiano, storia, ne falò. Iddu hè sicuru di i so lettori, chì, in i so parè, si avissi a truvà u significatu, ancu s'è lu prodottu e cumplessi.
  2. In li cosi l'lamentu ghjucà sempre un rollu impurtante, criatrici picculu scheda. Ch'elli ùn sò appena prisente in l 'òpiri, cum'è sò un Dizionario à u menu, u quadrera di u so idee.
  3. Di stile lamentu hè carattarizatu da a discrizzioni impartiality, perchè si cunvinciu chi lu cuegghiè putissi fari lu litturi.
  4. Cechi per i zitelli quasi micca scrive specificamente ( "Kashtanka" è "White-marrone" - un eccezzioni). Iddu hà cridutu chì un zitellu deve esse lettura, di sceglie u best of litteratura "persona".

Tuttavia, furmulà una vista cumuna nant'à u travagliu di i studi clàssici, si saria ghjusta a vecchia P'acchianari a lu prucessu di evoluzioni di a furmazioni di a so pratica criativa. L'oggettu di u nostru studiu hà da esse u biografia è u travagliu di lamentu.

A prima vittima di a creatività

Anton lamentu hè natu u 17 di jinnaru, 1860, in Taganrog a na famigghia pòvira di marcanti. Quì si lauriau da insignamentu i cità l'. Ancu in i classi lauriatu ch'ellu era l 'auturi di l' attivitati média publicatu in rivista populari "Fulena", "Dragonfly", "Montanari". So da un all'età di guadagnari tanti sordi, critically bisognu di la famigghia, lamentu.

Intantu, u destinu di un omu chì ghjovanu s'appronta ordeal: diciassette, si lasciò un rigalu inflammation di u peritoneum, chì, sicondu à una versione, cunzidiratu lu primu e manifestazione di a so: tuberculosis. Sicondu à un altru versione, palesa da u prufissori VI Razumovsky, Anton lamentu appi la sditta à acchiappari lu in i scola universitaria di u mùsculu medicina.

Da u 1879 à u ghjovanu lamentu messe una bella lingua è tempu-cunsumanu studii in Moscow University è intensa attività journalist. Sicondu à i mimorii di Anton Pavlovich, era abbastanza difficiule à mischjà furmazione cu travagghiu criativu attivu, assicutannu dui lepri - midicina e littiratura. U fattu ch'ellu era cù i so parenti, quattru fratelli è una surella vivant à un picculu appartement in Moscow. È a famiglia di colpu, ghjuntu era à spessu constrained da inventà a lamentu cavallu.

nuvelle Humorous fici na cullizzioni di "Francesine è complacent" (1882), chì ùn fù publicatu da l 'ragiuni cinsura. A prima fallimentu inspirati solu u scrittore budding. Si poi a lu tipicu significatu cumpressi dì circa i so mutivazioni parsunali à u travagliu, "festighjeghja a vita ùn pò esse puliti."

Allora u rìtimu affaccendata di a vita vi aggravava i k. In 1884 lettere da u pirsuna di la rivista "Shards" vinti-quattru lamentu nun di frebba è una mancanza à impegnà in più pratica. Iddu s'accupa sanu nant'à l 'attività littiraria. In 1884 pubbricau lu so libru "Canti di Melpomene," sottu à u pseudonym Antosha Chehonte, è in 1886 - "A storia di culori." In u secondu libru di nuvelle spiritosa lamentu mette più pricisamenti - un manchi www.imuvrini.eu. Quì u so talentu, si manifistaru in u Genre di pulizzeru comicu. Autore stessu prova in parechji austriaca. Iddu spirimenti. È desideriu ùn viaghji quessa, u so manchi www.imuvrini.eu di i libri pupulare sò pupulari.

Però, l 'avvene violino sempre interessatu da a litteratura seriu. Hè in stu racontu lamentu scrissi lu dopu. "Sobinine" (1886) cunta la storia di novi paroli bóccia calzolaio Aliakhin, sfruttatu è discriminé contru à u zitellu, gridava a lu so 'nannu Constantine Makarych cci pigghiari fora di stu "rilighjosi scenza". Più di un picciriddu, un paroli urfaneddi, bullied bóccia maiurone, a so ventu è tiratu da i capelli stissa suppa. Boy scrivi in una notti pri-di Natale. Ricordi e sperenza disegnata da i so pinsamenti, vividly vìa lettori lamentu. Vanka - un zitellu, è si a so manna una lettera cù ruggine cunt l'un 'figghi "in i paesi di u me missiavu." Assecunnu i litturi capisce chì Constantine Makarych avia mai leghje, è ùn ci hè micca cambià in la vita disturbatu di u carusu.

