Arte e spettacoliLittiratura

"Di la Russia, Peruvian u vostru 'ali ..."

"On a RUS, Peruvian u vostru 'ali ..."

Comu parti di lu 25 Mosca Fair International Book u 7 di settembre tinia una cunferenza di stampa didicatu à l 'Nobel International Lingua Ghjunone Sergeya Esenina "On Russia, mossi l' ali ...", chì fù custrutta in u 2005 da l 'Unione Europea Russian di Cristianisme i Fund di Support di lingua e cultura turismo. L'abbianu hè fattivu grazia à 9 categorie, ogni dui anni, l 'anniversariu di u gran pueta Russian - October 3, pi dicisioni di li giurati, cumpostu di pueti bè cunnisciutu-, criticu littirariu, ghjovanu, artisti è figure cultural.

A cuncurrenza hè unni parteciparu giovani pueti è autori di non-prufessiunale scrittura in Russian, da tutti i rughjoni di Russia, CIS è u stragneri. vincitori Award riceve u premiu ufficiali - opere "Bronze Portrait Esenina" di mondu , célèbre, scultore Grigoriya Pototskogo, un uriginale è una abbianu monetario (in più di u nominations "L'onore e dignità" è "inu"). Ogni vincitrice riceve dinù l 'uccasioni di pubblicà u so travagliu in u pagine di a rivista literaria All-Russian "ghjuva Russian."

A riunioni fù friquintau da i membri di u Cumitatu Nobel: The Sicritariu di l 'Unioni di i Scrittori di Russia, attore, realizadore, Valery IVANOV, Tagansky, u capu di l'amministrazione di u portali naziunale "L'autori Products Reviews» Natalia Morozova, u mprinnituri di u cumitatu selezzione di u Nobel in la nomina "Hope di Russia" (giovani artisti), u pueta Alexander Chistyakov, i ripresentanti di l'autore di l 'Award ufficiali Nobel Olga Episcia. Si purtò nu prisidenti cunfirenza stampa di l'selezzione di a presentazione, un membru di Union u Cristianisme 'di lu pueta Russian Vincenzo Darin.

Si ringraziau lu leader di Moscow Fair International Book per l 'uccasioni di a prisentazione di u Nobel Ghjunone Sergeya Esenina a la fera, e trasmissa Saluti da u Nobel International Lingua Ghjunone Sergeya Esenina - International Lingua Festival "occasion Bianchi", ca veni s'arricorda piglià postu in Dagestan. Allora Vincenzo Darin dittu circa la scheda di un funziunamentu multi-tappa di u Nobel di a presentazione; circa qualchi novità di u nominees. Also dritta u cungressu di stampa cù i file di i participanti hè natu un novu nomina - per u megliu traduzioni in lingue strangere Esenina.

cumitatu Nobel hà digià distingue i nomi di i trè vincitori. In la nomina "pieve è dignità" premiu si serà attribuitu à i criaturi, è capimachja di u museu Northern Esenina, situata in u paesi di regione Roslyakovo Murmansk, na nzignanti di lingua russa e letteratura, arte stòricu Valentina Kuznetsova. In categuria "circarà u sguardu" vinciu un prufissuri di Ryazan State University. SA Esenina, capu di scrittore di "Modern Eseninovedenie" Olga Voronova. Vincitore di u Award in la categuria "Film, TV" - Esenina di crià una imagine supra u palcu, o screnu "- a seconda dopu à l 'Arcusgi l'Artist Sergei Nikonenko - divintatu un attore Taganka Teatro Vincenzo Muliar, chì hà avutu u pueta in u cosita" U capu d' oru u pacchettu tagliere ".

Risponde a quistione di a cunfirenza stampa, Vincenzo Darin invitatu tutti à la cirimonia di awarding u Nobel International Lingua Ghjunone Sergeya Esenina "On Russia, mossi l 'ali ...", chì vi pò tinia 3 uttobre à 18.00 in lu salone, accuglienza di l' Unione Europea Russian di Scrittori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.