Arte e spettacoliLittiratura

Raskolnikov. L'imagine di Manuele Raskolnikov in u rumanzu "Crime è Giusta"

U tema di stu articulu mi Manuele Raskolnikov, l 'imagine di quali addivintau quasi subitu un nomu soi in litteratura Russian. U caratteru à u principiu di u rumanzu hè in un bœuf - i Superman iddu, o cumuni citadinu â.

In u rumanzu "Crime è Giusta" Fedor Dostoevsky piglia u littore à traversu u prucessu di decisione-creazione è rimorsu dopu à u fattu.

Crime è Giusta

Manuele Raskolnikov tiuria delittu, ch'ellu prova à scioglie i resultati di più glubale, dopu ùn viaghji quessa. Dostoevsky in u so rumanzu mostra micca solu u male è u bè e quistione è crimini cun rispunsabilità. Iddu hè contru à u inturnianza di disaccordu murali è lotta à l 'anima di un giuvanottu mostra la vita ogni ghjornu di San Pietroburgo a sucetà di u XIX seculu.

Raskolnikov, quale imagine hè ghjustu dopu à i primi di libbirtati di lu rumanzu addivintau nu nomu casa, hè pigliatu da un inglese mismatch di i so pinsamenti, è i piani cù a rialità. Scrissi un articulu circa la surella, chì ponu fà nunda, è facia a vidiri si quarcuna apparteni a lu sicunnu.

Comu avemu vidarà più tardi, ancu travagghiu duru nun canciari lu fattu ca l 'idea di Raskolnikov sè stessu. Old criditore hè u so solu principiu à ch'ellu passò.

Cusì, in u rumanzu fedora Mihaylovicha Dostoevskogo in la luce di la suffirenza di anzianu studiente dà tanti custioni filusòfichi è eticu.

A bellezza di u pruduttu si trova in lu fattu ca l 'auturi mostra ch'elli ùn sò da u scopu di monologues l'caratteru principale, è in cespugli cù altre caratteri agiscenu cum'è unioni è Capitulo Manuele Raskolnikov.

Quale hè Raskolnikov?

Manuele Raskolnikov, quale imagine hè coquille discritta Fedorom Mihaylovichem Dostoevskim, era un poviru studianti. Life in St. Petersburg hè mai statu ecunòmicu. Per quessa, ùn rèdditu pirmanenti, stu giuvanottu canadese sinking in puvirtà hopeless.

Manuele avianu ancu a sgagiatu da i so studii à l 'università, perchè ch'elli ùn avè abbastanza soldi per nunda. Dopu, quandu u usure incù sfarente lascerà di a so parsunalità, pudemu verificà chì stu studiente hè longa vissutu in un mondu di illusione.

So per quessa Raskolnikov assassiniu hè u solu passu dritta di u futuru? Veru ch'ella era impussibile di vai l 'altru modu? Next, noi vi trattari cu l 'attu di motives è situazzioni in a vita chì hà purtatu à stu scopu.

Andemu principià incù una discrizzione di Raskolnikov. Era un omu chì ghjovanu armali, fatti mmicchiari vinti-di trè anni. Dostoevsky cavallu chì i rivenuti di Manuele hè sopra à average, ochji scuri è culore capelli - marrone scuro. In seguita, u autore dice chì a causa di la situazione finanziaria pèssimi di panni di u studiente hè più cum'è di pezzi in u quali l 'omu ordinariu nant'à u carrughju avissi s'affrunta di vai fora.

In issu articulu noi vi taliarlu qualchi evenimenti è scontri risurtatu in crìmine l'Raskolnikov. Una prova in a scola di sòlitu, hè ubligatoriu u disclosure di a so imagine. Stu infurmazione pò aiutà rializà stu compitu.

Cusì, in u rumanzu, no vidi ca li filòsufi occidintali Manuele, ad avè lettu tendini à sparte a sucetà in dui tipi di pirsuni - ". U dirittu di aviri" "criatura loathsome" è Quì si riflittìu la 'idea Nietzschean di Superman.

Cumenciu, si mancu iddu cunzidira a la secunna categuria, chì in fatti cunduce à l 'assassiniu di u so vechju criditore. Ma dopu à stu delittu, Raskolnikov hè impussibile a sustiniri la carica di u delittu. Si gira fora chì u ghjuvanottu urigginariamenti appartinni a ghjente urdinaria, è ùn era un Superman chi pò fà qualcosa.

prototypes di criminali

critichi Lingua sustìnniru per parechji anni, induve ci hè un tali caratteru, Manuele Raskolnikov. L'imagine di issu omu pò attròvanu tutti dui in u raporti di stampa di u tempu, a litteratura è in u Vincenzo di pirsunaggi distinti.

