Arte e spettacoliLittiratura

Reviews di u libru "A Vergogna à vele". "Vergogna à vele": i caratteri principali, riassuntu

Aleksandr Grin (veru nomu Aleksandr Grinevsky) - un suprattuttu scritturi Russian è pueta, chi scrissi iddu a lu 1922 lu cèlibbri òpira-racontu "The Scarlet veli", chì hè dedicatu à u so carìssimu moglia, Nina Nikolayevna. Asgiu sceltu Genre extravaganzas scrive cusì maestosu chì si leghje in un soffiu. Quissa hè una bedda storia ca cunta circa la grotte sintimentu d 'amuri. In u libru "The Scarlet veli" caratteri - giuvanottu è a donna. Si scontra à traversu i so sonnii è un laziu cusì per ella.

A lenza di a storia

Reviews di u libru "Vergogna à vele" in più casi l 'appruvava. It discrivi principalmente l 'umanità, attitudini di genti versu la vita è cuscenza in lu. About una ghjovana è un giuvanottu chì crisciutu in cumplitamenti classi diffirenti e nun sapi 'autra. Ma stu ùn impedisce micca di risponde à e innamurà in amore.

In u rumanzu "The Scarlet veli" l 'auturi mette u spiritu di emozioni pusitivu. Stu favulusi storia face li pirsuni sù circa l 'esistenza di u bellu è revise punti nant'à u mondu.

e Assol

It S'avissi a nutari ca a la puisia di "The Scarlet veli" discrizzione sentimenti di i caratteri assuciata incù a natura è di l 'ambienti. In u rollu di u prutagunista di sta fata fola nanzu à noi hè una picciotta - Assol. Quandu era ottu mesi vechji. a so mamma muriu. U babbu di u zitellu, Longrenu, appi a lassari la navi supra lu quali si facenu cum'è un marinaru, è à fà l 'educazione di a so unica figliola. À nutriscia a so famiglia, avia a tinkering navi mudellu è li vendenu a riserva d'una i zitelli.

Principale caratteristiche sona messu in la manera ch'elli si prisintò davanti à noi heroine &. L'autore di u fece tutti i sentimenti azzurru, com'è bonu, trustfulness, dolcezza è amuri veru di u so babbu. A so vita fù furmati dura. Sulitudine è sucievuli longu u prodottu accumpagnatu sona.

storia tristi ...

Babbu ùn piace la ragazza in la cità. All ch'ellu fù cunsidaratu rispunsevuli di a morte di u vechju Menners mère. Dopu à Longren ùn ci hà succorsu quandu la varcuzza tirava à una timpesta in mare. Shopkeeper trovu a stentu viva dopu à sei ghjorni, ma supravviviri si è ùn pudia. Solu I arrinisciutu a dicu, chì era incaricatu di a so morte.

Ma chì era cinque anni fà, nimu cunniscia. Santa Maria, a moglia di Longren, dumandatu u shopkeeper p'utilizzari soldi, è ch'ellu ùn fù cuntrariatu a, ma dumandatu a turnari 'amuri. Idda cci ricusò, è viaghjava à l 'arcusgi à mette in pidina a lu circu, e poi cadiu malatu e muriu di puntura.

Quandu era ottu anni, Longren u so mandatu à a cità di venda ghjoculi. U spurtellu hè un picculu Aneta sport cun vele luminosu. Assol micca pussutu prufile risistente è a dicisioni à ghjucà cù lu. Idda a so chì u fiume, playfully parrari cu lu capitanu nave. Ma un picculu onda è i venti pigghiau 'na varcuzza, e chiuvuti falà u fiume. Baby longa scappu di un bastimentu, ma iddu natava più luntanu, è più luntanu, è ch'ella ci persi da a vista.

