Sports e FitnessPista è campu

IAAF - ciò chì hè? Storia di a creazione è u sviluppu di l 'urganizzazzioni

In issu articulu vo vi amparà circa l 'Association International di Lenna IAAF. Cosa hè? Cum'è issa abbreviazione essenze per? À ciò chì cundizione, fù stabilitu u strutturatu? Tutti stu serà prisentata sottu.

Disciplina di distance guvirnata da IAAF

"Shaw è Circhi!" - gridò in presenza rumana Coliseum. Sè l ' "rè di sport" - stu hè football, l' "Regina" - di sicuru, distance. Sta vista, maestosu di u cuncorsu, cugghiennu piena athletic di spectators è milioni di asèmpiu TV hè a lu mumentu di lu 47 e razze (discipline). U più pupulare sò:

  • 60 metri di Lucania è 100 metri, in lu athletic;
  • tradimentu (42 km a nord 195 m);
  • Various longa friscalette, triplici e autizza;
  • discus, jabalina, martìaddu, colpo messi;
  • provi (60, 100, 110 metri d ');
  • steeplechase - steeplechase à i 3000 metri, rumpi lu pirtusu cu 'acqua e vela pubs;
  • marche corsa;
  • heptathlon di e donne è i décathlon di l 'omi.

As distance maestosu pò esse paragunatu solu à i Ghjochi Olimpichi, u prugrammu principali di unni idda hè a parti. U principale tippi di la Riggina di 'hiver sò urganizati in i principali Ghjochi Olimpichi stadiu da l' assai memoria di i so cumpagni.

IAAF - ciò chì hè?

À arregulà u autobus è atleti, Dilettatanti, grapiri standard uniforme di tutti li règuli, rimettu à livellu, per tene dischi è prupaganna, avemu bisognu di 'amministrazzioni cintrali tutti. In ogni paese induve ci hè una rùbbrica di distance, federazione naziunale furmati, chi sò incluse in una sola fidirazzioni sottu u nomu "Association International di Lenna» (IAAF).

Dopu à a fine di u cuncorsu di i Ghjochi Olimpichi in u 1912 in Stockholm (Sweden) dicisi à chjappà una riunioni di appruvazioni di i reguli univirsali glubale di cuncurrenza in u sportu. U risultatu hè un v Federation International Amateur. IAAF - ciò chì hè?

U sviluppu di cumunicazzioni, un accrescimentu in i sport di infusions manciari, la vittoria di dischi fici sempri canciari unu di i paroli senza cambià i abbreviazione IAAF. Cusì, in 2001, avemu ricevutu u nomu chì u prublemu à u prisente ghjornu - l 'Association International di Lenna federazione (IAAF). Cosa hè? Comu hà u mutore è chì hè à u travagliu?

E di u sviluppu hè strutturatu

À u primu cungressu di l'Amateur Lenna friquintau un tutale di 17 paesi, a data ùn ci sò più di dui centu. In Berlin, in 1913, Campu appruvata la custituzzioni di u mutore, chì hà digià mustratu 34 federazione naziunale. Lu primu prisidenti fu elettu Sigfrid Edström da Sweden. In u listessu paese si puonnu u sediu di a Federazione di più di u dopu 30 anni. In 1914, in Lyon (France), unni si tinia un terzu cungressu, hè statu annunciatu u primu regule cuncorsu internaziunale, chì era di piglià tutti i urganisazione naziunale à furmà li atleti in la tempesta internaziunale di u Championships mondu è i Ghjochi Olimpichi.

In u 1946 u sediu tramutata à 40 anni, in Inghilterra. À u prossimu cungressu in Stuttgart (1993), hè statu decisu di cambià u ufficiu cintrali di u Federazione di i rigioni di friddu e tìampu di lochi caldi è qartiè in Europa miridiunali (di siducia GamesNet). Chì listessu annu, u sediu si trasfirìu a lu principato di Monaco, induve l 'ONU sò, Canta, OSCE, UNESCO, cilesti e àutri organizzazzioni ntirnazziunali. À u mumentu, u capu di u IAAF hè un suprattuttu Quinni seculu Sebastian Coe (Great Britain). Étroit margini di voti Sergei Bubka dui ùn arrivare u sedia presidenziale. Lord Coe ricevutu un benefiziu perchè più spirienza in affari pulitichi.

u IAAF

Cunsigliu IAAF custituitu di 21 membri, u Estate (i pusizioni di unni era lu Russian Valentin Balahnichev), vice-Cintura, a prima o onorariu vice-presidente è lu prisidenti dâ fidirazzioni.

A cartula di l'urganizazione appruvata da u 14 scopi nòbbili. patroni attrattu, firmata un accordu cullaburazione furmali cù i so cumpagni "Piazza Italia", "Toyota", "Seiko", "Canan", TDK, la cumpagnia ogghiu "Sinopec" è VTB Bank (l 'ùrtimi terminated u cuntrattu di a causa di u scandalu cù l' squatra Russian).

In onori di la Association Centenaria di marzu 8 di u 2012 à u Cungressu in President Istanbul Lamine Diack (Atleta, puliticanti, babbu di 15 di i zitelli) s'aprì su u IAAF Hall di Fame. Distance hà ricevutu un novu giru di u sviluppu.

How to divintatu un membru di u IAAF?

U critère di ingressu à u listinu di i megghiu atleti di tutti i tempi è la prisenza di dui midagli d'oru (Olympic o vinciu lu Championships munnu). Si deve dinù esse almenu 10 anni, da u data di a so ritirata. atleti Excellent dipoi l 'Unioni Suviètica, li stiddi di passione mondu sò: Valery Brumel, Sergey Bubka, Vladimir Golubnichy Natalia Lisovskaya, Yanis Lūsis, Victor Saneev, Yuriy Sedykh, Tatiana Kazankin, Vladimir Kuts, Sergey Litvinov, Irina Press.

Organization in ogni modu elabureghja è prumove distance, sport onestu, dispunibilità di sport di tutte e categorie, a priscinniri di l'età di razza, naziunalità, cunvinzioni riliggiusi. Di sicuru, ci hè assai difficiule à u prisente tempu.

U sviluppu di distance oghje

Sport oghje - ùn hè micca nnòqua esercizi furmazione fìsica à rispettà a salute è l 'attività umani. Quissa hè a vulintà di fama, royalties, intrigues fitenti grande Ambasciata, muratura e moguls Tecnica. A cunfirmazione di stu statu disqualified perchè di accusatu francese doping scandalu web squadra di Russia in distance.

A squadra ùn permette di i Ghjochi Olimpichi-2016 è suspesi da cuncorsi internaziunali di dui anni. Avà pharmacology hà raghjuntu un tali liveddu chì pò disqualify ogni zitellone, bere DIY energia è qualchi yogourt bassa, pluma tutti i grandmothers è rhume des ca accattò Specialista cuntenendu droga interdetta Anti-Doping Agency. Hè tristu chi a pulitica hè sopra à sport fera.

IAAF ogni decisione oghje ùn hè fattu senza lu cunzenzu di l 'organizzazzioni chì sò luntanu da u sportu. Parechje atleti famosu chì hè per quessa a so carriera finìu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.