Arte e spettacoliLittiratura

"Mythes è Legends di Ancient Greece": un riassuntu. "Mythes è Legends di Ancient Greece", Nikolay Kun

Basis, u filu di pueti European, Drammaturghi è artisti era la divinitati greca e lettu, u Grecu miti, miti e liggenni supra li. Hè dunque impurtante di cunnosce u so riassuntu. Miti e Legends di Ancient Greece, u web cultura greca, in particulare a fini à u tempu quandu era sviluppatu, e filosofia, è a demucrazia avutu un forti nfluenza supra la furmazzioni dâ civiltà Europea cum'è un inseme. Mitulugia evulùtisi più di un longu tempu. Liggenni, liggenni fù cunnisciuta, parchì i chjassi è e strade di Hellas viaggiu reciters. Iddi purtatu di più o di menu longa storia di u passatu eroicu. Certi sò datu solu un riassuntu.

Miti e Legends di Ancient Greece addivintò falsi amichi è dentru hà amatu, è chì creatu Homer, fù fatta un omu struitu cunnosce da lu cori, è esse in gradu di ricurriri da ogni locu. scinziati greci ca vulia 'urganisazioni di tuttu, accuminciau a travagghiari supra la classìfica di miti e nuvelle disparate trasfurmatu in una seria di prupurziunatu bè-.

A principale, dii Grecu

I primi mitu cunsacratu à a lotta contru à i parechji dii inseme. Arcuni di li avianu tratti umanu - sta generazione di l 'dea, Gaia, a Terra è Uranu-Heaven - dudici Titani e sei mostri chì spavintati u so babbu, è li jittò nta l' abissu - Tartaru. Ma Gaia accadute à u Nni Titani a rimbarscià u so babbu. Hè fattu traditori Messina - Time. Ma da maritàvanu a so surella, iddu era a paura à purtà i zitelli, è li agghiuttiu subitu dopu à a nascita: HESTIA, Demetra, Dante, Hera, sughjornu. Dopu à sente a nascita di u so noms de zitellu - Zeus, si TRAHISSIEZ Cronu moglia, è ch'ellu ùn pudia agghiuttiri lu ciucciu. Ma Zeus hè salvu tucked luntanu in a Creta. Quissa hè solu un riassuntu. Miti e Legends di Ancient Greece pauroso discrìviri evenimenti.

guerra di Zeus di lu putiri

Zeus crisciutu, maturatu è custrittu Messina vultà à u lume biancu di i so fratelli è surelle agghiuttiu. Iddu li tenutu à difende u babbu, abusivu. In più, in la lotta dinù pigghiò parti di li Titani, Giganti è Ciclopi. Deci anni di lotta durò. U focu fù viulenta, lu mare, noodles, u fumu micca pussutu vede nulla. Ma la vittoria si n'andò à Zeus. Nimici memoriae in Tartaru e detained.

A dii nantu Olimpu

Zeus, chi Ciclopi Corsica lampi, hè u diu suprema, Poseidon ubbiditu à tutti l 'acqua nantu à a terra, lu sughjornu - l' infernu di u mortu. Era la terza generazione di i dii, da quale tuttu l 'àutri dei e miti, chi vi dicu, stori e liggenni. U più anticu appartene à i routes di Dionisiu, u diu di u vinu è i vignaghjoli, nascìri, u santu patronu di i misteri di a notte, chì hè accadutu in li lochi cchiù sporcu. Misteri era trimendu è misteriosu. So i lutta cuminciau a piglià a forma cù dii scura luminosu. a guerra Real ùn hè, ma i dii scura stàvanu falsi modu d'un soli diu luminosu Febo incù u so principiu raziunale, incù u so cultu di raghjoni, di scienza e arti. È irrazziunali, ecstatic, ritiru mòdda. Ma i dui lati di u listessu fenomenu. È unu ùn era pussibule, senza l 'àutri. A dea, Hera, moglie di Zeus, u patronu di a famiglia. Ares - guerra, Athena - saviezza, Artemis - luna, e lu caccia, Demetra - agriculture, Hermes - cumerciu, Afroditi - Amuri e biddizza. Fonte - Venezia. U so raportu cu iddi e li populi make up liggenni di li Greci. Iddi sò tinuti interrugatu in i ginnasiali Russian pri-rivuluziunariu. Solu avà, quandu u populu cintratu di u cuncerna tirrenu più parte, si pagà attente o résumé territòriu, s'ellu vole. Miti e Legends di Ancient Greece dèbbuli più.