Dopu à qualchì tempu, aghju scuntratu, vecchio Eglya, chì a so chjama una cartulina. In e so mani idda avia vistu a so frasca persu. Iddu dissi sona ca nun vi navigà un gran principi à una barca, biancu incù vele. Iddu dissi ca iddu li avissi a pigghiari un paese luntanu.

Arrivannu a la casa, la ragazza dettu u so babbu, u racontu. Longren ùn a so micca da cunvince, ma sente solu à i so gravely. Chì credi in bonu. Dapoi tandu, ogni ghjornu u peered in l 'urizzonti di u mare, è aspittava una vela.

Dopu à leghje u recensioni di u libru "Vergogna à vele", è a prènniri cunfidenza cu una di i caratteri principali - lu patri di l 'ragazza Longrenom, putemu diri ca in u so modu comu l' auturi numinau lu megghiu qualità umani. Iddu suppurtatu u so figliola à a fede in un miraculu, è ùn perde u so sonniu.

grisgiu

U riccu di famiglia duminiu u solu figliolu di Artur Gray nenti bisognu. Iddu fu allivatu, comu si deve esse in lu cetu supranu. genitori l'picciottu era tamanta, condescending. Ma u zitellu crisciutu incù un 'anima vivant, curtisi e simplici-Tours. U so nome ùn hè ascella, pigliò solu u megliu da tutti i babbi.

Arthur raramenti Signora è u indulged in tuttu. A l 'etati di setti anni, Gray si n'andò in a cucina, unni vistu comu na picciotta brusgiatu u so bracciu. È avè decisu à truvà fora s'ellu hè adduluratu, cci scalded 'u so bruit. Gray tandu pigliò Betsy - era lu nomu di lu cuocu - à u dutturi. Quandu ella era andatu, è ci mustrò u so ozhog. Stu còmicu li purtò pirmèttiri, è Betsy messe à curà Gray caramelle e mele.

U casteddu di famiglia hè la cantina. Ci, à mezu à tanti botti liccia eranu i dui compru in terra. Iddi eranu fatti di lignu ebano cù chjerchji ardente, è nantu ad elli fù scrittu: "I vi vìviri Gray, quandu si tratta in lu celu." È nimu anima à beie u vinu di elli. Ma a ghjovana Arthur ridiva e dissi: "I vi vìviri comu un paradisu qui!" - è pugnu indu, mustrà ch'ellu avia in e so mani.

Quandu Greyu hè quattordeci, iddu ans corse luntanu da a casa à u bastimentu. U schooner "Anselm" si pigghiò un carusu cabina. capitanu Gop hè un bon-educatu, ma ùn dava cuncissioni a omu. Iddu pinsava: "Chì la cummedia picciottu, è quandu si principia à lamentu, I Mulateri Di L'mandà lu in daretu à a to mamma." Ma Gray, in a cumpetizione di almanaccà u l'capitanu, persistently entrì in tutti i prublemi.

Gray A picca anni ùn hà ghjuntu in casa, ma quandu si vede, allura trovu fora chì u so babbu mortu è a so mamma avia fatti mmicchiari. Allura addivintau volte un annu a visita di me matri, tantu ch'ella ùn sentu sulu. Di vinti anni Gray diventa capitanu, compru un cannuneri tri-Depau chjamatu "The Secret". In recensioni di u libru "Vergogna à vele", vi pò aghjunghje è stima di marinari lettori amicizia di stu vasu. squatra di l'Gray ùn hà cambiatu, è u capitanu di tutti cotti incù u rispettu.

furmazione

Qualchi tempu dopu, "The Secret" ghjunse vicinu à Fox. U cummandante di u marin si pesca, a notte. Li passò a notte nant'à a la spiaggia, e lu capitanu hè accadutu à vede in a matina, dormu ragazza di diciassette, o vinti, chì era cusì bellu chì u zitellu ùn pò piglià i so ochji da a sò. Gray, accussì comu micca à svegliammi idda, strata livau i so anellu e fici mettiri supra lu ditu di una ragazza.

