A legeStatu è Drittu

Prucessu di rinfurzà per u cunflittu di disputi in a corte arbitrale. Avvisu legale

L'AIC faciliteghja prucessu alternativu di resoluzione di disputa. Spessu i permettenu à i participanti in relazioni cunflittu à fà un cunsensu à u costu più minimu. Avemu a cunsiderà cumu quellu ordine di pretrialia.

Infurmazione ghjugna

A prucessu di pretensione per a liquidazione di disputi in un tribunale d'arbitrazione (l'articulu 5 pè 4 di l'APC) presupponde a cumissione di certie misura prima di a suttumissioni di l'affirmazione à l'autorizatu. In accordu di sta regula, hè mandatu per certi categurie di casi. A lege arbitraria, per quessa, ùn permettenu micca a filing d'una accion senza u so ubbidenza.

Feature

L'ordine pre-judiciale di a risolve cunflittu hè una di e forme di prutezzione di diritti. Hè custituitu un tentativu di truvà una decisione cupidu per i participanti à l'obbligazione chì hà sviluppatu prima di a rete hè sottumessa à u corpu autorizatu. A prublema di arbitrazzioni mostra chì stu modu di eliminà u cunflittu hè assai populari oghje. Hè rifiutu ancu in i casi chì u so vinu ùn hè micca stabilitu da a lege.

Cuntenuti

U prucedimentu di pretendimentu per settling disputes in una corte di arbitramentu hè ridduzzione à l'azzione seguenti. U creditu (u futuru candidatu) prisenta à u debitu (l'accusatu) una dumanda per u cumpletu di u materiale è l'obligazione ligali accettata da questu. L'affirmazione hè tracciata in scrittura. Ùn cuntene una indiazione di l'obbligazione è un ricordiu chì deve esse rimbursà. U stabilatore stabilisce un periodu raghjone per u cumpletu di u sustegnu. Dopu u mandatu, stenni una risposta. U debitore pò volerà pagà l'obligazione o offre a so versione di a so esecutzione. Se ùn ci era micca risposta da ellu, è l'obbligazione ùn era micca retribuitu, hè cunsideratu chì u presturale hà cumplessu cù u prucessu di pretendenu per u stabilimentu di disputi. In u tribunale d'arbitrazione, u timing serà di grande impurtanza in a cunzidirazione di u casu. In a dumanda chì l'accortadori dirighjanu, un periodu raghjunatu deve esse stabilitu, questu, un induve u debitore puderà rimbursà l'obbligazione. Prucessu prusumiu pò esse l'obligazione di u creditu per applippià à certe autori statali prima di filing a lawsuit.

Base normativa

U prucedimentu di pretendimentu per a liquidazione di disputi in un tribunale d'arbitrazione hè mandatu, se questu quì esse dichjaratu espressa in a liggi o hè stabilitu in u cuntrattu. Semu devi esse nutatu chì a lista di l'atti normattivi federali chì prumvenenu e misure sottu cunsiderazione hè abbastanza larga. Tra d'elle hè u Codice Civile. Art. 452 item 2 dispunì chì u requisito in quantu à a terminazione / mudificazione di u cuntrattu pò esse dichjaratu da u participatore di a transacción solu dopu chì ricevenu u rifiutu di l'altru entità per a proposizione pertinenti o se a risposta ùn hè micca ricevuta in u limitu di u tempu stabilitu. Se l'ultime ùn hè micca stabilitu, dopu com'è un periodu di riferimentu, 30 ghjorni sò accettati. Comu un esempiu classicu, Art. 797 CC. In cunfurmità cù a norma, prima chì l'attuali hè purtatu à u traspurtadore cù a dumanda risposta da u cuntrattu per u trasportu di i bè, u custruttore hè obligatu à observà u prucessu di pretendimentu per a liquidazione di disputi. In u tribunale d'arbitrazione, l'applicazione si cunsidereghja solu in casu d'un denegamentu parziale o tutali di l'organizzazione di u serviziu di cumpensà l'offriti o a fallimentu di riceve a risposta in un mesi. A dumanda vole esse mandata in secunnu i reguli stabiliti da u codice di trasportu o da a charter.

