News è societàA natura

Neva - "Ermitage Luisi" Volga-Balticu acqua

Scoddi da Lake Ladoga (in bucca Shlisselburgskaya) Neva, fiume, hà una lunghezza tutali di 74 km a nord (di cui 32 sò ind'a cità di San Pietroburgo). Fiume si scalava nna l 'Golfu di Finlandia, in lu mari Balticu (in fronte di i porti di u portu di mari di San Pietroburgo vicinu à u Neva Bay).

Neva principia cù dui manichi, filicità picculu noce isula cruci, cèlibbri pi lu fattu ca si tratta fortezza Shlisselburg. Altronde ellu, u fiume, ci sò dui isuli (escludiri Delta): Factory - in Shlisselburg è Glavryba - vicinu rapide Ivanovsky (frà chì sboccani in u fiume, è Mgoy Tosna). Ria, avendu isula 101, è una pluralità di casi è ducts custituiscenu un delta dû, avendu un spaziu tutali di circa 50 km a piazza U fiume corre 26 nichi ciùmura, u più grande di i quali - Mga, Izhora, Tosna, Ohta. Banche, di u fiume, in particulare a manca, densely populata. Longu lu ciumi ci sò quattru cità (St. Petersburg, Shlisselburg, Kirovsk, Otradnoe) è circa trenta cità urigginariu.

Neva - fiume, hè piena-pullulé è pocu veloci, prupizia di navigazione longu au so lunghezza. A larghezza mediu di u fiume, è da 400 à 600 metri. À u so puntu narrowest (à u principiu di u rapide Ivanovsky, punta Cap Svyatka), a so larghezza hè solu 210 metri, è in u delta dû - più di un chilòmitru. Tutta a so lunghezza Neva hà una prufundità di 8-10 metri. U puntu più bassu (24 m) - in St. Petersburg, vicinu à a banca, dritta, di punta u carrughju. Munizioni. Più chjuchi (di 4 m.) - in a vicinanza di u rapide Ivanovo. Nunustanti lu spinu picculi diffarenza di circa cinqui metri, u flussu di u fiume, è arquantu viloci (5-8 chm / h). Neva freezes in a mità di dicembre è libbiru di Ghiaccio, à circa lu menzu di l 'aprili. Altrondi, dopu à u prima postu nantu à u Ghiaccio, fiume, c'arrivava seconda - u muvimentu di Ghiaccio, da u lavu Ladoga, di sòlitu sutta matrali di ghiaccio.

Hè cridiani chì u so nomu Neva ricevutu da a parolla Finlandese «Nevajoki» ( «inglese swampy fiume") di l 'ragiuni chi di u so spondi, in particulare in a bocca, ùn ci era tanti paludi. A seconda sottu - l 'urìggini di la palora Sami «nawe» ( «rapide," "purtata Mezhozernaya"). In issu è in un altru casu, una descrizzione di u fiume, è u so nomu sò u listessu.

In u so spondi ci sò stati parechji evenimenti storichi: in lugliu di 1240, ùn ci hè accadutu a famosa battaglia di e truppe Russian contru à i Svedesi guidatu da Alexander Nevski (poi vinni suprannuminatu Ermitage), quì in maghju di u 1703, Petru I dicisioni di custruì u futuru capitali di l 'Imperu Rumanu Russian, induve ci era spargimentu battagghia di crepacori lu Bloccu di Léningrad duranti la Granni guerra Refrains.

À tutti i tempi, u Neva era di granni mpurtanza ecunòmica. Oghje si hè usatu comu una surgente di incù l 'acqua in St. Petersburg. Dapoi i tempi antichi, u fiume, Neva hè l 'acqua cchiù mpurtanti - da u viaghju tempu "da li Vichinghi di li Greci" pi stu ghjornu, chì ghjera l' elementu più impurtante di u sistema, acqua, in rapportu incù i rigioni cintrali di la parti europea dâ Russia di l 'terri sittintriunali. In particulare u so impurtanza cresce dopu à u 1964 fù messu in ligna Volga-Balticu acqua. Neva ancu accuminciò a chjama ellu "Ermitage Luisi".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.