Arte e spettacoliArt

Cumu scrive un zebra classica è umurusa

Ùn sò tutti sò dati da natura, capacità creativi per praticà diversi tipi d'arti - pittura, cantu, attu, etc. Ma puru questu, i zitelli sempre stanu per un novu è interessante. Per annunzià i so talenti, da una età età, anu accuminciamu a realizà diverse attività cù elli. Spécialmente tutti i zitelli piace à scrive. In u so travagliu, invistiscenu in ogni una stampa creata un pezzu di e so ànima, fantasìi è pacienza. In particulare i zitelli sò interessate in animali anuele. Questu articulu descrizanu dui maneri cumu scrive una zebra in e fasi. U primu hè una versione classica, u sicondu hè più simplisticu, chì s'assumiglia una mini-caricatura.

Cumu scrive un zebra classica? Crià una basa di scrittura

  1. Marcaru l'orientazione di u troncu è u capu. Per fà questu, raghjone parechji circondi per preparalli, quì sottu in u diagram.
  2. Sugiate i linii chì significanu a spalle di a zebra, u so coddu è a bocca.
  3. Cridendu a testa, avete bisognu di ricordu di a zebra, certamenti, in parechji rispetti simili à l'esterna di un cavallu, ma à u listessu tempu ùn hà micca una zona affissata vicinu à l'arburiche. Per quessa, a cima superiore da a bocca à l'ochju è di a vaghjula hè realizata in forma di duie picculi archi archi.
  4. U colpu di zebra hè largu è micca micca alluviale cum'è cavallu. Pighitassi cun tutte di una ligna di vaghjime.
  5. Scatatate e bocca è l'accadia.
  6. Dopu pruduzzione di i pedicultori, mentri draughten lii chì cunghjuntanu cù a parti abdominal.

Cumplette a imatge

Dopu avè fattu boschetti di un troncu è un capu, passà à u registru di l'estremità. Ma, ancu s'ellu avete un diagram di pruduce una zebra prima di l'vostri ochji, ùn pudete micca sempre fà un proporzionale. Dopu tuttu, parechji pruvate di ripiglià un kind di cavallu. In ogni casu, i membri di l'animali fugliale sò più curtu è più largu. Per quessa, avete bisognu di piglià in quellu di questi segretti à u travagliu. Sugiate a cuda di a zebra, chì si espandu à isulana, è parechje cum'è una mannora bonissima. E in fine facenu u colore di colore. Ci hè un pezzu di tempu per sguassà tutte e linu di più, per pudere di chjave è cumpagnia, ombrezza, strisce in u solidu biancu.

Cume una zebra chicosa?

Agree chì un travagliu assai piacevuli ùn sò solu pussibile à l'studiente maiò. Un zitedu più ghjovratu pò sculacciate quarchi cosa, ancu guidata da l'istruzzioni è di l'urganismi, probabbilmente solu s'ellu ci hè un talentu artisticu. Ma dopu, un zitellu ordinariu voli ancu di traduce in realtà a so fantasia imaginariu in a forma di creazioni intellettuale senza diliziosi. Cumu aiutà u zitellu? Pruvà repicà cun ellu una zebra inusual. A versione prisentata, forsi, ancu s'assumiglia cum'è una caricatura chistosa. Cusì, cunsiderate per piglià una zebra di un tipu simplificatu. U signu più impurtante (strisce) di un cavallu pocu aiutarà à prisintà à ognunu à circà, è sicura chì tutti l'anu da esse senza l'eccezzioni.

Stage di u travagliu

  1. Sugiate nantu à u papetu dui figuri (quarchi cosa sìmuli à un rectangulu è un trapezu), chì sarà a cuda è u troncu di l'animali. Arrange as as indicated in the diagram.
  2. Ferte ubligatoriu di a angularità, dà a pruduce l'imagine sceltu. Vestite u collu di a zebra, cunnette i dui pezzi cù u ghjornu.
  3. Marcu nantu à u capu capu è l'armali, è in u troncu - una cuda.
  4. Rinvià l'imaghjera gràcilu à l'ochji è i toi nasali.
  5. In a parti più sottu di u troncu, decore i cavalli di cavalli cù i caschi.
  6. Sombra a zebra di u cantu in a forma di strisce parallele, unipochi di quale cumpunite sanu sanu chjucu. A nostra eccricenti, ma assai attraente Mini-zebrionok hè prestu! Pudete mette in publicu!

Questi suggerimenti è direzzione per cumu sculaccià a zebra in u liceu, aiutà à interessà u zitellu. Sì, è l'adulti, l'attività creativa cumuni cù u zitellu portanu assai alegria è emozioni pusitivi. Cumincià cù un sèmplice - è avete successu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.