Arte e spettacoliLittiratura

Stendhal "calibra di Parma": riassuntu

Avemu da pinghje u travagliu, chi fù scrittu à u suprattuttu scrittore francese Stendhal. "Calibra di Parma" - lu cchiù canusciutu-òpira di l 'auturi. Ghjè u terzu e urtimu rumanzu, hà criatu. U travagliu hè scritta in un liccione, spremi - sulu 52 jorna. Tra l 'àutri cosi, "calibra di Parma" fattu in litteratura munnu, un nutevuli cuntributu. Stendhal nuvità s'avvicinò da u imagine di i sceni è i parsunalità caratteri. Stu articulu hà da riflette un riassuntu di u travagliu, u so analisi è crìtiche litturi.

Stendhal, "calibra di Parma": un riassuntu. cravatta

A prutagunista - u più chjucu, figliolu di u marchese di Marina, Fabrizio. Ghjesù passò a so zitellina in u casteddu anticu, circundatu da dentru amatu - iddu appi dui sureddi è un frateddu. Da l'età di diciassette Fabrizio girava in un armali di attrattiva, altu e sorridente ghjuvanottu chi era appassiunatu di Napulione. Nantu à què chi so 'esercitu sbarcatu in u golfu di Juan, ch'ellu era sottu à un nomu falzi hè mandatu ci si junciu li surdati di lu mpiraturi.

U giuvanottu face a participari a la battagghia di Waterloo, ma Napulione hè scunfittu. Canteen-Natalie Fabrizio Cristal à vultà in casa, è si dicisi à seguità i cunsigli. Ma u ritornu, si mpara chì u fratellu maiò ellu girava in, è avà i giandarmi sò cerca per ellu cum'è un Conspirateur.

Mother pìglia u eroe in Milan, sperava di patruciniu di i putenti. Ma stu ùn aiuta, è Fabrizio furzatu à andà in esiliu vuluntaria. Gina, surella di u eroe cade in amore cu lu conti, ma iddu jìu n spusu. So ch'ella cunformimenti a lu matrimoniu di u duca di Sanseverina chì permette u so campà in Parma, oltri esse presentati à a corte. Prestu a so casa, accumincia a gudiri liccione pupularità in u mondu sanu.

a vita Palace è primu amuri

Assai bè dipintu a vita in u palazzu di u so tempu Stendhal. "Calibra di Parma" permette u littore à capisce a nubiltà di a custruiri raporta. Cusì, in la corte reale ci eranu dui nobili. A so influenza dipende di a vulintà di u munarca, dunque, unu di i capi di u muvimentu ùn hà custata i cowardice di u capu, è l 'altru hè cunvince à tena lu quantunqua nn'arreri e purtati cuspiratura nonexistent.

Gina cum'è una nova la vita, u Romp corti u so Presidente, ma donna tuttu circa lu distinu di u so fratellu. À ringrazià à i so richiesti mandatu Fabrizio in Naples Academy Fert à studià tiuluggìa. Corso di lingua Francese dura trè anni è si compii cù esami successu, dopu à chì u nostru eroe hè mandatu à Parma. Ci si stalla cù a so surella.

Compiu Fabrizio càpita di u teatru è vede l 'attrice Marietta, chì cade. Ma ella, hà digià un patronu di Giletti, chì hè vuluntaria pè tumbà un signori. Iddi sò trovu in u paese, principianu una lotta chi finiscinu cu la morti di Giletti. Avà Fabrizio custrinciuti ô machjà. Iddu va a Bologna, induve si ritrova Marietta.

Cunciura e un novu amanti

Meuble tutti i raporta meanness è pettiness palazzu Stendhal ( "calibra di Parma"). Prince ùn piace cumpurtamentu l'Gina, è si dicisi à aviliscia idda, e di chi nesci un decretu nant'à a catturaru Fabrizio è u principiu di u prucessu. Sè un giuvanottu hè cundannati, ci hè, aspittannu lu travagghiu duru, o morti.