Quale patronized dii

Ch'elli ùn sò assai Be genti a mo affezzione. À spessu li purtonu invìdia, o lusted, dopu e donne, baroni, ci sò stati ingordu di lodi e accolades. Chi è, eranu assai simili a chiddi di murtali, s'è vo pigliari lu so descrizzione. Legends (dilla), liggenni, è u mitu di la Grecia antica (Kuna) hè piuttostu contradictory numaru di i so dii. "Nunda like this ùn fariti i dii, comu lu crollu di la spranza umanu", - dici Euripidi. È ch'ellu fù seconded da Sophocles, "The dii di tutti i voli à aiutà una parsona quandu si và à scuntrà i so morti."

Zeus ubbiditu à tutti i dii, ma per ghjente ùn avia valore cum'è un guarantor di ghjustizia. Chì hè quandu i dî ghjudicata mughjà, un omu dumandatu aiutu à Zeus. Solu Mars hè a quistioni di a guerra. Athena sàviu patronu di Attica. Poseidon tutti i marinari vai a mari, si sacrificatu. In Delfi, vi ponu dumandà u so misericòrdia di u Febo e Artemis.

Mitu circa miti

Unu di i miti favuritu di Ippolitu era lu figghiu di Re avè di Atena. Iddu era natu è allivatu in la famigghia Riali in Trézény. Quannu si crisciutu e rinisciu a arrivare a spada di u so babbu, chì si n'andò in a risponde incù ellu. Longu la strada ch'ellu distruttu u latrone Procrustes, ùn chì ghjente passà à u so territoriu. Dopu à lampassi à u so babbu, ch'ellu ampara chì Atene, pagò tributu a li fimmineddi e di carusi di Creta. Rilazione cù u partitu di modu regulare di schiavi, sottu à i veli di dolu, è si n'andò à l 'isula di King Minos, pè tumbà i nascì u Minotauru. Princess Arianna aiutatu Ippolitu à passà un labirintu, in u quali ci hè una Minotauru. Ippolitu cumbattutu u mostru, è lampà si. Greci, la cuntintizza, libbirati luntana da u tributu, turnau a lu so patria. Ma si scurdò a canciari lu veli neri. Avè, i so ochji fissati nantu à u mare, videndu chì u so figliolu hè tombu, è da u dulori pressione corse in u prufundità di l'acque, à quali c'era u so palazzu. Atinisi pigliati ch'elli sò libarati luntana da u tributu, ma gridava, dopu in prisenza di u tragicu a morte di avè. U mitu di Ippolitu hè longa e vivaci. Quissa hè a so riassuntu. Miti e Legends di Ancient Greece (Kun) darà una discrizzione cumpleta di lu.

Epic - seconda parte di u libru Nikolaya Albertovicha Kuna

Liggenna di l 'Argunauti, la guerra di Troia, Lacrime viaghju di Orestu à vindicà a morti di u so babbu è misadventures di regions à bissiclette Tebi comprise la siconda mità di u libru, chì fù scrittu da Kuhn, "Mythes è Legends di Ancient Greece." Summariu di l 'autri, sopra.

Vultà da a cità a so 'nativu Itaca, Ulisse spesu assai longa anni in Impression periculosa. Difficiule à dà ci a strada in casa nantu un mare, tempestoso. Poseidon Diu ùn pò pardunà i Lacrime chì, à salvà a so vita e quella di i so amichi, si matruzza li Ciclopi, figliolu di Poseidone, è manda à timpesta esigenza. Nantu a strada si stati ammazzati da u Populu Corsu, hè voglia di a so voce leggeru è ronca spessu mellifluous. Tutti i so cumpagni foru ammazzati, mentri travelling u mari. It distruttu tutte e mala furtuna. In impastughjati à la ninfa Calypso Ulisse languished di parechji anni. Iddu dumannò a làssalu iri in casa, ma ricusò bella ninfa. cherenu solu Athena adagiu lu cori di Zeus, si pigliò di cumpassione à Ulisse è purtò daretu à a famiglia.

Trojan routes liggenna e li campagni creatu Lacrime Homer in a so puisia - "L'Iliadi" è "Lacrime", u mitu di la campagna di u piuvìcina Golden à i costi di u Ponte Evsinskogo discritta in lu puema Apollonio di Rodi. Sophocles scrisse una tragedia "regions Rex", una tragedia circa l 'arrestu - u dramaturgu Aeschylus. Li dà un riassuntu di u "Mythes è Legends di Ancient Greece" (Nikolay Kun).

Miti e liggenni di dii, Titani, tanti miti frasturnati fantasia di scrittura, spazzole è sinemà oghje. Stannu a lu museu di l 'pittura, scritte in opera mitologicu, o di sente lu nomu di la bedda Helen, saria bè à almenu un pocu di creda ciò chì si trova daretu à stu nomu (una guerra di offre), è à cunnosce i ditagli di u tarrenu, chidi u tela. Stu ponu aiutà "Legends è Mythes di Ancient Greece". Synopsis di u libru vi palesani u sensu di ciò chì hà vistu è intesu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.