Tenu scritturi lamentu

Dapoi u 1885, principianu à u travagliu cù u seriu publicazioni letteraria: "Neri Russian", "Herald Northern". Hè pubblicatu cunti "Name Day", u racontu "U Steppe", "A Story Foratura," "Kashtanka" lamentu. In u 1887 pubbricau dui cullezzione di nuvelle ( "discursu Nnuccenziu" è "In lu iurnu"), in 1888 - "Storie" in 1890 - "pòpulu scura." A iddu veni ricunniscenza. In 1888, u scrittore statu attribuitu u premiu Pushkin picculu (medità).

Hè caratteristicu chì a maiò parti di l 'òpiri di st'autore, ancu vnezhanrovym, u talentu di l'autore à assicurà u tonu livellu di a so pupularità. Per esempiu, "Kashtanka" lamentu amatu da ghjinirazioni di i zitelli. Idda curputu anale. Ci si pare chì pò esse piuttostu a storia di circa cumu u cane (una croce, trà una puppy è mongrel) cumenciu persu patruni, e poi, quasi divintannu un circu, di colpu, aghju trova. sèmplice Tutti l'lamentu: ùn wizards, ùn sireni. Perciò, u racontu hè sempre amatu i zitelli.

Viaghju à Sakhalin

Hè nutevuli chì u biografia è u travagliu di evince l'lamentu in ellu un omu hè micca solu un scherzu Observant, ma assai attivu è Capra. In 1890, si embarks nant'à un viaghju à Sakhalin. Sò ALTARE di a manera quasi tri-mese à Siberia, ci venenu pubblicati in una seria di saggìstichi "From Siberia". Allora un altru di trè mesi lu scritturi dedica u Sakhalin, duve ellu pruvò di capisce u psiculugia è a vita di convicts, è infini turnau a Odessa da mare, di visità i porti Hong Kong on. Ceylon, Singapore, Turkey. Fundatu in u materiali da un viaghju di quattru-annata, si principia à travaglià nant'à un libru di saggìstichi "Sakhalin". S'imbarcò in casa, si Buys in la pruvincia di Moscow parlement duminiu di Melikhovo.

Melikhovo - capiri assirvazzioni Sakhalin. U novu stadiu di mondu

Biography è u travagliu di lamentu, secondu a litteratura, studiata cù un piriudu assai particulare, chjamatu l 'accordu cù u so nomu di "Melikhovo". A ddu tempu, spiciali gustu classicu Anton Pavlovich si 'ntisi un cambiamentu in la sucità, assuciata incù u spustamentu di i sucità fiudali ca, oltri a chiamari a la bruttizza assicutau pulitica riaziunari. Tuttavia, micca solu nant'à una cullizzioni di "Sakhalin" travagghi Anton Pavlovich, chì divintò, finalmenti, una ricchi, in u so newfound parlement duminiu.

A pupularità di fideltà scritturi dimucràticu - hè tamantu. Mista sò iniziu fughjiti incù libru scaffali chjamati A. P. Chehov "The nuvelle è rumanzi." storia conceptual "Ward №6» tirminau in lu primu pirìudu Melikhovo annata di a creatività. Putenti imagine Chekhovian unichi di u trimendu grisgiu paesi lepers, induve tuttu u criativu longa-sic, induve l ' "Santa Chiara" sò ghjustu un spitali, ma una prigiò, attaccò u lettori cù tutte e verità, sorte ingrata, facennu voi da dumandassi: «Perchè, chi semu ...". Dilinquenza, quale topu hè in lu spitali scaccionu i principii di Umanesimu Dr. Ragin, sò morti (a ricumpensa di a fede) fà vi pensu quantu nn'havi ghjente deve campà.

New opere da lamentu convincingly mustrò chiaramenti progressing scritturi unica chì canta à una nova tappa di a creatività.

Melikhovo. Cuscenza di a situazione di i viddani

Anton Pavlovich, grazi à l 'ore ogni ghjornu di u travagliu, hè divintatu un signore cambiatu astute. Hà amparatu à vede u criticu di ciò chì ghjornu era davanti à l 'ochji di miliuna di a so tirrazzani, ma ùn fù avvisti da elli.

Russia à u so prufonde hè un paese di viddani. Hè in Melikhovo riniscìu a custata chi tinni signuri mutu populist. Sighit Inquisitively la vita di villaggi pasquale Kryukovo è Ugryumova A. P. Chehov. Storie "Case Study", "tutus", sicondu a tistimoni, in tecnica depict pirsuni veri, macari lu parasites - ". Peggiu" marcanti Hrymin, chì in realtà era

Cechi apertu di lettura publica viddanu Russia. Per demagoguery, tantu amuri Girolamo populist è a so cunniscenza di u aspirazioni di i paisani, ci hè statu un giacubini di u silenziu. Sò costuli a so storia, lamentu "Lune". In u so gustu dichjaratu publicamente chì paisani à spessu "peggiu di u bistiame vivu." Ci sò di i più parte appallingly "poviru neuhozheny, imbriacà, fitenti." Hanu qualità spirituali sò suttasviluppatu, ch'elli sò à spessu "pi lu scantu e suspettava sempri" autra. Sti genti soffre da li prufananu i diritti umani di a so dignità umana. Ci tocca à sensibilizà, i so diritti deve esse pruttetu!

