Arte e spettacoliLittiratura

Cunflittu gap in u rumanzu "Nun è Sulla" è u so decisioni

U libru "Nun è Sulla" fù scrittu in lu sissanta di lu XIX sèculu. Quissa hè una storia di amore, nova cumminzioni è prublema eterna di intelligenza di diversi ginirazzioni. Hè l 'ultimu argumenti hè fattivu grazia à u rumanzu da a differente pruspettive.

A basi di diffirenzi in u rumanzu

U tema di u azioni di parenti è zitelli - eterna. Particularmenti bè si rapiu classicu Russian Ivan Turgenev. cunflittu gap in u rumanzu "Nun è Sulla" - una diffarenza di punti nantu à u situazione pulitica, culturale è suciale in Russia in la siconda mità di u XIX seculu. Chi lu 1860 fu nu puntu allegria in lu la storia di lu Mpiru. rivolta pirmanenti di cuntadini priatu custretti l 'auturitati pi abuliri sirvitù. Ci hè divisu pòpulu in dui campi.

In u primu era lu rapprisintanti di u vechju mondu, i nobili è i ricchi. A seconda parte - i partighjani di una nova, chì anu senza induve valurizzatu e rispittatu omu. Yevgeny Bazarov, l 'eroi di u rumanzu "Nun è Sulla", unu di chiddi ca vulia la rivoluzioni. Ghjesù hè una nihilist, è dunque ùn ricunnosce micca u putere, è importa di i valori cumuni. U so idee eranu propiu da Arkady e Anna d'prifirutu. Ma à u listessu tempu ch'ellu diventa un nimicu per un amicu vicinu è i so parenti.

U scontru di verdi

U più u sviluppu di u cunflittu si fora di stubbornness è chjara di dui sèculi è tempi sfarenti. Stu riunioni cumminzioni rivuluziunariu democrat nel u image of Bazarov è Liberale Moura Nikolai Petrovich Kirsanov. A prima hè cunvince à travaglià per u bè di a sucetà. A seconda hè più n'accupava di a so ricunniscenza. Ma, à tempu di li sò minacci e cunvinta difenda i so credenze. In generale, di e so temi altrimente varià.

Iddi cuntari a religione, filosofia, è ancu puisia. Carattarizazioni di u rumanzu "Nun è Sulla" - un brevi discrizzione di l'evenimenti chì intreccia hè accadutu in Russia in lu 1860s. Conversations e discussione publiche Bazarov è Kirsanov - si chiama ddi genti versu a l 'anni publicu.

Diffirenzi in u Kirsanovs a famiglia

Hè dinù impurtante à guardà u rapportu di Arkady è Nikolai Petrovich. I dui omi, babbu è figliolu, comu rapprisintanti di diversi ginirazzioni. Arkady - lu megghiu amicu di Yevgeny Bazarov e parti di u so addevu docili. Si circarà à capisce nihilism è i scopra pesu in la tiuria di a demucrazia.

U so babbu: - la libbirali inveterate chì viol di a so cascata cù a ghjente cumuna. In particulare, ùn hè una vergogna di l 'amuri d' una dunnetta, chjamatu Fanechka. U primu u cunflittu di ginirazzioni in u rumanzu "Nun è Sulla" Nasci da a so 'patri Arkady. Ma l 'amuri si Cherish in elli stessi a iddi, più chjara di punti nantu a sucetà.

Del Guercino chì più cundannatu

So, più di tempu, Arkady abandons so tiuria è ferma da cunvince à raghjugna a creazione di un novu munnu. Micca luntanu daretu à e Nikolai Petrovich. Iddu hè à a fine di u rumanzu sposa Commoner Fanechke. E Arkady sceddi cum'è a so moglia umili e tranquillu Catherine. U so cunflittu hè risolta.

Carattarizazioni di u rumanzu "Nun è Sulla" - l 'anàlisi dâ sucitati cuntimpuranii. Turgenev mostra chì pinsava Bazarov ùn piglià ràdica, un cunflittu chì hà ghjuntu in sta famiglia, pinsò, è davanti à a chjusa suluzioni romanu. Ma à a fine di u libru, mentri un babbu è doppia matrimoniu, figliolu, u autore face una pìccula accentu è dice chì nimu, nè l '' altri ùn circà cuntenti.