Cusì, si gira fora chì a so prutagunista aspettu hè obligatu di differente pòpulu, è i missaghji chi hannu statu noti Fedoru Dostoevskomu. Avà avemu suciale prototypes criminali di Manuele Raskolnikov.

A stampa di u XIXesimu seculu, trè casi sò cunnisciuti, chì pudia micca u furmatu di u trama di l 'eroi di "Più Chè è Giusta".

A prima hè discrittu à sittembri 1865 in u ghjurnale "The Voice" u delittu di i ghjovani di vinti-sett'anni du riz. U so nomu Tchistov Gerasimus è frà amici di ghjuventù cunzidiratu Splitter (siddu puru l 'inglese, u termine hè capitu in allegorical significa una parsona chì veni contr'à una tradizione cunvinziunali).

Stu Franchise tombu cù una piola dui vechji serve in a casa di un burgisi ap, Dubrovina. Cook è stiratrici ellu défendu à arrobbanu la loca. U primaire fattu una voci d'oru e argentu e soldi arrubati da u troncu studded, cun ferru. Old e donne trovu in Piscines di u sangue.

Crime hè guasi listessi incù i manifistazioni di u rumanzu, cumunqui, pi castigu di Raskolnikov era un pocu sfarente.

U secondu casu, hè cunnisciutu da a seconda pèrdita di la rivista "Time" di lu 1861. Ci hè discrittu u famosu "prucessu di Pierre François Lacenaire" piglia postu in l 'anni 1830ini. St'omu era cunsidarata una arma cu Francese per i quali la vita di 'altri ùn dì nunda. Di Pierre François Lacenaire cum'è cuntimpuranìi dissi, era u listessu, "à tumbà un omu chì bere un biccheri di vinu."

Dopu à u so arrestu, si scrisse una Memoire, puisia e àutri òpiri, chì prova à ghjusti i so crimini. In a so versione, iddu era nfruinzata di l 'idia rivoluzionariu di i "lotta contru l' inghjustizia in la sucità", ch'ellu inspirati sucialisti utopista.

Infine, l 'ùrtimu casu, hè riguardanti à una cunniscenza fedora Mihaylovicha Dostoevskogo. Prufissore di storia, una Muscovite avian Kumanin parente (prufissori di u scrittore) è una seconda contender di a so lascita (nzèmmula cu l 'auturi di "Più Chè è Giusta").

U so nomu hè Neophytes, è ch'ellu fù detained si in lu corsu di u prucessu di i palummi di biglietti homme sui la casa. Hè cridiani chì u so casu, pruvucatu u scrittore à mette i pinsamenti di Manuele Raskolnikov 'idea di e ricchezze mumentu.

prototypes storicu

Sè avemu parrari pirsuni famusi chi hannu nfruinzatu la criazzioni di l'imagine di una ghjovana studiente, puis qui si sarà più circa idei cà circa evenimenti veri, o pirsunalità.

Chì l'prènniri cunfidenza cu l 'argumenti di u pòpulu granni ca putìa furmari na discrizzioni di Raskolnikov. In più, tutti di lu so treatises affiché, u e pagine di u rumanzu a Fac di caratteri sicundariu.

Cusì, senza dùbbitu, u primu locu hè un travagliu di Napulione Buonaparte. U so libru "The Life Yuliya Tsezarya" addivintau subitu un Bestseller di lu XIX sèculu. In lu mpiraturi mustrò i principii publichi di u so worldview. Corsican pinsava chì tornanu à mezu à i massi cumuna di l 'umanità sò nati "supermen." A diffirenza di lu frà issi ghjenti da altri, à chì si sò dirittu a rumpiri tutti li règuli e li liggi.

In u rumanzu, avemu vistu u pinsà di i pinsamenti sempri. Stu articulu Manuele in u ghjurnale, è i pinsamenti di certi di i caratteri. Tuttavia, Fyodor mostra un variu intelligenza di u sensu di a frasa.

