Arte e spettacoliLittiratura

"A pling a lu tabbutu," Mamleyev: prublemi un riassuntu di i caratteri principali,

In u so travagliu Yuri Mamleyev discrivi lu scuru, pieni cù addiminu mondu, prumossi lettori à una riflessione, seria u prufundità aquatique di l 'anima umana, i membri è meaninglessness di a vita, u inevitability di a morte. Eroi di l'autore, cum'è una regula, sò ghjente cù prublemi salute mentale, o simpricimenti calculus marginali. U so imagine sò propiu dimustrà tutti i più cuerè chì pò esisti in u mondu sanu. Iddi - i circadori custanti di tutte e trascinnenti, macari la natura di la morti, inturniatu da un francese aura mistiche di misteru. In chì manera sti temi sviluppati in a so storia, "A pling a lu tabbutu" Mamleyev? Summariu di u travagliu è di i so prublemi, cunsidarendu i più tecnica sottu.

dramatis personae

Events ca l 'auturi dici in a so storia, chì locu in u più strasurdinariu appartement cumuna. Chì hè solu u pòpulu chì càmpanu in lu, sò capaci à rompe essayer habitual di cumpurtamentu. Ci si pò scuntrà i Sophie Kuzma è membru più sviluppati di u Pochkarovyh di famiglia - Nikifor. Ch'ellu avia digià si ne Anni tri e menzu, ma sempre chjamata à ellu cum'è un zitellu, comu iddu stissu Mascagni, comu si nun avissi statu di più fora di stu sèculu. Koldun Kuzma Nikifor a paura, perchè ùn ponu capisce ciò chì u so spiritu hè mandatu in stu mondu.

Perciò, u zitellu à nimu in particulare ùn piace. Eppo communicates suprattuttu cù settanta Catherine, malatu di 'na malatìa scienza scunnisciutu. I medichi appena shrug e so spalle, è una vecchia diventa guasi dysfunctional cà assai disillusu u so cucinu sempre dinamica fratellu Basil, un pocu istericu surella Natalia è u so figliolu Mitya, abbusannusi alcolu.

malatia l'Catherine diventa un pezzu cascatoghja veri di i so parenti, un prublema chì li impedisce da vivant. Hè cù u tema di callousness spirituali principia a so storia, "A pling a lu tabbutu" Mamleyev.

Sintesi: cravatta Croce

Vasily, Nataliya Mitya millenaria mandatu Catherine a lu spitali, chi, però, la situazione ùn cambia. U vechju signora ùn pò piglià cura di elli, è incù ogni jornu passava hè diventata scintìfica. Si vene vivu solu quandu un Nikifor.

È dopu à u appillari finali di u dutturi: "incurable francese passa à more" - parenti principiatu sfurzatamenti awaited la fini di la so 'suffriri. Meath stancu fà rame. Natalia scattu surpris à scopre a mancanza di sipolcri 'amore di a so surella. Basil hè rapidamenti pirdennu lu senzu di umuri. È postu chì u tempu di Catherine la morti disigiada ùn esempiu, i parenti per esaminà riescita à intarrà la vecchia vivu. Si parla propiu u so guàrdia circa stu scopu è chiddu di u so accunsentu à un pianu cusì scemu. Offerta outmanoeuvre in vechji càscia ùn hè ancu accettatu, ma prumetti a pinsari è arrispùnniri.

Vergogna eyeballs mixte cù un sparte fiera di u Croce prupone i litturi Yuri Mamleyev. Si distingui ntisi tuttu lu basest pinsamenti, chì ponu esse nati in la menti di l'omu. L'autore inverts solu persone da elli unu di i publichi, è in alfabbèticu tempu à u sviluppu di u tema di a morti.

Cosa hè a morte?

Parenti riclamà chì i vechji signura a arrispùnniri 'istante, basendusi nant'à ch'elli si Megghiu moriri chi Catherine. Pinsaru di tuttu, macari quantu à fabricà un certificatu di a morte, o disunori. Catherine avà friscalettu E comu l 'avi, u nunda menu chì fù dire sempre è ùn Lucciardi foiled u so pianu.

Going in dimentichenza pauroso vechji signura. Basil hè solu lancia u so mani. À traversu e parolle di l'omu vechju Yuriy Mamleev dumanna la quistioni Linguist: "? Cosa hè a morte" Chì hè u sensu di esse a paura di quessa, s'ella hè scunnisciutu à i fratelli? A Morte di Basil - un cuncettu astrattu, tantu ch'ellu si rifirisci ô hè Angles e facirmenti.

Ma per Catherine sta questione di più pressanti protettoratu. Dopu tutte e outmanoeuvre in una càscia à esse micca à ellu, ma à u so. Tuttavia, idda lu sapi chi a dumanda di fà una decisione - à Nikifor.

imagine Nikifor

Hè à traversu l imagine di u zitellu sviluppa l 'idea di una rialità transcendent in u racontu "A pling a lu tabbutu" Mamleyev. U scopu di un pruduttu hè vicinu à ellu assuciatu incù u scunnisciutu, firmata in Nikiforov, chì ùn hè ghjuntu à u mondu chì vulia, ùn vulianu a crisciutu, ghjera videndu in un modu diversu, e un sù, sapia lu granni verità.