Appruntera di e provisions

In certi codici è statuti, u prucessu di stabilimentu di pretendimentu di litigazione hè sustinute assai. In u tribunale d 'arbitrage in i prucessi di i funziunarii amministrativi sò guidati da:

  1. A carta di trasportu ferruviariu di u 10.01.2003, № 18. In Art. 120, stu prucessu normativu furnisce chì, prima di sottumette à una pretendenza cù una dumanda di un traspurtadore, una cundanna hè stata fatta senza fallimentu. Hè devi esse nutatu chì sta regula ùn hè micca applicata solu à i casi di trasportu di carica, ma ancu i bagagli.
  2. Code of Merchant Shipping. In Art. 403 KTM hè stabilitu chì, prima di sottomette una demanda à un tribunale, u creditu devenu esse u debitu à u debitu.
  3. Code of water (internu) trasportu. In questu attu normativu, u prucedimentu di pretendimentu hè struitu significativamente. In particulare, u Code dici chì prima di filegamentu di un palisatu relative à u trasportu di bagagli, passageri, cunduttu, è cumu ripigliannu a facilità, hè necessariu di presentà reclamazioni à i persunanti responsabbili. Questa prestazione hè stata in Art. 161.
  4. U codice d'aire. In Art. 124, partitu 3 Ghjè stabilitu chì u sustegnu hè obligatoriu prima di a rete in casu di viulenza di i termini di u cuntrattu di u trasportu aereu di a cummerciu o mail.
  5. Carta di u trasportu di motore. In u puntu 158 hè stabilitu chì, prima di sottomettezione di u rettitariu / imminenti à u traspurtadore (l'affari o l'organizazione), a sustegnu must be presentatu. In questu casu, però, ci sò certi contradicenzi. Prima di tuttu, stu statutu ùn hè micca una lege federale. In Art. 5 di a Lei Federali N ° 71 chì regule l'implementazione di l'APC, hè determinatu chì u precezione prus veiculate hè appiecatu à i casi chì avianu fattu prima l'aprovazione di l'attu normativu pertinente. Intantu, secondu a Fede Federale N ° 96, a Lei N ° 71 era ricanusciuta ch'hà esse cedutata da l'1 di settembre 2002, solu l'Art. 9. De quì si dettu chì l'artu chjamatu. 5 ùn hè ancu ubligatoriu.
  6. FZ N ° 126 è 176. In art. 55 è arti. 37, per quessa, hè bisognu di mandà una lea à l'operatore per l'usu di a cumunicazione in casu di prestazioni inadecuada o di fallimentu di cumpressà i termini di u cuntrattu per a prestazione di servizii / travagliu.

Avanzate

Quandu a pratica arbitraria demucenà, ùn hè di nisuna manera sempre possibbili di distinguishà entre l'obligatoriu di mandatu di dritti da u creditu à u debbitore da l'avvena chjamata è di a pruposta. L'ultime acte cum'è circustanza di una natura substantiva, chì, à u turnu, formanu a basa di l'applicazione è u sughjettu di a prova. In casu di dichjarazioni, u pretendante puderà bisognu d'assistenza legale qualificada. Frà l'attu normativu in quale hè previstu l'"avvirtimentu" citatinu supra, u Cintrali civile averebbe citenu. Per esempiu, in Art. 286 hè stabilitu chì u corpu di l'autorità lucali o statali, chì a cumpetenza inclusa a decisione di aghjunà a tarra lucale cun l'azzioni definita da l'Art. 284-285 di u Code, è ancu e règule di nutizzione previa di i pruprietarii di e mannarii di viulazione impiegati da elli, sò disposti da a LC. Se u dirittore di u situ ùn viaghjanu à a scrittura a struttura autorizata chì appruva a risuluzione pertinente, cun accunsentu, a pruprietà di a pruprietà chì appartene à ellu pò essa vendita in subestazione publica. Sì u patrone hè contru à l'esencia, u corpu chì hà fattu a decisione nantu à questu hè u drittu di dumandà à a tribunale.

