Sports e FitnessPista è campu

Olga Rypakova. Biography, carrera sports, circle

L 'omi sò sempre competed, chì hè più forte in la lotta, in piscina, chì hè a suprana in a punti chì pò satari supiriuri, o da ddi paraggi. Sti cuncorsi ùn sò manca primura è e donne. Parechje sceltu esercizi ginnastico è, di sicuru, "a righjina di u sport", chi avemu micca veru fiera chjamata distance. Quelli chì sò truvatu in u stagnu di certi di i risultati, mai chjamate lu faciuli. Eppuru stu ùn firmò li fimmineddi. È si cuntinuà à sceglie a so disciplina pusibule. Corsa, satannu, facia, fatta cù un altu niveddu di mistieru, ùn lascià qualchissia hà primura: tutti i participanti è numerosi spectators.

U heroine & di stu articulu, u campiuni Olympic in u friscalette triplici (London, 2012), dui vincitore di a midaglia di brunzu à Beijing in u 2008 è Rio de Janeiro in 2016, campiuni mondu in u 2010 in spaziu chjusu, ripetutu vincitrice è vincitrice premiu di diversi cuncorsi internaziunali accuminciò subbitu a so apertura à l 'altezza di fama mundiali "righjina di sport". Stu stelle hè oghje notu quasi tutti appassiunati di distance, micca solu in i paesi di l 'ex Unioni Suviètica, ma dinù à e fruntiere. Hè un nativu di l'Kazakhstan Olga Rypakova.

biografia

Olga hè natu in una famiglia hiver 30 nuvembre di u 1984, in la cità di Ust-Kamenogorsk, Kazakhstan. I fici praticava distance sottu u cuntrollu è u cunsigliu di i so parenti. Tutto Olga pràtica décathlon è l 'etati d' ottu anni i so purtatu à settori stadiums. Lu primu carru in Bovisio hè Tatiana Nazarova, un studiente di u so babbu. Olga Sergeevna Rypakova impastughjata in cumenciu à longu friscalette è heptathlon. Lu primu lanciu internaziunale di atleti addivintò Championnat junior in mondu, chì hè statu in u 2000 in Sud America, in Santiago (Chile). Ci hà fattu a so esordiu in u longu friscalette e pigghiò finu à solu u locu 23th. Da l 'mimorii di atleti - era u so gran uttinuti à un tempu, picchì tutti l' àutri cuncurrenti era una pochi d'anni in sù chè ella.

A prima uttinuti

Olga Rypakova età di diciottu addivintau lu campiuni di Kazakhstan in u heptathlon à mezu à i participanti adulta. Kingston (Jamaica) in u listessu annu, vinciu la midagghia d 'argentu in l' età Junior Championnat du Monde. Siccomu lu medalist, d 'oru di l' Games Asian in Doha (Qatar) in u disciplina heptathlon Atleta sempre in u 2007, si dicisi à ritruvà u longu friscalette. Dapoi sti disciplini bisognu di 'na forti armata di in u slanciu, piuttostu cà tecnicu capacità bouncy Atleta, datu lu Addiction fisicu, ma hè bonu à sceglie u tipu d' distance, induve Baia avvicinà attornu a megliu tecnica di vitezza. È di sicuru, u scelta finalmenti cadiu supra lu friscalette triplici - si slozhnotehnichesky tipu di distance, quali hè custituita di una forte scappu-up, salto, passu, A pling è sbarcu. In ordine per ghjunghje ne à i risultati impurtante in la forma di una furmazione battutu Atleta bisognu, abilità satannu, unioni è a capacità à pacà u battutu scappu in u spettaculu di u saxofona.

ambra fiche friscalette Triple

Sè l 'omi competed in u friscalette triplici dipoi u principiu di Games mudernu Olympic (1896), a li fimmini intrutu in sta disciplina in u prugramma ulìmpicu cumpetizione solu un centu anni più tardi in Atlanta (USA) in u 1996. Lu primu campiuni Olympic in la disciplina addivintò Ucrainu jumper & Inessa Kravets, chi l 'annu nanzu in Göteborg (Sweden) crià una casa discugràfica mondu in u disciplina di u friscalette triplici cù un principiu corsa di e donne (15 metri, 50 centimeters). In l 'omi, l' attu di mondu chì appartene à una Englishman Jonathan Edwards (18 m francese 29 CM). Hè stata custrutta in u listessu in 1996, à u listessu Championships le Monde in atletica à u stadiu di rigali in Sweden. Per parechji hè stupente chì i spicialità Jonathan ùn hè micca una Atleta, hè ghjustu eriba dipoi zitiddina per ellu.

Andemu di vultà à la nostra heroine &. Olga Rypakova messe u so perfettu in u friscalette triplici è u modu d'Olimpu.

Rypakova - campiuni Olympic

Per ogni Atleta u uttinuti più suprana hè à vince à i Ghjochi Olimpichi. Ghjochi Olimpichi di u 2008 in Beijing purtatu a quarta pusizioni Olga, ma poi si ancora te la medaglia di brunzu, chi fù spugliata di l 'attilleti greca truvata a sò usati droga illegale. E poi a lu prossimu Ghjochi Olimpichi Atleta hè digià stata dicisa. U stadiu di Parigi - Milano - 2012 Olga Rypakova pruduciutu a so prima carriera midaglia Olympic in u friscalette triplici cù u risultatu di 14 metri, 98 centimeters. In Rio de Janeiro (2016) Olga completes so seria di salti è gira in cima di trè gira cù una midaglia di brunzu. uttinuti Personal di Olga in u longu friscalette - 6,85 m francese A in u friscalette triplici in Split (Croatia) Atleta mustrò u so megghiu risultatu -. 15,25 m, chì hè a casa discugràfica ufficiali di l 'Asia.

Sport liggenna Kazakhstan

In 2016 Olga ricevutu titulu di primi "Major" (ca rapprisenta la nature CSKA Army). Hè numinatu, dopu u centru distance in a so cità nativu di Ust Kamenogorsk, chì ricevi i tanti cuncorsi è hè statu assai tinia cuncorsi internaziunali, chjamatu Olga Rypakova. Direzzione di u centru hè u so maritu Denis Rypakov, Quinni prufessiunale 400 metri, vincitore di u Monde Games Student. Iddi crisciri dui zitelli - figlia Anastasia è figliolu Cyril. Genitori ùn menti chì i zitelli seguitarà in i so passi. Figlia, impastughjata in distance, campavanu sceltu un altru sport - volley.

Plans di l 'avvene

Family prumove una vita sana. Distance hè di sviluppà rapidamenti in Kazakhstan, suprattuttu grazie à i rializazioni Olgi Rypakovoy chì strumenta a ghjuventù l'oghje. S'arricorda, Olga hè furmatu da u so babbu, è un maritu e 'na ambra fiche di vittori Cuncorsu in cuncorsi internaziunali trà i atleti di Kazakhstan. A so carriera, ma ùn si puderà à friscià, è hè pronta à parlà à Championnat du Monde issa annata di a Londra. Ci sarà ancu piglià parti à i Ghjochi Asian è l 'allungamentu Ghjochi Olimpichi di 2020, chì hà da esse urganizata in Tokyo (Japon).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.