U embodiment più cynical di idee in la vita di un anzianu studiente. Raskolnikov tombu i quali? Vecchia soldi-Apt. Però, l 'Manuele vede u ballò, in modu sfarente in parti siparati di u rumanzu. A prima, u giuvanottu disse: "Sta criatura chì" è "ammazzannu la criatura, si vi aiuta cintunari di vita." Cchiù tardu, l 'idea hè rinatu in chì u vittima ùn era un omu, ma "vshoy scafazzati". È l 'urtima tappa di na pirsuna ghjovani vene à i cunclusioni chì avia tombu a so vita.

Svidrigailov è Luzhin dinù fattu motives Napulione in u so azzioni, ma circa li sarà discutitu più tardi.

In agghiunta a lu libbra di lu mpiraturi Francese, idee listessu hannu statu in l 'òpiri "solu i so bè" è "Goya comu unu di l' Fine Arts." Avemu vede chì per u rumanzu, u studiente hè Père cù l ' "idia-passioni." Ma stu casu hè più cum'è un tentativu falliu.

À a fine di u rumanzu noi pò vede chì in prigiò Raskolnikov si mittissi lu errore di cunnutta. Ma infini u ghjuvanottu ùn vi ghjinirali cù l 'idia. Ghjè dinù da i so pinsamenti. On a unu a manu iddu nun circa la giuvintù ruvinatu, nant'à l '' altri - nustalgia chì confessed. Se mo, pò è saria per sè stessu "Superman".

prototypes littiraria

Description Raskolnikov, chì pò dà l 'imagine di un caratteru cunniscenze i sfarenti pinsamenti è azzione di u caratteri di àutri travagghi. Fedor Mihaylovich Dostoevsky à traversu l 'abbé di sicuru i giovani cunsidirari parechji prublemi suciali e filusòficu.

Per esempiu, un eroe sulitariu, simule a sucità, ci hè a più scrittori romantica. So, Lord Byron Manfred crèa imagine di Lara è Corsair. Balzac avemu trovu similarità in Rastignac è Stendhal - in Julien Sorel.

Sè avemu e ricchezze calchissia tombu Raskolnikov, vi ponu piglià un omu incù Pushkin l' "Queen of spades." Ci Hermann hè prova à salvà e ricchezze à u dannu di u vechju Cuntissa. Hè nutevuli chi nomu i vechji di a donna hè Alexander Sergeyevich Lizaveta Ivanovna è u so zitellu ammazzannu murale. Dostoevsky si n'andò più. Manuele pigghia veru a vita di una donna cù u listessu nome.

In più, ci hè una sosula forti, a fine di u caratteri di Schiller e Lermontov. Lu primu pruduttu in u "latri" hè Karl Moor, chi veni cunfruntatu cu lu stissu prublemi etichi. È in l ' "Eroi di Our Time" Grigoriy Aleksandrovich Pechorin hè in un statu simile di spirimintazzioni murali.

È ci sò i caratteri listessu in altre opere di Dostoevsky. Prima hè l ' "Notes clannistini chi", e poi - Ivan Karamazov è Stavrogin Versilov.

Cusì, avemu vede chì Manuele Raskolnikov unisci li carattiristichi di u blues eroi-ribellu, la sucità si, è caratteru realistu incù u so ambienti, urighjini è i piani di u futuru.

Pulcheria Alexandrovna

madre di Raskolnikov so naïveté pruvinciali e facilità Gaffory u imagini di i residenti mitrupulitanu francesu. Idda capisci u evenimenti di più simplistic, assai si ne un ochju cecu, ùn parenu à capisce. Tuttavia, à u fini di u rumanzu, quandu tiratu à i Fidiricu delirium urtimu e parolle, ùn pò vede cumu sbagghiatu la iputesi. Sta donna hè videndu tuttu, ma ùn mostra u salvi di passioni chi addivintò in a so anima.

In la prima capituli di u rumanzu, quandu si pare à noi, Manuele Raskolnikov, una lettera à a so mamma hà un pesu impurtante in u so decisione. Data chi soru sò pronti «à sacrificà si per u nome di u so fratellu," studiente misi in juicer. Iddu era infini appruvata in u pensamentu pè tumbà una donna, vecchio, soldi-Apt.

Quì u so disegni aghjuntu u disideriu di salvà da Maria Cristina Kfartah. Loot, dopu à i primi tempi di Raskolnikov, deve esse abbastanza a micca bisognu di handouts finanziari futuri surella "maritu". Successivamenti Manuele ritrova Luzhin è Svidrigailov.

