FurmazzioniStoria

Nikolaev Nikolai Mikhailovich: u stradellu cumbattimentu di u Eroi di l'Unioni Suviètica

Nikolaev Nikolai Mikhailovich - cunnisciutu eroe naziunale di u Great War Refrains, Eroi di l'Unioni Suviètica, lu righjitore. Da i primi anni di a guerra, ch'ellu era à u fronte, e vinciu li battagghi di u Cuntrastu immutable gloria eterna.

Nikolaev Nikolai Mikhailovich: biografia

Nikolai Nikolayev hè natu u 19 dicembre 1918, in u paese, région Caves statu Samara. Si lauriau 'n da i sette anni di a scola. Doppu ca, travaglia in u trattore MTS. In issi tempi di industrializazione striding rincursa, tantu in parechji paesi elettricità apparsu simultaneously cù i machini, scunnisciutu sinu à tandu. Nicholas esse chjamatu unu di i piunieri.

In 1938, Nikolaev fù redazzione di li forzi armati, induve si facenu in u NKVD. Dopu à vultà in casa, si passò di menu chè un annu. In u 1941 fù chjamatu à l 'upirara e dî viddani' Armata Russa. Digià in dicembre, è si n'andò à u fronte, unni participaru a vari funziunamentu. In unu di u cumbattimentu si casticatu firutu, dopu à a ripresa hè mandatu à u fronte, di novu.

By 1944 Nikolaev Nikolai Mikhailovich statu prumossu à u rangu di sargenti e cumannanti di calculu antiaircraft comu parti di u 1u Front Ucrainu.

Lvov-operatu Sandomirskaya

A mità di-estate 1944, e truppe Soviet caccionu i nazzisti, libirari a so tarra. Tuttavia, in Ucraina occidintali li tudischi Andavanu à firmavanu elli. Berlin ricevutu un ordine da ogni mezzu à tene u Armata da lentà lu tirritoriu di la Pulonia. Per quessa, u rughjoni di Western Ukraine è parte di la Pulonia attivamenti cunfurtà a riflèttiri la pussibbilità.

A ddu tempu, Chief di l 'rate of pianu sviluppatu di attaccu, chì era à esse avvisti à u listessu tempu a chirurgia Belarusian. The e truppe di u 1u Front Ucrainu era di parlà à Rava-Russian è sviluppu, a encircle è lampà i nazzisti à Brody, chì apre a via a la Pulonia. Mentri priparannu l 'offensiva Soviet in u furgoni tedesco priparannu lu funziunamentu di l' àutra Polacco - l armata di u situ. Also, àutra Soviet cuncintratu è sabotaged u trasferimentu di e truppe francese in chì a direzzione.

Tintarella di difesa di grande-scala

U offensiva Soviet statu purtatu più clouds mid, chì prestu rumpiti à u fronte à e rùbbriche ristritti, chì permette di sviluppà a supranenza training dopu à l 'recess. Nikolaev Nikolai Mikhailovich avanzannu supra Liòpuli comu parti di u 6th Tempe Tank Corps.

L'Armata spizzò, à traversu à i Vistula, induve i tedeschi precipitazione creatu ligna di difesa. Quì ch'elli sò cacciati una forza. truppi suviètichi avutu à francà u fiume, mener, un forti di battaglia. Viaghju à traversu ùn ispazza, è si faci attimpata falà u prugressu.

Battaglia di Przemysl

Da a fine di lugliu, u Armata ghjunse à Przemysl. In la cità li tudischi seriamenti entrenched. Duranti u viaghju di l'aviò è artiglieria nazzisti Vistula minàvanu diretta-focu, cuntinuannu u prugressu. Nikolai Mikhailovich arrinisciutu a càntanu artraschoty nimicu chì puniti da u cantu suvièticu. Dopu à quessa, i so fucili anti-apparechju tombu falà trè aviò. Marlon quasi sola-handedly erbosu si riflittìu la portée per un tocco, grazi a cui l 'Armata Russa fu capaci di sviluppà u attaccu è publicava Przemysl. In onori di stu casu in u capitale di u siena USSR fu datu. Per heroism e curaggiu di u modu di u Cunsigliu Suprema di Nikolaev Nikolai Mikhailovich statu attribuitu u tìtulu unurariu di Eroi di l'Unioni Suviètica.

Dopu à Chjuditura Lvov-Sandomierz Nicholas operatu cumbattutu è libarati da l 'Europa nazzista. In lu 1946 si nni turnaru a la nativu Syzran, unni stesi nzinu a lu 1989. In più di la stidda d'oru di l 'eroi Nicholas ricevutu parechji midagli è dui ordini di u Great War Refrains. Prupòsitu di lu so 'exploits sò sempri ricurdatu, micca solu in a so cità nativi, ma tutta l' ex Unioni Suviètica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.