FurmazzioniScienza

Quale sò i scentifichi arrinisciutu a truvà inglese hieroglyphics Egyptian? How unraveled u misteru di inglese hieroglyphics Egyptian?

civiltà antichi avìa un sapè fà unicu è misteriosu, tanti di cui èranu persu più di tempu, o sò rializati à i sta tomba da u titulari. Unu di sti sicreti era ieruglifi egizianu. People era interessatu à capitu u misteru di a so profaning per sta tomba di sipolcru. Ma arriniscìu a fari lu solu per una parsona. Tantu ca di li scienziata arrinisciutu a truvà inglese hieroglyphics Egyptian?

Cosa hè?

L'antichi Egizziani pinsatu chì i caratteri - sti sò e parolle di Diu. Dicenu u jazz è mutu. Chì hè, ch'elli avianu di trè mutivi: scrive è leghje, sprissioni d 'idei, un mètudu di birrerie sicreti trà generazione.

Duranti lu Mediu Regnu di più cà setti centu caratteri incluse in lu alfabbetu egizianu. Caratteri hannu una pluralità di valuri. Unu signu pussutu avè un sensu presentate.

In più, ci erani i caratteri particulari chi hè usatu da parrini. Iddi intrutu in una forma pinzeru tri-tridiminsiunali.

A ddu tempu, i caratteri era assai più impurtante chè littri d'oghje. Iddi sò dici cù u putere magicu.

petra Rosetta

In l 'istati di lu 1799 a l' Egittu hè spidizioni l'epupea. Duranti la purticedda di guerra intornu à a cità di Rosetta da l 'nterra, scava una grossa petra cupertu cu caratteri mistiriusu.

U so parti supiriori hè statu ruttu Murat. Si usa lu caratteri almanaccatu in quattordici filari. E quannu vìnniru jittati fora da manca à diritta, chì ùn hè tipica di lingue orientali.

A parti menzu di l 'a superficia petra divisu 32 fili Character éjecté da dritta à manca. Ci sò firmatu più cumpritamenti.

À u fondu di a petra fù Taglia littri a la lingua greca. Ci si trovanu in 54 fili, ma ùn sò statu cunsirvatu sanu, perchè a petra fù ruttu la munnizza Murat.

guardii l'epupea avvisti ch'elli avianu fattu una scuperta mpurtanti. littri Grecu subitu spustatu. Li dicu di i dicisioni di mette li parrini à divintà u capu di l 'Egittu, u Grecu Ptolemeya Epifana, attornu a la statua di u Cristu. E mintuveghjani ghjorni tempiu a festa di a so nascita è accessione à u tronu. Dopu ci hè u testu chì stu scrittu hè ripetutu inglese hieroglyphics sacru di l 'Egittu, è i caratteri demonic. Hè cunnisciutu chì Ptolemey Epifan cuvirnaru 196 aC. E. Un altru lettera à traduire nimu pudia.

A petra era pusatu à l 'Istitutu Egyptian chi Napuliuni fundata in Cairo. Ma la flotta britannica scunfissi lu armata francese è si furtificava in Egittu. petra mistiriusu statu datu à u museu National Air France.

U misteru di inglese hieroglyphics Egyptian hà scentifichi interessatu intornu à u mondu sanu. Ma ùn hè facile à truvà a risposta di lu.

Shapmolon da Grenoble

In di dicembre di 1790 I nasciu Jacques-Fransua Shampolon. Si crisciutu un picciottu assai risistenti, iddu amava a passari tempu cu un libru in manu. In cinque anni dinò, iddu stessu a lassari l 'alfabbetu è amparatu à leghje. À 9 anni, era puru lu in latinu e grecu.

Lu picciottu era un frateddu, Joseph, passiunatu circa égyptologue. Na vota ca lu frati èranu visità Giovannino, induve avemu vistu una cullizzioni di Papyrus Egyptian, niður caratteri mistiriusu. A ddu tempu, Pann decisu ch'ellu hà da apre u misteru di inglese hieroglyphics egizianu.

