A legeStatu è Drittu

Prisidenti di Lituania Dalia Grybauskaitė: biografia

A pulitica, sicondu i normi ghjeneralmente accettati, hè un spiceu impuru, difficili è spessu prulitarii. Per quessa, quandu e femine sò ingaghjati in ellu, diventene chjaru à a quali extentanu sò i pirsuni cumunu. U prisidenti di Lituania hè rispunsevule di u so paese per a seconda volta, è u fattu chì ùn hà micca solu verevuli purament feminini hè furzatu per ricanusce u so rivendole puliticu più intransigente.

A figlia di u partisanu

In i paesi chì anu acquistatu indipindenza dopu à u colapitu di a machina suvietica, spiciarmenti in i paesi balti, ancu una cunnessione remota cù l'strutturi di putere di u regnu cumunista hè particularmente desastru per a carriera di qualunqui puliticu. Per escece l'avversu in a lotta per u putere, hè abbastanza à scavà in a biografia - i so parenti, ancu una facilissima facilità di cooperazione cù l'autorità. Inoltre, durante un longu tempu di a "occupazione sovietica", era pussibile d'evitarià interaction cù strutturi similari per a custruzzioni di una scala per unità.

A risistenza di u prisidenti di u Lituanu di a Lituania Dalia Grybauskaitė hè sorprendu da questu puntu di vista, chì era natu in a famiglia di un participante in a Gran Guerra Patriòtica, chì battò in u partitu di partisanisi Soviètica, è dopu esse in un dipartimentu distrettu di u NKVD. Polycarpas Vladovic Grybauskas, natu in u 1928, è ancu parechji veterani in tutta l'Unione, hè stata premiata l'Ordine di a Sicura Imperiale II à u 40 anniversariu di a Vittoria.

A so figliola anziana dispunia in modu delicatuu chì u so babbu era solu un capruchju in un dipartimentu di u briganti è ùn hà micca participatu attivu in l'ostilità o in repressioni contr'à i contrarevuli di u sistema comunista. U mumentu pusitivu in questu locu hè oblicu: u prisidenti presidentu di Lituania ùn hà mai avvistatu una rinunzzia publica di u genitori.

Un esempiu di una carriera riescita di i tempi di a URSS

A so mamma - Vitaly Petrovna Grybauskiene - era vendeur per professione è una figliola in a primavera di u 1956. Dalia graduò di u culleghju in Vilnius senza assai brilliance, era piace u bascu, chì hè cunsideratu in Lituania quasi un sportu naziunale. Doppu a scola, hà travagliatu parechje tempo in un cuntrollu in u dipartimentu di u persunale di a Società Filarmonica Naziunale è si trasferì à Leningrad, induve hà sappiutu trasfurmà a l'Università Storia di Zhdanov.

Studia à u sirviziu di u dipartimentu di l'ecunumia pulitica, è in u ghjornu hà travagliatu com'è un assistente di laboratori in una fabrica di fur. U postu di u assistente di laburatoriu era cunsideratu cum'è una professione di travagliu, ùn era micca sottumessu di restrizioni à l'admission à u partitu, cum'è u casu cù u strattu intellettuale in a società suviètica, cusì in u 1983, l'annu l'università graduate, u futuru presidente lituanu addivintà membru di u CPSU. Hè statu un fattore significativu à accilità a carriera in ogni terrenu.

Candidate di a Scienza in l'economia pulitica

Dopu u 1983, per sete anni, Grybauskaite hà impartatu l'economia pulitica in l'Uffiziu di u Partitu Superior in Vilnius, difendu u so Ph.D. in studii postgraduate in l'Academia di Scienze Soziunale di u Cumitatu CPSU in Moscu in u 1988. Assicienta stu successu senza perseveranza, forza di forza è dedicazione, ancu in u tempu di l'stagnazioni più moffa, era impussibile. Ùn hè micca accidintali chì unu più esporatu di l'u sport per Dali - karate - hè una fonte di curazione, autoconfianza è reazzione rapida.

Induditoriamente, se u CPSU anu sempre u solu un parte di u guvernu in un paese enormu, u prisidenti presidentu di Lituania averebbe alcuni u nivellu più altu di a nomenclatura di partitu à u tarritoriu ripubblicanu o ancu a tutta l'unione di aundi, cusì brillanti era a so carriera pulitica sottu u "regimumu d'occupazione". Ma a Union analizò, u Partitu Cumunista di Lituania split, è u maestru di Vilnius VPSH, Dalia Grybauskaite, era inautrata in u 1990.

À una nova òrbita

U missile ballistic chì hà digià acquistatu a velocità ùn pò micca tornatu à u varchju di u varievu - hè stata quella difficili di fermà a carriera di u futuru dirigenti di Lituania. U mutore di a so era, solu da i so qualità persunale persunale, cunniscenze impressesca in u sughjettu di l'economia è e lingue straniere.

Algirdas Brazauskas apprezzé l'analisi sicilianu in Grybauskaitė - oghje oghje l'ex presidente uccidentale di Lituania, è dopu u puliticu chì ghjustu ghjunghje à fà un quadru élite per u paese resurgent. In u 1991, Grybauskaite hè struitu in l'Università di Georgetown in i Stati Uniti in l'Istitutu di Ecunommonzii Ekonomi Internaziunali.