Subitu dopu à a prima-vinutu à presentà si, lu picciottu cci pigghia a ostilità. Perchè ùn chi Raskolnikov? lettera di Mother stati altrimente chì hè una canadese miser, un scélérat è un mascanzuni. Iddu nascìu quandu Pulcheria Alexandrovna pensatu chì u megliu moglie - da a na famigghia pòvira, parchì hè cumplitamenti à u so misericòrdia di u so maritu.

Da u listessu lettera un anzianu studiente mpara circa lu fitenti segregazioni pruprietariu Svidrigailov a so 'soru, ca travagghiava a so Governante.

Dapoi Pulcheria Alexandrovna ùn era u so maritu, u Frattura divintatu u solu aiutu di famiglia. Avemu vede cumu una mamma s'accupa è cura per ellu. Nunustanti lu so cumpurtamentu tintu e accusi fundamentu, a donna chì circarà aiutu in ogni modu. Però, ùn si pò entra in u muru chì u figliolu avia custruitu attornu a iddu in un tentativu di a prutezzione di a famiglia contru à mmistuti avvene.

Dunja

In u rumanzu, Fedor Mihaylovich Dostoevsky è parechji pusizzioni in la vita e la filusufìa persunale, à traversu i caratteri parè. Per esempiu, Kfartah è Raskolnikov. Caratteristiche di u fratellu è surella, hè simile à tanti aspetti. Iddi taliari attrattiva, aducatu a pinsari per elli stessi è sò abbuccatu à piglià azzione dicisivu.

Tuttavia, Manuele immobbilizzata puvirtà. Si perde a fede in lu bonu è sincerità. Avemu vede un cambiamentu prugrissivu dégradation di u so vita suciale. À u principiu di u rumanzu hè dettu chì Raskolnikov - un anzianu studiente, ma avà ch'ellu hà i piani di "escia riccu vagnatu."

Avdotya Romanovna cum'è a so surella, hè liatu à u megliu avvene felice, ma pusizzioni di più realistu. Idda, comu so 'frati, ùn sognu di li ricchizzi instantaneous e èranu illusione romantica.

The di culmination di i so opposizioni palesa in la vuluntà di l 'assassiniu. Sè Raskolnikov ùn viaghji quessa, è ch'ellu và per quessa, per pruvà à ellu stessu a so supranenza, puis Dooney cose truvà un'antra manera. Idda hè prontu à piglià a vita di Svidrigailov, ma solu per self-di difisa.

Castigu Raskolnikov, avemu vede durante più di u rumanzu. U Populu ùn principia in prigiò, ma appena la morti i vechji di a donna. Culpì da incertezze è preoccupa circa li cunsiquenzi di u prugressu di u studiente soffre più cà l 'anni chì seguitanu a Siberia.
Kfartah appena a difesa di u so dirittu à a libertà, è s'avvicinò, pi ricumpenza una vita filici in St. Petersburg.

Cusì, surella d'Raskolnikov, hè di più attiva di la matri. È u so effettu nant'à u frati più forte cusì ch'elli cumprinzibbili piglià cura di l 'àutri. Si vidi na certa g chì aiuta i so truvà un 'anima aceddi.

Raskolnikov è Marmeladov

Marmalades è Raskolnikov sò intreccia u cumpleta cuntrariu. Simon Z. hè una veduvi, lascivious Kirche. Hè abbastanza vechju per chì òrdine, ma a so azzione un cuntu novu di un tali turnu di evenimenti.

Avemu amparà chì si beie parlava. Ripiglià a so moglia kultura Ivanovna cù i zitelli Marmeladov si trasfirìu a la capitali. Quì la famigghia scendi pocu à pocu à u fondu. Si vene à u fattu chì a so figliola è u panel à aiutà a famiglia, mentri Simon Z. "chjinata à bastanza."

Ma in mudellà a maghjina di Raskolnikov hà un valore di un episodiu scali chì caratteru, Op. Quandu u giuvanottu ritornu cù un "reconnaissance" di u futuru di la scena, riatu, iddu stissu trovu in un Tavern, unni ncuntrau cu Marmeladovs.

A frasa chjave hè unu di l 'urtimi cunfissioni. Iddu Trpezarija puvirtà abject, si dici: "ùn ci hè propriu nuddu cateri." Manuele Romanovich hè in i menti in u listessu postu. Inactivity è fantasìi sporcu cumparì à addisperu estremu da ch'ellu vide solu una manera fora.

