Arte e spettacoliLittiratura

A maghjina di a minnanna à u rumanzu scolastica "zitellina". Feature heroine &

In la prima parte di u so scrittore triluggia autubiugràfichi Maxim scolastica impartially chidi "abominations Musica" di vita attornu lu prutagunista, Aleshu Peshkova, in a so zitellina. U carusu hè furtunatu, chì in stu mumentu difficiule cun ellu, eranu genti barbed è bonu, comu era Akulina Ivanovna è mai perda État lu cori.

L'imagine luminosu di u so minnana

In u racontu scolastica "ziteddu" Akulina Ivanovna Kashirina occupa di sicuru un locu centrale. Idda è comu un ànghjulu guardianu pruteghji i niputi, ghjuntu da a famiglia chiudi-Cardigan in un mondu cumpritamenti diversi, chinu di nvidia, crudeltà è odiu mutuale. Lettura, u travagliu, Suspect Lucciardi la quistioni di comu l 'nanna, ca passò tanti anni in l' ambienti Kashirinyh casa, pussutu salvà stessi i migliori qualità umanu chì sò datu à a so à a nascita? Destinu mai ascella a donna, ma ogni volta ch'ella trova la forza à campà nun solu da liggi di Diu, ma puru a depurare lu ncontru di genti attornu a idda.

caratteru biografia

A maghjina di a minnanna à u rumanzu scolastica "ziteddu" nascenu falsi. Avemu amparà circa la vita Akulina Ivanovna causatu da i so conversations avec Alyosha: cumu ella è a so mamma in una cacciatu nove anni di la patruna, hà amparatu da a so maravigliosa arte - lacciu tesse, cum'è in l 'età di quattordici anni ch'ella hè moglie di Kashirina. Amara hè a so vita avvene. Hà datu nascita à diciott'anni i zitelli, è solu trè di li campau. È si mai te nsemi a tutti li autri. Era dulurusi à circà minnanna comu minà à a morte di i so dui figlioli, una lascita. Ùn pena di a so moglia è i so missiavu chì ancu in la vichjàia spessu Tapping. E puru siddu lu heroine & era assai altu, è più forte cà ellu, gridare è minà entrì in u silenziu. I pinsatu chì tuttu ciò chì succedi à una parsona, ch'ellu vi di Diu, hè scrittu. sfida cunziddirèvuli fu lu fattu ca prima di la morti di la minnanna avia u più a guadagnari un pezzu di u pane: u missiavu vindutu tutti i bè è u so lassatu cu nenti.

Portrait Akulina Ivanovna

A maghjina di a minnanna à u rumanzu scolastica "Childhood" hè datu da i pircizzioni di u so Alyosha. Quandu avemu prima scontra, m'hè parsu di l '' 'annata, grande la testa, cu gran' occhi e lu nasu miu ... currotta. " Nunustanti lu altu crisciuta è curvarsi, Akulina Ivanovna trasfirìu strata e lisu chè t'ani un gattu. Spiciarmenti si trasfurmò in un ballu: un rejuvenation è prettier.

Nanna avìa li capiddi niuri matinu, chi si pittinava un longu tempu. Forsi chi hè per quessa tutti parìa scuri in aspettu. Ma un ochju attentu a lu sintimentu, comu si lu heroine & accesu da a categoria. Stu andarinu lume DISPARUT dinamica, vinia da u so grande ochji.

È me nanna hè un spettaculu chì cantastori e sapia mansa di nuvelle ntirissanti e antichi antichi - qualchi d 'iddi si prisenta a so storia, "Childhood" scolastica. In generali, vòglia chì disposti Akulina Ivanovna, si comu 'na calamita attrattu da populu.

In di stigghi di autri

Alyosha ùn pensi chì di me nanna si lamintava. U cuntrariu, hà spessu pruvatu à ripiglià a curpa calchissia l'altru pussutu lascià si vende aperta pi guariri di u dulore di autri. So era in la sera, quandu u so missiavu prima sottumissi Alyosha castigu. È quandu Michael addivintò brutalized ruttura in a casa di u so babbu: u mo mammone pruvatu a solita u so figliolu, è si rumpiu lu vrazzu. È propriu nun'nce pienze Akulina Ivanovna circa te quandu falava in l 'attellu di lumi, a prutezzione di ugnunu da u squillu of vitriol. Ancu cavaddu di focu tic ùn ubbidì à u so missiavu, mette in fiancu à i donna, honnête, comu un surci. Hè ùn miti ncidenti rumanzu "Childhood" scolastica in stonde difficiule di a vita era lu in a so.

E Alexei amatu à fighjulà è sente à i mammone priava a Diu. Ogni sera, idda ci dissi: circa ciò chì hè accadutu in a casa. È sempre dumandatu calchissia à aiutà, calchissia à ragiunà. Sta prighera vinia da u core, hè vicinu è chjaru di u zitellu, in cuntrastu à e parolle memorized chi parrava missiavu.

Va bè, episodiu da episode, hè una figura di a mo minnana a lu rumanzu scolastica "ziteddu." Ghjè un ritrattu di u bè, rispunzabbili, sinceru, murarmenti puri, foglio, forti, a donna. Ch'ella hà campatu più di l 'anni, ma ferma finz'a, "ghjustu LTL ramu" cum'è a nostra ùn hè micca una vita facile stessa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.