Si ancu nanzu u appillari di u dutturi incurable francese Catherine mittissi chì ùn sarà prestu. In Nicephorus tutti l 'abbitanti di Sm cumuna qualcosa straniera: Baby eschews Koldun Kuzma in u so latu voli a jttari Natalia. Mitya ùn guardà Nikifor per e persone. Però, si tratta di u Catherine circarà cunsigli. Cù u so accunsentu, hà decisu di diventà motti duranti a so vita e poi muriri.

cunniscenza Inconnu, spinta metafisica esse numinau in l 'imagine di un ciucciu in u racontu "A pling a lu tabbutu" Mamleyev. Summariu Executive Avemu cuntinuà à vede.

S'appronta per a morte

Avè ricevutu u accunsentu di Nikifor, una vecchia signora scemu accordu a risicavanu parenti chì sò mannau a chiamari a lu dutturi. Visage ashen da u k, si ùn causari ogni suspettu di un provino chì era ghjuntu à vede i morti.

E lu benedizzioni di una liberazione diffusioni di la spidizioni pisava Vasily, Nataliya Mitya cumincià à equate Catherine vivant à stu motti. Ancu dumandà di una tazza di tè dà li calcosa trà sbalordimentu è furore. Comu pò u mortu manghjà è beie? Ch'elli ùn deve esse una sèmplice primure umanu. In più, s'ellu l 'alimenti è acqua, Catherine, si vi faceva sempri hannu a purtari a lu bagnu, o di lu ciavuru di lu tabbutu ca vi dugnu' na morti di falzi.

Total self-absorption, assemi a italiano eccessivu nascenu na scossa quandu leghje prodottu "A pling a lu tabbutu." Mamleyev, la storia, di u quali hè una Storehouse di paradossi, micca solu mostra u latu scuru di u anima umana, ma piglia dinò u littore à traversu l 'cuscenza di a morte cum'è una intigrata di a vita.

A Morte - hè parte di a vita?

Di sicuru, Catherine fa scantari a so sorti, nunustanti lu fattu ca idda accordu vuluntaria à i funerali e mi pari demissiuneghja di u so morti. U statutu di i soi ùn impediscenu micca u so da a cuntinuari a sentu comu 'na pirsuna veru, è ancu in a so sonnu ca chianci pi lu so reluctance a lassari stu munnu. Catherine dighjà nati vota, si cumencia a terra move prestu è mostra tutti i segni di a salute.

Vidìannu lu straordinariu vivacità di vecchiu e donne, u parentatu di pinsà à cancellà u so funerali, nunustanti la pussibili cunsequenze: u filu di disunori e prigione.

Tuttavia, un Ursic trattu di energia fizzles prestu. Catalina hè affaibli, ma comu quarchi àutru. parenti curaggiu dici ch'edda voli à falà in una càscia. Iddi nun menti, appena ornate u lettu di u culori di a vita soi. Catalina ùn dì nulla, nè ùn pensu nunda, cum'è s'ellu si lampò in u vacanti. Forse ch'ella ùn hè a paura di a morti, e vidi comu un tipu di parti liggi-cuvirnata di la vita. In issu sensu u racontu hè un'antra cuntenuta Mamleeva "Andà in lu tabbutu". Analisi di evenimenti avvene si riduci à un tema metafisica di a morti / eternità.

Hè l 'anima immurtale?

À i funerali di una vecchia si trova artigiana, winks solu dui preti, prieri ricitatu. Tuttavia, ch'ellu ùn hà pensu à verificà s'ellu a li morti, donna, veramenti mortu, scrivennu Murat tutte e su veri diàvuli, dicisi à embarrass ellu.

A cascia fù cuperta cù un ochju, è purtatu a lu cimiteru, e la distisa sumere si stendi à i caratteri, comu si li chiacchiari à un altru, a vita eterna hè u scunnisciutu.

Addiscriviennu la strata a natura in u racontu "A pling a lu tabbutu", Yuriy Vitalevich Mamleev rende ci pensu ciò chì hè sottu à a vita. U fini-prodottu hà elevatu culore, allegru, manna una mistica.

Càscia tumbatu senza còmicu. Natalia amenable à outbursts emutivu e SCATENACCIANTE à lu. Ni ddu mumentu si parsi chì fora di u tomba à sente la malidizioni ominous contru à tuttu u mondu. Catherine ànima varchicedda siparatu da u corpu, e va a la chiamata di lu Gran Santu, toltu da a Terra.

Mary rialisimu Yu Mamleeva

Yu Mamleyev micca cose di a vita è a morte, u prufundità scunnisciutu di a persona umana in tutti i so scritti, cumpresi in "A pling a lu tabbutu." A genre nel chì era scrittu, u autore difinutu comu rialisimu metafisica. U so muschi si trova in l 'chiudi rilazioni di la vita umana cù a cunniscenza di i parti trascinnenti di u mondu, è u individuu. Her Mamleyev cuntrulleghja più di quessa, si face u Riflettu litturi.

Cù finòmini ammucciatu spechju cunfruntatu da u cuncernati di l 'auturi. Hè à traversu a so bilans e discrivi la scunnisciutu in a so storia, "A pling a lu tabbutu" Mamleyev. cuntenutu Short di u travagliu noi intèndesi, sopra. Hè un tipu d 'unificazione di a Croce è lu pinzeru filusòficu prufonda, chì ùn hè solu choc lu litturi, ma dinù fallu arrinnìrisi ê riflissioni nantu la parti cchiù sporcu di esistenza umanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.