Arte e spettacoliLittiratura

U tema di u pueta è puisia in Pushkin AS

U tema di u pueta è puisia in Pushkin serà u più capiscitoghju è induve, sè noi lagnà si à l 'esempiu di rimi. Cum'è "U prufeta", creatu in mille ottu centu vinti-sesta, è "The Poet è a ghjente", creatu dui anni dopu.

motivi rumanticu in i travagghi di l 'auturi

Digià, ancu, secondu à i termini di u so stabilimentu hè chjaru chì sti travagghi si riferighjenu à l 'accussì-chiamatu secunnu pirìudu di l' Petersburg Alexander Sergeyevich dopu ligami di San Micheli. A so imagine ispirazioni cuminciò à piglià a forma, prisente in realisimu di Pushkin.

Nustanti chissu, certi di i idee in u so travagliu cuntinuà à evoluèghjani basatu nantu rumantisimu. È u tema di a creatività a puisia di Pushkin pigghia u caratteru di u mondu induve si pò esse avvistu u più altu gradu di indipendenza umanu. Dunque rumantisimu diventa fundamentu assai primura di u realisazione di tanti idei puetica.

carattiristichi cumuni di travagghi romantica

In parechji òpere di u Romantics: Zhukovsky, Batiushkov Ryleeva è n'amicu strittu di Alexander Wilhelm Küchelbecker, pueta è puisia argumenti da piglià un caratteru hà innalzatu.

Prima di tuttu, si va fora da i soli li cuncetti è pueta in i sugetti criativu di sti artisti avutu un incantu apparizione di u friscalette, persona. Chì vede è cunnosce tuttu intornu à a so manera.

In issu sensu, u autori di pranzi, di sicuru, purtannula luntanu da i media generale di parsoni è girava in un populu assai abbannunatu è facili, ma a lu stissu tempu, si sò unitu da un circulu cumuna d 'amici, un tipu di unione sacra. Eranu largamente listessu e ancu èssiri culligata cu un certu livellu spirituale.

Métaphore in versu "The prufeta" è "U volu è a ghjente"

Chì hè per quessa u tema di u pueta è puisia in Pushkin hè à palesu cù l 'aiutu di qualchi passaghji metaforica. In unu u travagliu ci hè una maghjina di u prufeta, è à l 'altru - u prete. Di sicuru, ci hè qualcosa in cumunu trà elli. Prima di tuttu, à tempu di li sò i midiatura trà Diu è ghjente.

Avemu mera murtali ùn capisce à Diu, comu si dici, ùn hè disponibile di i simplici pircizzioni di sente. Chì hè per quessa trà issi mondi ci hè un bisognu à cumunicà i imagini trama.

A so missione hè di almenu per qualchi puntu, à fà e parolle di u Supreme accissìbbili a mera murtali. So come si capisce tinuti lu, di sicuru, ma ùn hè micca pussibule di na pirsuna. Troppu bassu di sviluppu spirituali di na pirsuna mudellu. In stu rispettu, in tutte e di nuvelle di l'Pushkin ci hè un effettu di una solare è misteru.

Disclosure significatu balla figuratu

È à u cantu di i pueta è puisia in Pushkin hè cumplettamente aperta per pircizzioni facile, vi tocca à pacà attente à i valori direttu di u mitafuri usatu da Alexander.

Sè noi piglià l 'esempiu di "The prufeta", hè impurtante à scurdà si chì a lu XIX sèculu a l' Annitrenta pupulari, ca lu pubbricò lu megghiu òpiri di pueti Russian, stu versu fù publicatu cù una nota: Isaia.

Aleksandr Sergeevich Pushkin parlà riscrìviri di lu libru di u prufeta, comu pi diri, perciò, chi a so creazione ùn hè circava à creà una imagine pueticu di u caratteru biblica. Ma, tutti i cambiamenti chì succede à l 'eroi di sta lenza, assai simile à quellu chì hè accadutu à Isaia sè in un scontru cù Diu.

Cusì, si una persona strasurdinariu vede solu u celu, l 'eroi di Alexander principia à fighjulatu i "volu di angeli". Cecceccu e fora di la nurmali duminiu di a capiscitura. Iddu fighjula ancu un ritrattu di l'universu.

