Arte e spettacoliLittiratura

Natalia è u so caratteru Pavlishcheva

Natalia Pavlishcheva - un pueta mudernu, ca scrissi di più cà una quarantina libri. In e so òpere, si unisci austriaca e Romanza storica. I so libri di e donne è di e donne.

biografia

Writer nati in marzu di u 1955, in u sudu di l 'ex Unioni Suviètica - Turkmenistan. U so babbu era un ufficiale. In u District Military Turkestan, ch'ellu era di u so volition. Comu idda richjama Natalia Pavlishcheva, u so babbu era un leca romantica è passiunati, è perchè insistia à cuntinuà u so serviziu dopu à l 'a guerra à un angulu tali luntani di u paese. A mamma era un maestru di lingua e letteratura russa.

Dopu à liceu, Natalia Pavlishcheva, biografia chì pari à esse assai differente di a biografia di u scrittori pupulare è ricunnisciuta scrittu, si n'andò à Léningrad. Ci hà decisu di cuntinuà a so educazioni da sottumettendu ducumenti di l 'univirsità. Specialità listessu avvene scrittore hà sceltu i unu chì ùn hà nunda à fà nè libbra e mancu litteratura, nè la storia. By mistieru, unu di i più pupulari autori Russian cuntimpuraniu - pruduzzione technologist vistimentu.

U primu libru

Cum'è un duminiu, in i mimorii di autura famusi sunnu sempri storii prisenti circa la prima analise di a penna, chì hè accadutu à principiu di zitiddina. In u biografia Natali Pavlischevoy nunda like this. Idda misi a scrìviri in un 'età piuttostu matura. Natalia Pavlishcheva scupertu u so talentu letteraria quandu ella hè in i so cinquanta.

Cum'è un lettore Natalia era sempre interested in fiction: storica. Unu di i so autori favuritu hè è ferma Valentin IVANOV. Natalia Pavlishcheva ricunnisciutu chì i primi dui di u so pruduttu ùn era solu u mimetisimu storica rumanzu scritturi suvièticu. Ma mancu in lu ci hè qualcosa reprehensible. Tutti i scrittori, è ancu u più d 'iddi, accuminciau a so carriera cu a ricustruzzioni di i calligrafia di altri, scrittori più matura.

Passion comu dittu da idda

Maiò parti di i libri Natalia Pavlishcheva devotes a vita di e donne ligginnariu - pirsuni ca hannu lassatu lu so 'mercu nta la storia, cultura arte e cultura. Unu di l 'òpiri rifletti l' custatti da u biografia Merilin Monro. L'ughjettu di i brami di miliuna di òmini, un simbulu sessu di l 'anni sissanta - ghjè solu una donna chì vulia esse cuntentu, ma chì ùn hà farimi onuri. Stu libru, chì hà creatu Pavlishcheva Natalia. Reviews nant'à stu è altri prudutti sò differente. Certi uccurrenza l 'auturi di la mancanza di prufissiunalisazioni. Un altru, lettura hè simpaticu, è a mancanza di struzioni spiciali Pavlishchev li pocu interessu.

ghjesu Shanel

Tranquillu destinu ragazza da a na famigghia pòvira, chì da u so dura a natura è nezhenskogo divintatu trendsetter, hè discrittu in u libru Natali Pavlischevoy. Autore di u ligginnariu Coco chidi persona cumplitamenti self-bastò. U heroine & Romana Pavlischevoy facia sempre comu si vede degnu. Idda impostu di u mondu so di moda, ma avia un dirittu. Idda nun piaciu a so cuntimpuranei, ma forse ci hè nisun omu chì ùn saparia u so nomu oghje. Coco Chanel Odri Hepbern sò à Pavlishchev i figuri più bellu, in lu la storia di la cultura.

Natalia Goncharova

moglia u maiò di pueta Russian hè, secondu à Natalia Pavlishchev, donna, unicu. U so lettere di Pushkin, par disgrazia, ùn supravviviri. Ma tocca à la casa discugràfica Goncharova à diariu persunale, è u so traduttore parenti chiudi Pavlishcheva furmari un parè di una donna, da u difettu chì, secondu a cridenza pupulari, letteratura russa hè tichja di lu genius autore. A pueta mudernu hà vistu a so 'figliolu , donna Pushkin natura, magre, hà una forza murali prufonda. Cù u so tremenda biddizza, PADURIANU micca piglià u ricordu di u conjoint motti, ma datu tutta la so vita a solu, parenting.

Pavlishcheva Natalia Pavlovna travagliatu in diversi campi di l 'attività. Prima di lu primu libbru fu pubbricatu, hà travagliatu nantu a filiera vechja, è educazione. A funzione principale di u caratteru di u scrittore chì, in u so cuncursu, è u laziu di sparte arricchisci cu àutri e so cunniscenze. È s'è tuttu di un trattu si non era cunnisciutu à u donu littiraria, ch'ella diventerà propiu un maestru Sognu. Ma, furtuna, I scrivu à i so anchi assai tardu, ma hè. E tantu pi fariti i so asèmpiu, ella ùn finisci, è i sapè fà fatti sò truvarisi u so accessu à i numarosi opari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.