Autore è genitori Bazarov

Ivan Sergeevich Turgenev ùn sicretu di a so strana à la vechja generazione, è instills un 'amore di sta a so lettori. U so sentimenti prufundezza di gratitùdini è u rispettu pò esse vistu in lu Lacu di genitori Bazarov. Carina, Coppia Italiana cù a prima riga carine noi caluri e amicìzia chì emanates da elli.

cunflittu gap in u rumanzu "Nun è Sulla" ùn pudia esse tantu forti siddu l 'auturi accussì decisi ùn svilò à u lettore u vechju imagine. Per esempiu, à noi ci prisenta a Arinoy Vlasevnoy è Vasily Ivanovich. A me mamma - caru vecchia, credi sempre in Diu, è superstition l'omi. Idda - hè u embodiment di ospitalità, a pace è nostru Ridinturi. Babbu, vénérable 'omu, chì accerta si varagnò lu rispettu di amici. Iddu hè un sinceru, Sinonimi e ancu à pruvà à raghjugna a nova generazione di 'idei.

U solu figliolu - li cchiù granni gioia in a so vita. Sapennu circa u so caratteru difficiule, i genitori cum'è assai pussibule à pruvà a calmari ellu. Caminata su tiptoe, è vede solu una parte di sentimenti per u zitellu figliolu. Yevgeny Bazarov, lu prutagunista di lu rumanzu "Nun è Sulla", rivilatu à noi nant'à l 'altra parte in a casa.

rolu Bazarov tutta la vita

lu cori Unapproachable ùn hè micca cusì unassailable. Da u prima riga di u littore u rumanzu fighjula si neglects Eugene a vechja generazione. Currusivi, eri, narcisissimu, si leva ogni pinsamenti di autri. Sò arruganza è inglese repel friddu. Iddu inumani è hà primura Di a vichjàia.

Ma ellu avia à esse à casa di u mo parenti, com'è a maiò parti di u so disprezzu sparisci. U tema principale di u rumanzu "Nun è Sulla", u fattu di i ghjinirazioni, hè chjaramente spressu in u rapportu Eugene è i so parenti. À mezu à i cambiamenti hè à cambià u idea di Bazarov. Addiventa untuose più tullerente, più prufundezza,. Nunustanti lu fattu ca iddu chi raramenti visitatu da la casa, iddu ama o amatu, puru siddu arechja hè cartoons daretu à l 'mascara di canadese distraction. U so prublemu principale hè ch'ellu ùn amparà à sprimà Certu, in particulare quandu si veni a, emozioni pusitivu di luce. Era cù stu muru di indiferenza è a nun putìrisi cchiù cunfruntatu da genitori.

Visto conflicting

In a so opara di Turgenev rivilatu la sèmplice è dulurusu verità - i diffarenza trà i ghjinirazioni. Old-antiquato genitori Bazarov cuscienza solu, siddu nun parrau, u rapportu cù u so figliolu. All imagine di u rumanzu "Nun è Sulla" - un assai forte parsunalità, è per elli à rompe a so visioni di a prò di altri hè una cosa innaccittevuli.

U giuvanottu ùn sparte cù parenti, li rapprisintanti di diversi sèculi, e so filusufia. Iddi sò pietosu, è ch'ellu - un abominate, si sò pòpulu a prima mità di u seculu, hè - dui. È i genitori, sapennu la Chjuditura di un figliolu, ùn pruvà à arrivare in u so mondu di novu principii. Cusì, tutti i primi è secondu rejoiced chì un nzìgnanu di intimità chì hè.

Forsi si Eugene carriera hè più, iddu stissu addivintau un patri, poi più di l 'anni, à capisce ciò chì ùn hè rivilatu à Ghjesù - i ghjovani sunnieghja. E poi u cunflittu di ginirazzioni in u rumanzu "Nun è Sulla" fu capaci à truvà una suluzione romanu. Ma l '' autore hà decisu à rectify la situazioni in la vita di i so lettori à traversu u ghjocu di muntagna.

Un mondu chì ùn hè crisciutu à i punti di Bazarov

L'evenimenti in u rumanzu ferà da maghju di u 1859 finu à l 'inguernu di u 1860-bu. Stu momentous anni di storia Russian. Chì hè l 'urìggini di novu ideali. E lu primu chi si messe à distribuisce li hè Eugene Bazarov. Ma u mondu ùn hè prontu per a so cundannatu, cusì u solu cosa manca eroe Amicu, hè a lassari lu so provi a canciari lu paisi. Ma u destinu hà sceltu una via sfarente per ellu.

Morte mette una fine à u peni nantu a terra, induve nimu sapia. Rilazione cù i morti di Bazarov dicisu è tutti i cunflitti chì sò creati da u autore à u travagliu. A storia di u rumanzu "Nun è Sulla" - una storia di l 'omu vede vene. Iddu vinni scurdatu amichi, dédié è figliolu. Solu genitori anziana cuntinuà a dolu u so solu piacè.

U prublema di "babbi è figlioli" mangianu in tutti i zoni di a vita umana: a famiglia, in a cumunità u travagliu, in a sucetà. Sta quistione pò solving s'è u più vechja generazione hè più tullerente à i minori, sicuru, forsi in accordu cu iddu, com'è "ziteddi" in stu casu vi mostra di più u rispettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.