Arte e spettacoliLittiratura

Nomu di la storia, eroe "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov" Aksakov

U racontu "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov", creatu penna Aksakov, hè un pruduttu chì avia un granni nfluenza supra la criazzioni di u 19u seculu (a lu 50s), una nova Genre di litteratura corsa - nuvelle di zitiddina, chì hè autubiugràfichi. Avemu discrìviri tempu di la storia di sta storia.

Storia di a creazione

In 1854, 26 di austu, Sergey T. dice u so favourite-bisfigliola chì u prossimu anniversariu u so mandà un libru, chì vi pò dittu "di lu branu Petar", "di li farfalli bellu", "Forest Bear", è chì stu libru ragazza Olga vi leghje tutti i ghjorni.

Dui anni dopu, congratulating bisfigliola anniversariu, u scrittore dici ca l 'òpira prumisi girava fora micca cusì, cum'è previstu, è vi dà u diu se mancu un annu dopu. Aksakov 'idea hè cultivata accumpagna, è comu un risultatu hè un testu significativu di l' anni, di a so zitellina, u destinies umanu di u passatu.

Pudite dumandà, ciò chì hè u nomu di l 'eroi storia "bisfigliolu l'Childhood Anni Bagrov?". A risposta à sta quistione hè didicatu à a nostra articulu. Da lu voi vi amparà micca solu come si Cognome u caratteru principale, ma dinù i so caratteri, mutazione sumiglia. Avemu a vi dicu tuttu in ordine.

e Sergei

U nomu di u racontu eroi "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov" - Sergei. A storia di stu zitellu hè un mondu sanu, chì fù vistu à traversu i so ochji, è pienu di spirienzi di un carusu. S. T. Aksakovu gestiti diritta à pòrtanu a so particulare pircizzioni di u mondu à traversu l 'abbé di u ghjovanu eroi à cunnosce a vita, maschile, perchè u prodottu Bagrov-bisfigliolu hè à tempu u cuntaturi è u caratteru principale. Iddu nun sulu ricurdari lu so zitiddina, ma in u listessu tempu facia à ripruducesi i carciarati Sergei picciottu è adulta, li correlating in tempu. Autore di u rumanzu comu si fideghja daretu, passava spirienzi u l'i zitelli, ma in u listessu tempu appreciates assai da l 'autizza di spirienza pratica di anni passatu.

Aksakov prima tempu in letteratura russa comu la travelling caratteru principale è presentati in una manera u ragiunamentu di u zitellu, cunsacratu nutevuli spirienzi u spaziu, accumpagnatu nantu à a strada Serezhu Bagrova. A prutagunista richjama a so zitiddina, passati in Ufa, oltri in parechji paesi chì custituiscia a famiglia di Crimson "patrimoniu anticu".

"A strada, a Parashin": e caratteristiche di u carusu

A "strada di Parashin" l 'autore dà l' cchìstu tratti caratteru di u nomu di u racontu "bisfigliolu l'Childhood Anni Bagrov". "Quale hè sta Sergei?" - You dumandu. Du Munnu. Ghjè un picciriddu chi hè Capra, curiosu, ma hè bellu, tuttu u modu in anticipu. Si senti truvaru, surpris, ancu scunvurgiuta da ciò ch'ellu vide, picchì tuttu chiddu chi succèri per a prima volta cù u zitellu. U carusu pigghia la gioia è piacè è stu statu addiventa truvatu u più nantu à a strada. In u prima giru, cusì nanzu à noi hè un eroe, aperta à u pircizzioni di tuttu novu e tutti u so veru, innuvà. In più di i mistieri thrilling, si nun c'è altri pinsamenti. So bè una strada, chì si prisenta à l 'avvene incù spiranza solu eroe di u racontu "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov".