At 13 sèculu accuminzau a studiari Hebrew, Arabu, Persian, coptu è Sanskrit. Duranti i so studii à u Lycée François I scrissi un studiu di l 'Egittu di u pharaohs, chi creatu un furor.

Allora un giuvanottu hè statu un longu pirìudu di studiu è travagliu. Vitti na copia di u Rosetta Stone, chi fù guaritu twin. À désassembler ogni caratteru, venia necessaria a taliari vicinu in lu.

In 1809, Pann addivintau prufissuri di storia à l 'Università di Grenoble. Ma duranti lu regnu di li Burbuna, iddu fu espulsu da lu. In l'anni difficiuli di u scinziatu si travaglia nantu unraveling la Pietra di Rosetta.

Iddu avvisti chì i caratteri sò trè volte di più chè e parolle in scritti Grecu. Allora Pann visitatu l'idea ch'elli sò un ritrattu di littri. In u travagliu future, iddu s'addunau ca l 'alfabbetu ieruglifi Egyptian cuntene trè spezii.

Lu primu tipu - caratteri chì sò sculpite in petra. Iddi chidi una grande è chiaru, cu un portrayal artistica impurtante.

Lu secunnu tipu - caratteri hieratic chi rapprisèntanu lu stissu caratteri, ma micca com'è chiaramenti chidi. A scrittura usatu in u Papyrus è naturale.

U terzu tipu - l 'alfabbetu coptu, cumpostu di 24 littri Grecu e sette littri, cunsunanti littri demonic.

Tips da antichità

Definizione di scrittura Egyptian, aiutatu scentifichi à travaglià di più. Ma si pigghiò 'anni à definisce u rispettu incù i caratteri hieratic è demonic.

Da u capu in grecu, iddu sapia lu postu unni lu nomu embossed Ptolemeya Epifana, ca la lingua egiziana parìa cum'è Ptolemayos. Si trova in u mezu di i caratteri petra in currispundenza a lu. Eppo li Jè cù i caratteri è trovu u caratteri favurèvuli a lu culmu di la petra. Si capita chì l 'antichi Egizziani vucali à spessu passatu corsu, dunqua u nomu di Faraone deve sonu diffirenti - Ptolmis.

In inguernu 1822, Pann ricevutu un altru sughjettu incù èbbuca in lingue Grecu e egizianu. Hè facile à leghje u nome di Regina Cleopatra in la parte greca è trovu segni spone in scritti di anticu Eggittu.

Malgradu quessa, si scrisse altri nomi - Mustafà, Francesco, Alexander e Dumizzianu. Ma ellu hè suspresu chì ùn nomi Egyptian à mezu à elli. Eppo decisu chì i nomi di magistrati straniera, è per l 'pharaohs sìmmuli ortugrafia sò micca usati.

In settembre 1822 u scinziatu ricevutu una copia di l'èbbuca nant'à i muri di u tempiu di Ramses II. Anzi a so cunvinzione, micca à aduprà li sìmmuli ortugrafia, pruvò à scioglie lu nomu di l 'etichetta. Cusì, caratteru di caratteru, si pigghiaru la P-bu-bu-a-c. Sè vo 'aghjunghje li vucali, niàutri pigghiamu Ramses. Fù un colpu da stu fattu. Purtau stu modu di leghje di più, si te unu Thutmose. Pocu à pocu, i caratteri mortu ghjuntu à a vita.

Era una scuperta rimarchevuli. Scrittura Egyptian hè sonu!

U scienziatu rende à u so fratellu, à annuncià a so scuperta. Ma, gridendu: "aghju trovu it!" Fretu. Guasi una settimana ch'ellu ripone cchiù.

In fini di sittembri, Pann annunciatu a so liccione, scuperte di u Academy of Sciences. I guerri e vittori di u Pharaohs, circa la vita di la genti di lu paisi, dissi lu ieruglifi egizianu. Deciphering aprì un novu stadiu in égyptologue.