Legislazione impurta

A liggi di arbitrazione sò spessu intersezza cù NK. U Cunsigliu Fiscalu prumove per e regule, secondu chì quandu, dopu a decisione di mantene à una persona responsabile per una vuluntà impegata da ellu, l'autorità di surviglianza appiega cun una pretendenza per a ricuperazione di a penalità da ellu. Unu finu à l'imbarcu, l'inspezione di furia hè obligata d'offre à u pagadoru o altru sugettu à pagà l'ammontu appropritatu volontà. In casu di u rifiutu di u debbitore, o se u tempu difinitu preseutu per u pagamentu di a sanzione hè sbagliata, l'autorità di survigliu pudete applicà à u tribunale.

ФЗ No. 948-1 da RSFSR

In l'attu dichjaratu normativu (cù l'emissioni è l'analizi sussegwenti) chì regulanu l'esfera di a cuncurrenza è limitanu l'attività monopolista, Art. 20 hè determinatu chì se u guvernatore ùn hà micca ricevutu a risposta da a FAS nantu à a so appiecazione duranti dui mesi o ùn accunsente micca cù a decisione, puderia dumandà à a tribunale. U calculu di stu pirìudu hè realizatu da a data di rimborsu da u corpu autorizatu da a notification pertinente da l'entità.

Legislazione di Patente

Secunnu Art. 21, u 9 di a Lei Federali N ° 3517-1 (cù l'emendi emendati è mudificà), se a decisione di cuncede una patente di un inventi hè rifiutu o rifiuttu, è se l'appiecazione hè sughjettu, a persona interessata pò mandate un oppunimentu à a Càmera Autorizata sottu u corpu federale executive Dopu à sei mesi da a data di a rimesa di l'attu pertinenti. A decisione di a dichjarazione hè stata appruvata da u capu di a struttura chì porta à l'attività in u campu di a prupietà intellettuale. Questa decisione hè in effetti da u mumentu di l'adopzione è pò esse sfidau in tribunale.

Tariffu Tariffu

In a Fede Federali N ° 14, hè stata signalata chì in casu di disprezzu in quantu à l'insemià di tariffi per u calori è l'electricità, forneurie è i cunsumatori, i cumissioni di l'energii regiunale anu u drittu di dumandà à l'autorità Federali per a so risoluzione. A disputa relatata à a regulazione statale di e tariffi, cumpresa quiddi chì ùn sò micca eliminati in u corpu dichu, sò sughjetti à rivista giuridica. Intantu, a Lei Federale N ° 38, sti dispositi foru cunduti. Issue chì arise quannu applicà a Lei Federali N ° 14 èranu sottumissi à u Guvernu è u corpu federale executive per u cuntrollu di i monopuli naturali. Sicondu i sperimentali, stu fattu ùn mancu una indicazione di a regulazione pre-giuridica mandataria di disputi sottu a Fede Federale N ° 14.

Code Customs

Stu attu normativu cuntinia prublemi chap. 57, chì furnia "appellu iniziale", chì, in fattu, agivanu cum'è stabilimentu pre-trial. In ogni casu, secondu l'Art. 46 (clausula 1) di u Codice, sottu una querella nantu à l'omission / operazione di a struttura di u costumanu o u so impiigatu ùn escludere micca u dirittu di sottomusazione sussegüenti o simultaneo di una applicazione di cuntenutu simili à a prima istanza.

