EribaNeedlework

La scola needlework: pasta fatta in una bambola fora di calze Calze

Sè un bon rummage, quasi tutti i unu di noi in la casa, ùn ci hè manera di varietà di patch, pezzi, vecchio, Lodz, calze, calze. Andemu aghjunghje quì un buttoni giranduloni, Pellicceria tesemochek, cci arriniscì ca pigghiò lu restu di lacciu. Tanti di sti utilities sò scritti periodically è appena friscià lu. Tuttavia, issu ùn hè micca u solu modu di guariri di pistari. Calchì volta ste cose supponi inùtuli lingual fora gran joca.

Bambola maravigghiusu

You sempre ùn pò cririri chi cosa nesci di l 'sayuran Fashion? Allora pruvate à fà una bambola fora di fils SER. Vi sarà suspresu anch'iddu à cumu serà liberatu frasca arzillu e cunt. Idda è comu u vostru zitellu, ùn menu, è forse ancu di più chè u so cari "magazzini" suredda.

Vi sarà bisognu di i mezi di suvità una rulli è fila in manu, è una vulintà di crià. Cù u materiale principale di ogni prublemi ùn deve esse - i vechji, calze, o Lodz godi syschutsya in lampa ogni di a donna. In agghiunta li tocca à priparà un pocu Polyester Courbure o Sintepuh, scuma, rum, longu a rulli, buttoni, scraps luminosu. 'Nveci di la via da chì u quadru hè joca piegati, vi ponu piglià una buttiglia, plastica.

Avemu cumincià à fà

Materie preparatu. A quistione oramai hè, cumu fà una bambola di Lodz fils. A Canzona di circà à u prucessu da crià i formi "biddizza" in u stile Russian. Perchè parlavi? All perchè noi ùn avemu à sa parole cù una cabbia rum. Hè à noi à rimpiazzà plastica cù una stretta buttiglia "vita".

Ùn Défense subitu a testa di u travagliu, a accumpagnari formi scribble mustrà tutti i dimensioni nicissarii. So quatru vi vede cumu fà una bambola. Di fils calze, secondu a falza di u capu hè furmata. U futuru fà a picca lu nasu visu. Per stu avemu bisognu di un picculu pezzu di Sintepuh o syntepon. By di Ghjesù in li lochi destra lu matiriali packing |, avemu ghjunghje u spuntà di chiancìannu, frunti, brovok. rulli Nylon hè tiratu in i lochi induve noi vi hannu occhi. Pianu pianu avemu cuntinuà a chini i nostri capi, prova à tuccà un precisamente a sfera Souviraa. In la vena finali di lu risurtatu "cake mix" u collu di a buttiglia. Scrap di collu fils strinciri.

Messa vitellu. A pocu pocu circa quantu a fari un pupu di calze, fils myagonkoy. Prubbàbbili a tèniri in e so mani, un plasticu dura avissi a essiri beddu. Bottle all'Europei evenly magre sfarente di gomma schiuma. Sè ùn hè nantu à a tinuta, allura vi meddu, è i truppi sintepon disponibile. Avà vi ponu lià ", carcassa" Caproni.

Sì tù ùn ti serebbe abbastatu spirienza, tandu dui manichi sewn da sighendi cascheta Crosta ripieni incù tutti u listessu Courbure intruti favourite deve esse fina.

Di l 'artisti avanzata chi hannu di più o di menu figura fora cumu fà una bambola di calze, fils, vi pò offre u forma più veru dà capu cù dita. Per fà stu, piglià a via, hè chjosa da i so dui longu filu (ùn vi scurdate di verificà cù i formi, in ordine per specificà a taglia di i mani) è a so corta deci pezzi (ravioli). Picculu spichji primatyvaem à lignicìaddu. Ogni ditu Petricaghju vistuti cù strisce di Polyester Courbure magre, poi fà una palma, canzoni, un passaggiu liscia à trattà stessi. Allora sheathes u web quadru di preti fils.

vìa belleza

A corpu, favurèvuli pò mancu esse chjamatu bedda. Hè necessaria a finiri la facci: occhi di pugovichek miaulement, embroider bocca, purtà un francese blush (in Capron bè teni u vostru solitu piante). Di linee woolen di capelli sò bâtiment - chelochkoy, chiappe. Cosge un sarafan luminosu è na cammisa. C'avìa fattu un filare. Tuttu hè prontu.

bambole facennu cascheta - un 'attività passiunanti. Avè maestrata quessa, voi vi sentu u laziu à creà è di più, affacciari incù imagine più è più maravigghiusu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.