Arte e spettacoliLittiratura

VF Odoyevski, "Lu poviru Gnedko": un riassuntu. "Lu poviru Gnedko": u cuncernati

À pòrtanu lu significatu di una travagghiu littirariu volte face ancu u riassuntu. "Lu poviru Gnedko" - hè u racontu di Vladimira Fedorovicha Odoevskogo in ch'ellu si vutaru a pèrdita di crudeltà di l 'animali. Narrazione hè u nomi di l'autore. A lenza hè scritti di i zitelli una lingua si capisce. In ella, si spinci ghjovani à curà i bestii humanely, s'ellu hè un gattu, cane, o cavaddu. Dopu à abusu "i nostri fratelli, prus" - hè micca solu male, nun murali, ma dinù ponu esse periculosi a salute umanu è a vita.

Certi custatti da u biografia di u autore

Vladimir Fedorovich Odoevsky - u famosu Russian scritturi, musicologist è criticu music, filosofu è figura publicu attiva. Iddu nasciu in Moscow su August 1, 1803 in una famiglia di urìggini nòbbili. U so babbu era lu niputi di Prince Ivan Vasilyevich. Vladimir fù orphaned principiu. Boy allivatu in la casa di la linia Patre guardianu. It Ind'e interessu principiu di a musica è litteratura. Tutti l 'a vita è u travagliu di st'omu pò esse divisa in trè pirìudi: la prima da Moscow, St. Petersburg è Moscow lu secunnu.

Tutti stu tempu ch'ellu hè interessatu da a filosofia, misticisimu è criticu music, scrissi rumanzi e cunti, sciuri di un ambienti littirari, fà people like-arachide. Fu duranti lu pirìudu di St. Petersburg, in u 1841, scrive in una storia, VF Odoyevski "Poviru Gnedko". Summariu travaglia quì sottu.

U principale i caratteri di fàuli

  • Autore, giant longu i spondi di u fiume. Hè quellu chì hè veghjanu da un ritrattu di trascuratizza e malu a volte assai duru di l 'animali.
  • Cabby. Boy, litturali di un cavallu. Iddu fu pigliatu da u pruprietariu di u staddonu Gnedko.
  • fat man cu bichjeri. Iddu hè presa in u carrettu, trascinatu da Gnedko.
  • Sobinine cu Casanova. I zitelli a prima pruprietariu stallone Gnedko. Avissini capitu u cavaddu comu un sciccareddu, assai amatu è curati di u so.

Di cui quarchidunu veni narrated nel u racontu "Poviru Gnedko"? U principale caratteri in ella, micca solu populu, ma dinù l 'animali, com'è un cavaddu cabine, picculu cani Charlot.

malatu Gnedko

U terrapieno di u fiume, Neva corre da u francese chaise cavaddu. Nantu u palcu un cunduttore ghjovani cabine, è i so occhi. Avà una casa, nant'à una strada, occupato. Cassetta, in una cursa a aiutari fora comu assai soldi nant'à quellu ghjornu.

Dopu tuttu, oghje assai di viaghju, è sò ancu pagatu. vitturinu fendu ùn custata chì u so cavallu persu una scarpa, scappau e zashibla gamma. Poviru Gnedko (u nomu di u staddonu) è hè dimara. vitturinu cabine ùn pagà attenti à e spinge nant'à u cavaddu.

Passer, u autore face una Vita di Ghjesù, mustrannu a lu fattu ca la bestia ùn pò scappà. Ma lu picciottu u scatula shrugs. U patrone, chì u ghjurnatanti, forsi a sera à dilli una bona tax. È dopu in Gnedko li picciotti e cci animali erani. Pari incidente chì un cavallu stumbles e andat. Cabby hè infuriatu cun elli è tutte e Tournebelle a so zerga u animali poviri, di più, è più podhlestyvaya lu.

In lu carrettu, trascinatu da Gnedko à pusà fat man cu bichjeri. Iddu impannillò contru à u fretu in u stemma pilu è appeddu tirau finu sutta i so ochji. Stu signuri in una cursa a calchissia per merenda, è ch'ellu cumpletamenti ùn primura per un cavallu malatu, cci porta. Si dici: "A cavaddu ùn hè micca a meia. Chì u vitturinu, ancu i so tumbà, I nun hannu a primura. " Cosa hè a fine di un suffirenza animali malati? Next storia "Poviru Gnedko" contàt u tempu quandu u stallone era sempre chjuchi.

Gnedko - sciccareddu

Micca una vita facile avà chì cavallu. Ma una volta, quandu ch'ella hè à pocu, era tuttu differente. In lu spiazzu in spring, allegria, erba, acelli stanu vicinu, è l 'asinellu Gnedko sport vicinu à a so mamma, cavalla Serko, lavoru, u paese.

