Arte e spettacoliLittiratura

U Verbu di Diu. Paràbula di u Cum'ellu

A parolla di Diu, chiama à Ghjesù u cummerciu e mancu cu 'na cannila di l' effetti nantu à l 'anima umana, chì serve cum'è una surgente di luce in la bughjura, è entri è cù i so raggi. Per quessa, u parsona hà ricevutu u Vangelu è comu 'na cannila, è hè pussibili à lascià si, senza avè à nun cunsuma lu è ùn amparà à prò. Per stu gran donu ùn pò esse cotti indifferently, è indifferently. Ci tocca à aduprà, perchè u piccatu hè a paura di u lume. U diavulu, lu originator di u peccatu, ammucciatu sutta a lu scorni scura di l'anima. People sò u male sottu a so influenza ùn li nun vulemu in l 'anima di calchissia Alfaedo. U paràbula di u Cum'ellu era statu dettu da Ghjesù Cristu, è hè discrittu in u Vangelu. E idda piazza assai luci.

Paràbula di u Cum'ellu

U ghjornu chì Ghjesù si n'andò fora di a casa, è si messe da u mare. In ghjiru à ellu eranu tanti pirsuni a na vota. Allora ch'ellu tinia in a barca, è tuttu u pòpulu, lassaru a piccu supra la riva. Cuminciò à insignà li a so paràbule. Unu di elli - la paràbula di u Cum'ellu chì si n'andò fora di suminatu a grana. Una parti di u so grana sparnucciatu nantu à a strada dura-unu, e poi vinniru e si manghjonu u acelli. Un altru parte hè sparnucciatu su mpitratu terra, induve l 'nterra era qualcosa un pocu pocu, cusì la simenza prestu pullulez e poi rataru duvuta a lu poviru ràdica. Un altru parte di u semi cascatu in la machja, chì ùn hè datu à travaglià a sumente e cci livava lu. Un altru parte di u semi cascò in terra bona chì hà purtatu a multiplicità di e prestazione (trinta, qualchi sessanta, è qualchi una volte).

U paràbula di u Cum'ellu. spiigazione

U so sensu hè assai cura ci spiega u Signore, ellu stessu. Da u so spiegazione, si pò addizziunari solu chi lu suminava - hè Diu, la sumente - a parolla di Diu, u campu di - tutti i populi di u mondu capisci e parolle miraculosa di u Vangelu, chì aiuta a sapiri lu veru Diu. ste parolle - hè u cummerciu di a salvezza è di a vita fù ghjittatu in u cori di l 'omu, germinating sottu cundizioni favurèvuli è pòrtanu fruttu, custituita in bonu travagghi e vivant santu.

U paràbula di u sfogu Cum'ellu populu corsu da a bocca di un prete ortodossa. In sta manera si ricìa è instructs so parisians à fà u bè opere.

sumente

U paràbula di lu suminava à noi chì dici à u nostru tempu, mentre ch'elli eranu parechji seculi fà, a parolla di Diu, hè una forza vivant. Hè smetti piacenti, toccanu, cura, umili, ghjudici è cunsola onniprisenti thereby u filu più dilicatu di l'anima umana.

U Verbu di Diu hè sempre agiscenu è spada buffu. Hè una arzillu e insightful, hè piattu in lu in una virità eterna. Ma comu lu germinates sumente, è ùn hè micca sempre, è micca sempre dà u listessu a qualità di racolta.

tarra

Cum'è voi sapete, una bona vindemii culturi terra nti. U core umanu hè l 'assai bona in u quali l' paràbula. Tutti i puteri si dipende di i cundizioni spirituali di l 'omu, è chì attaccaticcia u germination di a sumente santu.

Parlà circa lu distinu di u cummerciu, u Signore t'hà a nostra primura à i quattru tipi di e cundizioni sottu lu quali pò nasce. Stu si rifirisci a quattru tipi di u dispensa dû di l 'anima e lu animu umanu.

chjassu di colpi

Addiscriviennu lu primu tippu, si pò diri ca u cori di l 'omu, comu' na strata cumunali. A sumente chi cadi supra lu, ùn sarà capaci di entra in e addivintari putenti, e pi chissu l 'acelli prestu lampà si. Chì hè ciò chì significheghja l 'paràbula di u Cum'ellu, u spiigazione è hà gran significatu chiddu di la pirsuna.

Sti genti prividia la natura, scure di u Stock animale, chi sò mondu sclusivamenti matirialistu. Iddi cynically mock l 'ideali di la verità, buntà, biddizza, è tutti quelli chì per parechji seculi timendu da tutti omi, chì ellu m'incantava u exploits è a vita spodvizhnicheskuyu. U prufitta di stu pòpulu hè a più impurtante. U paràbula di u Cum'ellu mostra chì u corpu - u so Diu, è cusì a parolla di Diu, aghju scontra muru indiffirenza, selfishness è ùn Italiana in u prufundità di u core.

tarrenu, rocheux

Lu secunnu tipu di ghjente hè abbastanza cumuna. Sti genti tendini à amuri e buntà, à a so responsiveness prestu e si fa ogni parolla di Diu, ma ùn pò pigghiari li tantu à fà la partendu à travaglià nant'à elli, è à a lotta contru à e forze à cumbatte.

Ci hà da sente e luci da u pridichendu di lu Vangelu di la verità, amuri e dedica. Ma comu un match in un cortu tempu hà da esse cum'è prestu vutari. Tali pirsuni Andaraghju à sfruttà, ma ùn hè micca prontu per quessu-longu andà, è comu un risultatu in u so core - "mpitratu terra", chi pò spannà solu erba, oltri ca comu chiddi picca cosi, per ch'elli solu sò capaci. Tali pirsuni sunnu assai fieru è ùn si voli à sacrificà. U risultatu - un tradimentu e apostasy.

e spine

Paràbula di u Cum'ellu assai chiaramenti dà un 'idea di li nostri animi, è ciò ch'elli sò differente. U terzu tipu di ghjente ponu sente a parolla di Diu, ma hè suffucatu in elli stessi, perchè ch'elli servinu tutti à Diu è Mammon. un tali parsona hè in un custanti cunquistaturi di cuncerna inghjuste, ch'ellu ùn hè lotta incù i gusti a terra è diventa dunque u so prigiuneru. Sumente à mezu à e spine ùn hè nasciri, cusì tuttu a nuddu risurtatu.

terra bona

U quartu tipu - un omu di sincerità incù un core sinceru e barbed, e so parolle cù boni. Stà à sente a parolla di Diu, si vi arrinesci a rializzari lu. Ma pòpuli à ùn pò esse tutte e cunnannari parfettu è cumpleta. Unu pò fà solu a terza parti, l 'autra - dui-terzi orientali, è solu una nzìgnanu di genti di fà lu in parfetti è cumpritamenti. Assai uni pochi di sti genti, ma iddi làcrimi brightly in fondo, official di i rapporti di la cumpagnia muderna à u Vangelu.

Sicondu à i paràbula biblica cacciatu è i paràbula di u Cum'ellu, peppa è ancu i filmi. Ci sò assai dittagliata è chiaramenti spiigheti à noi u criticu di sta storia, saggiu.

Dopu à tuttu, u paràbula di u Cum'ellu (venga) ricìa chi quandu a tarra hè statu preparatu, l 'assai anima di u travagliu hà da cuntribuisce à a germination di a pusterità di parolla di Diu. Comu dicunu i vechji regule asceti: "fertilize lu cori di prighera, utilizà u aratu, pintimentu, contrition è di lacrimi di erba erbaccia passioni u male."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.