FurmazzioniEducazione è culleghji

Cosa hè u numeru esiliu?

Matematica, scienze, si mette à a so esistenza à l 'anticu urienti. Ùn ci hè micca data esatta di a so origine, ma si cunnosce chì quasi ogni statu Eastern avutu a so sistema di calculu i metudi è di calculu. In stu articulu, ci hà da dumandassi u fenomenu di i numari esiliu, guardà u archiulogica archeològicu, la quali cunfirmava a so asistenza è a griglia di u so impattu nant'à l 'avvena di scienza.

Plus

Regnu esiliu accuminciau a so esistenza à u millenniu II, è cascò in 539 aC. Duranti stu pirìudu, la riggiuni urientali hà fattu una grandi un passu 'nnavanti in parechji lochi di a vita, dissiminati su' architittura è l 'astronumìa. Ma a sò statu custruitu in stabbilità è mira à l 'assirvazzioni di corpi cilesti pò esse arregistrata è verra, a matematica nicissarii. Per quessa, a l 'arba di una nova civiltà in Mesuputàmia ci sò novi numari esiliu.

Dapoi lu statu fù custruitu nant'à i ruvini di l 'na vota c'eranu quì Sumerian è Akkad, dinù nazione assai putente, Inventions e rializazioni scentificu di re aiutatu l' Babylonians a divintari un punti sviluppati e stantari.

sistemu contu regnu esiliu

Quandu voi prima taliannu u numeru esiliu na vota un associu cù l 'Imperu Rumanu, secondu u principiu di u so cartulari hè guasi listessi, è tandu hè assai più sèmplice. U sistemu usa solu dui parsunaghji: un circhendu drittu, unità quì, è bugie circhendu, chì hè stimata à dece.

À scrive i numeri da 1 à 9 hè usatu solu a prima caratteru, è di tutti i passi chì seguitanu, dumandà qualchi cumminazzioni di i dui scoccia. Hè impurtante à nutà chì u sistemu numaru hè sexagesimal è divisu da u pezzi currispundenza, è ghjè ùn cuincidenza. classa Senary Babylon Sumerians liatu, è a prisenza di una duzina - Akkadians. numari dopu esiliu sò duplicated in Arabu, latinu, e lu grecu, e addivintau la basi di timekeeping. Dapoi tandu, avemu sparte un ora in 60 minuti è ogni minutu in 60 sicondi.

Difficultà in matematica esiliu

Comu si pò vede à u tavulinu, a seria numericu in anticu Babylon finisci in 59, cum'è u sistema hè sexagesimal. Ma una civilisazione tali avanzata micca pussutu esse limitatu à tale quantità di pie? Addirittura. Babel numari fà un contu vinìa figure enormi, ca oggi avemu chjamate u three-, four- è cinque-cifri.

Comu n'asempiu, adurèmulu piglià un tantu da 60 à 120. Per u numaru 60 usatu u listessu circhendu cum'è per l 'unità, solu più. Doppu lu lassa più u spaziu di cuntinuà Scuola di u restu di u numeru. Si appoi addivintau una surgente di cunfusioni, chì qualchì volta ùn pudia capisce ancu u pòpulu anticu. Unu pò criu solu sperti ciriveddu quantu ruttu chi trascrissiru sti archiulogica. In più, u Babylonians ùn hannu un zeru, ma avissi simplificà ammiranu i scritti di i numeri cumplessi.

Da a vergogna to order

À amparà numari esiliu in parechji altri sistema di calculu, sulu ricordu i dui parsunaghji. À leghje bè è li darà u valore deve esse pràticu cù u principiu di positional. Per noi, sta c'è granni usure, postu chì ci hè una sola sistemu pusizziunamentu in u mondu mudernu. U so muschi si trova in u fattu chì u locu diversi numari micca u significatu di u numeru. Accordu, s'è noi scambià u 1 e 7 à mezu à i 17, tandu u risultatu diventa antìtisi. Ma pi l 'antichi populi ùn hè tantu chiaru, parchì i figuri prima macari pusizzioni nun avia mpurtanza. U Babylonians era u primu in a storia di l 'aghju capitu chì ùn ci hè micca bisognu di creà parechje caratteri da scrivennu li serata. Basta à dui, u raportu di u quali addipenni assai nant'à a pusizioni.

Babylon "sculari"

In i stati trà i Tigri e Euphrates micca solu magistrati, ma dinù ghjente urdinaria stati assai struitu, ma per armunia ùn mancava a unu elementu - a carta. In Egittu hè statu usatu in locu di Papyrus, chì Nu l 'antichi caratteri è suciale, e la casa discugràfica esiliu di numari e lèttere, imagini cunnucieru su pasticchi serpente.

Sta tècnica si chjama marrow, è u so muschi si trova in lu fattu ca mentri lu serpente hè moddu, appuntutu circhendu di lignu nantu lu dimostra u caratteri bramatu, chì sò tandu spavintatu. Snack era differente taglia, usi, è di qualità. Segundu su sti indicatori sò arregistratu i leghji è dicreti, opere scentificu, o di i piani di ghjente urdinaria, a so assirvazzioni è Edizione da a vita.

Storia e Science

Oghje, ci hè una cumuna distaccu di i mestieri in lu, la canuscenza tecnicu cunsensu di matematica, fisica e àutri scienzi naturali, è umane, induve u rollu principale ghjucatu da lingue, litteratura, la storia e la filusufìa. Quandu c'eranu e sviluppatu 'antica civiltà, tutti issi pruduzzioni sò micca solu attentamenti ntrizzati, ma puru furmari un tuttu ammaniti, attivà pòpulu à acquistà nova canuscenza. Avemu digià toccu à un tema comu la storia di la matimàtica, è mi vulete palesani un coppiu di minuti.

Hè per via di u mondu anticu Livanti appi l 'onori di essa u viculu di a civilisazione mondu, avìa a cuntari tuttu. abbasta a mane ci fece vede l 'econumìa inniana, chi hè basatu nantu à elementi cum'è una seria di numeri è funziunamentu cù numari. Era stimi di a grana e ciriali, zona campu misurata stati trovi è cunnessione pisu di costruzioni. sviluppu di primura astronumìa. Par prumova prumove a ricerca in stu campu di sò statu sviluppatu da a prima funzioni, chì hè create da u luntanu di i stiddi visibili è pianeti. Certi di sti scentifichi sò sempri usatu in un furmatu di canciari.

Oghje avemu dì chì matematica - la basi di la fìsica, chìmica e l 'astronumìa, ma in fatti hè urighjinaria di u fundamentu di sti scienzi esistenti, è ci era una nicissità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.