U travagliu hè "The Poet è a ghjente"

Eccu u tema pueta è puisia à l 'òpiri di Pushkin ùn prisenta in forma di un monologue liricu, ma cum'è una storia chì drammatica chì piglia postu in forma di un dialogu trà i parraturi su nomene u prete, è l' àutri - la fudda permessu.

Raffigurante u racontu, Alexander adopra una tradizione sfarenti stu mondu in u so travagliu. Stu usu di l 'òpiri d' antichità. Quì u imagine di u pueta in Pushkin appari comu nu datu. Ch'ellu ùn hà ancu à pruvà à spiigà a "ghjente unenlightened" u significatu di a so presenza in stu mondu. Cridendu chì a puesia ùn pò, videndu cum'è qualcosa chì vanu da l 'universu. Oltri mùsica e arti.

L'òpiri più recenti

About cumu u tema di u pueta furmati in Pushkin in altre, criazioni di più recenti pò esse vistu in i so opari "Monument".

Quì si pò vede e la sò rilazzioni a lu sucietà circondu, è i prublemi di a libertà di a puesia. Alexander rifletti in u so sensu in stu mondu, è, di sicuru, si vulete à crede chì tutti i so travagliu ùn hè nata. Ma u ricordu di iddu comu nu pueta hà da cuntinuà per anni à vene, "chjassu di u populu ùn pò guarì di iddu."

A diversità di idee in i travagli di u gran geniu

Puisia in Pushkin differ offre varietà di motives ideali. È u tema principale di u locu hè sempri a libertà Occupati e parità. U populu corsu, comu un rimore di libbirazzioni di l 'Orgia di i pirsuni cumuni. Ci hè stu mutivi, ancu in òpiri d 'amore, in la forma di un vulè di li diritti di e donne nantu a libertà di sceglie a so felicità.

Cusì, si pò dì chì i temi di basi e élégance in l 'òpiri di Pushkin - hè u dirittu di autuditirminazzioni-avveda si è la prisenza di senza scelta. Nantu stu sviluppu freethinking Alexander Sergeyevich granni mpurtanza avia l 'Illuminismu Francese di u XVIIIesimu seculu, è Aleksandr Nikolaevich Radischev.

Simboli, di murali in l 'òpiri di ncegnu

Principiu di u in lu sviluppu criativu di Alexander esprimi l 'idia di l' azzioni destruzzione di attitudini riprissivi versu populu. L'òpiri creatu in diciottu centu e XV, chì hè chjamatu "To Licinius", u pueta dice: "Libertà Roma rosa e scrittura rumanzesca ruvinatu."

U listessu scopu si sviluppau dopu in u so "libertà", ricurdà ancu rivuluziunariu. In u versu "To Chaadaev" vinificazioni markedly civili e di l 'auturi. sonnii Mondu d 'amuri e gloria rimpiazzati da spechju i pinsamenti di u so turnu di a so ghjente, è ci hè un spechju di l' attività.

Alexander poi funnò un altru travagliu, induve l 'trama di a libertà pigghia nantu una nova opera. Modu criticizing sirvitù, imagine lirica hà bramà micca u rivuluzione, è in u pussibili riformi è mutazione: "I Mulateri Di L'vede E eh, circa amichi neugnetenny populu!". So lu cuminciau a cumpariri Buccati Corsi in Pushkin.

U Méditation di a libertà (sia puliticu è spirituali) in l 'òpiri d' Alexander diventa u mare. Quandu hè a lea di San Michele, è fonda un Elegia "To lu mari". Si parla di una fine à u periodu romantica in opere di l'autore.

I criaturi appuntamentu, in a vita bassu

It S'avissi a nutari ca a libertà di a patria è di Paramount impurtanza. In u dicèsimu capitulu di "Eugene Onegin", par disgrazia ùn publicatu, è seriu circa i so sonnii circa vivant indipindente. libbirtà pirsunali di lu pueta ùn esisti senza indipendenza, criativitati, è u scopu principale, sicondu à i autore - la vuluntà di Diu. Essa u listessu valori, com'è bonu, a so misericòrdia è a libertà.

pinzeru filusòficu d 'Alexander circa lu so scopi in a vita, bon scopi, è la prisenza in u mondu di u male, ancu morti pussibule, sò fidu à tali versi comu "I vuleria longu li strati muvimentatu," "Elegia", "Oh no, la me vita ùn hè micca stancu ... "è parechje altre opere.