Si gira fora ca lu dialugu cu lu cunzigghieri Kirche superimposed nant'à l 'estiru chì avia un anzianu studiente, dopu, lettura, a lettera da a so mamma. Ma incù un tali bœuf cunfruntatu da Raskolnikov.

Caratteristiche di Marmeladov è a so figliola Sonja, chi poi addiventa na finestra nta lu futuru di Manuele, hè à assicurà ch'elli sò ubbiditu fatalisimu. À u principiu di un giuvanottu pudia influenzari elli, per aiutà cambià la vita. Tuttavia, à a fine, si mori sutta la prissioni di fattu è mudificà pigghia lu punti è a vita filosofia di Sony.

Raskolnikov è Luzhin

Luzhin è Raskolnikov listessu in vanitusa irrepressible è selfishness. Tuttavia, à Petru hè assai curtu e più pazzi a picca 'anima. Si cunsidareghja stessu successu, mudernu è ghjusti, si dice ch'ellu creatu sè stessu. Ma in fatti si gira fora per esse carriage appena viotu è falzi.

A prima cunniscenza incù Luzhin mangianu in una lettera chì Manuele riceve da a so mamma. Era da u so matrimoniu à issu "Villain" u ghjuvanottu si prova à salvà a so surella, è chì ellu spùntanu a lu delittu.

Sè noi parauni di sti dui images, tramindui vede elli stessi cum'è quasi "superhuman". Ma Manuele Raskolnikov più chjucu è più sottumessi à illusione romantica e maximalism. Petru, à nantu à u cuntrariu, ognunu si facia a mettiri comu parti di u so ciabbulaunu supra e stretta-mindedness Traduzioni (anchi si si cunsidareghja sè assai brava).

The di culmination di l 'esercitu di sti caratteri mangianu in "vasciu", induve u canadese groom hapless da a so avidità l'càmera passonu cù l' avvene matri. Quì in una situazioni assai brutta, si mostra u so veru culori. È u risultatu hè una ruttura finali cù Kfartah.

Più tardi, si prova à scridità Sonia, accusà i so di a rubari. Stu Peter vulia refute Manuele in amichi sceglia, ch'iddu prisenta a la famigghia (digià iniziatu figlia Raskolnikov Marmeladova cù a so mamma è surella). Perciò, u so pianu nefarious ùn viaghji quessa, è ch'ellu hè custretti à fughje.

Raskolnikov è Svidrigailov

In u rumanzu "Crime è Giusta", Raskolnikov, quale imagine hè in lu prucessu di evoluzioni pigghia lu postu di evenimenti, scuntrati incù u so Capitulo è doubles.

Però, l 'similàri diretta à nimu caratteru. Tutti i caratteri appariri comu cuntrastu Manuele o hannu un carattarizazioni bè sviluppatu-. So Arkady Ivanovich, comu sapemu da u lettera, hè acostumaus a custanti scantu di piacè. Ghjesù ùn nascisti e omicidiu (chistu hè u so solu similàri cu lu carattiri principali).

Tuttavia Svidrigailov cumpari com'è u caratteru cù una doppia natura. Si l'omu bonu e pinsirusu, ma perde a fede in lu futuru. Arkady prova à coercion è Ice Kfartah à maritassi, ma idda cci tira dui incù un Crucifixion. Idda ùn avvicinà, ma, comu un risultatu, u invernu perde tutti i spiranza di pudè fà la partendu la vita da zeru. Cum'è un risultatu, Svidrigailov cummette un succidu.

Manuele Raskolnikov vede i dicisioni Arkady Ivanovich u so pussibule avvene. Andò parechje volte à circà à u fiume, da a lu ponte, cridìannu a santari falà. Tuttavia, Fyodor aiuta di ghjuventù. Si dà u speranza in la forma d 'amuri Sonia. Stu ragazza, hè un anzianu studiente face càntanu di un dilittu, è tandu u seguita a Siberia.

Cusì, in issu articulu noi sò strata cu manera luminosu è ambiguu di Manuele Raskolnikov. In u rumanzu "Crime è Giusta" by Dostoevsky cù pricisioni chirurgica appronta l 'anima di l' primaire à mustrà u prucessu di evoluzioni di a vulintà, illusione inspiratu, a diprissioni, dopu à un cespugli cù a rialità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.