Arte e spettacoliArt

Chì ghjè u nome di u genre di i pittori riliggiusi a natura? Storia di u generu è artisti

Fate chì tutti i lettori sò sapendu chì u genere di i pittori riliggiusi a natura si chjamanu? Di sicuru, sta stampa di u paisaghju, ancu conegutu cum'è arti gardening. Eccu i travaglii chì representanu a muntagna, fiuma è mari, qualsiasi elementi di u paisaghju naturale. È un elementu impurtante di a cumpusizioni pò esse u tempu.

I tendenzi principali di u genericu paisaghju

I paisaghji sò diffirenti, ci sò ancu certi di e so divisioni; hè urbane, rurale, induve u visor vi l'elementi di u paese è l'imaghjini di a natura, induve ùn ci hè nisun edifici. A sola parola "paisaghjime" hè in francese, è sopratuttu u genre riferisce à a cavallucciu di a pintura. Hè succiutu chì l'imaghjini di natura si usa pocu à a pittura monumentale.

A diversità di natura pò esse dipenditu in u paisaghju: naturali è trasfurmatu da l'omu. Ùn sò solu fiumi, boschi, mari è muntagni. Ancu un disegnu cù a vegetazione ordine pò ancu esse cunsideratu cum'è un genre di paisaggiu.

Storia di u genre

U paisaghju, cum'è chì u genere di i pittori riliggiusi a natura si chjamà, era manifestatu in tempi antichi. Per esempiu, in freschi di Pompeii pò truvà un numeru numeru abbastanti di l'imaghjini di u paisaghju. In u Medievu, u genre hè moltu spessu inseriti in miniatures è icone. Ma u primu paisaghju di u paisaghju in a storia di u sviluppu di l'arti europeu hè u canvas, chjamatu "Saint George".

Questa pittura era scritta in mila cincucentu è deci anni, à u principiu di u XVI seculu. Perteneta à u pezzu di Albrecht Altdorfer. Prestu abbastanza, u generu di i pittori chì palesanu a natura si sviluppa assai indipindenti. E so varietà è e direzzione sò furmati - questu hè lirica, heroica è documentale.

Chì ghjè u nome di u genre di i pittori riliggiusi a natura? Artisti famosi di stu genre

Particularmente grandu aportu hè stata fatta à stu genre da un artista chì Petru Brueghel. Una di e so òpere chjamà - "Paisaghjeru cù a cascata di Icaru". A natura hà sempre fattu un rolu assai significativu in tutti i so creazioni. À u seculu XVII, quella di u prossimu prossimu, pò esse attribuita à i pittori di u famusu artistu holandesu Jacob Isaacs van Ruisdael.

Hè per questu tempu hè carattarizatu da a scrittura di paisaghji neve. No vacanze, edifici o persone. I imagini rapprisentanu a natura di Ghjacobbu Isaacs ponenu solu paisaghji indipindenti di l'Olanda. Hè un pocu severu, ombríunu, cù l'arbureti enormi, è spessu benedettu un ciel grisu chjaru.

Panifici di u XVIII u XIX seculu

Oghji populari in questu piriodu era l' artista Italian Giovanni Antonio Canaletto. Era maestru di u paisaghju architectural. E sti travagliu cuntenenu ancu un certu cartellu documentu. Perchè sti pittori puderanu esse usatu per studià micca solu l'architetti di u periodu passatu, ma ancu qualchì funzione domestica.

Ma oghji u seculu XIX dava un pleiadi assai generale (in Russia è in l'esteru) di i pitturi di u paisaghjariu. Partinu à campagni, facianu sketches con tinta, lapis, lapis o carbone, è continuu a so travagliu in l'attellu. Traspusizendu sti scheccaldi à u tile, è tutta a dispusitiva di colore chjamatu hà sceltu à a so ricordu visuale. Questu seculu fubbe cunnisciutu da i primi tentattivi di vede cum'è accertamente a diversità di a natura, i culori multi-culore è l'estati completamente distinti. U so maestru Impressionisti cunzidira assai u famusu artista inglese John Constable. Era u primu chì pruvatu d'introducesi culuriti cuscienti in a pintura.

I paisaghji russi, o un genre specie in arti

In Russia, a scola di i paisaghjoli era ancu assai sviluppata. Unu di l'artisti di u tempu hè Savrasov, a so attività più famosa hè "U Rooks Have Arrived". Ma u genre di paisanu russu andò in un modu più akkademicu. È assai populari eranu pittori nantu à l'artistu "Natura" Isaac Levitan. In generale, era u primu pittori di pitturi di paisagiu russu per turnà a forme di natura senza pretensione è per pruvucari ch'ella parte di questu hè bella è unicu.

E, sicuru, à risponde à a quistione di u nome di u genre di i pittori rossi di a natura, hè impossibile ùn micca toccu à u paisaghju di u paisaghju speciale di u marina. Ci era questu nomu da a parolla latina "marinus", chì significa "mare". Questu hè, è primurmenti dipinti chì riprisentanu u mare, fiumi, cascate, ma provete chì occupanu a maiò parte di u tile. Tutti quelli dipinti pertenenu per un tipu speccu di pittura di u paisaghju di u marina.

I pittori più famusi sò i vignettu

Un pittore di paisaghji bellu cunnisciutu in Russia era Ivan Konstantinovich Aivazovsky, in l'Infernanu Joseph Mallord William Turner hè igualment populari , chì hà ancu pintatu i vapuri. Una di i so opere famosi hè "L'ultimu viaghju di a nave" Brave ". In i so pitturi, hè menu rialismu chi Aivazovsky, ma viaghjate traspondenu a sensazione di u mari è u sole di pettu.

In quantu à u generu paisaghju di u XXu seculu, quì pudete chjamà Salvador Dalí è a so famosa pittura "Elefanti". Malgradu u fattu chì sta stampa includenu elementi di l'stile surrealista di scrittura, hè dinò à a pintura di u paisaghju. A funzione principalu di stu genre hè di trasmissione i sensazioni chì l'autori di u travagliu riceve per quandu cuntene a natura. E ogni pittura ùn deve manera chì u visor ùn pò micca solu l'attitudini di l'artistu à u fragilità di a natura, ma ancu com'è per esse tistimone di l'accionu chì l'autore hè captu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.