Arte e spettacoliLittiratura

Mikhail Lermontov "Eroi di Our Time". trama summariu e

Certamente, unu di i scrittori cchiù mpurtanti di lu XIX seculu, hè u Mikhail Lermontov. "Eroi di Our Time", un riassuntu di chì hè carattarizatu da inconsistency Fable circa azzione Ghjurnata, hè cunsideratu à esse unu di i so opari più impurtante. E cun bona raggiuni. In u rumanzu, l 'idei di basi hè spressu chì sò messu incù u rispettu di i ghjinirazioni di li sò cuntimpuranìi Lermontov. "Eroi di Our Time", un riassuntu di ciò chì u so cumpusizioni hè custruitu in una tale manera chì palesani più sana sana à noi a natura di u caratteru principale, hà guadagnatu sincerità è completeness ringrazià à sta situazioni, a parti di u travagliu.

In u Fable, chi è, chronologically, l 'ordine di u racontu avissi a èssiri almanaccatu sicuenti: a prima, "Lingua", poi "Principessa Maria", siguita di "The Fatalist" è "Bella", seguita da "Maxim Maximovich", e finalmenti " Foreword a rivista Pechorin. " Ma l '' autore hà sceltu a canciari l 'ordine di l' narrativa, in ordine per facilità u lettore un intelligenza di i so pinsamenti. Stu distorted l 'ordine da casu fù sceltu per stu travagliu, perchè l' genre di u rumanzu psiculoghjche hè stata fatta à noi mustrà l 'anima di l' eroi. forma adatta per sta scigghiuta Lermontov. "Eroi di Our Time", l 'analisi di cui hà statu curputu tintava da parechji critichi, ancu in stu sèculu veni cunziddiratu unu di l' Unioni psiculoghjche cchiù prufunna.

So i narrativa principia cù capitulu "Bela", in u quali u cuntaturi hè u modu d'Tbilisi ritrova cumpagnu Maxim Maksimych dettu chì u racontu di u so serviziu giuntu cu Grigoriem Pechorinym in u ceceno surviglià a furtezza. U centru di a so ricordi diventa una storia chì conta comu Pechorin, una ghjovana locutinenti, avia u so ochju à la figghia di nu prìncipi lucali è astuzia a so rattu cu l 'aiutu di u so frateddu minori, chjamatu dinù Azamat. "Tame" a so bellezza è cascatu in amore in se, u cinturione rapportu appena stancu cù i so. Libertango Maksimych digià primunizioni priculu. È, in infatti - Bela arrobba Kazbich manca Pechorin senza cavallu duranti la storia, e poi cummatti contru la vèrgini.

Stu hè seguita da u capu di u "Libertango Maksimych." U cuntaturi diventa una tistimunianza à a riunioni Grigory Pechorin incù u capitanu bastone, duranti la quali hè un ritrattu psiculoghjche di un giuvanottu. Libertango Maksimych, arraggiatu di Gregoriu di friggidizza, dà u cuntaturi Pechorin note viaghju, chì creanu una grande parte di u rumanzu.

In u capitulu "Lingua" in u rollu di u cuntaturi digià leva stessu Gregory, chì arriva in u listessu a cità è dimostra u so tendenza à Springbrook, notte, caccia davanti Routes picciottu cecu vivant "su Vater". A causa di stu caratteru mori guasi in una lotta cù una ragazza francese - assistanti bargeman.

In u capitulu "Principessa Maria di" guerra Petchorin passioni di spirimintazzioni e analisi di i so azzioni. Gregoriu di stubbornness dicisi à vince u cori di una ragazza intelligenti si chjamava Maria, in ordine di mali di u vostru amicu Certu Grushnitsky. In fine u duellu trà elli, in u quali l 'ùrtimi mori. In stu capitulu, si pò più chjaramente fighjulatu i stubbornness di l 'eroi, è i so cumpiacimentu di riflessione, chì deti u so caratteru Lermontov. "Eroi di Our Time", un riassuntu di li quali ci vi aiuta à capisce i mutivi di azzione di u caratteru, dà pocu à noi i so paci di la menti.

In l 'ultimu story, "The Fatalist", l' auturi si a so speranza chì i so generazioni ùn hè persa: Pechorin face u catturaru lu Suspect, armati. Stu cuncludi u rumanzu, ca scrissi Lermontov "Eroi di Our Time". Synopsis di l 'òpiri psiculoghjche deve clarify i pinsamenti chì u autore mette in lu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.