Arte e spettacoliLittiratura

Writer Leonid Maksimovich Leonov: biografia, ritrova facts, criativu è ntirissanti

In a nostra cultura è difinutu u so postu a na vota - scrittore classicu Russian, scupridori in la letteratura di direzzione suciale e filusòficu. Quale hè ellu? Leonid Maksimovich Leonov. A so criatività è multifaceted è mnogoproblemno. Iddu scrissi la struttura di la sucitati sucialista, palesa u so parè nant'à stu, assai fece i prublemi di u populu, "funnu", toccu ancu i prugetti fantastico, cume "glaciali pòpulu".

Brief biografia Leonida Maksimovicha Leonova. zitiddina l'scritturi

Born Leonid Maximovich Leonov vene à a fine di u XIX seculu - 19 di maiu, 1899. U scrittore abitanti di una longa vita, hè mortu in August 8, 1994, à l'età di 95 anni. Leonov fu firitu Novodevichy.

Zitiddina Leonid tinia a Mosca. U so babbu: - Maxim Leonov (gattivu) hè un pueta è self-insignatu, un membru di lu cìrculu musicali-littirariu "Surikov". Hè ellu stessu un nativu di a pruvincia di Kaluga, village, Polukhino.

Maxim Leonovich creatu a so casa, edizione a Mosca. Cose Andavanu beni, si rapiu a so vendita è hè omu assai ricchi. In i tempi imperiale Maxim Goremyka 17 volte prosecuted di sparghji Letteratura manca è fù jeru esiliatu à Arkhangelsk, unni avìanu campatu. Iddu murìu ntô 1929. A so famiglia, lascendu Moscow, e Leonid Maksimovic allivatu senza un babbu. Sò Lars principali era u me missiavu, Leon Leonovich Leonov. Era quellu chì instilled l 'amuri di lu picciriddu a la littiratura spirituali e antichi. In dece anni, si lauriau Leonid Petrovsky-Myasnitskaya la scola a cità. Si scrivi à studià à u terzu insignamentu Mosca.

Arkhangelsk

Mentri a la scola, Leonov si n'andò in u nostra lingua à u so babbu in Arkhangelsk, unni iddu fu diritturi di u ghjurnale "la matina Northern." In 1915, ghjunse a publicazione di i primi versi Leonov Leonid Maksimovic. Dinù babbu, aiutau a pubblicari vari recensioni saggìstichi, arte è teatru. Iddi eranu accussì forti, ca lu so 'patri nun hannu a èssiri di falli di analise di a penna di u so figliolu. Cusì fù sperienza u prima di scrittore. A so prima puisia lu scritturi chiamatu "la vuci di campionu uriginale, accordu u liutu," si era largamente cunnivisu.

Duranti i so studii à u insignamentu Leonid Maksimovich Leonov scrissi la storia "Bambola Valin", oltri a la fata racontu "u rè è Pasquale." Leonov maiori da liceu in 1918 cù una medaglia d 'argentu e subitu si n'andò à Archange à u so babbu. Ci hè un ghjovanu pueta travaglià in i publicazioni di "u ghjornu u Nordu", "la matina Northern." Ci hè dinù fissendiddu a prima cunniscenza incù i "pueti di u nordu" - Shergin scritturi, artista Pisahova. Iddi aiutavanu apre di u mondu di u giuvanottu a tradizioni Russian, l 'icona Russ epupea, a natura verghjini tarri.

U serviziu in l 'Armata Russa

In Leonid studiatu per un cortu tempu l 'Università di Mosca, tutti i so piani spizzò la Guerra Civili. Biografia di u gran scrittore Leonid Leonov cuntene dati chì un giuvanottu in u 1920, in intro vuluntaria l 'Armata Russa e sirvutu à u fronte, Lingua. Training piglia postu à l 'School Lingatere, participaru a li battagghi, hè un currispunnenti di u fronte, travaglia in publicazioni militari. Iddu addivinìu secretariu à l 'edizzioni "Red spartiate". Alias Military Leonov - Maxim Laptev, Lapot. Iddu insegni in u 1921, è si messe seria u scrittu.

addivintannu nu scritturi

Torna in Moscow, Leonid Maksimovich Leonov pari impastughjata in casu di l'autore. A so prima opere ludà Maxim scolastica, ca mittìanu u talentu di a ghjovana scrittrici, e prividiri un gran 'avvene per ellu. Qualchi vitti a lu opere Leonova qualchi associu incù stile Dostoevsky su scolastica arrispunniu chi Leonov in l 'òpiri nun hannu chiddi "lamenti di i feriti," osservatu Fyodor Mikhailovich.

Leonid Maksimovich Leonov, quale puemi sò stati publicati in a so ghjuventù, fù seriamenti impastughjata in prosa. U so racontu "Buryga" hè statu publicatu in u 1922, una racolta di nuvelle cortu publicatu in u 1923, seguita da u rumanzu "U Suldatu di u picculu omu" e "frattura Petushihinsky."

U rumanzu "dàmani", "Arriti"

Duvuta a lu rumanzu "dàmani" (1924), lu scritturi Leonid Leonov Maksimovic statu assai apprizzatu comu un ghjovanu pueta. U travagliu hè didicatu à a rivolta di i paisani, chì era cuntrariu a lu cuvernu suvièticu in u principiu 20-IES di l 'ùrtimu sèculu. L'origgini di lu scritturi viddanu rivolta hà vistu micca solu in i metudi riprissivu di u regnu di lu putiri, eccessivu sistemu accumulated-bannière, ma dinù in l 'ostilità storica di paisani à i residenti urbanu. Envying, nant'à u tarrenu di essiri catastrophic, chì infects l 'odiu di i massi di populu.

