Arte e spettacoliLittiratura

Esempii parolle: introitu Under

Mi piace di tutti i frasa "Hè ghjustu una parolla, fola anticipu" pò èssiri nterpritata in dui modi. È tandu tuttu serà più bellu è più bellu, o di hè solu, fiori, frutta vai più. È comu na prumissa è una minaccia. Quissa hè quandu una cunversazione soi.

Sperti à dì ...

È ciò chì circa i ditti E pinsari circadori prufessiunale di lingua russa? Folklorists noi piàciri assai incidente spiigazione di i ditti - "priskazulka", "pobaska", "pribasenotska", "pribalutka", "pribakulotska". È spiega: pruverbiu - un racontu di fata, ma hè assai corta. Un pocu cortu ntruduzzioni orbi whet studienti, li s'appronta per un longu caratteru epupea, o epupea fola, esigenti attinzioni. So vi vede i paesi altro, omu cantastori-vechju, cum'è un Sophie è tarahtyaschego cintunari di narrations in una fila, è arrimbatu à i so figlioli viddanu dunqua seguita avidly ogni Fable. Quì hè una parolla, chì mostra un esempiu di a ricchezza di i so mezi cchiù cumunimenti usatu di lingua Russa: "Naminaetsya fola di Sivkov da burkas, da ciò kaurki. At mari, lu mari, lu , isola Buyan leva industriale toru, cipolle schiacciare, accantu à ellu ... Sta hè una parolla: un racontu di fata vinarà ".

tippi parolle

asempi ntirissanti di discorsi, in particulare pupulari, ma difficiule à truvà - ci vole à sente à vechji-tellers. Puru ste cortu, nuvelle anecdotal cù tarra, breccia lingua russa hè assai assai stati à traversu u cartulari di ethnographers, viaggiaturi in i paesi Russian in u 18-19 seculu XX, è n'hè antichi antichi, puemi cchiù, foli. Chì hè induve deve circà di li siquenti sunnu asempî di discorsi.

Ufficiarmenti marcatu parechji Brutt di sti barzilletti, sperti tra vying diri, si pò dì, ditti antichi Russian sò:

  • spiritosa è scioccu;
  • cynical è m'annuiavu (esempi ditti "toru Pro biancu", o "On cola light Bast");
  • manchi www.imuvrini.eu;
  • anecdotal.

Dapoi u scopu di ditti hè u laziu à dìllu, i listener a fari a so caccia à cuntinuà, ùn pò esse un pràticu è mudellu. Minuziosu zavertitsya cantastori, picculu dimòniu crumble in, è vi dà dece ditti, chi davanti ad ellu à nimu hà mai avutu. Micca à esse cunfusu cu la cadenza lunera.

favulusi cadenza

Esempii ditti cumannari difficiule è mudellu ntruduzzioni - cum'è assai comu nicissariu. Stu "a lu regnu di Far Far Away," è "per un longu tempu u racontu di fata", è tanti altri, sintìa da a zitiddina. Iè, è ch'ella solitu accumincia introitu favulusi tonu: "In un certu regnu, in chì statu ..." è finisci cu la prumissa: "Sta ùn hè micca una fola fata, è dicendu: tutta a storia sarà tandu vene." Dicia sempre accumpangiamentu, sinònimu, hè assai armuniosu, lisu in più, narrativa, ma qualchì volta ch'ella parodies u racontu stessa.

Dicendu: - zitellu buffoon epica, u so splendore è vivacità. U so pauroso ùn hè micca abbastanza mondu avà oholoschennom di kantselyarita mudernu. I dumandassi comu avissi a taliari, comu 'na riunioni di lu State Duma, accumincia a diri? Forse si pò scrive u leghji più umana? Ma avà, hè solu una fantastico occasione, è avemu in u sustegnu di orbi in u nostru Cortili asfaltata taliari di li siquenti sunnu asempî di parolle in libri ethnographers è folklorists.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.