L'urtimi anni di a so vita Pann

Pann - chi di scentifichi arrinisciutu a truvà ieruglifi Egyptian, ùn firmavanu ci. Si n'andò in Italia per u novu matiriali, perchè in stu paese tinutu parechji ducumenti egizianu.

Dopu à vultà da a Italy, lu scinziatu hà pruduttu u travagliu chì discrivi la grammatica di l 'antica lingua d' Egittu, chì cuntenenu inglese hieroglyphics Egyptian, deciphering chi fu la causa di a so vita.

In lu 1822, Pann purtatu una spidizioni in u paese di i piramidi. Era u so vechju sonniu. Fù un colpu da u splendore di u tempiu di Qatar, Dendera è Saqqara. Èbbuca, chidi 'ncapu li mura, si leghje faciule.

Turnava da l 'Egittu, solitaria, fù elettu a l' Accademia Francese. Hà statu universalmente ricunnisciutu. Ma aghju avutu u so gloria di lu ùn hè assai longa. U solu unu chì era capaci à truvà da scentifichi ieruglifi Egyptian, muriu nta lu marzu di u 1832. Migghiara di pirsuni ghjunse à dì avvedeci à ellu. Iddu fu sippillutu a lu cimiteru Père Lachaise.

alfabbetu Egyptian

Un annu dopu à a morti di u so fratellu, un journal hà publicatu l 'ultimu travagliu, chì cuntenenu inglese hieroglyphics Egyptian cù a traduzzione.

Cumenciu, u lettera Egyptian falò à una sèmplice uggetti formi. Chì hè tutta a parolla hè figurata da una mudellu. Allora, in tracci azzaru si sò populu corsu chì custituiscini a parolla. Ma l 'antichi Egizziani ùn scrive vucali. Pirciò, diffirenti e parolle sò spessu dipintu unu hieroglyph. Per u so differenze avvisu spiciali stati missi intornu à u caratteru.

Scrivennu 'Anticu Eggittu, era piuttostu di virbali, rimore è i caratteri attributive. sìmmuli Sound era piuttostu di parechji cunsunanti. Caratteri, custituita da una sola lèttera, ci era solu 24 Eranu e formi di scriviri nomi stranieri. Tutti stu vinni canusciuta doppu unraveled u misteru di inglese hieroglyphics egizianu.

I scribi, di anticu Eggittu

Egizziani usatu Papyrus di scrittura. Steli, pianta fù tagliata lengthwise è messa cusì chì u so bordu sò quasi trovu tra d 'iddi. Cusì reinstatement & parechji Bonifacio è cumpressu. Parti di la pianta sò vuccuzza di ogni altra cù u so suchju.

A le sarà appuntutu vastunati. Ogni sigritariu avutu a so mossa. Lèttere hè stata fatta in dui li culura. arrietta Black statu usatu di lu testu di lu menu, è rossu - appena à u principiu di l 'ligna.

Scribi preparatu in lingua italiana. Era un mistieru rinumatu.

Pann usure vivu

Quannu muriu iddu chi dicifratu ieruglifi Egyptian, era tuttu circa u mantinimentu di u studiu di i cultura di anticu Eggittu. In u nostru tempu, issu spaziu hè dedicatu à una scenza siparati. Hè avà esse studiatu a litteratura, religione, di la storia di sta civilisazione.

Quì avemu risponde à a quistione di quali di i scentifichi arrinisciutu a truvà inglese hieroglyphics egizianu. Oghje, circadori mudernu sò liberi di travaglià cun funti primaria. À ringrazià à Pann u mondu misteriosu di antica civiltà na lu velu di u so misteri ogni annu.

Patron di u Letteratura egiziana antica

Thoth fù timendu da u Egizziani cum'è un patronu di litteratura. Iddu fu chiamatu lu "sigritariu di i dii." A pupulazione di 'Anticu Eggittu cridutu ch'ellu nvintatu l' alfabbetu.

In più, ci fici tanti scuparti à u campu di astrulugia, alchimia è na bona midicina. Platoni attribuita à l 'eredi di i civiltà Atlantean, spieghendu chì u so sapè fà cusì.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.