Avendu amparatu circa u tarrenu, Gina va a lu palazzu. Prince expected donne firutu prichere, ma invece sente e parolle di gratitùdini di aviri datu a so misericordia, è pari più di u passatu 5 anni. Avà ch'ella hè prontu à lascià la capitali, nun sulu sempri lu munarca chjamatu. Prince hè a paura chì Jin manca, ci hà da passà mala dicerii circa lu prima e accordu a pirdunari Fabrizio. Ma la matina reverses i dicisioni e manna 'ordini di arrestu.

Soon Fabrizio stessu ritrova in fortezza, Parma. U cumandante di a furtezza, hè un Conti generali. Quandu u giuvanottu porta à traversu lu spiazzu prigiò, ch'ellu hè accadutu à vede a so figliola Clelia. Fabrizio m'incantava da la biddizza di la vèrgini è ùn pò pensu nunda altru, fora di u so visu.

Upposta a turri, induve si tèniri Fabrizio sò bi bird. Ogni matina quì vene Clelia à nutriscia animali. Idda na casually u so capu è à cuntattà ochju cù un prigiuneru. Clelia hè assai bella, ma ghjova timid è girl.

populu Young mittite à parlà ammucciuni cu l 'aiutu di l' alfabbetu. Una notte, Fabrizio scrisse una lettera 'amuri chi râpeux falà.

risultatu

In u so romanzu, iddu discrivi la ricerca di veru amuri è Stendhal. "Calibra di Parma" - hè in qualchì tipu di storia u prodottu induve ci hè u periculu di battaglia, è u cusì a putenza di u stessu.

So Clelia dicisi à salvà Fabrizio, cum'è u principe fu cunnannatu a morti. Fabrizio e idda ammucciuni scuntrà Clelia pirsuadi ellu à fughje. Plan ùn viaghji quessa à azzione, è Gina pìglia u prigiuneru in Svizzera.

A stu tempu, Ernest V ascends à lu tronu di Parma, chì dà un uccasioni di vultà in lu ciàuru. Ma la sintenza hè valevule, è hà da esse tenerà u prucessu. U casu hè risolta a favuri di l 'eroi.

Fabrizio diventa arcivescu. Clelia sposa vulintà di u so babbu. Lovers ammucciuni scuntrà. Subitu, u zitellu ragazza nasci, ma dopu à a so morti idda mori è Clelia. Fabrizio in addispiratu cacciatu à u munasteru. Un annu dopu u eroe mori di boredom.

analisi di

A altu gradu di a verità artistica arrivatu in u so libru Stendhal ( "calibra di Parma"). Analisi di u prodottu mosciani chì hè particularmenti reliably arrinisciutu a se caratteri storica. Tutti stu statu fattu in modu à mustrà i rialità di u tempu narrow. Ancu u tragicu destinu di u prutagunista Gaffory a pricisioni di l 'eventi, comu robs i couldn fine di u rumanzu - ". È si stava nfacci mai dopu à"

U scopu principale di u travagliu hè assai tragicu: mondu crudeli ùn parlavi populu Certu sinceri è veri. Qualchissia chi dares à elli, aspittannu la morti.

Stendhal, "calibra di Parma": recensioni

Roman è oghje hè pupulari. U lettore cunziddiratu abbastanza u so piuttostu altu stimata, ma punti à un numaru di Tu me, tra i quali in l 'N primi locu, - una distinzione mpruvisa e tristi. Allora datu mpurtanza ô fattu ca oggi assai picca pirsuni cunnosce u racontu cusì bè a andate distribuì i intricacies di u tarrenu, com'è l 'auturi ch'esamina in tecnica micca è ùn discrìviri eventi storichi.

cosita

In lu 1947, u rumanzu statu fattu in un movie, ca scrissi Stendhal. "Calibra di Parma" - i cosita fu chiamatu. Hè stata diretta da Christian-jaque, u ritrattu statu tombu nzèmmula da Italy e France. A situazione era cusì vicinu à u uriginale, puru siddu l 'eventi di u libru sò state assai ridutta. Film ricevutu Obed abbastanza altu da critichi è hè ora cunziddiratu nu classicu Cirrocumulus.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.