Relazioni contractuale

Puderanu ancu pruvà un prucessu di pretendimentu. À u listessu tempu, u testu di u cuntrattu hà indicatu quale esse risolti in questa manera. In regula, i participanti in a transazzione ùn traccianu un documentu separatu chì furnisce di prublemi di prucessu di e partiti. Normalmente in u testu di u cuntrattu originale ci hè solu una riservazione per questa. Intantu, ogni casu possibbili di viulenza per a cuntrapartenu di i termini di a transacción ùn sò micca previsti. In questu fredu, spessu, anchi si ci sò riservazioni adatti in u cuntrattu, i participanti di e relazioni legali necessanu assistenza legale.

Nuances

U cumpagnu chjave di i debuli in casu di situazione di cunflittu hè a cunclusione di un accordu di termini chì sò avantuventu per elli. Situazioni in a vita pò esse assai sfarenti, rispettuviamente, i ragiuni chì a contrapartia viulina u cuntrattu, pò esse qualcosa. In ogni casu, i participanti cunzcidienti in relazioni legale tendenu à truvà un cumprumissu. Hè vale a dicerà chì questu hè benifiliu per u creditu, postu chì l'accontu di pre-trial guarà u tempu, u sforzu è u soldi per i prucessi. Per principià, bisognu di furmà formalizà i vostri duminii.

Funzioni di compilazione

A dichjara hè formalizzata, cumu dicia, in scrittura. A legiżlazione ùn ùn stabilisce e prublemi specifiche per i cuntenuti di u documentu. In ogni modu, devendenu include:

  1. U nome di u so dumandatu, e dati nantu à u registru statale.
  2. Direzione di l'urganizazione.
  3. Cundizione bancariu.
  4. Terreni per mandà una rete. Pudete esse (secondu a natura di u cuntrattu) a perdita parali è cumplitiva di a caccia, danni à a prupietà, scassessa di mercurie, pagamentu in u cunsigliu è cusì.
  5. A dimensione di u repertoriu per ogni sindicazione per separà, a ripertazione, a fattura, u cartulare di creditu, l'affirmazioni, etc.
  6. Lista di documenti chì sò assuciati in supportu di e bisogni.

A dichjarazione hè firmata da u candidatu. Sì un rappresentante attu à u creditu, i so putere deve esse cunfermatu da un putulanu.

Timing

Sò stati previsti da parechji acti normi, chì sò quelli quì sottu. Secunnu Art. 123 di u Tarritoriu Ferruviarii, una pretendenza à u traspurtadore pò esse prisentatu in sei mesi, è in rispettu di sanzioni è fine - cinque ghjorni. U periodu in Art. 406 MWC. Cumpatta cù l'statutu di limitazioni per a suttumissioni di pretende à a corte. Situazione sìmula hè presente in Art. 161 (paràgraf 4) di u Code on Water (Inland) Transport. In casu di viulazione di u trasportatore aereo di i termini di u cuntrattu, u sustegnu pò esse prisentatu in sei mesi. Sta regula hè stabilitu artu. 126 di u Code rilevanti. U metudu per u mandu di u sustegnu deve esse elettu da perchè stu fattu pò esse pruvucatu. Per regule, i persone interessate ci mannanu per mail in a furmazione di una carta registrada cun l'inscription di l'annunziu di ricivutu. L'altru opzione hè di fruttu personalmente à a ricumpensa. In ogni modu, stu metudu ùn hè micca cusì popularu, perchè a cuntrapartita ponu ricusà di firmà è in generalmente l'accunsentutu.

Risposte

Quasi tutti i crescenu di trasportu è i cartarii sò l'obbligazione di avè di notificà à u candidatu di a decisione adoptada. Se ùn hè micca stipulatu in le legislazione o a lege, a direzzione di a risposta hè u dirittu di u destinatariu. I precetti per u so cuntenutu sò determinate solu in certi documentu normativu. Per esempiu, sò prisenti à a carta di u ferru in Art. 124. Se u dirittendu decide di ricusà à suddisfà a rete, a risposta devi esse justificata. Havi spicificà e referenze à i ducumenti normattivi per quale u sughjettu hè guidatu. Sì una decisione hè fatta per suddisfà a pretendenza, a risposta devi cuntene una descrizzione di u modu in quale si cumpensà a rete. Inoltre, specifika u piriudu in u quale anu da esse esercitu.