Dopu chì, u cummandante si n'andò cù i marin in la Taverna, induve ellu ampara da u mère chì sta figghjola si chjamava Assol. Ancu i vechji è briaca martin charbon li cuntò circa una ragazza sonniu. Cosa hè ch'ella aspetta per un Riuzzu beddu nantu à una barca bianca incù vele.

U capitanu si n'andò à "The Secret", pigghiò li sordi e urdinau a li marinara di purtà u bastimentu in ordine e pronti a canciari lu rigging. A ballata di marcatu, Gray sceltu sita russu luminosu e accatta lu di veli.

Nantu a strada di u bastimentu, si scontra à un amicu di u cantanti, chì in i sirati divertiri u pòpulu in u Tavern. U capitanu ellu, è cantadori, strada, invitatu à u so cannuneri.

Quannu purtaru a la Tissu "À Nimu", Gray dissi a so squadra, chì hà da cambià appena i veli Scarlet, lascionu per u so avvene moglia. Tutti i marinari congratulated u so capitanu, è andò à u travagliu.

Assol unu

In issu capitulu avemu Paghjella caratteristiche sò disclosed in piena, hè quì è pinsirusu, è Ventoso. Recently, li cosi hannu iutu assai malamenti. Longrenu appi a turnari a lu mari, un marinaru à pusà nantu à u battellu elettronicu, per certi fà cunfine scuntrà. Lascendu una figliola di una settimana. Era tandu è ci hè una riunioni Assol è Gray.

riunioni

Paghjella leghje un libru da a finestra, quannu si vitti lu vele. Idda a curriri a lu portu di scuntrà u vostru sognu. From galeri ghjunghjissi a barca, è guidata a riva. U remu stati canadese tanned marinari, è sopra à elli hè lu Riuzzu più beddu. Tuttu chistu appuntu comu dissi lu vecchiu cartulina. In la sera, u cummandante hà spartu e urdinau a tutti à beie un vinu seculu-vecchio, chì nimu mai vistu. On a matina di "The Secret" era digià assai luntanu da Kaperny.

murali

Sè vo vede u libru "Vergogna à vele" sistimau da capitulu, si pò vede chì ogni capitulu - un pocu storia siparati. È solu in l 'ultimi di issi storii sò ntrizzati in unu incantevule storia.

Dopu à leghje stu travagliu, unu pò diri ca lu tema veli rossu cumminata la cchiù mpurtanti qualità di na pirsuna. U vicinu interlacing vuluntà, destinu è risistenza di caratteru, forsi lu sonnii più preziosu vinarà è veru. È u lume in l'anima, chì hè un glimmer di spiranza in la riunioni, vi mai esse ulìmpicu. E lassai ti pigghiari tempu, ma vi sicuru vene un tempu quandu si hà da crescia in un fiara d 'amuri. Appruvazzioni di lu libru "The Scarlet veli" sonu di stu ghjornu. Tutti quelli chì anu lettu u libru, micca à tene primura di stu racontu.

Ognunu di noi sarà cuntentu, s'è vo vi fari accussì-chiamatu miraculi ca cu lu so 'mani. Ma ùn vi scurdate chì u strumentu principali in i stuvigli di u sonniu hè - Fun, surrisu, u pirdunu, e dissi a lu tempu giustu e parolle nicissariu. On hè spessu pussibule à leghje in un review, lettori.

In u racontu di fata "The Scarlet veli" miti sò chiossai rapprisintatu u latu pusitivu. Iè, Longren parlà cuscente ricusatu à aiutà un vechju mère moriri, ma si parrava rancuri di i morti di u so amori pà moglia. Thereby Longren stessu cuntraria à tutti i citadini.

Casu di u prodottu "Vergogna à vele" (u cuntenutu sanu sanu di l 'ultimu capitulu) hè digià assai cum'è un racontu di fata. Ma putemu diri cu canusciri: u sonniu vene è veru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.