Lamentu travagliatu cun fervori. Cuntimpuranìi sapere chi u lume in u so ufficiu in Melikhovo spissu purtatu tutte e notti.

A scelta presentate di classicu

How presentate scelta di stu patruni, si è chì in una seria di grandi opiri di lamentu scrissi un trattu storia di i zitelli "White-marrone". Primurosu, nè di u criticu littirariu e nun s'aspittava u "ncigneri di persone umanu" vi trattu vnezhanrovogo caratteru storia. E la risposta hè semplice: si hà amatu i zitelli. A tragedia ùn hà chjusu lu: i so figlioli un gran scrittore cù: tuberculosis, ùn pudia esse. Però, si pigliò cura di i zitelli di cuntadini, li dighjà à a scola in a so fondi persunale.

Iddu - un scrittore pulivalenti. realist cunvinciu, sottu à u pesu di scossa incheta Diana causatu da u so sonnu, sciuri di colpu, un travagliu passiunanti è romantica "The Blues Nera", chi subtly iunciuti prublemi di geniu è a creazione.

Altronde dura realistu, lamentu creatu è travaglia cù elementi autubiugràfichi (u rumanzu "I mo vita"). In "The House incù u Mezzanine" è "Goosebumps" classicu dici la storia di l 'lati diametrically cuntrariu di u capitalisation di u paesi: u ruina di "Nest Noble" è a mancanza di spirituality: in u novu "lingue di a vita", u marcanti. L'urtimu-mintuvà storia cù "U Man in un Case" è "About Love" hè una triluggia cerca.

Nantu à parechji gata "Melikhovo"

In Melihove Anton Pavlovich fonda un brillanti cummedia "Uncle Sobinine". Mentre ch'ellu succinctly si esprimi ingratitude umanu è addispiratu caricate da it! Sobinine serve distingués terri armata, Prof. cci dugnu a pisata SCANTY. U pruprietariu dicisi à venda si, ùn Oliver circa lu distinu di l'omu ", ch'ellu ammansate" (lu sicunnu Opere - da "The Little Prince" Azur).

Riflessioni nantu modi a purtari l 'arti di u dramaturgu di creà un novu havia - "The gabbiano" cummedia. U lamentu di storylines di caratteri diversi cunduce u pubblicu à capì ciò chì hè a vera arti hè prufundamenti unichi di u so modu ambizziusu di travagliu di l'anima piena di di frustration, vittimi. Hè u spittaculu u heroine & Nina Zarechnaya, stabbirmenti seguenti vucazioni è divintà un attrice francese. Hè caratteristicu chì l imagine di u travagliu - u populu veru visita Melikhovo è storylines ghjucà assai in cumunu cù u so distinu.

piriudu Yalta di creatività

In u 1898, un k classicu worsened, e iddu e lu sò famigghia si trasfirìu a Yalta. Sinu à nuvembre di u 1899 (s'arricorda sottu à a casa construction) Anton viaghji in Moscou, unni Affitti un appartement. alloghji custruitu hà una drawback impurtante per una persona malatu: hè fretu à l 'inguernu. Custruite sò bè messa fora high. Entries scritturi capiri chi invernu in a so temperatura ufficiu hè 11-12 gradi.

In Yalta, u scrittore chì currispundenu ùn piace. In più, quì era spugliata di u solitu di Melikhovo pastu agriculu freschi. A storia fù pulito, quannu tornanu visitatu Sorella Maria Pavlovna. Però, ùn hè à spessu.

clàssici scritti in Yalta, in u so mimorii, tantu peggiu di a Melekhovo. In u 1901 Mickiewicz a cummedia "Tre Fratelli", cunti "A signora, incù u cane", "viscuvu". Sicondu a Melikhovo miluna creatu in 1903 completes u travagliu di "ingegneri di persone umanu" - la cummedia "The Cherry Orchard." Hè carattarizatu da a messa l 'avvena di Russia comu un arburetu ciliegia.

In 'ssi ultimi anni, a vita diventa k più attivi. U scrittore mortu in u July 2, 1904 in a cità hé tedesco di Badenweiler.

cunchiusioni

Dapoi u ziteddu, a nostra vita prividia libbra di lamentu. Hè a creazione di autore-sunnieghja, chì in a fini di u seculu XIX, rinisciu a mostra convincingly i so paisani i travagli chì deve campà d'un'antra manera. Era un avversi staunch di discriminazzioni è à u listessu tempu, un signore unicu di a parolla. Anton chjamatu à custruì una nova la vita, prufumatu e beddi comu lu arburetu ciliegia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.