Nunustanti la coordination tristi e pédant, liricu image of "Elegia" priciseghja: "Ma ju nun vogghiu per altri, à more." Iddu hè È da lu disideriu di la vita. Iddu fu ripitutu da una maghjina di u versu: "Hè tempu, u mio amicu, hè tempu!". Si capisce chì a vita ùn hè micca parfettu, ma accunsentu hè per ciò chì hè, è ancu diventa un tipu di u sensu di u.

Un altru tendenza impurtanti in i travagli di Alexander Pushkin

A postu impurtante hè accampata da a puisia, o imagine di a natura pasturali in l 'òpiri di Pushkin. Per ellu, l 'asistenza, armuniosu hè impussibile senza cumunicazioni cù l' ambienti, cu nuddu senzu di asiatica cun ella. Hè rapprisintatu in l 'òpiri d' Alexander Sergeyevich assai diversi.

Pudete truvà piena di Romanza paisaghji Italia miridiunali e sceni prudenza è in certi casi ancu a natura sittintriunali currusivu e addirittura a tali rimi comu "Winter sera", "inverno matin", "Autunno". Trà sti travagghi hè ch'elli sò tutti i pieni di sensu largu è un sensu particulare di a vita.

Sicondu à i sperti, venda i temi eternità in i travagli di Pushkin, è ùn micca furzà a natura, di e so emuzioni è sentimenti, sapendu a so indiffirenza di l 'umanità. U so paisaghju di prucessi verbali di Belinsky - hè ridenti, piena di stilu mutu images rimarchevuli.

A capi di creatività Alexander Pushkin eni cunzidiratu lu versu "Autunno". In issu travagliu, si pensa circa la natura, Russian, u so surrisu stilu di cunfortu rusticu, oltri a vita in generale.

Comparing i sfarenti mumenti, trama l 'eroi si ricunnosce chì più di tutte e iddu admires u vaghjimu cù "tihoyu so gloria". Chi hè u stilu di u criaturi dà assai di u so puteri criativu, iddu pigghia densita elation, è più ntî - hè visitatu da ispirazioni. The images di stu tempu di annata sò più simile à i autore circa i so anni, Liceo e un amicu vicinu.

opera Amicizia in l 'òpiri di Pushkin

U mutivu di stu tema hè prisente in parechje storylines pueta. Vergogna à rimi comu "To Chaadaev", "I.I.Puschinu", "linguistica", "La Furia". Iddi tutti quì chi Alexander sempre arristaru fideli di tutti i mio feritu Liceo. Hè u sensu di stu mondu di spalla simpatica - l 'ternu a valurizazioni di alessandro Sergeevicha Pushkina, chì hè assai ùtule è ci fermanu duranti l' anni di sulitudine: "I mo amichi, u nostru bellu scontru."

Ma si tratta micca solu u cantu di 'amicizia in Pushkin presentati cun eddu è oduhotvoryayusche. Un numaru cunzidirèvuli di rimi ch'ellu didicatu è nnamurata motives.

Stima di lu criaturi di imagini di e donne

Lisandru hè un gran connoisseur di stilu girlish. Tuttavia, sulu biddizza fisicu, senza a prisenza di qualità spirituali, pudia ùn sò causatu la stupire pueta è divintatu una musa à l 'òpiri. Amore, ancu s'è amore, sicondu à u pueta, pienu di la vita dî pirsuni cu lu significatu particulari è, più ntî, hè un veru sintimu hè mai omu.

opere liricu di Alexander Pushkin sarà un mudellu di a puesia Russian spentu. Solu si hè sappiutu à u sviluppu di una cunniscenza di l'umanità è un sensu di a finezza matina in tutti i sèculi i più boni qualità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.