È a sera, quandu i cavalli, daretu à l m corral, Gnedko Vanyusha scuntrà cù Casanova, patruni i zitelli. Iddi rascheshut sò brevi chjoma, si vi asciucàrisi lu straws dugnu 'erba fresca suchjosu, narwhal per ellu in anticipu. At a notte, i zitelli strascinatu a so letti cumandante, tantu ch'ellu pudia ghjàcenu strata.

As I amatu iddi lassallu! Nanticchia cuntestu secondu à Vanyusha Casanova, li facianu u so pedi sveltu. Veni curriri e confiant tiranu lu coddu. È ch'elli ci davanu qualchi u pane. Gnedko prestu criscia è divintò un stallone beddu.

U pruprietariu dicisi à venda si, avendu stimati comu bonu i soldi, vi ponu Pronuncia di un cavallu. Cum'è i figlioli di chianciri quandu Gnedko rinunziatu à Battaglia, si dumanda à i cumpraturi, di u fattu ch'ellu ùn si viria lu so beddu pocu cavallu, ùn sò micca furzà a intenzioni di seriu. À pòrtanu l amaru di perdita, i zitelli addunari discritta in lu prodottu, forsi ancu u so riassuntu. "Lu poviru Gnedko" - una storia chì pò causari zhalos ancu l'omu più callous. Hè ciò chì u autore spiranza u racontu.

situazioni dispirata

U front di genti cialda. Cosa hè accadutu? Poviru Gnedko, ùn più pudè à scappari, li cascò, sipulcrale u so visu in a neve da lu dulore. Sò la gamma swelled. Cabby fusses in giru, prova à coglia un cavallu malatu. Passanti-da a aiutari ellu. Ma u stallone solu snoring, ma ùn pò addritta. Cabby hè digià prontu a chianciri. Mò si currutti di u cavallu da u pruprietariu. omu grassu, chì era à pusà à u carrettu, si arraggiatu e lassatu senza paghendu un sordu a la picciottu. A faire? passerby cumpassioni, i autore di u racontu, dà soldi à i cunduttori, accussi si chiamò un amicu cu un cavaddu è sleigh à piglià lu poviru casa cavaddu. U cunduttore hapless te una lezziò - micca à andà più nant'à un cavallu malatu è micca à e turture idda, comu nenti di bonu nun vi finiscinu cu la.

Quì d'un racontu ammunimentu dittu MF Odoyevski. "Lu poviru Gnedko", un riassuntu di u quali hè quì datu - u racontu, leghje in un soffiu. i zitelli di sicuru vi piaci lu.

Ùn turtura l 'animali lu poviru!

In cunclusioni, i autore prisenta un altru racontu 'ammunimentu. It Offerte incù un pocu, cane Charlot chì hà persu u so maestru. Sta bestia defenseless lassatu senza custòdia, zhalos à u muru è guardò je à tutti. Hè statu inturniatu da li carusi, strada, chi si messe à animali erani idda, a interattiva petre cuda e tiru.

Poviru Charlot spizzò davanti e la jittò qualchi d 'iddi e bitten. Cosa hè accadutu à i cani? Ùn face nunda. Ma li carusi sò malati cu rabies mircanti. Hè cunnisciutu chì hè una k nichiduta.ro? Tirribili estremità à spessu in a morte di a pacienza. A storia chì vene à una fini. Cosa ci vulia à andà u racontu (u riassuntu)? Poviru Gnedko sicuru ripigliò è si messe torna à figuré populu Trooper addivintò cchiù vicina à ellu, è u cane, Charlot trovu i so patroni ... Hè forse a fine più bramatu di u travagliu.

Murali di i criazioni di u autore

U storybook VF Odoevskogo ntitulatu "Tales missiavu Irenaeus" ghjunse u racontu "Poviru Gnedko". Synopsis si pò ancu pòrtanu ciò chì l autore vulia pòrtanu di li giovani lettori. Vladimir Fedorovich spinci i zitelli ùn a mock l 'animali è ùn li si animali erani. Dopu à tuttu, ancu i cani chjuca a difesa, pò muccuni e so abusers. E issu hè assai periculosa di salute, k rabies hè trasmessi a cumpagnia da l 'animali è chì tomba.

È infini, u gestu-cure di "i nostri fratelli, nica", dice chì st'omu hè u male, è nun murali. Stari nuddu mai voli à essa amichi, o à cumunicà cù ellu. Ci hè ancu un pruverbiu di u racontu "Poviru Gnedko". Si dice: "attraversu lu putiri e lu cavaddu ùn satari." È ci sò uni pochi di pruverbii di cavalli, per esempiu, cum'è a siguenti manera: ". Ùn purtà una frusta, cavallo, è fellow un avena cavallu" E issu: "Ùn rigrettu tintu, o di un cavallu."

Avemu leghje un travagliu di VF Odoevskogo da a cullezzione "Tales missiavu Irenaeus", o piuttostu i so riassuntu. "Lu poviru Gnedko" - una storia chì conta comu micca à curà i bestii.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.