Images di pòpulu, aghju creatu un modu realistu, i caratteri sò discritti cù pricisioni lu significatu è psiculoghjche filusòficu. In u rumanzu, u autore si 'ntisi simpatia per u pòpulu, u travagliu, chì cupria helplessness nanzu u grande cambiamenti in a so vita.

In a so opara "The Arriti" (1927) Leonid Maksimovich Leonov svilati digià cum'è un connoisseur di studii umanu. Nanzu ch'ellu ùn hè dipintu in l 'òpiri d' issi distinu, u "Arriti" rici lu litturi circa lu tragicu destinu di Mitya Vekshina. Anzianu assessore, hà ammuttau a un FELON, quì tistimunieghja a tragedia di a nazione, u dramma di l 'anima è cuscenza. In u nostru tempu, putemu evaluate u pruduttu hè vera, avà sapemu quantu piriculusu lu putiri, chi un viaggiu a la "prulitariatu Lumpen" è cascò da u so cima. "Arriti" fù palisata à ddu tempu tutte e statt è eccelsi di arbiters unflattering di u tempu.

L'opere di u 30s

U rumanzu "étourdi" (1930) divinni lu primu pruduttu di l 'Unioni Suviètica, induve glurificonu heroism fatica di u populu Suviètica, fù ludà i custruzioni di suciali e l' mutazione di Licodia in i borghi di i centri industriale. Obama "Skutarevsky" è "Strada di l 'oceanu" hè spartu nantu à u studiu artistica dura ristrutturazioni' idei di u mondu di u vechju intellighentsia, chì hanu decisu di piglià parte à u Cristianu di danni. Quì hè chidi una lutta di classi spertu hè in stu alloghju. "Strada di l 'oceanu" discrivi u distinu di u cummunisimu - urganizata, u pueta, u capu chì dà tutte e di sè stessu pè u palu di costruzzioni cumunista.

dramma

In la fini di 30 di e mane à 40-IES Leonov travaglia più cum'è un dramaturgu. Sò gata sò in gran dumanda. "Skutarevsky" (1934), "U lupu", "Polovchanskie Giardini" (1938), "strasurdinariu People" (1941).

A picca paroli mi vogghiu diri circa la cummedia "Santu". Si occupa un postu particulare in la Leonova travagghiu e oro di custatti ntirissanti da a vita di u scrittore. In issu travagliu i autore hà recreated l 'atmusfera di lu scantu è suspettu chi ha pigliatu u paese in l' 30s. Tirribili rosa snowstorm ruvinatu tuttu in u so percorsu vivu, a capacità à agisce. A lu solitu tippi di miti di ddu tempu avissi statu cambiatu cavallieri ricunniscenza, immigrant rapprisintatu un eroe pusitivu, è u so fratellu, u rispunsevule Soviet - negativu.

A prima, la cummedia crià in un teatru pruvinciali. Ma allura fu canciatu e accusati "comu na realtà Soviet klevetnichestvo maliziusi." Leonov hà criticatu in u Politburo, l 'auturi paura ca iddu avissi a essiri arristati. Riabilitata u prodottu solu in lu 1962.

A guerra. L 'anni dû doppuguerra

Duranti la guerra, Leonid Maximovich vinni evacuata cu àutri littirati in Chistopol. Curputu comu currispunnenti di lu viaggiu di lu fronte. Si travaglia in u "News" è "a verità." Sò opere "invasioni" e poi "Lenushka" (1942-1943 francese gg.), Si riflittìu la ft di lu populu in la lutta contra lu fascismu, dulori di a perdita e scunfitta, curaggiu e heroism. "Invasioni" statu attribuitu u premiu Stalin. Difatti ntirissanti: tutti i soldi, è fù 100 mila rubles, Leonov datu à u Fund difesa. Per ch'ellu ricevutu un commendation scritte da a Stalin.

Leonid Maksimovich Leonov, un cortu biografia hè fattivu grazia à sta carta, hè un omu assai di u so tempu. Ci hè disclosed solu parte di u so travagliu. Dopu à la guerra, si cuntinuava a scrìviri, à addivà i resultati di u ghjornu. Micca a paura di parlà di a riprissioni, u kulaks, nemichi di u populu, in tutte e persone ch'ellu fù cunvince à truvà un 'identità, prova à tuccà i virità. Micca sempre di i so opari sò pubblicati, certi eranu ancu canciatu in l 'Unioni Suviètica. Ma pueta oi rire ùn fù punitu di a so criatività grassettu, è ancu si hè da nutà chì curputu attribuitu parechji volti guvirnativi, hè una persona assai è bè cunnisciutu-in lu circulu di intellettuali.

U so travaddu "Pyramid" publicatu scritturi inachevé pocu nanzu a so morte, è fù u travagliu nant'à stu pezzu di 45 anni. It Leonov mintuvati u web literatura modu realistu di l 'ultimu seculu, u prufittu salitu è puisia, juxtaposed cù i pussibili mpussìbbili, e sempri mintuvati tutta a so criatività.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.