Arte e spettacoliLittiratura

A. P. Chehov, "n cunfruntu" - cuntenutu corta storia

L'articulu di discrivi una storia ca scrissi A. P. Chehov - "barzilletti", un riassuntu di stu travagghiu è i punti di lettori avvinta.

Very brevi retelling

In 1886 pubbricau un altru racontu lamentu - "barzilletti". Summariu di u sottu.

A ghjuvanottu ghjustu una ragazza Hope grigiu sledding fun di ghiaccio. A prima a girl, scantati e pendite cuddetti è altu, ùn voli à cuddà, ma u giuvanottu hà u so cunvintu, è Nadia infini accordu. Iddi subitu vulannu falà, è in particulare un forti rufuliata di ventu di u so cumpagnu in una voce suttana dici: "Ti tengu caru ...".

Una volta à u fondu, Nadezhda pinsa chì disse: e parolle preziosu: hè un satellitu o un ventu mali? A brama di capisce u labirintu stata a paura di una pendita assai, e idda, troppu, era offerte à u ghjuvanottu di novu ittàri falà a cullina.

Torna è torna, si moviri fora nant'à un slitta nantu una virsanti nivi-cupertu cuddetti. Ogni tempu li heroine & di u racontu hè tistiannu cu lu scantu, è un omu cù un re ventu in una voce suttana dissi: "Ti tengu caru, Nadia." Torna è torna, idda pinsa s'ellu hè statu intesu chì frasa, o micca? Un giuvanottu hè ghjustu intarissanti à fighjulà u so incertezze è spiranza timid ...

Avemu cuntinuà à Paraphrase l 'òpiri chi lamentu scrissi - "barzilletti". Summariu Executive dessi un uccasioni di capisce u criticu di u racontu.

U ghjornu dopu, u giuvanottu ricevutu da Nadezhda Petrovna nota iorna à cuddà una slitta falà i muntagni. Tutti i nenti di novu: virsanti scemu è preziosu e parolle tranquillu cù una forti rufuliata di ventu. In marzu, u ghjovanu sempre si n'andò à San Pietroburgo. Prima di parta, è dinò joked. I sicretu l 'histoire Nadenka è aspetta di u ventu abbandunatu, "voi I' amuri, Giulia!". Idda ridiva nfacci ...

epilogue &

As lamentu finitu a so storia? "Barzilletti" (vede riassuntu, sopra) dà u lettore una raghjoni à pensu. U narrativa salta assai per parechji anni nanzu. Nadia hè moglie è hà trè zitelli, ma a so più ricordi romantica chì un re di ventu danu u rinesci amuri preziosu. populu Young dinù à traversu l 'anni, incù un sputannu ghjuventù richjama coarse, ch'ellu hà micca capisce u so significatu.

lettori

Vulia à dì à a so storia, da Anton lamentu? "Barzilletti", un riassuntu di u quali hè discritta in l'artìculu, pruvucannu lettori à Nadenka simpatia è cumpurtamentu rigezioni di un giuvanottu chì sò impurtanti in a vita di e parolle d'ogni ragazza iniziu ittatu a lu ventu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.