"Stradale inguernu in Scarlet": descrizzione di u caratteru principale

In un antru modu, l 'auturi c'èni un carusu in un capitulu intitulé "stradale inguernu in Scarlet". Vaghjime è invernu sò pòpuli trà i dui voyage. U tempu passanu statu pienu di parechji evenimenti, à tempu tristu e allegru. U so scopu - a visita u so missiavu, chì hè mori, è stu fattu hè assai tristi prutagunista. Hè dinù sempre vivu ricordi tristi di i ghjorni passati in porpura cù a so surella, senza i so parenti. Sergei eroi di stu viaghju pò esse qualificatu di a siguenti manera: da u so pircizzioni spariti curiusità, a surprisa, maravigghia, ma ùn ci era angosce e pi lu scantu, ca sunnu li basi di la nascita di a fede in premonitions. Stu viaghjatore - stanca da a strada, irritable, arrabbiatu, investisce u so risposta Curriculari di l 'uggetti e finòmini circondu.

Sergei in u primu viaghju vulia viaghjà, è in u secondu ch'ellu si 'ntisi la strata la fini di lu rilievu, è a cuntintezza' ntisi à u listessu tempu, cchiù minirali è È.

caratteristiche generale di u mondu internu di Sergei

Aksakov dittu cu cumpleta accusi di ciò chì hè in u so zitiddina si îu, da u prima di sensazioni è cumpiendu cù un listinu di differente umani. Ancu u nomu di u racontu eroi "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov" l 'auturi pigliò a so, emphasizing cusì u opere autubiugràfichi. Puru in u testu, di sicuru, ci hè dinù una puisia. Cusì, u nomu di u racontu eroi "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov" deve esse cunsideratu cum'è solu half-autubiugràfichi, comu lu nomu di autore di u travagliu hà cambiatu.

Di u mondu internu di u scrittore zitellu mostra gran interessu. Si seguita cun gran primura i sviluppi à i muvimenti spirituali carusu, frà i più chjuca. maturità Mental overtakes età, sviluppatu u caratteru principale i so abitudini di analizà u so pinsamenti è sentimenti. Ghjesù ùn campà solu da miluna. Iddi sò u sughjettu di analisi di un picciriddu chi si cerca di termini apprupriati è i spiigazione e stabilisci sti miluna in a so mimoria. Quandu lu pocu Sergei curanu, Bagrov richjama cumuli vene à u surf. Cusì, tuttu u prodottu à sente duie voce sfarente.

U sviluppu di l 'identità di u carusu

Deepening, stenda canuscenza circa lu munnu, fora. Sta porta a lu fattu ca li carusi sunnu sempri visità i brami di u so sviluppu di vita. bisognu Labor ci la matina. Sergei principia à rimirà u incantu di u travagliu in u campu, ma dinù Gonnelli, è ciò chì i pisanti amara volte ci sò servi weekdays. prutagunista cultivata-up ùn hè micca solu di cumpassione, ma hè indettu, in u parè di i santità e impurtanza di u travagliu, chì hè assai più frog è agricultori stu di ghjente ricchi, mentre ch'elli ponu fà ciò chì altri ùn pò.

Sergei, suvitatu presepiu mondu esternu esistenti vene à capisce a so soi mpirfizzioni. U carusu svegli'à una strana critica. In a so menti "chjaru u silenziu" hè sustituitu da u quests pruduzzioni, incertezze.

A literatura in i travagli compii à a vigiglia di Sergei trasiri a la scola. Zitellina hè più. L'imagine di u so maritu, crescente persona cu u so mondu spirituali è emutivu e liggiti, incù high quality, è cuntinuà à cambià - hè u spiritu di basi di l 'òpira.

Avà chi vo sapete u nomu di u racontu eroi "bisfigliolu Childhood Anni di Bagrov" è e caratteristiche di a so parsunalità. Stu travagliu hè assai ntirissanti. Hè cunsigliatu à leghje è à l 'uriginale è a divintari megghiu cunfidenza cu stu picciottu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.