ParalinguisticiDintra disignu

Living room di 18 metri: l 'internu. Ideas e Photos

Living room di 18 metri, l 'internu di u quali hè un allargamentu visuale di u spaziu, hè un mudellu tipica di casamenti seranu in l' anni di sucialdimucrazzìa. A piccula zona di la cammara, ùn permette à valurizendu fantasia. Tuttavia, issu ùn pò dì chì hè impussìbuli di creà una cuncezzione bedda e funziunali. Cresce u spaziu pò esse cum'è cù un statutu "roba" interni è i metudi radicali - la figure di mura e camere merger.

colori sceglia

Dintra salottu di 18 metri (esempi foto prisentata sottu), sperti cunsigliatu di fà fora in la luce, i culori muter, agghiuncennu accenti di ricchi, ma ùn graputi in u tracce ochju. Prifiriscinu luminosu colori in un disignu stanza Petricaghju hè datu da casu. Dormiri capaci à "dilute" u spaziu finite salvate da ai usati mura stanza è dà distisa visuale. Helluaturum lu cumannu di tennis gamma francese (Litterature, lavanda, perle, crema, paix) vi intervenenu tracce cchiù scuri, cum'è in legno. Furniture a tali internu hè sceltu basatu nantu a suluzioni culore sceltu. Mentri lu Accessori dirittu à prufananu muter disignu salottu 18 metri, (foto prova). Ci ponu esse dipinto in altura, Anjou vivaci.

salvà metri

U scopu di basi di un picculu salottu - funziunalità pluma naked. Stu significa chi la stanza di fassi ammubulata cum'è una di più siveru è vi pò solu veru suggetti nicissariu. Très degnu in u spaziu limitata di i vivi-tech Hi-tech è ecunumia , stile Japanese. In u sustegnu di mubiglia micca necessariu e Accessori calibrati è classicu italiano.

Vivant à 18 metri d quatratu. metri d 'ochji assai più cresce a lu specchiu internu. Parechje specchi. È lu cchiù granni vi esse a so superficia, u più hè ghjucatu fora l 'apparenza di spaciousness. À salvà metri preziosi, rinunziari a la porte pianiste, li sustituiri cun pliante. Un altru prighjuneru in u Tisoru di espansione visuale di - i pulmoni, Sana, aria, grande pictures, carta da parati cu strisci virticali.

delineates u spaziu

Dividendu u spaziu in parechji zoni, voi vi facili pudè vince a metri, è ghjunghje ne à loca massima funziunalità. À spessu, quand'ellu si deve esse almenu trè:

  • Zone di rilassamentu mentale è fisica. Comu lu nomu e mutivazione di sta parte di a stanza di fassi ammubulata cun ovini, tavulinu caffè, scaffali, TV. Living room di 18 metri, l 'internu di i quali a cunsicuenza un locu di riposu, un inaugurazioni televisiò, lettura libri in più di una tazza di tè, dopu à una ghjurnata dura di u travagliu.
  • zona d'ospiti. Sta parte di a stanza in bisognu di na zona assai più chè u sopra-chjamatu, è hè un locu di l 'accuglienza. Quì si trovi una tavula cù sedie, o ovini miniatura.
  • Office. populu Creative è i travagliadori in casa, vi ponu acconcianu un vivant ind'a la zona los, chì hà da esse una tavula cù un urdinatore, scaffali di canto a travagghiari. Criazioni di una zona di u travagliu - idiali di campagna, à u spaziu di u quali ùn derà a pussibilità di equip una stanza siparati.

spaziu Proper zoning farà una cosy è spaziosa sviluppa ancu com'è un prublema la stanza, comu un salottu di 18 metri. L'internu ùn vi parenu troppu cluttered, è i patroni dariti cazare piacè.

Avemu acconcianu mobili

Hè pussibili a pubblicari da 18 metri, incù tutti i mobili necessariu? Cuncettori dì "iè". Limità u numeru di u so divanu minimu, Librairie Courant, TV, scrivania, sedie. Dì "ùn" strutturi màchini e mura massiccia. Prifiriscinu lume di mubiglia casu, bassu antico e scaffali aperta. U Populu ùn intrusion u spaziu hè scaffali biccheri stretta.

Ùn vi scurdate chi salottu (foto stanza 18-metre hè scritta sottu) - ùn a pruvista di panni, è "pulita" di u web appartement. Per quessa, u so generu avissi a èssiri aesthetically piacenti è sufisticati.
A situazioni di un tempurale divanu e dui, sedie, qartiè in i tempi Suviètica, lu muru mobili, u TV in lu mezzu di la cammara per un longu tempu manca fora di disignu art, sustituitu da un assai più lighjeru, ma à l 'varianti funziunali listessu tempu. Salvà metri è purtà à a superficia 'internu di l' bicchìari di succorsu faciulità e biccheri Accessori: tavule, sedie, scaffali nantu lu muru, lu porta a la fattura.

Definisce u Affare illuminazione

Lighting hè un elementu cintrali, ca si basa supra lu disignu di u salottu di 18 metri. Photo è cumu pò trasfurmà l 'internu di fonte di luce ancu sceltu-. Sè vo avete decisu ch'ella u spaziu in parechji zoni, allura vi deve guardà u illuminazione in ognunu d 'iddi. Ùn limità se à una sola chandelier. A bona suluzione saria Ghjesù LEDs puntu, o Mark.

In u salottu, retta una sola, stile, ricevi i dispusitivi frais, lampade tettu appartamentu, luci tettu, nu giurnalista miniatura - tutti dui supra e in n'allianza ntirissanti. Forti evitari sulinnità, nu giurnalista massiccia. Iddi "manciari", è senza chì picculu spaziu è di crià un sensu di a prussimità.

Living room (foto) 18 metri è elementi Places

Cuntenutu pò esse una stanza Petricaghju in u stile di Provenza. In stu casu, Accessori decò da Air France tessili naturali (linu, cuttuni), incù una mubiglia arrivata lucenti, antica stilizzata, cotta, porcellana, e sporte vimine, mazzuli di Martina Franca. Decide di una volta seriu classicu di u poze nant'à i muri, specchi, Murales, nu giurnalista cristallo e lampade tapis canzoni, dilicatu, linii eliganti. Sta stanza di cunfortu à aghjunghje un focu di legne miniatura. A riflessione di stile, a sffarenza di lignu p'addivintari un vivant forma primitivu è culori naturali. Simple, ancu un pocu mubiglia veru tintu, dipinti vivaci, piante cù stampe animale, seta è persiane - vi ponu stari su Africa, Giapponu, o l 'India, o à ricreà dinò una passiunanti mmiscata di culturi.

A picca ssiri vistu disignu, l 'usu stu di gimmicks è scherzi - è un salottu di 18 metri, l' internu di i quali a prima paria esse difficiule di scambià a surprisa di tuttu u spiritu di a libertà è distisa, biddizzi e ambiente esteticu, na cumminazzioni di minimalisme e funziunalità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.