I cunsequenze di l'incumpenza cù e prublemi di a ligislazzioni

Secunnu Art. 126 clausula 7 di l'APC, i ducumenti sò stati attaccati à u repertoriu pruvucatu chì u prufiziante hà in accordu di u prucessu di pretendimentu, se hè mandatu da e norme o u cuntrattu. I cunsequenze di fallimentu di cuncepisce stu cronigu esse stallate in Art. 128 p.1 di u Codice. S'ellu hè stabilitu durante u prugettu di l'appiecu chì hè stata archivatu in viulazione di e regule specifichi in Art. 125-126 di u cumplessu agraria è industriale, u corpu urdinatu emette una regula, a quale l'action hè senza mancosa. Aduprà cù questu, u tribunale nomene un periudu durante ellu chì i mancassi accaduti sò state corrigie. Se a persona interessata ùn hà micca eliminatu i difendenzi, u sustegnu hè sugettu à u ritornu. Se u tribunale d 'arbitrage, dopu à accettà l'applicazione di a pruduzzione, palesa chì u prucessu di pretendimentu ùn hè micca cumpletu da u prufessore, i so diritti ùn sò micca cunsideratu. Questa prestazione hè stabilitu artu. 148 di u complexu agroindustriali.

Quale hè u dirittu di fà un sustegnu?

In mprisi, cum'è una regula, si parmette di u dipartimentu legale, quale fatti prividia sustegnu legale à i so cumpagni. Li funziuna di Dipoi sempre, à mezu à avutri cosi, gira nantu à e prisentazione di ntiressi la cumpagnia di a lu Palazzu. Pràtica, sperti sò u travagliu cù i diversi documenti ricevutu da edili, è agenze di guvernu. Intantu, u sò mpegnu immediata di rivindicazione è ùn ponu esse incluse in lu circulu di u so duviri. Quissa hè duvuta à u fattu chì counterparties malustari pò cuntari a diversi lochi di u impresa. Per esempiu, a cumpagnia ricevutu un motivazioni circa la pusà in vacanza. Di u trasportu di e merchenzie scuntrà i travagliadori Insegna. Pràtica, si pò spiegari picchì la cunsegna stata rinviata, o, à u cuntrariu, puntu à u invalidity di a speranza. U prublema legale in l 'impresa hè à verificà u rispettu incù i vostri bisogni Ducumentazione in corsu di l' ligislazzioni. Cusì, Dipoi sempre di lucca unità di a cumpagnia a so rispunsabilità per un 'attività di chì hè ricevutu u francà, custituìanu una risposta à it (o idda si lu ratio hè fattu da u counterparty). Dipartimentu legale Specialista chèques u correctness di u so preparazione, a prisenza di tutti i ditagli sign nicissarii.

scuperti

L'accordu trà i participanti di sciffru civili presupposes sempre l 'esistenza di un risicu specifichi. In ogni casu, si tratta prubabile chì, per qualunque mutivu, la counterparty pò prufananu i termini di u transazzione. In tali situazzioni, ùn sempre seguitate subitu sue. Prima ci tocca à pruvà à risolve un cunflittu senza resorting a prutezzione ghjudiziarie. In parechji casi, associ ùn pò truvà una manera fora. In casi induve u counterparties ùn vulete fà riparazione ch'omu li, àutru resta, francu per avvicinendu una azzioni. Intantu, ancu dopu à piglià lu in tropp'assai a la prima riunioni di i partiti di lu cunflittu hè invitatu à vene à una cumprumissu. Accunsentu di u scontru, pecchè - un antru modu di risolve i situazioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.