Diplomatu, Ministru, Cummissariu Europea

Prestu Grybauskaite - un prufessiunale in l'ecunumia pulitica sucialista - hè diventatu un espertu di i processi chì si trovani in e economie capitalista, in particulare in l'esfera di l'interazzione trà i parechji paesi. Da u 1991 à l'2004 hà tenutu altimpiuneri in strutturi europei è in u guvernu di Lituania:

  • Direttore di u Dipartimentu Europeu di u Ministeriu di i Rispondi Economici Internaziunali;
  • Ministru di Plenipotentiari di l'Ambasciata di Lituana in i Stati Uniti;
  • Vice Ministru di finanziarii;
  • Vice Ministru d'Affarijiet Esteri;
  • Ministru di finanziari di Lituania;
  • Cummissariu di a Cummissione Europea di Pressupuli è Ippjanamentu Financiariu.

Lady-President

Per una pratica chjamata, u più altu post di putere in u paese diventà u presidente di Lituania. A biografìa di u candidatu presidendumore in l'alizzione di u 2009 hà Grybauskaite hè quasi immobbili, è u fattu chì era una rubrica elegante puderia statu un fattore supplementu in a so vittoria, anche ci eranu duie altre donne in addition 7 Dali, perchè ella ancu vintu In u concorsu di bellezza.

Un pocu di più di a mità di i votante hà participatu in l'alizzioni, ma u risultatu di Grybauskaitė - una vittoria in a prima volta cun un indicatore di 68.2% - hè u megliu per Lituania per tutti l'epichi post-sovieti.

A vittoria in l'alizzioni in quattru anni hè stata data più difficili. In u primu ghjornu, ùn hè stata capace di puntuà più di a mità di u votu, è in a seconda round ella andò per u Balcitis di u Social Democratu in u 17%. È ancu di u 12 di lugliu di u 2014, ella torna à piglià u so postu. Cumu hè successu u successu?

Steel Magnolia

U so ideale in a politica, chjamà a "Madonna di Ferru" - Margaret Thatcher. E ancu se a scala di i so rializazioni hè sempre difesa di paragunà, Dalia Grybauskaite segue de seguita i principii di u principale pulitariu più famose. I protesti di i so avversari in Lituania sò com'è "cunversioni in favori di i poviri", anche si serve cum'è una illustrazione bellu di i so metudi.

Hè alleata chì a vittoria in l'alizzioni di u 2014 hè pussibile per piglià un accordu cù i capimachja di l'oposición lituana per allughjà a pusizioni sòlidi in u guvernu è in strutturi europei, chì mai avè micca esperatu. Un tentativu di inflate l'scandalu per l'indistinenziu di qualchi fatti di a biografia di Grybauskaitė (si parlava da a so furmazione in l'istituzioni cupiatu di u KGB, da a prutezzione di u siloviki à tutte e tappe di a so prufissioni) falliu per una censura stritta da l'strutture presidenziale lituana.

In u fattu chì hà stata di parechji anni (ora 8) - u presidente di Lituania, "a" maestru in maestru di i strumenti principali di i pulitici in l'espazio post-suvièticu hè "culpà". I più chjucu sò chjamati per sopra l'armata cumunista cumuni à l'ecunumia è a pulitica, per crede in una sola Europa, per mantene l'identità naziunale.

U cummissante contru "espansione russa"

Di i slogan aghjurnate, a "Russa amuzione" hè un successu: u presidente di Lituania hè in l'vanguardia di a lotta contru "aggressione imperiale" di Russia. L'affirmazioni di Grybauskaite di u struitu vicinu com'è "terroriutu" chì dichjarò una guerra offra à u mondu liberu, l'avvucatu di Putin com'è studente fidelista è crescente di a causa Stalin anu aghjustatu ancu per i forti contatti di rinfurzà u rolu di a Russia in l'Europa è u mondu.

Hè diffesu di dì ciò chì in queste parlà hè più - cunsevince persunale o pulitica pura, è quale hè u so goalu, ma unu di i risultati hè assicuratu - u presidente ucrainu, cù una aspetta bedda d'una donna chì hè opposta à u tempu, hà l'autorità di un rocca granitiche à mezu à e muntagne serinea di a pulitica europea.

In u mondu, cum'è solitu, ùn ci hè nudda armunia ...

"Hè maritata à Lituania" - sta espressione di maldita, da u puntu di vista di a lingua russa, hè statu posta in circulazione da unu di i cunsiglieri di u patri di a nova democracia Lituana, Vytautas Landsbergis, Ramunas Bogdanas. "U travagliu, travagliu è un travagliu novu" - cusì favure risponde à e prublemi nantu à e passioni di Dalia Grybauskaite. A vita persunale di u presidente in cunfiducia di prutezzione di stampati è dispunibuli elettronichi di varii gradati di a so putenza. Sò trattendu di sviluppà u tema di a so orientazione sessuale non-cunveventiva (chì Grybauskaite ne nega), ma per una Europa toleranti ùn hè micca una "bomba" per un bellu tempu.

L'attitudine à a pirsunalità di questu puliticanti in parechji circondi hè compendibbilamenti sottumettivu, è a quistione di l'assenza di una famiglia è di i zitelli com'è un sacrificiu necessariu per l'affaienti successu in una carriera di una donna politica hè assuciata cun razziunemma più filosoficu di a felicità in a vita, è ancu spessu ùn hè solu solu. Hè esposta induve chì ci hè quella figura, unicu in parechji sensi, cum'è u presidente di Lituania Dalia Grybauskaite, chì ùn hà micca dettu l'ultima parola.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.